't Is een topic over de relatie Israël/VS - Iran..quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:54 schreef killfrenzy het volgende:
Maargoed, in elk topic over Koerden kom je met dezelfde bullshit.
En nog maar eens... AUBquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb even wat posts hier weggehaald. Haal diep adem, tel tot tien en duik even een ander topic in ofzo.
Gaat u maar rustig slapen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef Wessell het volgende:
Derde Wereld Oorlog nabij? ik word hier echt bang van
Ik zit hier serieus echt over te piekeren,en ik weet dat je positief moet blijven maar af en toe gaat dat nietquote:
Mwha, als deze oorlog gaat komen (wat ik wel verwacht) dan zal deze gevochten worden in en rond Iran. Het zal even duren, en we gaan er veel over zien/horen in het nieuws. Maar behalve de prijzen aan de pomp denk ik niet dat we er veel van merken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef Wessell het volgende:
Derde Wereld Oorlog nabij? ik word hier echt bang van
Ik hoop echt dat je gelijk hebt! maar stel je voor dat ze een atoombom gooien,wat dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Kravist het volgende:
[..]
Mwha, als deze oorlog gaat komen (wat ik wel verwacht) dan zal deze gevochten worden in en rond Iran. Het zal even duren, en we gaan er veel over zien/horen in het nieuws. Maar behalve de prijzen aan de pomp denk ik niet dat we er veel van merken.
Denk het ook niet. Israël en de VS zullen wel snel afrekenen met Iranquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Kravist het volgende:
[..]
Mwha, als deze oorlog gaat komen (wat ik wel verwacht) dan zal deze gevochten worden in en rond Iran. Het zal even duren, en we gaan er veel over zien/horen in het nieuws. Maar behalve de prijzen aan de pomp denk ik niet dat we er veel van merken.
Dan niks, Iran heeft nog geen werkend kernwapen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt! maar stel je voor dat ze een atoombom gooien,wat dan?
Oke! dus kunnen ze Iran nog niet aanvallenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan niks, Iran heeft nog geen werkend kernwapen.
Een kernwapen gooi je niet zo snel, die heb je om terug te slaan. Als je er namelijk eentje gooit als eerste aanval dan krijg je er net zo hard tien op je eigen dak. Daar heb je dus niets aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt! maar stel je voor dat ze een atoombom gooien,wat dan?
Waarschijnlijk wordt Iran via zoveel (militair/spionage/drones etc.) manieren in de gaten gehouden dat de Amerikanen / Israeliers het al weten als er een scheet gelaten wordt daar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog een peuterquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een kernwapen gooi je niet zo snel, die heb je om terug te slaan. Als je er namelijk eentje gooit als eerste aanval dan krijg je er net zo hard tien op je eigen dak. Daar heb je dus niets aan.
Ik heb de heftigste dreiging van begin jaren 80 bewust meegemaakt en daar lijkt dit totaal niet op. Toen was er bijna een oorlog, nu? Meh.
Alles kan... niet zo zeer vanuit het Iraanse leger, volgens mij reiken hun raketten niet tot Nederland.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Wessell het volgende:
Nog iets,Iran dreigt ieder land die meedoet aan een militaire aanval hard te treffen! als Nederland troepen stuurt zouden hier dan aanslagen kunnen komen?
Okequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alles kan... niet zo zeer vanuit het Iraanse leger, volgens mij reiken hun raketten niet tot Nederland.
wel vanuit sympatisanten, eenlingen of verdwaalde extremistische groepjes
Dat lijkt een universeel trekje van schurkenstaten te zijn. Kijk maar naar bijvoorbeeld Noord-Korea.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Wessell het volgende:
Nog iets,Iran dreigt ieder land die meedoet aan een militaire aanval hard te treffen! als Nederland troepen stuurt zouden hier dan aanslagen kunnen komen?
Iraanse raketten zouden net Tel Aviv kunnen raken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alles kan... niet zo zeer vanuit het Iraanse leger, volgens mij reiken hun raketten niet tot Nederland.
wel vanuit sympatisanten, eenlingen of verdwaalde extremistische groepjes
Ik dacht ff dat je al zo oud was dat je de Cuba-crisis bewust had meegemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de heftigste dreiging van begin jaren 80 bewust meegemaakt en daar lijkt dit totaal niet op. Toen was er bijna een oorlog, nu? Meh.
Nee, jaren 80 was de grootste dreiging, de Cubacrisis was wat mediagenieker. Ik zal dat lijstje eens opzoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je al zo oud was dat je de Cuba-crisis bewust had meegemaakt
Maar die was nog iets eerder
Oorlog die komt er. Maar wanneer?quote:
heh het is juist andersom dat willen ze juist voorkomen als ze een kernwapen hebben kunnen ze niet aanvallen meer..Obama will het echt zo lang mogenlijk via een diplomatieke manier oplossen. wat natuurlijk totaal niet gaat werken.. John Huntsman zei dat zo mooi in een van de eerdere debatten.. Israel zal het dus weer moeten opknappen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Wessell het volgende:
[..]
Oke! dus kunnen ze Iran nog niet aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |