Verbod op post-natale abortus is er nog zo eentje die me bij jou zo voor de geest springt...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Verbod op paddo's.
Verbod op grootschalige wietkweek.
Verboden te roken in horeca.
De buitenproportionele verkeersboetes.
Verplicht ID bij je moeten hebben.
Verbod op vloeken in Putten.
Snij lekker je polsen door, gefrustreerd gedrocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:15 schreef CutCake het volgende:
[..]
Verbod op post-natale abortus is er nog zo eentje die me bij jou zo voor de geest springt...
Mee eens. Om antwoord te krijgen op haar oorspronkelijke vraag kan TS zich wellicht beter wenden tot een borstvoedingforum, daar zitten allicht meer experts dan hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:18 schreef miss_sly het volgende:
Veruit de meeste mensen gebruiken XTC recreatief. Dat wil zeggen eens in de zoveel tijd op een feest. Als je te vaak gebruikt, te kort op elkaar, wordt de werking toch gewoon minder?
Zoals ik de OP lees, deed TS dit wel eens voor ze zwanger werd, en zou ze het graag weer eens doen. Op zich begrijpelijk, maar of het slim is terwijl je nog hormonaal bent en borstvoeding geeft, is de vraag, maar dat is iets dat TS voor zichzelf moet bepalen. Als ze daarnaast goed rekening houdt met de borstvoeding en dus een aantal dagen de gekolfde melk weggooit, een oppas regelt en uitkijkt met hoeveel ze gebruikt de eerste keer weer, hoeft het kind geen risico te lopen.
Ik vind dat er best zinvolle tips instaan verder over de hormonen, het gevoel, het gevaar niet meer terug aan de borst te willen na zoveel dagen fles; dingen die TS misschien nog niet goed overdacht heeft.
Al die moralistische posts over verslaving, illegaliteit, etc, zijn verder niet aan de orde, wat mij betreft.
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je op zo`n avond gebruikt. Als je genoeg gebruikt om een OD te krijgen zou ik me daar serieus zorgen over maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou dat risico inderdaad niet willen nemen, ik zou nog even wachten met drugs.
Ik ben 2 maanden na de geboorte van mijn dochter voor het eerst weer uitgegaan. Lekker naar een festival dat overdag gehouden werd en ik heb het gehouden bij een paar glazen alcohol. Borstvoeding gaf ik al niet meer.
Ik heb pas weer coke gebruikt toen dochter 1 - 1,5 jaar oud was. Ik gebruik het nu nog zo'n twee keer per jaar, maar merk dat de behoefte eraan wel steeds minder wordt. XTC heb ik niet meer gebruikt sinds de geboorte van mijn dochter.
Ik vind niet dat ik daarmee sociaal-cultureel onverantwoord bezig ben, het is niets anders dan af en toe een weekend flink doorhalen met alcohol. Volgend weekend carnaval, dan is alles onder de rivieren meer van het padje dan ik ben na een avondje cokegebruik.
Ja, maar daar zou ik me bij alcoholgebruik ook zorgen over maken, als iemand voldoende zou drinken om in coma te raken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je op zo`n avond gebruikt. Als je genoeg gebruikt om een OD te krijgen zou ik me daar serieus zorgen over maken.
Dit dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, bestaan er zulke achterlijk moeders?
En dan nog? In het ergste geval ben je dinsdag vermoeid en heb je nergens zin in. Vallen dan de moederlijke instincten en capabiliteiten weg om voor je baby te zorgen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Zou jij het risico willen nemen, dat het niet meevalt, terwijl je lijf vol zit met zwangerschapshormonen en je een kind van 14 weken moet verzorgen?
Een halve gram, niet zoveel dus. Wat Miss Sly ook zegt, je moet met drugs net zo omgaan als met alcohol, daar moet je ook niet teveel van nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je op zo`n avond gebruikt. Als je genoeg gebruikt om een OD te krijgen zou ik me daar serieus zorgen over maken.
Het verbod op paddo's mag je danken aan de toeristen die hier paddo's gebruiken en van gebouwen sprongen. Tevens vond men dat de dosering moeilijk was. Maar ipv paddo's hebben we nu truffels. De dosering hiervan is makkelijker te bepalen en de regering vindt het ook prima zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Verbod op paddo's.
Verbod op grootschalige wietkweek.
Verboden te roken in horeca.
De buitenproportionele verkeersboetes.
Verplicht ID bij je moeten hebben.
Verbod op vloeken in Putten.
Het kan tot problemen leiden. Zeker in combinatie met de zwangerschapshormonen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
En dan nog? In het ergste geval ben je dinsdag vermoeid en heb je nergens zin in. Vallen dan de moederlijke instincten en capabiliteiten weg om voor je baby te zorgen?___________________________________________________!
Je hoeft niet persoonlijke ervaring te hebben om er iets van te weten. Of kun jij ook niet zeggen dat poep vies is, als je het nog nooit hebt gegeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een moraalridders hier. Grappig is ook om te zien dat de jongens en meisjes die het hardste moord en brand schreeuwen, de mensen zijn die nog nooit xtc of andere drugs hebben geprobeerd maar wel hun mening klaar hebben staan
.
Dat bleek achteraf niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het verbod op paddo's mag je danken aan de toeristen die hier paddo's gebruiken en van gebouwen sprongen. Tevens vond men dat de dosering moeilijk was. Maar ipv paddo's hebben we nu truffels. De dosering hiervan is makkelijker te bepalen en de regering vindt het ook prima zo.
Het is geen rare wet omdat het een wet is? Mens leer beargumenteren. Dit is kinderwerk.quote:Verbod op grootschalige wietkweek is niet raar. Wiet is.niet legaal, het wordt gedoogd. Je mag 5 plantes thuis hebben en de rest is in de shop te halen. Zelf wietkweken is een criminaliteit. Geen rare wet, dus.
Dan kom je er lekker niet, tief je op naar een niet rokers cafe.quote:Verbod op roken in de horeca is ook niet zomaar uit de lucht komen vallen. Het is voor de gezondheid van niet-rokers. Ik, als roker, kan mijzelf hier in vinden.
Omdat ik vind dat je mag vloeken.quote:Waarom vind jij dat een rare wet?
quote:En hier heb ik nog nooit van gehoord. In welk artikel staat dat van welke wet?
beste argument everquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je mag vloeken.
Geef eens een goede reden om die wet wel te hebben dan? Als je niet gelooft heb je dus ook geen boodschap aan die wet, aangezien je God niet erkent als bestaand entiteit. Nu jij.quote:
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspuntquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vraag me in deze ook af of ts denkt aan de kans dat fout gaat.. Ze gooien zoveel troep er door.. Je weet niet zeker wat je allemaal slikt.
Los van de BV je hebt een kindje wil je dat risico lopen?
En ja je kan ook de deur uit lopen en overreden worden yada yada yada..
Er zit wel degelijk verschil in bewust risico opzoeken of ongelukkige pech.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Als je kindje nog volledig borstvoeding geeft en dan opeens 4 dagen alleen de fles, gaat dat wel zo makkelijk? Wat als ie de fles niet wil...
quote:Mijn kindje is nu 14 weken oud en drinkt goed uit een flesje en aan de borst.
Ah! Overheen gelezenquote:
Je kunt in Nederland gratis je drugs laten testen, anoniem. www.drugs-test.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vraag me in deze ook af of ts denkt aan de kans dat fout gaat.. Ze gooien zoveel troep er door.. Je weet niet zeker wat je allemaal slikt.
Los van de BV je hebt een kindje wil je dat risico lopen?
En ja je kan ook de deur uit lopen en overreden worden yada yada yada..
Er zit wel degelijk verschil in bewust risico opzoeken of ongelukkige pech.
Als je ervaring hebt met de materie zou je meer weten over de werking en kater en zou je geen ongefundeerde uitspraken doen over dinsdagdips. Goede vergelijking trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Je hoeft niet persoonlijke ervaring te hebben om er iets van te weten. Of kun jij ook niet zeggen dat poep vies is, als je het nog nooit hebt gegeten?
Voorbeelden? En wat is de relevantie van zwangerschapshormonen volgens jouquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Het kan tot problemen leiden. Zeker in combinatie met de zwangerschapshormonen.
Je zou eens alles moeten lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Als je ervaring hebt met de materie zou je meer weten over de werking en kater en zou je geen ongefundeerde uitspraken doen over dinsdagdips. Goede vergelijking trouwens.
[..]
Voorbeelden? En wat is de relevantie van zwangerschapshormonen volgens jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |