abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107977234
Scorpie ik wist niet dat jij hier rondhing. Heb jij thuis een spruit rondlopen?
pi_107977267
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef HyperViper het volgende:
Scorpie ik wist niet dat jij hier rondhing. Heb jij thuis een spruit rondlopen?
Welnee, kinderen :') check wat die krengen met hun ouders doen, allemaal geflipt !
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:38:44 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_107977305
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee, kinderen :') check wat die krengen met hun ouders doen, allemaal geflipt !
En dan zeggen ze dat drugs slecht zijn!
Huilen dan.
pi_107977356
quote:

[..]

Ik schrok al even, het zal toch niet. Kinderen zijn ranzig en irritant, ik voel je.

Kolven. :r
pi_107977476
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat drugs slecht zijn!
Drugsgebruikende kinderbarende ouders :r
pi_107977495
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:39 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik schrok al even, het zal toch niet. Kinderen zijn ranzig en irritant, ik voel je.

Kolven. :r
Gatver :r
pi_107978498
quote:

[..]

:*
komt wel goed schatje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:25:59 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107979144
Even een vraag voor TS. Ik heb er zelf geen enkel verstand van en vraag me af wat de risico's kunnen zijn voor zowel moeder als kind. En is zo'n avondje recreatief HD-gebruik de risico's dan waard?

Wat als je spijt krijgt?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107979566
hier wordt aangetoond dat amphetaminen zich gedragen als extacy: http://books.google.nl/bo(...)eding%20milk&f=false

en hier worden amphetaminen en de effecten op moedermelk onderzocht: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2679109/

daarmee zou je op 48 uur komen. persoonlijk zou ik toch echt 4 dagen aanhouden :)
maar goed. ik ben nooit een pillenmens geweest. doe mij maar een joint dan :P

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 14-02-2012 20:01:04 ]
pi_107979597
sangdrax had dit natuurlijk ook gewoon zelf kunnen posten, maar die wil niet meer in oud posten :o
pi_107980798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraag voor TS. Ik heb er zelf geen enkel verstand van en vraag me af wat de risico's kunnen zijn voor zowel moeder als kind. En is zo'n avondje recreatief HD-gebruik de risico's dan waard?

Wat als je spijt krijgt?
Bij verantwoord gebruik zijn de risico's voor de moeder niet heel groot. Dus ervoor goed eten, tijdens goed drinken, niet te veel gebruiken en goed naar je lichaam luisteren.
Als ze de 3-4 dagen kolven en weggooien aanhoudt, zouden de risico's voor het kind om iets binnen te krijgen vrijwel nihil zijn.
Wat betreft de zorg blijf ik erbij dat een meerdaagse oppas of kind uit logeren de beste optie is. Als je net thuiskomt kun je nog niet voor je kind zorgen en de volgende dag in ieder geval ben je ook nog niet optimaal.

Uitgaande van een gezonde vrouw, zouden de risico's dus echt klein zijn.

En tja, als je spijt krijgt..laat is zoals met alles alleen achteraf te bepalen, natuurlijk. Kan me voorstellen dat het heel anders is nu dan 'vroeger' voor ze een kind had, dus of het een avondje ouderwets stappe is, zal de praktijk moeten uitwijzen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:53:48 #87
19529 Fendy
True Spirit
pi_107983215
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij verantwoord gebruik zijn de risico's voor de moeder niet heel groot. Dus ervoor goed eten, tijdens goed drinken, niet te veel gebruiken en goed naar je lichaam luisteren.
Als ze de 3-4 dagen kolven en weggooien aanhoudt, zouden de risico's voor het kind om iets binnen te krijgen vrijwel nihil zijn.
Wat betreft de zorg blijf ik erbij dat een meerdaagse oppas of kind uit logeren de beste optie is. Als je net thuiskomt kun je nog niet voor je kind zorgen en de volgende dag in ieder geval ben je ook nog niet optimaal.

Uitgaande van een gezonde vrouw, zouden de risico's dus echt klein zijn.

En tja, als je spijt krijgt..laat is zoals met alles alleen achteraf te bepalen, natuurlijk. Kan me voorstellen dat het heel anders is nu dan 'vroeger' voor ze een kind had, dus of het een avondje ouderwets stappe is, zal de praktijk moeten uitwijzen.
Ik denk dat ze tijdens het stappen haar kind (meer dan anders) zal missen en des te blijer zal zijn als het weer terug bij haar is. Ik gok dat TS trouwens een ervaren recreatief gebruiker is en dat dit dus niet haar eerste pilletje of snatz wordt. De effecten tijdens 'normaal gebruik' zullen haar dus niet vreemd zijn en ze zal dan ook niet zo reageren als iemand die het nog nooit gedaan heeft.

Ik denk dat een oppas voor 3 of 4 dagen wat overdreven is. Je kunt volgens mij best op zaterdagnacht gaan stappen en op maandag weer prima voor je kind zorgen. Het is echt niet zo dat een nachtje losgaan betekent dat je de dagen erna een mensenhatende zombie bent die niet in staat is zijn eigen reet af te vegen. Zelfs al zou je last hebben van een dinsdagdip dan is dat niets anders dan dat je ietwat knorrig bent, maar als je dan realiseert dat je het hebt en waardoor het komt is het al voor het grootste deel weg.

Ik weet trouwens niet waarom ik jou quote miss_sly... w/
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_107983600
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik denk dat ze tijdens het stappen haar kind (meer dan anders) zal missen en des te blijer zal zijn als het weer terug bij haar is. Ik gok dat TS trouwens een ervaren recreatief gebruiker is en dat dit dus niet haar eerste pilletje of snatz wordt. De effecten tijdens 'normaal gebruik' zullen haar dus niet vreemd zijn en ze zal dan ook niet zo reageren als iemand die het nog nooit gedaan heeft.

Ik denk dat een oppas voor 3 of 4 dagen wat overdreven is. Je kunt volgens mij best op zaterdagnacht gaan stappen en op maandag weer prima voor je kind zorgen. Het is echt niet zo dat een nachtje losgaan betekent dat je de dagen erna een mensenhatende zombie bent die niet in staat is zijn eigen reet af te vegen. Zelfs al zou je last hebben van een dinsdagdip dan is dat niets anders dan dat je ietwat knorrig bent, maar als je dan realiseert dat je het hebt en waardoor het komt is het al voor het grootste deel weg.

Ik weet trouwens niet waarom ik jou quote miss_sly... w/
Mag wel, hoor ;)

Ik ben het grotendeels met je eens hoor. Ik weet alleen niet hoe de vaak nog best heftige hormonen samen kunnen gaan met een dinsdagdip. Daar zit eigenlijk wat mij betreft de grootste valkuil. Oppas voor 3-4 dagen is wat overdreven, misschien maar ik zou n ieder geval tot maandag de zorg uitbesteden. Vooral ook omdat je dus niet kunt troosten met de borst, wat je wellicht wel gewend bent en ht heel moeilijk kunt vinden als het dan niet kan.

Ik ken ook mensen die naar huis gaan na ht feestje en de oppas naar huis sturen, en dat vind ik persoonlijk geen goed idee. Het duurt toch nog echt wel een aantal uren nadat je thuis bent gekomen voor je weer helemaal nuchter bent en ik vind dát je niet onder noord voor je kind kunt zorgen. Vandaar meerdaagse oppas, namelijk bijv. Zaterdag en zondag en dan maandag weer zelf ofzo.
pi_107984153
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Al staat er tankwagen voor het huis, ik blijf het zielig vinden.
Ik ook. :)
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat hummeltje loopt dagen aan een stuk zijn kleine hoofdje te breken over de afwijzing door zijn moeder. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Te veel gehuild? Te weinig gepoept? Waarom? Waarom wijst mijn moeder me af door me een flesje te geven."
Dat werkt door. Op zijn dertigste heeft hij een allesvernietigende haat opgebouwd tegen rondborstige vrouwen. En flesjes.
Nou Cc-beeb, nu overdrijf je een beetje. :+
Ik mocht indertijd (ivm bijslapen op een slaappil) ook af en toe even geen BV geven. Mijn zoon kon ook best uit een flesje drinken, maar niet als ík het hem gaf. Dat snapte hij niet. Het voelde heel raar en onnatuurlijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_107988635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Moonah, wel een goede inderdaad! Een aantal uren feesten is leuk, maar als je kind nog om de ongeveer 3-4 uur drinkt normaal gesproken, zul je misschien tussendoor moeten kolven. Geen idee of dat een optie is voor TS, maar wel iets om rekening mee te houden. Zo jammer, met van die grote natte plekken rondlopen.
Nou, en dit dus inderdaad.

Niet dat ik het ooit zou overwegen en indien wel zou ik zeker die 72 uur aanhouden. Maar ik denk dan ook meteen aan de praktische uitvoering van de zaken.

Sleep je je kolf mee in je tas? Ga je stoned en wel ergens een plekje vinden om te kolven?
Vooral niet vergeten te kolven, straks is je shirt nat van de melk en doen je borsten zeer.

Nou dat dus :P
pi_107993238
Och, ik ken iemand die in de gashouder tijdens awakenings ook even moest kolven om de druk eraf te gooien. Tuurlijk is het voor de security een raar gezicht om iemand met een kolf langs te zien lopen, maar desgewenst is dat een prima oplossing en goed uit te leggen. Moet je die koppen zien.

"wat ga je met dat ding doen op de wc?"
"nou, even melk kolven zodat ik geen lekplekken krijg"
" :X :X :X veel succes ermee he"
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_107995190
"Och, ik ken iemand die in de gashouder tijdens awakenings ook even moest kolven om de druk eraf te gooien."

Wat?

:?
pi_107997805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 01:32 schreef kissaa het volgende:
"Och, ik ken iemand die in de gashouder tijdens awakenings ook even moest kolven om de druk eraf te gooien."

Wat?

:?
Awakenings is een techno feest en de gashouder is het gebouw in Amsterdam waar dit wordt gehouden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')