Welnee, kinderenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef HyperViper het volgende:
Scorpie ik wist niet dat jij hier rondhing. Heb jij thuis een spruit rondlopen?
En dan zeggen ze dat drugs slecht zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, kinderencheck wat die krengen met hun ouders doen, allemaal geflipt !
Ik schrok al even, het zal toch niet. Kinderen zijn ranzig en irritant, ik voel je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drugsgebruikende kinderbarende oudersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat drugs slecht zijn!
Gatverquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik schrok al even, het zal toch niet. Kinderen zijn ranzig en irritant, ik voel je.
Kolven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij verantwoord gebruik zijn de risico's voor de moeder niet heel groot. Dus ervoor goed eten, tijdens goed drinken, niet te veel gebruiken en goed naar je lichaam luisteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraag voor TS. Ik heb er zelf geen enkel verstand van en vraag me af wat de risico's kunnen zijn voor zowel moeder als kind. En is zo'n avondje recreatief HD-gebruik de risico's dan waard?
Wat als je spijt krijgt?
Ik denk dat ze tijdens het stappen haar kind (meer dan anders) zal missen en des te blijer zal zijn als het weer terug bij haar is. Ik gok dat TS trouwens een ervaren recreatief gebruiker is en dat dit dus niet haar eerste pilletje of snatz wordt. De effecten tijdens 'normaal gebruik' zullen haar dus niet vreemd zijn en ze zal dan ook niet zo reageren als iemand die het nog nooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij verantwoord gebruik zijn de risico's voor de moeder niet heel groot. Dus ervoor goed eten, tijdens goed drinken, niet te veel gebruiken en goed naar je lichaam luisteren.
Als ze de 3-4 dagen kolven en weggooien aanhoudt, zouden de risico's voor het kind om iets binnen te krijgen vrijwel nihil zijn.
Wat betreft de zorg blijf ik erbij dat een meerdaagse oppas of kind uit logeren de beste optie is. Als je net thuiskomt kun je nog niet voor je kind zorgen en de volgende dag in ieder geval ben je ook nog niet optimaal.
Uitgaande van een gezonde vrouw, zouden de risico's dus echt klein zijn.
En tja, als je spijt krijgt..laat is zoals met alles alleen achteraf te bepalen, natuurlijk. Kan me voorstellen dat het heel anders is nu dan 'vroeger' voor ze een kind had, dus of het een avondje ouderwets stappe is, zal de praktijk moeten uitwijzen.
Mag wel, hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijdens het stappen haar kind (meer dan anders) zal missen en des te blijer zal zijn als het weer terug bij haar is. Ik gok dat TS trouwens een ervaren recreatief gebruiker is en dat dit dus niet haar eerste pilletje of snatz wordt. De effecten tijdens 'normaal gebruik' zullen haar dus niet vreemd zijn en ze zal dan ook niet zo reageren als iemand die het nog nooit gedaan heeft.
Ik denk dat een oppas voor 3 of 4 dagen wat overdreven is. Je kunt volgens mij best op zaterdagnacht gaan stappen en op maandag weer prima voor je kind zorgen. Het is echt niet zo dat een nachtje losgaan betekent dat je de dagen erna een mensenhatende zombie bent die niet in staat is zijn eigen reet af te vegen. Zelfs al zou je last hebben van een dinsdagdip dan is dat niets anders dan dat je ietwat knorrig bent, maar als je dan realiseert dat je het hebt en waardoor het komt is het al voor het grootste deel weg.
Ik weet trouwens niet waarom ik jou quote miss_sly...
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Al staat er tankwagen voor het huis, ik blijf het zielig vinden.
Nou Cc-beeb, nu overdrijf je een beetje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hummeltje loopt dagen aan een stuk zijn kleine hoofdje te breken over de afwijzing door zijn moeder. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Te veel gehuild? Te weinig gepoept? Waarom? Waarom wijst mijn moeder me af door me een flesje te geven."
Dat werkt door. Op zijn dertigste heeft hij een allesvernietigende haat opgebouwd tegen rondborstige vrouwen. En flesjes.
Nou, en dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Moonah, wel een goede inderdaad! Een aantal uren feesten is leuk, maar als je kind nog om de ongeveer 3-4 uur drinkt normaal gesproken, zul je misschien tussendoor moeten kolven. Geen idee of dat een optie is voor TS, maar wel iets om rekening mee te houden. Zo jammer, met van die grote natte plekken rondlopen.
Awakenings is een techno feest en de gashouder is het gebouw in Amsterdam waar dit wordt gehoudenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:32 schreef kissaa het volgende:
"Och, ik ken iemand die in de gashouder tijdens awakenings ook even moest kolven om de druk eraf te gooien."
Wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |