En dit kindje is inmiddeld ook gewend om de fles te krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar ditkindje drinkt wel degelijk nog uit de borst en is daar aan gewend.
Oh absoluut!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt dan imo toch echt meer in jouw emotinaliteit dan in rationaliteit.
ze heeft de koelkast vol met melkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja, je kan heel klinisch en afstandelijk naar de tijdspanne en vooraf genomenmaatregelen kijjken, maar ik kan me gewoon niet losmaken van het feit dat daar een 3,5 maand oud babietje 4 dagen niet aan de borst mag omdat mama een avond los wil gaan. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Dan wacht je maar even totdat je geen bv meer geeft.
in de oorspronkelijke op staat anders toch echt dat het kindje goed drinkt uit fles en borst.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je trekt een hele verkeerde conclusie uit mijn opvatting. Mijn eigen dochters hebben niet eens volledig bv kunnen krijgen en er is niks mis mee met kinderen die met de fles krijgen. Maar ditkindje drinkt wel degelijk nog uit de borst en is daar aan gewend.
Al staat er tankwagen voor het huis, ik blijf het zielig vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze heeft de koelkast vol met melk
Dat was precies de reden voor mij om geen alcohol of drugs te gebruiken in die periode. Ik vond het het gewoon niet waard (de kater). Maar dat betekent niet dat ik mensen die dat wel doen veroordeel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja, je kan heel klinisch en afstandelijk naar de tijdspanne en vooraf genomenmaatregelen kijjken, maar ik kan me gewoon niet losmaken van het feit dat daar een 3,5 maand oud babietje 4 dagen niet aan de borst mag omdat mama een avond los wil gaan. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Dan wacht je maar even totdat je geen bv meer geeft.
wat is er dan zielig aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Al staat er tankwagen voor het huis, ik blijf het zielig vinden.
Dat hummeltje loopt dagen aan een stuk zijn kleine hoofdje te breken over de afwijzing door zijn moeder. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Te veel gehuild? Te weinig gepoept? Waarom? Waarom wijst mijn moeder me af door me een flesje te geven."quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hummeltje loopt dagen aan een stuk zijn kleine hoofdje te breken over de afwijzing door zijn moeder. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Te veel gehuild? Te weinig gepoept? Waarom? Waarom wijst mijn moeder me af door me een flesje te geven."
Dat werkt door. Op zijn dertigste heeft hij een allesvernietigende haat opgebouwd tegen rondborstige vrouwen. En flesjes.
haha, rly now?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hummeltje loopt dagen aan een stuk zijn kleine hoofdje te breken over de afwijzing door zijn moeder. "Heb ik iets verkeerd gezegd? Te veel gehuild? Te weinig gepoept? Waarom? Waarom wijst mijn moeder me af door me een flesje te geven."
Dat werkt door. Op zijn dertigste heeft hij een allesvernietigende haat opgebouwd tegen rondborstige vrouwen. En flesjes.
Volgens mij wel ja. Als ik me niet vergis betekent dat een kind sowieso twintig IQ punten dropt dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier dagen geen borstvoeding maar uit de fles ... Ja, ik denk dat dat kind bij voorbaat al voor galg en rad opgroeit. Met een enorm trauma erbij.
Ik heb wel borstvoeding gekregen en ik houd van kontenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef probeer het volgende:
[..]
haha, rly now?
![]()
kheb nooit bv gekregen, en houd van tieten
je temperatuur werd altijd via de achterkant gemeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb wel borstvoeding gekregen en ik houd van konten.
En van tieten.
Had m'n moeder maar drugs gebruikt vroeger, misschien was het dan wel wat met me geworden. Ik neem het haar nog steeds kwalijk.
Anderhalf topic vol gescheld, op de man spelen, moraalridders en frusti-posters, dat noem ik wel een relletje ja. Jij niet dan?quote:
dit is geen rel man, dit is amusementquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |