Het kan tot problemen leiden. Zeker in combinatie met de zwangerschapshormonen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
En dan nog? In het ergste geval ben je dinsdag vermoeid en heb je nergens zin in. Vallen dan de moederlijke instincten en capabiliteiten weg om voor je baby te zorgen?___________________________________________________!
Je hoeft niet persoonlijke ervaring te hebben om er iets van te weten. Of kun jij ook niet zeggen dat poep vies is, als je het nog nooit hebt gegeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een moraalridders hier. Grappig is ook om te zien dat de jongens en meisjes die het hardste moord en brand schreeuwen, de mensen zijn die nog nooit xtc of andere drugs hebben geprobeerd maar wel hun mening klaar hebben staan
.
Dat bleek achteraf niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het verbod op paddo's mag je danken aan de toeristen die hier paddo's gebruiken en van gebouwen sprongen. Tevens vond men dat de dosering moeilijk was. Maar ipv paddo's hebben we nu truffels. De dosering hiervan is makkelijker te bepalen en de regering vindt het ook prima zo.
Het is geen rare wet omdat het een wet is? Mens leer beargumenteren. Dit is kinderwerk.quote:Verbod op grootschalige wietkweek is niet raar. Wiet is.niet legaal, het wordt gedoogd. Je mag 5 plantes thuis hebben en de rest is in de shop te halen. Zelf wietkweken is een criminaliteit. Geen rare wet, dus.
Dan kom je er lekker niet, tief je op naar een niet rokers cafe.quote:Verbod op roken in de horeca is ook niet zomaar uit de lucht komen vallen. Het is voor de gezondheid van niet-rokers. Ik, als roker, kan mijzelf hier in vinden.
Omdat ik vind dat je mag vloeken.quote:Waarom vind jij dat een rare wet?
quote:En hier heb ik nog nooit van gehoord. In welk artikel staat dat van welke wet?
beste argument everquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je mag vloeken.
Geef eens een goede reden om die wet wel te hebben dan? Als je niet gelooft heb je dus ook geen boodschap aan die wet, aangezien je God niet erkent als bestaand entiteit. Nu jij.quote:
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspuntquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vraag me in deze ook af of ts denkt aan de kans dat fout gaat.. Ze gooien zoveel troep er door.. Je weet niet zeker wat je allemaal slikt.
Los van de BV je hebt een kindje wil je dat risico lopen?
En ja je kan ook de deur uit lopen en overreden worden yada yada yada..
Er zit wel degelijk verschil in bewust risico opzoeken of ongelukkige pech.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Als je kindje nog volledig borstvoeding geeft en dan opeens 4 dagen alleen de fles, gaat dat wel zo makkelijk? Wat als ie de fles niet wil...
quote:Mijn kindje is nu 14 weken oud en drinkt goed uit een flesje en aan de borst.
Ah! Overheen gelezenquote:
Je kunt in Nederland gratis je drugs laten testen, anoniem. www.drugs-test.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vraag me in deze ook af of ts denkt aan de kans dat fout gaat.. Ze gooien zoveel troep er door.. Je weet niet zeker wat je allemaal slikt.
Los van de BV je hebt een kindje wil je dat risico lopen?
En ja je kan ook de deur uit lopen en overreden worden yada yada yada..
Er zit wel degelijk verschil in bewust risico opzoeken of ongelukkige pech.
Als je ervaring hebt met de materie zou je meer weten over de werking en kater en zou je geen ongefundeerde uitspraken doen over dinsdagdips. Goede vergelijking trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Je hoeft niet persoonlijke ervaring te hebben om er iets van te weten. Of kun jij ook niet zeggen dat poep vies is, als je het nog nooit hebt gegeten?
Voorbeelden? En wat is de relevantie van zwangerschapshormonen volgens jouquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Het kan tot problemen leiden. Zeker in combinatie met de zwangerschapshormonen.
Je zou eens alles moeten lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Als je ervaring hebt met de materie zou je meer weten over de werking en kater en zou je geen ongefundeerde uitspraken doen over dinsdagdips. Goede vergelijking trouwens.
[..]
Voorbeelden? En wat is de relevantie van zwangerschapshormonen volgens jou
hoe weet jij nou of ik de opmerking positief of negatief vond..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geef eens een goede reden om die wet wel te hebben dan? Als je niet gelooft heb je dus ook geen boodschap aan die wet, aangezien je God niet erkent als bestaand entiteit. Nu jij.
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Wat een kansloos gemoraliseer hier zeg.
Wellicht dat de andere moeders het liefst ook aan de drugs zouden gaan om aan hun kroost te ontsnappen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
uiteraard volledig verwacht, neemt niet weg dat het in dit geval veel beter zou zijn om het getier over postnatale abortus achterwege te laten en niet te oordelen en gewoon goed advies te geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenBiertje erbij, heerlijk
Mensen die er wat van zeggen worden er op aangesproken door mensen die vinden dat je daar niets over moet zeggen en dat iedereen het zelf moet weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat je productie er flink van terug loopt ja. Dus in ieder geval ook zorgen voor een hele flinke voorraad in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspunt.
Het grootste risico van xtc is oververhitting en uitputting. Verder is je eetpatroon meestal nogal van slag, omdat veel mensen ervaren dat ze moeilijk kunnen eten tijdens en ook na xtcgebruik. Ik weet niet wat voor invloed dát heeft op borstvoeding; volgens mij moet je als je borstvoeding geeft zelf ook goed op je voeding letten. Dus het zou zomaar kunnen dat je nog wel langer dan 72 uur nodig hebt om weer fatsoenlijke melk te kunnen produceren.
3 maanden na de bevalling is nog vlak na de zwangerschapquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.
Lul niet zo slap mens, jouw sarcasme was te ruiken van een kilometer afstand. Kom je nou nog over de brug? Dit soort zwakzinnigheid verspilt mijn tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ik de opmerking positief of negatief vond..
of vond je jezelf achterlijk?
Dik 3 maanden is best wel vlak na de bevalling, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.
Ik vind dat in eerste instantie degelijk advies gegeven kan worden van mensen die er kijk op hebben, of op zijn minst ervaring. Het feit dat mensen gaan roepen dat ze best in aanmerking komt voor postnatale abortus vind ik niet kunnen in ieder geval. Lijkt me dat jij die mening zou moeten delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen die er wat van zeggen worden er op aangesproken door mensen die vinden dat je daar niets over moet zeggen en dat iedereen het zelf moet weten.
Doe lekker wat je zegt en ga een end heen, laat iedereen zelf bepalen of ze er een oordeel over uitspreken. Of vind je dat je de mensen die TS veroordelen wel mag veroordelen? En is dat dan niet een tikkeltje hypocriet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wellicht dat de andere moeders het liefst ook aan de drugs zouden gaan om aan hun kroost te ontsnappen?
En dan heeft OUD de naam dat de users er niet normaal kunnen discussieren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenBiertje erbij, heerlijk
Dat is wel een goed punt, inderdaad en misschien ook wel een goede reden om langer dan 72 uur aan te houden!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspunt.
Het grootste risico van xtc is oververhitting en uitputting. Verder is je eetpatroon meestal nogal van slag, omdat veel mensen ervaren dat ze moeilijk kunnen eten tijdens en ook na xtcgebruik. Ik weet niet wat voor invloed dát heeft op borstvoeding; volgens mij moet je als je borstvoeding geeft zelf ook goed op je voeding letten. Dus het zou zomaar kunnen dat je nog wel langer dan 72 uur nodig hebt om weer fatsoenlijke melk te kunnen produceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |