hoe weet jij nou of ik de opmerking positief of negatief vond..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geef eens een goede reden om die wet wel te hebben dan? Als je niet gelooft heb je dus ook geen boodschap aan die wet, aangezien je God niet erkent als bestaand entiteit. Nu jij.
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Wat een kansloos gemoraliseer hier zeg.
Wellicht dat de andere moeders het liefst ook aan de drugs zouden gaan om aan hun kroost te ontsnappen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
uiteraard volledig verwacht, neemt niet weg dat het in dit geval veel beter zou zijn om het getier over postnatale abortus achterwege te laten en niet te oordelen en gewoon goed advies te geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Natuurlijk volledig verwacht in OUD, maar de veroordelende partij is niet de stampede moraalmoeders die het meest voor de hand zouden liggen.
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenBiertje erbij, heerlijk
Mensen die er wat van zeggen worden er op aangesproken door mensen die vinden dat je daar niets over moet zeggen en dat iedereen het zelf moet weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef Fendy het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat je productie er flink van terug loopt ja. Dus in ieder geval ook zorgen voor een hele flinke voorraad in de vriezer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspunt.
Het grootste risico van xtc is oververhitting en uitputting. Verder is je eetpatroon meestal nogal van slag, omdat veel mensen ervaren dat ze moeilijk kunnen eten tijdens en ook na xtcgebruik. Ik weet niet wat voor invloed dát heeft op borstvoeding; volgens mij moet je als je borstvoeding geeft zelf ook goed op je voeding letten. Dus het zou zomaar kunnen dat je nog wel langer dan 72 uur nodig hebt om weer fatsoenlijke melk te kunnen produceren.
3 maanden na de bevalling is nog vlak na de zwangerschapquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.
Lul niet zo slap mens, jouw sarcasme was te ruiken van een kilometer afstand. Kom je nou nog over de brug? Dit soort zwakzinnigheid verspilt mijn tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ik de opmerking positief of negatief vond..
of vond je jezelf achterlijk?
Dik 3 maanden is best wel vlak na de bevalling, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je lult. Daarnaast gaat het hier helemaal niet om "tijdens of vlak na de zwangerschap", maar om een kindje van dik 3 maanden oud.
Ik vind dat in eerste instantie degelijk advies gegeven kan worden van mensen die er kijk op hebben, of op zijn minst ervaring. Het feit dat mensen gaan roepen dat ze best in aanmerking komt voor postnatale abortus vind ik niet kunnen in ieder geval. Lijkt me dat jij die mening zou moeten delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen die er wat van zeggen worden er op aangesproken door mensen die vinden dat je daar niets over moet zeggen en dat iedereen het zelf moet weten.
Doe lekker wat je zegt en ga een end heen, laat iedereen zelf bepalen of ze er een oordeel over uitspreken. Of vind je dat je de mensen die TS veroordelen wel mag veroordelen? En is dat dan niet een tikkeltje hypocriet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wellicht dat de andere moeders het liefst ook aan de drugs zouden gaan om aan hun kroost te ontsnappen?
En dan heeft OUD de naam dat de users er niet normaal kunnen discussieren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Elke moeder zou tijdens en vlak na de zwangerschap gewoon door moeten gaan met slikken en snuivenBiertje erbij, heerlijk
Dat is wel een goed punt, inderdaad en misschien ook wel een goede reden om langer dan 72 uur aan te houden!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat het met de troep wel meevalt. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat TS haar drugs wel laat testen. Zo niet, dan is dit wel een aandachtspunt.
Het grootste risico van xtc is oververhitting en uitputting. Verder is je eetpatroon meestal nogal van slag, omdat veel mensen ervaren dat ze moeilijk kunnen eten tijdens en ook na xtcgebruik. Ik weet niet wat voor invloed dát heeft op borstvoeding; volgens mij moet je als je borstvoeding geeft zelf ook goed op je voeding letten. Dus het zou zomaar kunnen dat je nog wel langer dan 72 uur nodig hebt om weer fatsoenlijke melk te kunnen produceren.
Beter lezen forum-chef.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik vind dat in eerste instantie degelijk advies gegeven kan worden van mensen die er kijk op hebben, of op zijn minst ervaring. Het feit dat mensen gaan roepen dat ze best in aanmerking komt voor postnatale abortus vind ik niet kunnen in ieder geval. Lijkt me dat jij die mening zou moeten delen.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen die er wat van zeggen worden er op aangesproken door mensen die vinden dat je daar niets over moet zeggen en dat iedereen het zelf moet weten.
Doe lekker wat je zegt en ga een end heen, laat iedereen zelf bepalen of ze er een oordeel over uitspreken. Of vind je dat je de mensen die TS veroordelen wel mag veroordelen? En is dat dan niet een tikkeltje hypocriet?
Ligt wat mij betreft helemaal aan de bevalling, in het geval van sectio is het wat kort dag, in het geval van een natuurlijke bevalling vind ik van niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dik 3 maanden is best wel vlak na de bevalling, vind ik.
Zoals al eerder aangehaald, kan XTC je gevoelens erg versterken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
En wat is de relevantie van zwangerschapshormonen volgens jou
Whatever. Dan had je het tegen iemand anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:30 schreef CutCake het volgende:
[..]
Beter lezen forum-chef.
[..]
Mee eens
Ga asjeblieft je eerst eens inlezen over hormonen voor, tijdens en na de zwangerschap en hoe lang je daar gemiddeld last van hebt. Drie maanden is een peuleschilletje. Met 14 weken na je bevalling kan je zelfs nog gewoon in je bevallingsverlof zitten!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ligt wat mij betreft helemaal aan de bevalling, in het geval van sectio is het wat kort dag, in het geval van een natuurlijke bevalling vind ik van niet.
Het tweede deel van je reactie is niet perse voor mij bestemd, maar in zijn algemeenheid, neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ligt wat mij betreft helemaal aan de bevalling, in het geval van sectio is het wat kort dag, in het geval van een natuurlijke bevalling vind ik van niet.
Either way, aan de veroordelingen heeft TS denk ik niet zoveel, terecht of onterecht, ze zal niet snel geneigd zijn om over iets dergelijks nog eens advies over te vragen op Fok! Nu is dit natuurlijk wel de manier hoe het hier werkt, maar toch, een beetje gereserveerd antwoorden kan echt geen kwaad en kan TS alleen maar meer helpen.
Ik denk dat Fendy best wel weet hoe en wat met zwangerschappen en hormonen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga asjeblieft je eerst eens inlezen over hormonen voor, tijdens en na de zwangerschap en hoe lang je daar gemiddeld last van hebt. Drie maanden is een peuleschilletje. Met 14 weken na je bevalling kan je zelfs nog gewoon in je bevallingsverlof zitten!
Of nog veel langer, kan ik uit eigen ervaring vertellen. Hormonen zijn rare, nare dingen, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het tweede deel van je reactie is niet perse voor mij bestemd, maar in zijn algemeenheid, neem ik aan?
Verder: je bent hormonaal pas weer de oude circa 9 maanden tot 1 jaar ná de bevalling. Sectio of een natuurlijke bevalling staat daar los van.
Natuurlijk. En er zijn vast vrouwen die zich al sneller dan die 9 maanden ontzwangeren weer helemaal zichzelf voelen (ik ben daar niet een van).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of nog veel langer, kan ik uit eigen ervaring vertellen. Hormonen zijn rare, nare dingen, vind ik.
Maar exact hetzelfde geldt voor alcohol, maar dat wordt door bepaalde mensen wel gewoon aangeraden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald, kan XTC je gevoelens erg versterken.
Van zwangerschapshormonen kunnen vrouwen erg veel last hebben. Ze kunnen gevoelens ook versterken, zowel positief als negatief. Een vrouw kan er zelfs erg deprerssief van worden of zelfs psychotisch.
De combinatie zwangerschapshormonen en XTC lijkt me dan ook niet voor iedereen handig.
En hoe wil jij bepalen wie die ervaring of kijk er wel of niet op hebben? Wat weet jij van mij en mijn omgeving bijvoorbeeld waardoor je dat kan bepalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik vind dat in eerste instantie degelijk advies gegeven kan worden van mensen die er kijk op hebben, of op zijn minst ervaring.
Je moet je niet focussen op die ene overdreven reactie op een post van Fendy die elke normale discussie de nek omdraait.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
En dan heeft OUD de naam dat de users er niet normaal kunnen discussieren.
en ik quote 'dan kom je hier lekker niet, en tief je op'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul niet zo slap mens, jouw sarcasme was te ruiken van een kilometer afstand. Kom je nou nog over de brug? Dit soort zwakzinnigheid verspilt mijn tijd.
Nogmaals, er zit wel een verschil tussen 1 of 2 wijntjes en een hele pil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar exact hetzelfde geldt voor alcohol, maar dat wordt door bepaalde mensen wel gewoon aangeraden.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat Fendy best wel weet hoe en wat met zwangerschappen en hormonen.
En toch overschat jij de gevolgen van een hele pil ontzettend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, er zit wel een verschil tussen 1 of 2 wijntjes en een hele pil.
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Klopt, maar ik lees nergens : ''drink gewoon 1 of 2 wijntjes''quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA maar dat is anders want alcohol is een maatschappelijk geaccepteerde drug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?
Waarom dan een opmerking maken dat die drie maanden wel meevaltquote:
Ik vind dat er heel veel overtrokken, nare reacties zijn gepost, al ver voor Fendy in het topic kwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet je niet focussen op die ene overdreven reactie op een post van Fendy die elke normale discussie de nek omdraait.
Dan moet je bij de posters van die reacties zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel veel overtrokken, nare reacties zijn gepost, al ver voor Fendy in het topic kwam.
Neen, maar daar gaat het niet om, het advies was wel twee wijntjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?
Neenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
En toch overschat jij de gevolgen van een hele pil ontzettend.
Neuh, vind ik niet zo zinvol. Heeft namelijk allemaal weinig met de initiele vraag van TS te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je bij de posters van die reacties zijn.
Jawel. Niet iedereen reageert hetzelfde op een pil. Dus het enige wat je doet is speculeren of jouw ervaring projecteren op iemand anders.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:
Geen idee hoe zich dat verhoudt, ik heb geen referentie hoe het anders zou zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef tech4u het volgende:
CutCakeMoet wel lekker verhelderend zijn om zo'n beperkte visie op het leven te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Moonah het volgende:
TS, tip: neem een extra shirt mee!Bah, vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik herken wel wat jij schrijft. Daarom ging ik ook eerst naar een festival overdag. En met alleen wat wijntjes. Wetende dat mijn man gewoon thuis was, dacht ik dat ik een prima dag kon hebben. En dan nog heb ik gedurende de dag drie keer naar huis gebeld hoe het gingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ts, je hebt al antwoord op je vraag over hoe lang je dan verstandigerwijs moet kolven.
Nu kan ik alleen voor mijzelf spreken, maar ik vond de eerste keer op stap na mijn zwangerschappen een hele onderneming. Ondanks dat ik me er op verheugd had en er veel zin in had vond ik het allemaal zo leeg en lang niet zo gezellig als eerst. Iedereen was nog hetzelfde terwijl voor mij álles anders was. buiten dat was ik me ineens zo pijnlijk bewust van mijn kwetsbaarheid. en de afhankelijkheid van mijn kindjes van mij.
Nu wil ik niet zeggen dat hij dit ook zult krijgen, maar ik heb het om me heen veel meer gehoord. En dat zijn gevoelens die je voor een gezellige avond liever niet versterkt.
Voor de rest hoop ik dat je veel plezier hebt en dat het je brengt wat je zoekt!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Moonah het volgende:
TS, tip: neem een extra shirt mee!Kwam dat door XTC, of gewoon omdat er voor je het doorhad drie uur verstreken waren? Sex schijnt het toeschietreflex ook op te wekken, gelukkig heeft mijn vrouw er (nog) geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar! Ook het laatstequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik herken wel wat jij schrijft. Daarom ging ik ook eerst naar een festival overdag. En met alleen wat wijntjes. Wetende dat mijn man gewoon thuis was, dacht ik dat ik een prima dag kon hebben. En dan nog heb ik gedurende de dag drie keer naar huis gebeld hoe het ging. Ik heb het toen heel leuk gehad, maar was blij dat ik 's avonds weer gewoon thuis was
. Nu F ouder is vind ik het veel makkelijker om af en toe zonder haar op stap te gaan.
Maar als ik mag kiezen, ga ik liever met ons drietjes een weekend naar een bungalowpark dan dat ik een nacht doorhaal op een feest.
Maar wel zeuren op mij en Dago...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet zo zinvol. Heeft namelijk allemaal weinig met de initiele vraag van TS te maken.
En hoe is het dan zo zeker dat ik het overschat? Als je er niks over kunt zeggen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel. Niet iedereen reageert hetzelfde op een pil. Dus het enige wat je doet is speculeren of jouw ervaring projecteren op iemand anders.
Een moeder die advies vraagt over hoe ze verantwoord een avond xtc kan gebruiken en jij komt met de volgende antwoorden:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:01 schreef CutCake het volgende:
[..]
Geen idee hoe zich dat verhoudt, ik heb geen referentie hoe het anders zou zijn.
Goede inhoudelijke post ook verder..
quote:Ik had je meteen aan de straat gezet met je rommel, zonder baby...
Lekker bekrompen allemaal. Geen verstand hebben van de uitwerking van XTC (je onderbouwt iig niks) maar wel zo'n oordeel vellen.quote:Als je, ook als moeder zijnde, geen plezier kan hebben zónder XTC/Coke dan ben je sowieso best wel debiel natuurlijk...
Omdat jij uit gaat van worst case. Dat is zelden het geval.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe is het dan zo zeker dat ik het overschat? Als je er niks over kunt zeggen?
Daarbij kun je ook helemaal zelf ongeveer bepalen hoe erg je kater is. Als je 80 mg gebruikt zul je na zo'n lange pauze er de volgende dag amper wat van merken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat jij uit gaat van worst case. Dat is zelden het geval.
Nee, ik zeg dat de kans bestaat op een worst case. En dat het risico (onbepaalde grote) genoeg reden zou zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat jij uit gaat van worst case. Dat is zelden het geval.
Er zijn heel serieuze tips en adviezen gegeven waar TS echt wel iets aan heeft. Mocht ze dit topic ooit nog durven lezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Nirak het volgende:
TS heeft genoeg te lezen als ze straks weer eens online komt
Je vraagt (verstandig) naar de termijn dat je moet wachten zodat je kindje er geen last van heeft en je krijgt meteen ook de mening van fok! users erbij, heerlijk![]()
Maar ik heb geen antwoord voorbij zien komen waarin verwezen wordt naar een wetenschappelijk verantwoorde uitleg.. maar er is ook zoveel geschreven dat ik de zin niet meer tussen de onzin zie staan![]()
Misschien moet je toch even, desnoods anoniem, contact opnemen met bijvoorbeeld een CB arts. Bereid je erop voor dat de eerste reactie wel eens zou kunnen zijn dat je dat beter helemaal niet kunt doen..
Dat is aan ieder zelf om te beslissen. Jij vindt het risico groot, ik vind het een behoorlijk aanvaardbaar risico. Ik heb behoorlijke ervaring met XTC, jij hebt t 1x gedaan en dat ging niet zo goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat de kans bestaat op een worst case. En dat het risico (onbepaalde grote) genoeg reden zou zijn om het niet te doen.
Selectief lezen/quoten is ook een kunst blijkt wel weer...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef tech4u het volgende:
[..]
Een moeder die advies vraagt over hoe ze verantwoord een avond xtc kan gebruiken en jij komt met de volgende antwoorden:
[..]
[..]
Lekker bekrompen allemaal. Geen verstand hebben van de uitwerking van XTC (je onderbouwt iig niks) maar wel zo'n oordeel vellen.
Wat is er precies mis met de manier waarop TS het overweegt? Oprechte vraag!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef CutCake het volgende:
[..]
Selectief lezen/quoten is ook een kunst blijkt wel weer...
Ik vel sowieso geen oordeel over drugsgebruik in het algemeen, wel over de manier waarop TS het overweegt en dat ze haar informatie van leken betrekt terwijl er gespecialiseerde mensen toegankelijk zijn voor het beantwoorden van dit soort vragen.
Het is mijn persoonlijke mening gebaseerd op mijn persoonlijk ervaringen dat harddrugsgebruik en verantwoordelijk ouderschap niet samengaan, het stellen van deze vraag via een niet-specialistisch kanaal versterkt deze mening nog eens.
Jij bent het hier niet mee eens en dat is je goed recht, ik heb geen behoefte om jou nu ook bekrompen te noemen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom mogen drugsgebruikers eigenlijk kinderen krijgen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Mensen die geen flauw idee hebben waar ze over praten, maar toch een mening willen hebben, zouden eigenlijk geen vingers mogen hebben om die mening te verkondigen op het internet. Zwakzinnige.
wat je nu hier zegt is domweg niet correct hoor. zat mensen die medicijnen (feitelijk evengoed drugs! met effecten enzo!) moeten gebruiken en dat prima kunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef CutCake het volgende:
[..]
Selectief lezen/quoten is ook een kunst blijkt wel weer...
Ik vel sowieso geen oordeel over drugsgebruik in het algemeen, wel over de manier waarop TS het overweegt en dat ze haar informatie van leken betrekt terwijl er gespecialiseerde mensen toegankelijk zijn voor het beantwoorden van dit soort vragen.
Het is mijn persoonlijke mening gebaseerd op mijn persoonlijk ervaringen dat harddrugsgebruik en verantwoordelijk ouderschap niet samengaan, het stellen van deze vraag via een niet-specialistisch kanaal versterkt deze mening nog eens.
Jij bent het hier niet mee eens en dat is je goed recht, ik heb geen behoefte om jou nu ook bekrompen te noemen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom mogen bekrompen mensen eigenlijk posten op een forum?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat Moeder Natuur je niet onvruchtbaar maakt als je af en toe XTC gebruiktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat staat er los van. Ik kijk naar wat, wetenschappelijk bewezen, xtc/mdma met je doet. En tel daarbij op de hormonen die los komen bij zwangerschap. Ik neem aan dat jij met dat laatste geen ervaring hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is aan ieder zelf om te beslissen. Jij vindt het risico groot, ik vind het een behoorlijk aanvaardbaar risico. Ik heb behoorlijke ervaring met XTC, jij hebt t 1x gedaan en dat ging niet zo goed.
Gooi FOK maar dicht dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Mensen die geen flauw idee hebben waar ze over praten, maar toch een mening willen hebben, zouden eigenlijk geen vingers mogen hebben om die mening te verkondigen op het internet. Zwakzinnige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |