Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ja Tim, maar die heeft toch al genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Iemand had hier toch ook dani alves net na de toty?
Had hij niet bij dag 1 david villa al?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja Tim, maar die heeft toch al genoeg.
Nee, ik heb nog 0,0 geluk gehad met pakjes dit jaar. Vandaag dan die 2 IF's, maar die waren samen nog geen 75K. Heb echt alles zelf met traden verdiend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had hij niet bij dag 1 david villa al?
Ik heb tot nu toe 1x if gehad en dat was met 11. If ari, die al eens if was geweest. Dus was niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog 0,0 geluk gehad met pakjes dit jaar. Vandaag dan die 2 IF's, maar die waren samen nog geen 75K. Heb echt alles zelf met traden verdiend.
Vorig jaar wel 2x Villa en een keer Messi en C-Ron. Toen kocht ik ook veel meer packs van mijn trade profit.
Dat is mij 1x eerder overkomen, vorig jaar had ik ook een keer 2000 coins in een 400c pack maar dit jaar heb ik tot nu toe alleen maar een paar keer 1000 coins gehad. Ik ben nu op mijn 2e account ook bronze packs aan het openen om te kijken of ik daar wel 1 van die BPL bronzes krijg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
Lol een free silver pack in een bronze 400c packMet in die silver +500 coins en een RW van Lorient in 4-3-3, 82 pace.
Ik had een half jaar geleden cole + free pack. Daar zat ramos inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mij 1x eerder overkomen, vorig jaar had ik ook een keer 2000 coins in een 400c pack maar dit jaar heb ik tot nu toe alleen maar een paar keer 1000 coins gehad. Ik ben nu op mijn 2e account ook bronze packs aan het openen om te kijken of ik daar wel 1 van die BPL bronzes krijg.
De markt ook? Kan ook alleen de servers van de games zijn toch..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef Toefjes het volgende:
Nu moeten ze de site toch platgooien?
ik nietquote:
7kquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef MaartenFM het volgende:
Ik haal een Frei uit een bronze 400c pakje, hoeveel kan ik daar ongeveer voor krijgen? 3k?
Kom er ook niet meer op, zou mooi zijn als al mn biedingen gewonnen zijn, dan heb ik voor 75K aan formatiekaartjes ingeslagenquote:
Hij is op de xbox meer waard dan op de ps3 helaasquote:
Zo das slimquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom er ook niet meer op, zou mooi zijn als al mn biedingen gewonnen zijn, dan heb ik voor 75K aan formatiekaartjes ingeslagen
Als je er nog in zit, zou dan echt als een idioot op die kaarten gaan bieden, blijkbaar ben je 1 van de weinigenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
ik zit er nog steeds in maar heb al 5 biedingen op 41212 gewonnen paar K onder marktprijs
Of mensen met shiny op 600 coinsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de mensen niet die kaartjes om 5 voor 1 er op zetten met een startprijs 150c
Waar op?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je er nog in zit, zou dan echt als een idioot op die kaarten gaan bieden, blijkbaar ben je 1 van de weinigen
Op de 4-1-2-1-2 kaartjes etc, of zijn er gewoon meer op de Xbox die er op kunnen? Op de PS3 ben ik er een paar minuten over 1 af gegooidquote:
Ik zit er blijkbaar ook nog op na paar uur niets te hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 4-1-2-1-2 kaartjes etc, of zijn er gewoon meer op de Xbox die er op kunnen? Op de PS3 ben ik er een paar minuten over 1 af gegooid
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier trouwens zijn pro gehacked? Want dan ben je mooi zuur aangezien je ook je fut + xbox acc kwijt bent. Ik zou dan snel alles met spoed op een nieuwe acc zetten
Ze bannen je compleet van EA..daar zit FUT gewoon bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwens
Ben ik even lucky dat er geen ps3 hack is.. Anders had ik dat ook gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze bannen je compleet van EA..daar zit FUT gewoon bij.
Ze bannen je van ea en sturen je gegevens naar microsoftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwens
Vind ik wel raar. Kijk, als je met FUT de boel hacked, of een manier weet te vinden om coins te genereren, okee, dat gaat nog om iets dat in RL ook geld waard is. Maar zon stomme pop, zet m op 60 en bevries de pop op die waarde gedurende heel fifa 12 ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze bannen je van ea en sturen je gegevens naar microsoft
Er zijn ook mensen die geen fut spelen en wel pro spelen. Waar je klassementen hebt enzo. Best kut als je met je matties je best doet en dan zo'n leipo met 99+ 3meter lang je team raped.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind ik wel raar. Kijk, als je met FUT de boel hacked, of een manier weet te vinden om coins te genereren, okee, dat gaat nog om iets dat in RL ook geld waard is. Maar zon stomme pop, zet m op 60 en bevries de pop op die waarde gedurende heel fifa 12 ofzo.
Je hacked en daarmee verneuk je het spel voor anderen..mensen die nu hard werken om een poppetje van 85 te krijgen komen nu tegen rukkers met hun 99's. Prima dat ze bannen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind ik wel raar. Kijk, als je met FUT de boel hacked, of een manier weet te vinden om coins te genereren, okee, dat gaat nog om iets dat in RL ook geld waard is. Maar zon stomme pop, zet m op 60 en bevries de pop op die waarde gedurende heel fifa 12 ofzo.
Is ook wat voor te zeggen, ik doe het eens per maand een avondje en geef er niet om, maar voor anderen is het serious business natuurlijk. Zullen wel een hoop afvallen op de xbox. Hoop niet hier in elk gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hacked en daarmee verneuk je het spel voor anderen..mensen die nu hard werken om een poppetje van 85 te krijgen komen nu tegen rukkers met hun 99's. Prima dat ze bannen.
Heb al een nieuw account. Wel schrikbarend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier trouwens zijn pro gehacked? Want dan ben je mooi zuur aangezien je ook je fut + xbox acc kwijt bent. Ik zou dan snel alles met spoed op een nieuwe acc zetten
Bespaar jezelf en wacht 2 dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:32 schreef Maxos het volgende:
Godmondesju. 5K te kort voor SIF Guidetti omdat mijn spelers niet verkopen.
Als er een TIF komt, wat ik niet verwacht, is hij toch wel gold.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bespaar jezelf en wacht 2 dagen
Luukinho en guidetti. Mooie duoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een TIF komt, wat ik niet verwacht, is hij toch wel gold.
De kans is indd echt klein dat er twee 74 IF's zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TIF voor een handsbal, een makkelijk gegeven penalty en 1 goede goal. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof EA verder kijkt dan alleen het scoreformulier. Ze maakten zelfs Vlaar IF vanwege een goal die hij niet eens had aangeraaktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
TIF voor een handsbal, een makkelijk gegeven penalty en 1 goede goal. Het moet niet gekker worden
Insomniaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 03:40 schreef DannyDeko het volgende:
Lavezzi - Higuain - Di Maria
Sneijder- Cambiasso - Kaka
Taiwo - Chiellini/Silva - Lucio - Maicon
Steek
Heb Cambiasso helaas al in mn 4231 teampje lopen. Ben bang dat ik beetje door mn mogelijkheden heen zit:Pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 03:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Insomnia
Team is niet erg origineel, maar wel sterk
Wat is dit?quote:
Morgequote:
Wel echt ziek, Zou het niet een ''grootgrondbezitter'' met teveel coins zijn die zichzelf later een trade offer stuurt, in de hoop dat iemand zo debiel is om te denken dat deze echt zoveel waard is?quote:
Haha, hoe kom je aan 10 miljoen coins in godsnaam. Dan moet je echt gewoon veel geld in FUT gestoken hebben. Echt veel geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wel echt ziek, Zou het niet een ''grootgrondbezitter'' met teveel coins zijn die zichzelf later een trade offer stuurt, in de hoop dat iemand zo debiel is om te denken dat deze echt zoveel waard is?
Autobuyer, dan gaat het allemaal vanzelf en loopt het maar op, met geld(coins) maak je geld(coins)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je aan 10 miljoen coins in godsnaam. Dan moet je echt gewoon veel geld in FUT gestoken hebben. Echt veel geld.
Ramires en Roberto Carlos heb ik al idd. Lucas is veel meer een CAM toch? Ik gebruik hem iig als CAM.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef DutchSL het volgende:
UP Luiz Gustavo en IF Lucas, of als je wat meer een voetballer wilt, (S)IF Ramires.
Roberto Carlos is er ook nog, maar geen 80+.
Als je de lijn in de grafiek doortrekt zie ik enkel een stijgende lijn helaasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef BDIL het volgende:
Denkt iemand dat IF Sergio Ramos in prijs daalt ?
Ik bedoelde Lucas van Liverpool! Of Lucas Leiva of hoe heet hij. Een echte CDMquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:10 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ramires en Roberto Carlos heb ik al idd. Lucas is veel meer een CAM toch? Ik gebruik hem iig als CAM.
Luiz Gustovo had ik al, maar ik heb hem even gewisseld voor zijn UP versie, goeie tip!
Hij is net op zijn dieptepunt geweest door eerst de angst voor UP's en gelijk daaroverheen de release van de SIF (meer dan 100k verschil tov oude prijs!), maar zal nu wel weer langzaam gaan stijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef BDIL het volgende:
Denkt iemand dat IF Sergio Ramos in prijs daalt ?
Aha, goeie tip, daar heb ik alleen nu even geen geld meer voor....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik bedoelde Lucas van Liverpool! Of Lucas Leiva of hoe heet hij. Een echte CDM
[ afbeelding ]
80 Pace
60 Shooting
79 Passing
71 Dribbling
84 Defending
77 Heading
http://www.futhead.com/12/player/9058
Ik heb hem met SIF Ramires in een Brazilië-Portugal-Premier League hybrid..
Ik zelf heb een cheap MLS bronzen ploegje. Als die speelt mogen de gouden jongens rusten, en als het gouden elftal speelt, dan mogen de bronzen rusten. Voordelen: met Bronzen haal je veel matchcoins binnen, want contracten kosten niks. Ander voordeel: je hebt geen reserve bank nodig voor het gouden team, want tijdens de wedstrijd raken je spelers toch niet geblesseerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef Pronk het volgende:
Mijn gouden brazilianen hebben een flinke upgrade gehad (waar 1 zo'n IF in een pakje al niet goed voor is), alle posities zijn weer sterker en dubbel bezet: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cD15I990bcRCR
Ik heb nu nog zo'n 40k, alle suggesties zijn weer welkom, wie moet er uit en wie moet er bij?
Zelf denk ik dat ik even door moet gaan sparen voor IF Leiva, op dit moment zijn mijn CDM's denk ik de zwakke schakel.
Als je veel gebruikt maakt van attributekaarten, dan heeft die +15% wel invloed. Zo niet kun je ze verpatsen. Ik zelf hou vooral de kaarten waar de lekkere wijven op staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:49 schreef Anthony9219 het volgende:
Is het nou eigenlijk verstandig om staff kaarten te behouden? Ik heb nu een handling +15% uit een pakket, maar maakt dat nou echt verschil?
Zijn die er?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je veel gebruikt maakt van attributekaarten, dan heeft die +15% wel invloed. Zo niet kun je ze verpatsen. Ik zelf hou vooral de kaarten waar de lekkere wijven op staan
Haha ok, dan verpats ik ze maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je veel gebruikt maakt van attributekaarten, dan heeft die +15% wel invloed. Zo niet kun je ze verpatsen. Ik zelf hou vooral de kaarten waar de lekkere wijven op staan
Je hebt in principe helemaal gelijk, ik kan echter vaak niet kiezen tussen bepaalde spelers op dezelfde positie. Dan koop ik ze meestal allebei en dan kan ik een beetje experimenteren en combineren met verschillende opstellingen. Zo kreeg ik bijvoorbeeld de minste tegengoals met Dede en Luciau als CB's terwijl Luciau als CB met elke andere speler een groot drama werd. Het is niet erg economisch verantwoord maar maakt het voor mij wel leuker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zelf heb een cheap MLS bronzen ploegje. Als die speelt mogen de gouden jongens rusten, en als het gouden elftal speelt, dan mogen de bronzen rusten. Voordelen: met Bronzen haal je veel matchcoins binnen, want contracten kosten niks. Ander voordeel: je hebt geen reserve bank nodig voor het gouden team, want tijdens de wedstrijd raken je spelers toch niet geblesseerdKun je het geld van je reserves dus in de basis 11 steken
head +20quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neufeld, Lehman zijn te doen
ThomsonDie kan zo in de OP als chick
Haha, als die net zoveel posten dan komen we op 1000 topics uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
Veel nieuwe mensen zijn aangeschoven op het forumMooi om te zien
ik zou roberto carlos en carlos eduardo gebruiken ipv luiz gustavo en renato augusto. jammer dat die formatie geen rm/rw heeft anders hulkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef Pronk het volgende:
Mijn gouden brazilianen hebben een flinke upgrade gehad (waar 1 zo'n IF in een pakje al niet goed voor is), alle posities zijn weer sterker en dubbel bezet: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cD15I990bcRCR
Ik heb nu nog zo'n 40k, alle suggesties zijn weer welkom, wie moet er uit en wie moet er bij?
Zelf denk ik dat ik even door moet gaan sparen voor IF Leiva, op dit moment zijn mijn CDM's denk ik de zwakke schakel.
do-able.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
Hoe nerd ben je als je dat lekkere wijven vindt, vooral Thomson is helemaal niks.. minder FIFA spelen jongens
Je hebt Welliton op de flank en Neymar centraal, ik zou dat persoonlijk liever omdraaien.. Welliton is toch een echte spits.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef Pronk het volgende:
Nee toch, je bent toch geen homo? Zoiets zou ik in de kroeg niet laten lopen als ze lief naar me lachtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
Hoe nerd ben je als je dat lekkere wijven vindt, vooral Thomson is helemaal niks met haar plofkop.. minder FIFA spelen jongens
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee toch, je bent toch geen homo? Zoiets zou ik in de kroeg niet laten lopen als ze lief naar me lacht
Chille CAM's hebben zoals Moreno en Bermudez en lekker trucjes doen als een baas.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Hoe moet je met 4222 spelen? Ik blijf maar hele die laffe 1-2tjes spelen met mijn spitsen. Is oook saai .
Vind het ook een kut systeem, net als 4-4-2. Je bent inderdaad overgeleverd aan 1-2tjes. Maar ja, zullen ook wel veel mensen leuk vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Hoe moet je met 4222 spelen? Ik blijf maar hele die laffe 1-2tjes spelen met mijn spitsen. Is oook saai .
Ze is vast heel lief, en kan goed koken. En onverzadigbaar in bed schat ik in. Die ogen vragen om ietsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Liever alleen.
Verkopen die hoer voor 300 coins.
Omdat hij een UP heeft gehad naar gold, dus er zit geen silver meer in de pakjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef MaartenFM het volgende:
Aangename verassing om te zien dat Mangala (72) ineens met minimaal 10k is gestegen sinds ik hem kocht.Even kijken wat ik er uit kan halen.
Bal vast houden met de CAM's, wachten tot de spits doorloopt, geven op de spits, profit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Ik zie het idd, maar zijn prijs is alweer langzaam aan het dalen. Het lijkt me sterk dat hij echt rond de 13k blijft, maar heb hem er voor 15k BIN opgezet ik zal het wel zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat hij een UP heeft gehad naar gold, dus er zit geen silver meer in de pakjes.
De eerste 4 potjes die ik speelde met mijn nieuwe team waren echt verbazingwekkend. Torres en Ibrahiimovic wisten het net gelijk te vinden. Maar daarna zakte het af. Merkte veel dat ik alleen 1-2tjes zat te doen. en de CDM's te ver naar voren staan waardoor ik smerige counters tegen krijg. De cams daar maakte ik weinig gebruik van :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef DutchSL het volgende:
4-2-2-2 is een prachtig systeem, lekker veel ruimte tussen de spitsen, CAM's die als winger spelen en zowel via de voorzet als actie naar binnen gevaarlijk worden, meer ruimte voor je CDM's om naar voren te stomen dan in 4-2-3-1.
Juist 4-2-3-1 is de formatie voor het korte combineren en de een-tweetjes (ook fijn hoor, ook veel bruikbaarder voor als je ST/CF wat minder pace heeft).
Als je na gaat denken bij wat je gaat doen en hoe een systeem in elkaar zit ben je al verloren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
De eerste 4 potjes die ik speelde met mijn nieuwe team waren echt verbazingwekkend. Torres en Ibrahiimovic wisten het net gelijk te vinden. Maar daarna zakte het af. Merkte veel dat ik alleen 1-2tjes zat te doen. en de CDM's te ver naar voren staan waardoor ik smerige counters tegen krijg. De cams daar maakte ik weinig gebruik van :p
Een ekte pro speelt met elke systeem een goede potquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je na gaat denken bij wat je gaat doen en hoe een systeem in elkaar zit ben je al verloren.
Eindbaasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Lavezzi. Iemand ervaring met de nif?
NIF is heel erg goed, IF is de coins niet waard.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Lavezzi. Iemand ervaring met de nif?
Top. Die komt dan in de plaats van UP Piatti. Ook een heldje, maar geen 5*.quote:
Dank!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
NIF is heel erg goed, IF is de coins niet waard.
Das wel een goeie, ik ga dat eens proberen. Als het goed gaat koop ik ff twee formatie kaartjes en wissel ik Neymar en Wellington om.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt Welliton op de flank en Neymar centraal, ik zou dat persoonlijk liever omdraaien.. Welliton is toch een echte spits.
Je zou Welliton ook kunnen vervangen door iemand die beter geschikt is op de flank. Lucas heb je al, misschien Carlos Eduardo (speelt in Rusland) het overwegen waard of Robinho.
Maak een Senegal Silver team. Die CDM van West Ham is echt een koning.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
Ik wil DR Congo team maken
Pletikosa voor 350 open bid en 3 minuten later verkocht voor 1700BIN lol
Diop is slecht joh. Zeer traag en heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Maxos het volgende:
[..]
Maak een Senegal Silver team. Die CDM van West Ham is echt een koning.
Super sterk en niemand komt langs hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diop is slecht joh. Zeer traag en heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.
Heb voor de grap een Senegal team gehad. Kandji hield gewoon UP Ba uit de basisquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Maxos het volgende:
[..]
Maak een Senegal Silver team. Die CDM van West Ham is echt een koning.
Oneens, de IF is voor mij nog veel beter dan de IF! Ik heb hem dan nog op 7 chemistry.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
NIF is heel erg goed, IF is de coins niet waard.
Jep. Bracamonte.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Argentijn die in Rusland speelt toch?
Ik denk dat het weinig invloed heeft, silver eredivisie of silveren hybrids werd hij toch het meest voor gebruikt.. alleen voor Sweden/mixed Eredivisie teams is het nuttig om een silver te vervangen voor een gold.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Maxos het volgende:
Denken jullie dat SIF Guidetti gaat stijgen als eer gouden TIF Guidetti komt?
Puur gevalletje van pricebumpers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oneens, de IF is voor mij nog veel beter dan de IF! Ik heb hem dan nog op 7 chemistry.
Al zie ik nu dat hij wel 70k duurder is geworden in 1 week, blijkbaar veel mensen die bang waren voor een UP.
edit.
Hmm, die prijs is opgedreven door een paar verkopen van 400k die nergens op slaan. Ik denk dat iemand de markt aan het manipuleren is met trade offers om zijn waarde op ultimatedb omhoog te stoten. .
Fixed. Hij ziet er cool uit maar kan echt niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Bracamonte.Wat een held. kneus.
Een aantal wel (Malki, Nemeth, Messaoud, Grootfaam, Zullo) maar qua CB's is het een beetje matig. Vooral als je tegen van die MLS pace abuse teams moet lijkt de verdediging me een beetje traag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:24 schreef Maxos het volgende:
Zijn Eredivisie bronzes een beetje goed?
Wat is er goed aan Messaoud?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een aantal wel (Malki, Nemeth, Messaoud, Grootfaam, Zullo) maar qua CB's is het een beetje matig. Vooral als je tegen van die MLS pace abuse teams moet lijkt de verdediging me een beetje traag.
Voelt zo soepeltjes bij die jongen.. Nemeth, Grootfaam, Snijders en Bouwman (ja echt) zijn echt aanraders. En IF Schenkeveld mag niet ontbreken uiteraard.quote:
Flex, klinkt goed. Ik was al begonnen aan een team in de 4-1-2-1-2 formatie. Heb Nemeth, Malki, Messaoud en natuurlijk Lagouireh al gekocht, allemaal onder de 250 coins. Nu hopen dat er binnenkort een Snijders in de 4-1-2-1-2 formatie op de markt komt voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voelt zo soepeltjes bij die jongen.. Nemeth, Grootfaam, Snijders en Bouwman (ja echt) zijn echt aanraders. En IF Schenkeveld mag niet ontbreken uiteraard.
Wordt niet meer uitgebracht hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef Maxos het volgende:
[..]
Flex, klinkt goed. Ik was al begonnen aan een team in de 4-1-2-1-2 formatie. Heb Nemeth, Malki, Messaoud en natuurlijk Lagouireh al gekocht, allemaal onder de 250 coins. Nu hopen dat er binnenkort een Snijders in de 4-1-2-1-2 formatie op de markt komt voor een fatsoenlijke prijs.
Kweenie. Maar wat je zou kunnen doen is hem in een andere formatie kopen, bijvoorbeeld 3-4-1-2. Als je dan genoeg Nederlanders eromheen hebt (o.a. Messaoud) dan kun je die formatie daarmee compenseren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:39 schreef Maxos het volgende:
[..]
Shit. Wat is een goede prijs om voor hem te betalen in 41212?
Afhankelijk van de spelers om hem heen kun je ook 9 chemistry halen in een andere formatie met vier middenvelders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:39 schreef Maxos het volgende:
[..]
Shit. Wat is een goede prijs om voor hem te betalen in 41212?
LW-->LM he voordat je de verkeerde kaart kooptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:43 schreef Maxos het volgende:
Heb hem als RW in 3-4-2-1 BIN 950 coins gekocht. Even een RW-RM kaartje op hem plakken en voila, dankjewel!
Tsjah, limited edition hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Wat worden er een belachelijke prijzen voor Keita gevraagd, 150k.. rot toch op man!
En dan moet ik hem nog converten van CAM naar CDM ook.
Welk team? Beter maak je franse league team met Ben Arfa, echt belachelijk team heb je voor 16K.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
en ik verlies weer met mn team. Die gaat op de trade pile.
Haha, ja, dat heb ik ook met Messi, denk ik dat ie god is en alles kan, wil ik langs alle spelers heendribbelen. Moet echt iets zakelijker leren spelen met dat soort gastenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde met mijn Franse teamecht wat een smerig geil team.
Ok, tegen een boefje gespeeld 7-0 winst na 30 kansenhij kwam niet over de middenlijn lol.
Toen tegen een doerak die failde met zijn tramp goals en liet ik even zien hoe het wel moest5-0 winst. Hazard
wat een koning en een gruwelijk schot. Ben Arfa de normale
ik vind hem veel fijner dan de IF, misschien heb ik daar wel te hoge verwachtingen van.
Ook de reden waarom ik golds heb opgegeven en nu een shitload aan silver/bronze teams aan het maken ben. Te hoge verwachtingen van al die 84+ers, silvers kunnen vrijwel altijd alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dat heb ik ook met Messi, denk ik dat ie god is en alles kan, wil ik langs alle spelers heendribbelen. Moet echt iets zakelijker leren spelen met dat soort gasten
Daarom doe ik ook nooit meer 1 tegen 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iedereen leaved als ze mijn 68 voorhoede zien in mijn 1,5 ster squad
hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
De post op valentijnsdag: 1 blauwe enveloppe
De belastingdienst houdt van je?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
De post op valentijnsdag: 1 blauwe enveloppe
Haha, te stoer dan, precies aangekomen op valatijnsdag. Of per e-mail? Vorig jaar had ik nog een vervelede ex die me niet los kon laten, was in elk geval wel een kaartjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
hahahaToch wel met met een liefdesverklaring oid er bij?
ik kreeg wel een valentijnskaartje, uit Nieuw-Zeeland![]()
Nee gister al, het is altijd beetje random wanneer je kaartje aankomt van buiten de EU.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, te stoer dan, precies aangekomen op valatijnsdag. Of per e-mail? Vorig jaar had ik nog een vervelede ex die me niet los kon laten, was in elk geval wel een kaartje
Stoer, ze is daar voor rondreis of? of woont ze daar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee gister al, het is altijd beetje random wanneer je kaartje aankomt van buiten de EU.
Het is gewoon van m'n vriendin overigens, over 2 weken zie ik d'r weer na 5 maanden
Schenkie voor 5k.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:57 schreef Maxos het volgende:
Haha, heb de laatste tijd echt geluk met IFs kopen. Gister IF Jovanic of zo voor 2000, nu SIF Guidetti voor 35K en Schenkeveld voor 5,1K
Welke opstelling wil je NIF Lavezzi?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Schenkie voor 5k.dat zijn nog leuke bedragen. Ik ben bankroet, de enige 2 die ik voor het weekend wil hebben zijn IF Schenk en NIF Lavezzi.
![]()
4-4-1-1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke opstelling wil je NIF Lavezzi?
Discard valuequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel is IF Pjanic tegenwoordig waard?
Verrek, ik ook!quote:
Wie is danny?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
Ja ik kreeg vanmorgen een pm van Danny. Hij vroeg of ik de boel hier in de gaten kon houden. Ik zei ja maar dan wil ik geen blauwe naam want dat vind ik lelijk! xD
gr gr Rijst.
Ik heb een paar topics daar doorgebladerd maar er zit een hoop troep tussen, vooral die van billentikkersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen forumdeel met leuke plaatjes
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een paar topics daar doorgebladerd maar er zit een hoop troep tussen, vooral die van billentikkers
Ik heb een LW 4-3-2-1 (gisteren in pakje), als hij niet verkocht in de komende 47 minuten wordt mag je hem wel hebben...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een LW 4-3-2-1 (gisteren in pakje), als hij niet verkocht in de komende 47 minuten wordt mag je hem wel hebben...
Ik let wel op de kinders.... laat mij ook ff bans geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
Ik moet zo naar school jongens. Wie neemt ff van me over?
Ik heb een Ajaxhart.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
Ik moet zo naar school jongens. Wie neemt ff van me over?
Sorry, ben geen homoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Nee, alleen iemand met een Ajaxhart mag dat.
Cr7 is geen homoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je UI verteld een ander verhaal
tquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je UI verteld een ander verhaal
Is dit de persoon die el ham een bil blessure gaf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ] Verander je UI in deze en je hebt de rechten.
No problem, toch bedankt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, hij is zojuist op BIN verkocht voor 10.5k.
Vind het wel relaxed zo, we behandelen elkaar gewoon goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef BDIL het volgende:
Zolang er geen machtsmisbruik plaatsvind is een mod prima op FUT forum
Laatste waarschuwing jongen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit de persoon die el ham een bil blessure gaf?
Met die foto wordt je sws nooit serieus genomen hahaquote:
JE MOET JE KANKERMUIL HOUDEN ALLEMAAL KANKERLIJERS HIER FUT IS AIDS EN GRAF GODVERDOMME CONTINU DISCONNECTS DOOR DAT KANKER SPEL.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het wel relaxed zo, we behandelen elkaar gewoon goed
Je vergeet kanker eaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
JE MOET JE KANKERMUIL HOUDEN ALLEMAAL KANKERLIJERS HIER FUT IS AIDS EN GRAF GODVERDOMME CONTINU DISCONNECTS DOOR DAT KANKER SPEL.
ook hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaard shitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef Doublepain het volgende:
Dochter van berlus en bitch van pato![]()
[ afbeelding ]
Hallonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
JE MOET JE KANKERMUIL HOUDEN ALLEMAAL KANKERLIJERS HIER FUT IS AIDS EN GRAF GODVERDOMME CONTINU DISCONNECTS DOOR DAT KANKER SPEL.
ook hoi
Barcelona?? Maar ik snap wat je bedoeld, mensen die het 'barca' voetbal na willen doen en zo hele tijd stom rond gaan tikken. Gooi er gewoon een voorzet in danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Wat heb ik een schurft hekel aan mensen die geen skills hebben en zo kneiter veel passen tot ze een gaatje vinden
Met fifaquote:
hahaha ja echt he, mensen die passenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Wat heb ik een schurft hekel aan mensen die geen skills hebben en zo kneiter veel passen tot ze een gaatje vinden
Neen! rondpassen rond de 16 en dat continu, ik kom er met een speler uit en die bal gaat bijna naar eigen helft weer. Ik ben niet zo'n clown die slidings maakt maar schiet godver eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha ja echt he, mensen die passenbeter skillen ze gewoon met de keeper overal voorbij.
Zo speeldei k altijd tegen jouquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neen! rondpassen rond de 16 en dat continu, ik kom er met een speler uit en die bal gaat bijna naar eigen helft weer. Ik ben niet zo'n clown die slidings maakt maar schiet godver eens.
o dat hahaha dat komt omdat ze er niet voorbij komen bij jou, je bent gewoon te goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neen! rondpassen rond de 16 en dat continu, ik kom er met een speler uit en die bal gaat bijna naar eigen helft weer. Ik ben niet zo'n clown die slidings maakt maar schiet godver eens.
Echt fucking irritant, ik speel niet contained, ik stap wel uit maar ik maag geen slidingsquote:
Kom potje doen??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt fucking irritant, ik speel niet contained, ik stap wel uit maar ik maag geen slidingsIk zet druk naar voren maar dan gaat de bal er weer uit en aangezien veel mensen alleen maar pace hebben en ik niet kan ik ook moeilijk hard druk zetten omdat ze zo weg zijn
Mijn neefje is nu even aan de gang, je mag wel tegen hemquote:
Okequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
Normaal wil nooit iemand, nu 3 tegelijk
Laucas wil wel tegen jou en dan winnaar van ons tegen de mod ( rijstbal) ??
silver denk ik, de meeste golds zijn niet bijzonder veel meer waard.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Silver 7.5k pakje of gouden 7.5k pakje?
De eigenaar van die IF Sinkala heeft nu ook nog eens alle silver IFs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van die IF Sinkala op de PS3 is echt ongelooflijk.. iemand biedt 10 miljoen en de eigenaar heeft het toch niet geaccepteerd maar hij heeft een trade offer met een ander account gedaan en dat geaccepteerd. En dat is nu dus de enige die ooit op de PS3 is uitgekomen.
Volgens mij is het een hoax hoor. Degene die de IF had heeft zelf gewoon 10 miljoen geboden om stoer te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van die IF Sinkala op de PS3 is echt ongelooflijk.. iemand biedt 10 miljoen en de eigenaar heeft het toch niet geaccepteerd maar hij heeft een trade offer met een ander account gedaan en dat geaccepteerd. En dat is nu dus de enige die ooit op de PS3 is uitgekomen.
Rustigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
kk scripted kk spel. 2-0 voor bij rust en ik speel hem helemaal weg. Eindstand 2-4. Logisch, want hij had maar liefst 70 chem
Volgens de mensen op het EA forum had iemand anders (en dus niet de eigenaar) 10 miljoen geboden en hij kreeg ook meerdere trade offers met TOTY Ronaldo enzo en die heeft hij niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een hoax hoor. Degene die de IF had heeft zelf gewoon 10 miljoen geboden om stoer te doen
Neger!quote:
Lach niet met me, nikker!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
kk scripted kk spel. 2-0 voor bij rust en ik speel hem helemaal weg. Eindstand 2-4. Logisch, want hij had maar liefst 70 chem
Nou, met vrienden wil je echt niet horen wat er allemaal geroepen wordt op een fifa avondjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed zo, jij moet het goede voorbeeld geven aan de jonge garde he
Mij ontgaat de humor?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef stoereboii het volgende:
Dit lees ik op sporza.be, weet dat ze het anders bedoelen maar was toch grappigdi 14/02/2012 - 11:34 Slecht nieuws voor Jürgen Roelandts. De spurter van Lotto-Belisol ligt in het ziekenhuis omdat hij even een bloedtekort had in zijn kleine hersenen, een gevolg van zijn val in januari in Australië. Hij moet een streep trekken door zijn geplande comeback.
ghehe ik kan dan soms ook echt niet tegen mijn verlies en dan ga ik alles de schuld geven behalve mezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, met vrienden wil je echt niet horen wat er allemaal geroepen wordt op een fifa avondje
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef stoereboii het volgende:
Dit lees ik op sporza.be, weet dat ze het anders bedoelen maar was toch grappigdi 14/02/2012 - 11:34 Slecht nieuws voor Jürgen Roelandts. De spurter van Lotto-Belisol ligt in het ziekenhuis omdat hij even een bloedtekort had in zijn kleine hersenen, een gevolg van zijn val in januari in Australië. Hij moet een streep trekken door zijn geplande comeback.
Hahahahahahahahahaa geplandequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef stoereboii het volgende:
Ohja, dat is een onderdeel van de hersenen, maar zoals het daar staat is het net of hij kleine hersenen heeft!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kleine hersenen
*badum tsss*
Toefjes mastert de art van het trollenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat is een onderdeel van de hersenen, maar zoals het daar staat is het net of hij kleine hersenen heeft!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaa geplande
Belgen zijn niet slim weetje
Bro...quote:
Whut?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaa geplande
Belgen zijn niet slim weetje
Forum Opties | |