Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ja Tim, maar die heeft toch al genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Iemand had hier toch ook dani alves net na de toty?
Had hij niet bij dag 1 david villa al?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja Tim, maar die heeft toch al genoeg.
Nee, ik heb nog 0,0 geluk gehad met pakjes dit jaar. Vandaag dan die 2 IF's, maar die waren samen nog geen 75K. Heb echt alles zelf met traden verdiend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had hij niet bij dag 1 david villa al?
Ik heb tot nu toe 1x if gehad en dat was met 11. If ari, die al eens if was geweest. Dus was niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog 0,0 geluk gehad met pakjes dit jaar. Vandaag dan die 2 IF's, maar die waren samen nog geen 75K. Heb echt alles zelf met traden verdiend.
Vorig jaar wel 2x Villa en een keer Messi en C-Ron. Toen kocht ik ook veel meer packs van mijn trade profit.
Dat is mij 1x eerder overkomen, vorig jaar had ik ook een keer 2000 coins in een 400c pack maar dit jaar heb ik tot nu toe alleen maar een paar keer 1000 coins gehad. Ik ben nu op mijn 2e account ook bronze packs aan het openen om te kijken of ik daar wel 1 van die BPL bronzes krijg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
Lol een free silver pack in een bronze 400c packMet in die silver +500 coins en een RW van Lorient in 4-3-3, 82 pace.
Ik had een half jaar geleden cole + free pack. Daar zat ramos inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mij 1x eerder overkomen, vorig jaar had ik ook een keer 2000 coins in een 400c pack maar dit jaar heb ik tot nu toe alleen maar een paar keer 1000 coins gehad. Ik ben nu op mijn 2e account ook bronze packs aan het openen om te kijken of ik daar wel 1 van die BPL bronzes krijg.
De markt ook? Kan ook alleen de servers van de games zijn toch..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef Toefjes het volgende:
Nu moeten ze de site toch platgooien?
ik nietquote:
7kquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef MaartenFM het volgende:
Ik haal een Frei uit een bronze 400c pakje, hoeveel kan ik daar ongeveer voor krijgen? 3k?
Kom er ook niet meer op, zou mooi zijn als al mn biedingen gewonnen zijn, dan heb ik voor 75K aan formatiekaartjes ingeslagenquote:
Hij is op de xbox meer waard dan op de ps3 helaasquote:
Zo das slimquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom er ook niet meer op, zou mooi zijn als al mn biedingen gewonnen zijn, dan heb ik voor 75K aan formatiekaartjes ingeslagen
Als je er nog in zit, zou dan echt als een idioot op die kaarten gaan bieden, blijkbaar ben je 1 van de weinigenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
ik zit er nog steeds in maar heb al 5 biedingen op 41212 gewonnen paar K onder marktprijs
Of mensen met shiny op 600 coinsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de mensen niet die kaartjes om 5 voor 1 er op zetten met een startprijs 150c
Waar op?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je er nog in zit, zou dan echt als een idioot op die kaarten gaan bieden, blijkbaar ben je 1 van de weinigen
Op de 4-1-2-1-2 kaartjes etc, of zijn er gewoon meer op de Xbox die er op kunnen? Op de PS3 ben ik er een paar minuten over 1 af gegooidquote:
Ik zit er blijkbaar ook nog op na paar uur niets te hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 4-1-2-1-2 kaartjes etc, of zijn er gewoon meer op de Xbox die er op kunnen? Op de PS3 ben ik er een paar minuten over 1 af gegooid
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier trouwens zijn pro gehacked? Want dan ben je mooi zuur aangezien je ook je fut + xbox acc kwijt bent. Ik zou dan snel alles met spoed op een nieuwe acc zetten
Ze bannen je compleet van EA..daar zit FUT gewoon bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwens
Ben ik even lucky dat er geen ps3 hack is.. Anders had ik dat ook gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze bannen je compleet van EA..daar zit FUT gewoon bij.
Ze bannen je van ea en sturen je gegevens naar microsoftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meen je niet? Gewoon er vanaf gekickt omdat je een pro gehacked hebt? Dan pakken ze je fut af? Bizar, vooral omdat mensen er geld in steken. Vind dat hele clubs gebeuren onzinnig trouwens
Vind ik wel raar. Kijk, als je met FUT de boel hacked, of een manier weet te vinden om coins te genereren, okee, dat gaat nog om iets dat in RL ook geld waard is. Maar zon stomme pop, zet m op 60 en bevries de pop op die waarde gedurende heel fifa 12 ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze bannen je van ea en sturen je gegevens naar microsoft
Er zijn ook mensen die geen fut spelen en wel pro spelen. Waar je klassementen hebt enzo. Best kut als je met je matties je best doet en dan zo'n leipo met 99+ 3meter lang je team raped.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind ik wel raar. Kijk, als je met FUT de boel hacked, of een manier weet te vinden om coins te genereren, okee, dat gaat nog om iets dat in RL ook geld waard is. Maar zon stomme pop, zet m op 60 en bevries de pop op die waarde gedurende heel fifa 12 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |