We dwalen inderdaad af, maar dat is juist het hele probleem. Voor alles moet een oplossing zijn en de mens moet zo lang mogelijk doorleven. Maar goed, andere discussie, ander topic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je doet onderzoek en probeert een middel te vinden waardoor het geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn...
Als die luxe voor iedereen op de wereld zou gelden is het snel over met de pret hier op aarde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen liever gezond 80 worden dan met 40 jaar lichamelijke ellende 100.
Zo lang mogelijk doorleven is vaak niet eens het doel, maar gezond de AOW-leeftijd halen mag best normaal beschouwd worden.
jij denkt wel heel erg negatief zegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als die luxe voor iedereen op de wereld zou gelden is het snel over met de pret hier op aarde.
Moet jij eens nadenken wat er gebeurt als bijvoorbeeld iedereen in Afrika ineens tot hun 65ste blijft leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef igottagun het volgende:
[..]
jij denkt wel heel erg negatief zeg
TS kan de echte wereld niet aan en wordt daarmee ook liever niet geconfronteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dankzij deze fantastische stichting en hun even geweldige campagne worden mensen als jij voortdurend daarmee geconfronteerd. Leuke stichting dat ALS.
Moet ik dan ook maar bijzonder geshockeerd raken van elke keer wanneer ik met m'n neus op de feiten word gedrukt bij een plotselinge hartstilstand? Beetje overdreven hoor, kom op. Mensen die met de ziekte te maken hebben gehad (nabestaanden), zijn heus wel sterk genoeg om zo'n reclamefilmpje/poster te handelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nouja ik kan mij voorstellen dat bepaalde mensen (bijv. iemand die recent een dierbare is verloren aan deze ziekte) door deze billboards best van slag kunnen raken. Daarom vind ik het onnodig om het zo expliciet te brengen.
De nabestaanden zijn allang blij dat er eindelijk aandacht voor komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dan ook maar bijzonder geshockeerd raken van elke keer wanneer ik met m'n neus op de feiten word gedrukt bij een plotselinge hartstilstand? Beetje overdreven hoor, kom op. Mensen die met de ziekte te maken hebben gehad (nabestaanden), zijn heus wel sterk genoeg om zo'n reclamefilmpje/poster te handelen.
zozo, intressant gaan doen door met dure termen te smijtenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het ad hominem gaat spelen kun je jouw reactie beter achterwege laten.
Dat er te weinig mensen aan dood gaan vind ik dan wel weer een goed argument om er geen onderzoek naar te doen, we leven niet in een utopie waarbij we alles maar kunnen fixen, er moeten keuzes gemaakt worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lul niet. Ze hebben een hele campagne opgezet omdat volgens onze regering er te weinig mensen deze
ziekte hebben en er DUS geen onderzoek naar gedaan wordt
Wat ben jij voor een mislukte creatie zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:38 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ok goedzo, zoek maar op welke ziektes er nog meer zijn in Nederland. Als ik al geld aan zulk soort instanties zou geven is dat echt niet aan een of andere stichting waar ik nog nooit van gehoord heb
Goed argument man!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een mislukte creatie zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |