Echt een uitblinkert in retoriek jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan best maar jij anders ook behoorlijk.
Al denk je dat je heel erg goed bent misschien.
Maar helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Maar Frank is zo slim en goed.. ik ben zo jaloers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Zeg Frank en Meloewa, doe eens aardig
gecondoleerd man.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef brambus het volgende:
Mijn opa is aan ALS overleden , elke keef als ik naar school fiets zie ik zo'n bord .... Om naar van te worden
Dit ook ja. Er gaan nu eenmaal mensen dood aan verschrikkelijke ziekten.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:04 schreef Nestalgie het volgende:
Hoezo confonterend? Omdat diegene dood is? We moeten niet zo bang voor de dood zijn, het hoort erbij en er is niks tegen te doen. Of het nou vroeg of laat is, we gaan toch wel.
Dankjequote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
gecondoleerd man.
Ik vind het ook vrij heftige posters.
Spreek voor jezelf, kansloos watje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarbij komt het nog eens dat moreel verwerpelijk is om overledenen te gebruiken om de kas te spekken.
Ik moest huilen de eerste keer dat ik die zag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Persoonlijk vind ik die reclame waarin doutzen kroes zegt dat ze aids heeft schokkender.
Zeg je alleen maar omdat TS vriend-modje isquote:Op maandag 13 februari 2012 23:57 schreef Bill_E het volgende:
Een echte klacht in klaagbaak. Lang geleden!
Ik heb d'r gelijk opgebeld en voor hoer uitgescholden, blijkt het een ludieke boodschap te zijn. En nu wil ze me ook nog eens nooit meer spreken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moest huilen de eerste keer dat ik die zag.
Ik heb een postduif gestuurd, ze heeft niet gereageerd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb d'r gelijk opgebeld en voor hoer uitgescholden, blijkt het een ludieke boodschap te zijn. En nu wil ze me ook nog eens nooit meer spreken.
Anders quote je ff iets van 2012.. Toen was ik geen mod, en nu ook niet. Lees weblog in mijn tag..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat TS vriend-modje is
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Anders quote je ff iets van 2012.. Toen was ik geen mod, en nu ook niet. Lees weblog in mijn tag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |