SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aanquote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef DeJori het volgende:
Vroeg naar bed vanavond: Morgen vroeg eruit om de postbus van liefdesbrieven vrij te maken.
Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aan
Was wennen ja. Kon er niet van slapen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.
Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspostquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef FedExpress het volgende:
ik heb mijn postbus dichtgeplakt, anders wordt het weer zo'n enorme bende met al die liefdesverklaringen en alles. ben ik hele dag weer bezig alles te lezen. geen zin in
Nee joh, die krijgt stapels met posters van mooie dames.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Misschien toch een goed idee om morgen op dat vrouwke af te stappenDOEN! en truste DJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kilo's post hiero!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef DuTank het volgende:
Hahaha kijk ze he, en gewoon al jaren niks krijgen met Valentijn
Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
In mijn armen lag heel de nacht mijn grote liefde. Verpest de wekker het zojuist
Nee, ik doe niet aan die bullshit, heb m'n vriendin ook laten weten dat ze niks hoeft te verwachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Iedereen zo te lezen helemaal in de valentijn-stemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |