abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107952898
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, gotta love her)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (fristi :7 )
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 13 februari 2012 @ 23:11:31 #2
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_107952923
Vroeg naar bed vanavond: Morgen vroeg eruit om de postbus van liefdesbrieven vrij te maken.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_107953145
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef DeJori het volgende:
Vroeg naar bed vanavond: Morgen vroeg eruit om de postbus van liefdesbrieven vrij te maken.
Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aan ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 13 februari 2012 @ 23:19:27 #4
361691 DeJori
pi_107953264
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aan ;(
Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_107953345
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.
Was wennen ja. Kon er niet van slapen.
pi_107953393
ik heb mijn postbus dichtgeplakt, anders wordt het weer zo'n enorme bende met al die liefdesverklaringen en alles. ben ik hele dag weer bezig alles te lezen. geen zin in
~Si vis amari, ama~
pi_107953477
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef FedExpress het volgende:
ik heb mijn postbus dichtgeplakt, anders wordt het weer zo'n enorme bende met al die liefdesverklaringen en alles. ben ik hele dag weer bezig alles te lezen. geen zin in
Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspost :)
  maandag 13 februari 2012 @ 23:25:47 #8
361691 DeJori
pi_107953585
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspost :)
Nee joh, die krijgt stapels met posters van mooie dames.

maandag 13 februari 2012 @ 23:25:55 #9
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_107953596
HAPPY VALENTIJN
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_107953770
lol _o-
  maandag 13 februari 2012 @ 23:30:47 #11
361691 DeJori
pi_107953818
Nou, ik ga dus naar bed. Ik vertrouw er op dat jullie het hier netjes houden terwijl ik lig te slapen. Welterusten :W
  maandag 13 februari 2012 @ 23:30:53 #12
DM voor pokemon kaarten
pi_107953825
Misschien toch een goed idee om morgen op dat vrouwke af te stappen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107953912
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Misschien toch een goed idee om morgen op dat vrouwke af te stappen :D

SPOILER
DOEN! en truste DJ
  maandag 13 februari 2012 @ 23:33:43 #14
DM voor pokemon kaarten
pi_107953951
trusten mensjes
pi_107955817
Hahaha kijk ze he, en gewoon al jaren niks krijgen met Valentijn :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_107955845
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef DuTank het volgende:
Hahaha kijk ze he, en gewoon al jaren niks krijgen met Valentijn :P
Kilo's post hiero!
pi_107957809
Moggel :W
In mijn armen lag heel de nacht mijn grote liefde. Verpest de wekker het zojuist ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 07:43:19 #18
361691 DeJori
pi_107958097
goedemorgen.

Barrie, je komt echt té vroeg uit bed :P
pi_107958229
Goedemorgen allen :W
Iedereen zo te lezen helemaal in de valentijn-stemming? :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_107959277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 06:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel :W
In mijn armen lag heel de nacht mijn grote liefde. Verpest de wekker het zojuist ;(
Sorry ;(
pi_107959529
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen :W
Iedereen zo te lezen helemaal in de valentijn-stemming? :+
Nee, ik doe niet aan die bullshit, heb m'n vriendin ook laten weten dat ze niks hoeft te verwachten.

Gaan we trouwens nog meeten met carnaval?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:30:16 #22
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_107964092
Ik en mijn vriendin zijn samen super ziek met valentijn :') ook romantisch, kuch, au ;(
Thinking about thinking of you.
pi_107966137
Hier ook niet..
Ik was om half7 de deur uit. En vv komt vannacht om 24u pas thuis van late dienst.
Lekker romantisch volkomen langs mekaar heen leven met valentijn :')

Hoewel samen ziek zijn misschien nog wel romantischer is :P
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:49:58 #24
DM voor pokemon kaarten
pi_107973426
hoi
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:31:19 #25
361691 DeJori
pi_107974997
Goedemiddag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')