SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aanquote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef DeJori het volgende:
Vroeg naar bed vanavond: Morgen vroeg eruit om de postbus van liefdesbrieven vrij te maken.
Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen. Helaas is vorig jaar de postbode overleden en kwamen mijn brieven niet aan
Was wennen ja. Kon er niet van slapen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat moet een vervelende valentijn zijn geweest. Vooral als je gewend bent stapels met brieven te krijgen.
Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspostquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef FedExpress het volgende:
ik heb mijn postbus dichtgeplakt, anders wordt het weer zo'n enorme bende met al die liefdesverklaringen en alles. ben ik hele dag weer bezig alles te lezen. geen zin in
Nee joh, die krijgt stapels met posters van mooie dames.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb t bij Ruben laten bezorgen want daar is t rustig qua valentijnspost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Misschien toch een goed idee om morgen op dat vrouwke af te stappenDOEN! en truste DJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kilo's post hiero!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef DuTank het volgende:
Hahaha kijk ze he, en gewoon al jaren niks krijgen met Valentijn
Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
In mijn armen lag heel de nacht mijn grote liefde. Verpest de wekker het zojuist
Nee, ik doe niet aan die bullshit, heb m'n vriendin ook laten weten dat ze niks hoeft te verwachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Iedereen zo te lezen helemaal in de valentijn-stemming?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
eerste periode school ging niet zo goed vaak te laat en project ging niet lekker, deze periode heel erg mijn best gedaan alles goed afgerond beste 2 projecten van de klas, bij rekenen heb ik uit mezelf niveau moeilijker gekozen om motivatie te laten zien ik heb alles gedaan wat gedaan moest worden en ik lever een project 5 minuten te laat in en 1x per 2 weken ben ik ziek en ze zeiken nog meer dat ze mij niet geschikt vinden voor de opleiding. Serieus kan-ker op ouders lope ook al te zeiken, ik zie al dat ik niet meer mijn best hoef te doen maar alleen op tijd te komen en dan de rest van de dag alleen maar beetje aan me lul te krabben dat hebben ze liever die randautisten
Zijn er consequenties als je te laat komt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga gewoon niet meer mijn best doen, heb 4 weken lang elke avond aan dat game maker project gewerkt om vervolgens te horen te krijgen dat ze mij misschien niet geschikt achten OMDAT IK SOMS TE LAAT BEN
triest
Genaaidquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dan gaan ze alleen zeiken en de studieadviseur vind het nodig om zich met mijn te laat koming te bemoeien, dus die wil een gesprek met mijn ouders, tiefustrut dat ze is
Succes ermeequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kben weg, naar het vuur wat mijn ouders heetspreek jullie morgee
We waren expres al alleen langs het raam gelopen en niet naar binnen geweest omdat we hier geen trek in hadden. We kwamen voor de gezelligheid en ik wil best praten met mensen die een stuk ouder zijn, maar dit was gewoon te raar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Nog lekkere rijpe mannen/vrouwen gezien?
Borrelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat leeftijdsverschil is wel erg groot ja.
En nondeju wat heb jij veel borrels
Misschien zitten er wel toffe mensen bij die nerds? Iemand zal wel normaal zijn toch?
Normaal gesproken heb ik helemaal geen borrels, of nouja, mijn studie organiseert er soms één en een hele grote studievereniging soms ook, maar ik ga nooit. Dus dit is een uitzondering. En ik hoop dat er mensen bij zitten waar ik het mee kan vinden, want het volk op mijn opleiding is voor 99% 3x niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat leeftijdsverschil is wel erg groot ja.
En nondeju wat heb jij veel borrels
Misschien zitten er wel toffe mensen bij die nerds? Iemand zal wel normaal zijn toch?
Ja dat is ook maar kut en saai dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik helemaal geen borrels, of nouja, mijn studie organiseert er soms een en een hele grote studievereniging soms ook, maar ik ga nooit. Dus dit is een uitzondering. En ik hoop dat er mensen bij zitten waar ik het mee kan vinden, want het volk op mijn opleiding is voor 99% 3x niks.
Den Bosch, 0.00quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Noem eens een plaats en een tijd.
Heb je vorige week New Girl niet gezien?quote:
Nee, nog niet. Die is dus daarvan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je vorige week New Girl niet gezien?
Ja, heb ik de grap verpestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Die is dus daarvan?
Nee joh, alleen vervroegd. Ik moest nu ook lachen.quote:
Maar de video is leuker. Als ik wist dat je die nog niet gezien had hadden we 'm zaterdag kunnen kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, alleen vervroegd. Ik moest nu ook lachen.
Wss heeft hij ze niet eens gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]____________________!
Ik las het want die kwam bij mij rechtsboven te staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
OMG post op Facebook van een vriendin van mij: That akward moment wanneer een stelletje kutkoters aan de kant van de weg auto's lopen uit te dagen tijdens je rijles en je instructeur ineens hardop tegen zichzelf gaat praten: "je moet ze allemaal plat rijden Jan.. ja! allemaal plat!"
Oh wacht, ik snap het al. Zet dat gedoe eens uit joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik las het want die kwam bij mij rechtsboven te staan
?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik las het want die kwam bij mij rechtsboven te staan
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
OMG post op Facebook van een vriendin van mij: That akward moment wanneer een stelletje kutkoters aan de kant van de weg auto's lopen uit te dagen tijdens je rijles en je instructeur ineens hardop tegen zichzelf gaat praten: "je moet ze allemaal plat rijden Jan.. ja! allemaal plat!"
Ja hoe?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap het al. Zet dat gedoe eens uit joh.
Ik denk 'favorieten' uitzetten, maar dat is een gok.quote:
Nee, rechtsboven krijg ik ook te zien als Telfort iets leuk vind enzo, kei raar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk 'favorieten' uitzetten, maar dat is een gok.
Ook al je reacties op andere mensen enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik vind dingen vaak leuk
Ja dat weet ik, maar ik denk dat het te maken heeft dat je mensen als 'goede vrienden' (vind ik 'favorieten' door die sterquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, rechtsboven krijg ik ook te zien als Telfort iets leuk vind enzo, kei raar.
Nee, want ik krijg het van iedereen te zien. Krijg dan ook niet (1) Facebook te zien maar het staan dan rechtsbovenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik denk dat het te maken heeft dat je mensen als 'goede vrienden' (vind ik 'favorieten' door die ster) hebt staan i.p.v. gewoon als vrienden. Dan kun je je namelijk alsnog abonneren op alle updates, alleen dan heb je geen balk volgens mij.
WTF dan snap ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want ik krijg het van iedereen te zien. Krijg dan ook niet (1) Facebook te zien maar het staan dan rechtsboven
Nee ik vind het wel grappig hoor. Maar soms komt het stalkerig overquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF dan snap ik het ook niet meer.
Nee heb een traktor gehuurd dus hoef niet te sjouwenquote:Op woensdag 15 februari 2012 06:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow en dan zo vroeg alweer op moeten staan.Ochjee als je je rug maar niet verrekt ofzo
Ach ik moet naar school hequote:Op woensdag 15 februari 2012 06:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Tering wat vroeg, dat zou ik er toch niet voor over hebben.
Kwart voor 9 tot half 5quote:
Ligt eraan hoeveel tijd je 's ochtends nodig hebt en aan je vervoer hè.quote:
Ja ik weet wat zwarte humor isquote:Op woensdag 15 februari 2012 06:42 schreef Muisraket het volgende:
Hallo vroege mensen!
bdh jij had het op facebook over zwarte humor, weet je wat 'zwarte humor' is? Een allochtoon meisje van mijn studie woont in een flat in de Bijlmer en zei dat ze haar buren vaker bij Opsporing Verzocht zag dan op de gang.
Wat ben jij vroeg op!quote:
In dit geval meer aan het verkouden zijn en elk kwartier wakker wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 06:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je 's ochtends nodig hebt en aan je vervoer hè.
Gaat onze date vanavond nog door?quote:
Ik bedoel normale zwarte humor en de 'woordgrap' zwarte humor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik weet wat zwarte humor isMaar Bubba is een grap tussen mij, Bart en nog wat anderen over een verzinsel van mij die heel zwart is
Ik heb vandaag exact dezelfde tijden als BDH.quote:
Daar ben ik wel vanuit gegaan met mijn inkopen deze weekquote:Op woensdag 15 februari 2012 06:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaat onze date vanavond nog door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |