quote:
Was beter geweest inderdaad. Maar heb nergens spijt van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.
Dat sowieso.quote:Maar wellicht kan je weer wat mooie trips tegemoet komend jaar.
Zo leef ik nu ongeveer. Makkelijk verdienen.quote:
ik weet niet waar het over gaatquote:
Rabbit is bezig met een groot avontuur, binnenkort is hij terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
Mods kunnen niet bannen, kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke mod heeft dit geflikt trouwens? Wat een flikker jonge.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat
maar gelukkig gaat het goed met je
Goed argument Happel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
jij studeert in tilly?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed argument Happel.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.
[..]
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.![]()
quote:
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Je zit hopelijk niet bij olof toch?
maar je had het over tikweek bij olofquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Ja, je gaat dan ook alle studentenverenigingen af met je groepje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Nee, dat was Stokstaart.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Niet waar. Alleen niet zo vaak omdat ik zelf moet voetballen op zondag. Volgend jaar overigens wel een SCC.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuip
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo hequote:
Dit. Iedereen respect betuigen aan Littlerabbit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo he
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je zou willen dat je sliep?
Dat het brandbaar isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.
Neeeuj ik heb werk man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?
Ouwe koeien, nieuwe sloot. Johan Derksen: de despoot...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Hoi. Waarom zijn bijna alle vrouwen op Fok gothic/emo?
Reden 1: toeval. Reden 2: chemo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Mis. Ook mannen vinden emoties fijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |