Waarom zwaaide je niet terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Inlognaam het volgende:
Na mijn vertrek is het verval daar flink ingetreden danWel raar, toen ik daar nog opzat waren alle klassen wel vol. Vreemd dat ze dan klasruimte hadden voor een dependance van de Kruidenhoek.
Ik fiets zo voorbij je. Als ik langfiets en naar je zwaai, zwaai je dan terug?
Mooie foto'squote:Op donderdag 16 februari 2012 07:17 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
En eentje voor de mooi
[ afbeelding ]
Omdat ik nog niet vertrokken ben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet terug
Hmmquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet vertrokken ben.
Ook op het eiland.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook nog een mooie skyline foto. Gemaakt met de vorst laatst.
[ afbeelding ]
Yes. Kijk maar in de metadata (kun je via Flickr opvragen).quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]Zeker weer zo'n iPhone-dingetje?
Vorig jaar heel non-chalant mn studiepas op de toonbank gelegd en meisje tikte meteen t studententarief af, ik ben al 4 jaar afgestudeerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je niet meer studeert en wel een baan hebt, heb je al heel snel geen recht meer op een Rotterdam-pas
Daarom zwaaide ik ook ietwat scheef omhoogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar ik woon in een flat, daarom zag je me niet
Dat ligt er aan wat je verwachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef Meneer_Agent het volgende:
Rotterdammers, vraagje. Hoe 'erg' is Dordtselaan?
Het is op Rotterdam-Zuid. Dat alleen is al erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef Meneer_Agent het volgende:
Vrij erg. Je wilt er niet graag wonen. Althans ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ja, we zijn bijna klaar met verbouwen en verhuizen begin Maart.quote:
Dan moet je naar de meet komen, kan ze live voor je zingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kunt een liedje voor me zingen
Dat is wmb behoorlijk overdreven hoor. Als bewoner heb je weinig last van dingen. Het is niet dat de streetgangs met uzi's op je woning staan in te schieten ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vrij erg. Je wilt er niet graag wonen. Althans ik niet.
[..]
Ja, we zijn bijna klaar met verbouwen en verhuizen begin Maart.
Dat niet maar het is toch een beetje een pauperbuurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Nee, er komt alleen af en toe een stoeptegel door je ruit zeilen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daar echt met plezier woont en ik heb in een buurt gewoond waar drive-by's voor kwamen. Ik ben dus wel wat gewend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wmb behoorlijk overdreven hoor. Als bewoner heb je weinig last van dingen. Het is niet dat de streetgangs met uzi's op je woning staan in te schieten ofzo.
BIj LHO wel hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat niet maar het is toch een beetje een pauperbuurt.
Ik kom hier net in het topic kijken. Dan ga ik toch niet al naar een meet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet komen, kan ze live voor je zingen.
Wel goed voor je talenkennis. Als Meneer_Agent echt agent is en van z'n vak houdt, kan ie daar zn lol wel op. Het is niet de meest aantrekkelijkste, vriendelijkste en veiligste wijk om te wonen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat niet maar het is toch een beetje een pauperbuurt.
Dat geldt ook voor Jaleesa en die komt ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kom hier net in het topic kijken. Dan ga ik toch niet al naar een meet?
Nah, daar ben ik eigenlijk gewoon te verlegen voor. Althans, doe dat soort dingen niet snel.
Hahahaha dat wil je niet hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kunt een liedje voor me zingen
Wat mij betreft niet. Hij is heel klein toch? Misschien heeft Bianca een bed waarop hij kan slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan heel misschien geen oppas regelen voor mn zoontje, is het een groot probleem als hij mee komt?
Shit zeg. Echt een toffe buurtsuper is dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef psychosomatic het volgende:
Gezellig hier om de hoek: http://www.rijnmond.nl/ni(...)dereiland-overvallen
En waarvoor? Een paar tientjes en twee mobieltjes ofzo.
Ik heb wel een hondje die helemaal geen kindjes gewend is, dus je zal wel zelf je kindje in de gaten moeten houden... Als je kindje slaapt is het natuurlijk sowieso makkelijk!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan heel misschien geen oppas regelen voor mn zoontje, is het een groot probleem als hij mee komt?
Heel klein? Hij word in juni 3, maar je zou zomaar kunnen denken dat ie 4 is.. Hij gaat dus waarschijnlijk ook niet slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Hij is heel klein toch? Misschien heeft Bianca een bed waarop hij kan slapen.
Uiteraard is het afgedekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk je uit voor de meeuwtjes duifje?
Ik denk dat het eten sowieso op een Mediterraanse tijd wordt opgediend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:27 schreef FJD het volgende:
Ik meld me bij deze later. Vriend van me heeft een kaartje voor Feyenoord over. Begint om 18:45 al dus ben er rond 21:00.
Als iemand een paar lekkere dingetjes voor me wil achterhouden dan ben ik u zeer erkentelijkBijdrage doe ik uiteraard wel
Drank is al in huis
Ik heb er geen problemen mee als hij zich een beetje kan gedragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heel klein? Hij word in juni 3, maar je zou zomaar kunnen denken dat ie 4 is.. Hij gaat dus waarschijnlijk ook niet slapen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ers-prins-friso.html
Wie gaat er vanmiddag? Dan gaan wij morgen wel even...
Correctie: Grand Reserva uit 2005quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef SingleCoil het volgende:
3 flessen Rioja, een Reserva uit 2006
Ahem.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet even kijken hoe het gaat lopen maar ik kan niet voor 100% beloven dat ik er ga zijn.
Was vannacht wel erg gezellig
Schraap het verbrande er vanaf?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:15 schreef Isegrim het volgende:
GVD, iets verbrand.Nou ja, we hebben meer dan genoeg, maar baal er wel van.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Dat gaat wat lastig bij losse kikkererwtjes.Het moesten crunchy chickpeas worden, maar helemaal zwart, even niet opgelet.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef bianca en michael het volgende:
Ja, ik ga zo eens even opweg om de tapas op te halen. O ja, en Isegrim en LHO, die ook natuurlijk.
Ik ga even kijken, ben echt wel mega brakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ahem.Geen smoesjes! We rekenen op je!
Het is je maar geraaien dat je komtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet even kijken hoe het gaat lopen maar ik kan niet voor 100% beloven dat ik er ga zijn.
Was vannacht wel erg gezellig
Als ik niet komt betekend dat niet dat de rest ook wegblijft hoor, ik ben niet zo populairquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is je maar geraaien dat je komtAnderhalve dag voorwerk en voor een klein kapitaal aan eten staan bewerken! Dus we komen je uit je bed plukken als je er niet bent
Hier ook wat brakheid, gisteren naar Spinvis in Den Haag geweest. Gaat wel over, ik begin wel een gezellige discussie met Lupa Solitaria over de jodenvervolging ofzo...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ga even kijken, ben echt wel mega brak
Waar ben je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heel klein? Hij word in juni 3, maar je zou zomaar kunnen denken dat ie 4 is.. Hij gaat dus waarschijnlijk ook niet slapen
Yep. Met heul veul, heul lekker eten, goeie drank en leuke lui. De DJ was niet geweldig, maar wel weer erg aardigquote:
Volgende keer zelf de platenspeler meenemenquote:De DJ was niet geweldig,
Ik organiseer over 2 maanden een meet en die gaat ook weer gezellig worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:15 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, over een jeer of twee is er vast wel weer een meet
Welkomquote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef Rucky het volgende:
Ik ben een week of 7 geleden naar Rotterdam verhuisd ivm mijn nieuwe baan. Ik ken hier nog bijna niemand, jammer dat ik er niet eerder aan gedacht heb dat er een stad & streek forum was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |