Wacht maarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zegt: "Papa, je hebt heerlijk gekookt, dankjewel."
of 'Nou kom op mam, tís niet zo moeilijk'quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Senna corrigeert zichzelf ook keurig naar een vraag als ze iets beveelt of half jammerend vraagt en ik zeg dat dat anders kan. En ze weet ook dat ik niet alles tegelijk kan: even wachten Senna want ik kan niet.....
"alles tegelijk!" vult ze dan blij aan
Ivan mag bij mij komen eten, moet hij alleen papa veranderen in mijn voornaam (maar hij mag ook MamaPurk zeggen)quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zegt: "Papa, je hebt heerlijk gekookt, dankjewel."
Knap! en lief ook!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef oeke het volgende:
Vanavond legde Ko 3 blaadjes neer om op te tekenen. Maar ja, ik had een vergadering dus ik moest gaan. Ruimt hij het derde blaadje op en zucht: Mama weg.
Wilde hij graag met zijn drietjes tekenen. Voor elk een blaadje.
Dat vond ik best knap.
wel fijn dat ze alles goed uitzoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx miss. Ja, ze wilde de diagnose nog niet geven omdat de dingen elkaar tegenspreken. Maar ze zei al dat we ook al komt dit er niet uit, we wel begeleiding kunnen krijgen. Iig kan de gezinshulp weer terug komen om te praten en observeren. En wellicht komt hij ook in een groepje waar Kim toen ook in zat om zijn gedrag en doen en laten te observeren. We horen het iig volgende week wel.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef freecell het volgende:
Wij hebben sinds kort Electro Junior en daar maak je onze grote peuter HEEL blij mee
Zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |