Klinkt goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
Nou dan kan ze ook best daten met de oudste hier van 5,5 en 1.12mquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
OOh kijk, da's nog lang geen 1 meter. Die man van jou overdrijftquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Nijna het volgende:
Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm. Zus was op die leeftijd 90 cm.
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvatquote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan heb ik een kliko zeker![]()
Die at na taart, chips en cake gewoon nog avondeten hoor![]()
Ik voel de verwantschap met Claudia en Ivan opkomenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvat
Oew, dat lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
Ik doe er zelf ook niet echt actief iets mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, dat lijkt me heerlijk(Alhoewel, eerst nog maar even de voorraad opmaken
)
Jochem heeft er echt compleet geen oog voor. Ja pas, omdat hij doorhad dat hij dan nog even tv mocht kijken, maar anders dus echt niet.
Wat goed!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef Asyniur het volgende:
BE, wat goed zeg!
Oi Ingrid, wat zonde van Tylers haar
Oh ja, idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef mignonne het volgende:
Jemig BEwat een einde van een tijdperk, die luiers
wat knap!
![]()
![]()
wat gaat het hard hè? Ik weet nog dat je ossenworst kocht met een bepaalde houdbaarheidsdatum
Ja, ineens denk je dan 'huh, ziet er niet uit die broeken, what happened'.quote:Hier alles zn gangetje, mn peutertje was wat ziek en je zag de spekjes langzaam wegebben. Gelukkig heeft ze wat reserve, nu 12,2 bij 90 cm, ze is ook inene zomaar 3 cm de lucht in geschoten. En ik maar denken dat B. de broeken in de droger had gegooid![]()
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef mignonne het volgende:
Ze zei zelf: ik goed groeit he mama? ik bent nu grote pinses.![]()
Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:26 schreef Asyniur het volgende:
Bah, dat spugen...
Dat doet Harry (nog?) niet. Maar ik geloof dat Timo van Chan dat ook deed, toch?
ja, maar juist als het dun is, kan er dus een verstopping zitten hequote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Chan het volgende:
Gefeliciteerd nog voor de jarigen!
[..]
Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.
Timo heeft de laatste tijd erg last met poepen, het is wel dun, maar hij moet zóveel moeite doen. Vorige week zijn we naar de huisarts geweest en nu heeft hij laxeermiddel om te kijken wat er los komt. Inderdaad al 2 grote volle luiers gehad. En ze begon over coeliakie, want áls het iets is, kon ze iets anders niet verzinnen.. over 1,5 week gaan we kijken hoe het dan is.. nou maar hopen dat het verder niks is
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurkenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!
Tyler zijn vest en blouse waren ineens kort, stond ik ook raar van te kijken.
Haha! Dan moet je aan Noli vragen waar ze die gekocht heeft. Kim had dat op haar verjaardag gekregen van hun. H&m heeft dat dacht ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurken
Klopt hoor, geen coeliakie en ook geen andere enge dingen. Maar wat het wel is weten we ook niet. De kinderarts, en wij zelf ook, denkt nu aan een allergie; mogelijk toch koemelkallergie. Maar om dat te testen moet ze eerst van de laxeer af en dan op een koemelkvrij dieet en dan kijken of het goed gaat. Het risico is te groot dat ze dan weer volledig verstopt raakt dus dat wil de kinderarts niet. Kortom we zitten een beetje vast.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:28 schreef Chan het volgende:
Ja mignonne ik dacht gelijk aan jou en met name je grote. Maar die heeft toch geen coeliakie? Daar was ze toch op onderzocht ook?
We gaan eerst maar eens kijken wat er de komende 1,5 week nog gebeurd met t laxeermiddel elke dag, en daarna bespreken.
Ik hoop dat het met zijn slechte eetgewoontes te maken heeft, hoewel vezelrijke dingen eet hij doorgaans juist wel goed. Maar zn vochtinname is ook niet echt geweldig, hij wil gewoon niet drinken vaak.
wat krijg je voor laxeerspul?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef Chan het volgende:
Wat lastig, zo vast te zitten. Maar kun je niet eerst overstappen op koemelkvrij en dan laxeer rustig afbouwen? Ik heb er verder totaal geen verstand van (en oohhww, ik hoop zó dat dat zo blijft..) maar dat klinkt voor mij logischer dan andersom..
Ja dat plaatje had ik gezien geloof ik! Als je het nog kunt vinden, dan graag! Hij moet nu dat laxeergoedje door 70 ml water, en dat is natuurlijk nog vies ook dus beetje siroop erdoor. Gelukkig drinkt hij het wel op, als we maar dingen in het vooruitzicht stellen die hij héél erg leuk vindt.. Met de stofzuiger mogen spelenof de film van Dribbel naar de Optocht.. In het vervolg ga ik maar proberen iets met stickertjes plakken of zo te doen, want hem elke dag een half uur voor de tv ben ik niet zo'n fan van..
Nee hoor, genoeg is beterquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Dus eigenlijk is hoe minder hoe beter terwijl veel mensen denken hoe meer hoe beter?
dan ben je keurig in verhouding qua drinken/vezelsquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef Asyniur het volgende:
mefke, hier hetzelfde hoor! En te weinig vezels en ik drink ook nog eens te weinig. Mooi voorbeeld ben ik
Wel knap dat je oudste ook al op het potje poept zeg!
Ach joh, Leander vind het ook allemaal wel best. Die meld elke keer netjes dat ie even gat plassen of poepen om daarna ergens te verstoppen. Op de wc wil ie heel af en toe voordat ie gaat douchen. Maar overdag zal het hem een zorg zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou en, jouw kind is knapquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zegquote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Ssserpente het volgende:
De momenten waarop ze aangeeft naar de wc te willen, komen vaak ook bijzonder slecht uit, moet ik zeggen. Als we op de trein staan te wachten bijvoorbeeld.Dus ik kan er ook vaak niet in mee. En thuis lijkt de wc stukken minder interessant...
Dit dus!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zeg![]()
in t begin dacht ik nog woh! zonder luier! dan zijn we eindelijk van die ongein af. Maar toen begon de ongein pastijdens je autoritje koud 10 minuten onderweg "mama ik moet plassen" vanaf de achterbank
of als je op de fiets weg bent gegaan om boodschappen te doen met t kind dat ze dan als je bíjna bij het dorp bent aangekomen zegt dat ze moet poepen. In de trein is ook een leuke ja
![]()
en zo ken ik er nog wel een paar.
Meestal moet ze ook echt maar soms is het van ohnee toch niet. boh pffdat je dan zwetend en hijgend de halve stad door gesjeesd bent want je kind moet NU naar de wc, en dat er dan niets komt
meh.
Blij dat dat nu toch weer beter gereguleerd is!
selene moet er ook weer ff niks van hebben. het komt vast goed. vast welquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-Dquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou en, jouw kind is knap![]()
komt goed![]()
omgeving kan er soms (onbedoeld) zo'n issue van maken.
ja toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-D
die twee van mij houden hele sessies samen op de wcquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, alleen plassen.Hoe fijn moet dat zijn.
Heel herkenbaar!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef mignonne het volgende:
Mja ik moet ook zeggen dat ik zelf ook meer van het solo-plassen benmaar goed, mijn kleine is een klimgeit en een stunter, dus ik laat de deur open uit voorzorg om met 1 oog en 1 oor in de gaten te kunnen houden dat ze niet weer aan de tv gaat hangen.
Het maakt me meestal ook niet zo erg uit, maar soms zou even alleen plassen wel fijn zijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Ssserpente het volgende:
"Jij gepoept?" *Loer.
"Sticker plakken?"
och, wat sneu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef freecell het volgende:
Brigitte
Hier is kleine peuter gisteren voor het eerst naar de psz geweest. Ze belden drie kwartier voor het einde of ik hem op wilde halen.
Hij wilde niet meedoen in de kring en ook niet aan tafel zitten. Hij wilde niet opgepakt worden door de leidsters en alleen maar met al het speelgoed spelen. Hij was wel heel gelukkig en blij, zolang ze hem niet in de kring probeerden te dwingen. Maar toch moest ik hem ophalen, want zo bleven de andere kinderen ook niet zitten.
Ik heb hem opgehaald, maar zie dit voorlopig nog niet verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |