Je zou het antwoord in de OP kunnen lezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
50%!
Zou je die meer dan één keer kunnen inleveren?
Sjips.. sorry, niet op geletquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je zou het antwoord in de OP kunnen lezen
Ehm ok maar waarom krijg ik dan als vrijgezel en man bonnen voor AH Dameshygiën???quote:Krijgt iedereen dezelfde kortingsbonnen?
• Nee, Albert Heijn maakt kortingsbonnen op basis van je aankoophistorie. Soms krijg je geen bonnen, soms krijg je dezelfde als iedereen en soms zijn er verschillende bonnen in omloop.
Nou als je goed leest staat er ook bij:quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ok maar waarom krijg ik dan als vrijgezel en man bonnen voor AH Dameshygiën???![]()
![]()
Ik woon op mezelf sinds 2008 en heb dit nog nooit gekocht!
quote:Krijgt iedereen dezelfde kortingsbonnen?
• Nee, Albert Heijn maakt kortingsbonnen op basis van je aankoophistorie. Soms krijg je geen bonnen, soms krijg je dezelfde als iedereen en soms zijn er verschillende bonnen in omloop.
Duidelijk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als je goed leest staat er ook bij:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk!Daar had ik over heen gelezen...
Ik lees daar anders niet dat dit de laatste mailing was.quote:
Heb twee weken terug in de Bonus al een voorraad ingeslagen. Ik voel me altijd zo'n vieze zolderfapper als ik die dingen afreken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Keukenrol met korting, oh oh ohooohoo!
Maar veel minder aantrekkelijk, was een euro korting ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef computergirl het volgende:
Ben & Jerries was vorige week nog in de bonus
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar veel minder aantrekkelijk, was een euro korting ofzo?
klopt, maar dan wel alle smaken. Nu alleen de core editionquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar veel minder aantrekkelijk, was een euro korting ofzo?
Uh ja. Ik ben niet zo thuis in die smaken, zoals ik al zei was het vooral Festini perenijs wat de klok slaat. Hebben jullie aanraders?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt, maar dan wel alle smaken. Nu alleen de core edition
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Core editions zijn toch Berry White, Karamel Sutra en Dough-ble Wammy?
Karamelsutra heb ik alleen nog maar gehad. Die is wle oke. Ga straks berry white halenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Uh ja. Ik ben niet zo thuis in die smaken, zoals ik al zei was het vooral Festini perenijs wat de klok slaat. Hebben jullie aanraders?
Caramel vind ik vrij snel vervelen, dus ik denk dat ik als eerst Dough-ble Whammy (quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Karamelsutra heb ik alleen nog maar gehad. Die is wle oke. Ga straks berry white halen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb twee weken terug in de Bonus al een voorraad ingeslagen. Ik voel me altijd zo'n vieze zolderfapper als ik die dingen afreken.![]()
Oh ik doelde ook meer op het feit dat ze gingen stoppen met de mailings. Ik dacht dat je dat bedoelde. Sorry hoor...quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik lees daar anders niet dat dit de laatste mailing was.
Dat ze stoppen is inderdaad al vanaf Januari ofzo bekend? Ze bleven het alleen steeds uitstellen begreep ik. Nu dus niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh ik doelde ook meer op het feit dat ze gingen stoppen met de mailings. Ik dacht dat je dat bedoelde. Sorry hoor...
Stuur maar op naar mij!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Qwea het volgende:
Ik vind alleen die core echt niet lekker, want chocoladeEet ik wel omheen
Niets mis mee hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:32 schreef k_man het volgende:
B&J was vorige week ook al in de Bonus. Moeten ze van oude voorraad af of zo?
Karamel Sutra ook niet lekker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Qwea het volgende:
Ik vind alleen die core echt niet lekker, want chocoladeEet ik wel omheen
Overpriced spul, maar zo goddelijk lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |