quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Hier moest ik toevallig vd week ook aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Typisch het volgende:
Gewoon benieuwd, hoeveel kosten business seats eigenlijk zo per seizoen?
Ah. Als ik ooit zoveel geld heb dat ik me dat makkelijk kan veroorloven zou ik sowieso zo'n business unit kopen, gewoon omdat het kan.quote:
Volgens mij wel minder, maar komt nog aardig in de buurt.quote:
En je wordt er heerlijk voor vertroeteld. Het is wel relaxed daar, maar ik zit liever in een sfeervol vak te springen, schreeuwen en zingen. Het is daar te stil. (Begrijpelijk wel, maar evengoed jammer)quote:
Het is idd iets minder dacht ik ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel minder, maar komt nog aardig in de buurt.
Manager van de Rabobank moet niet zo lullen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
Manager van de Rabobank liet me weten dat dit het bedrag was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maatje van mij zijn pa is sponsor van Sparta oid (hoge pief van Maersk, die container zooi), ging vroeger regelmatig met hem mee. Daar wordt je inderdaad heerlijk verzorgd, je reet wordt nog net niet afgeveegd als je een nat windje laat.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je wordt er heerlijk voor vertroeteld. Het is wel relaxed daar, maar ik zit liever in een sfeervol vak te springen, schreeuwen en zingen.
Idd. Zoals ik al zei, het is niet te vergelijken. Het is best leuk voor een keertje, maar op een gegeven moment heb je het wel gezien en wil je gewoon volledig uit je naad kunnen gaan. Maar dat doe je daar niet, omdat niemand het doet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van mij zijn pa is sponsor van Sparta oid (hoge pief van Maersk, die container zooi), ging vroeger regelmatig met hem mee. Daar wordt je inderdaad heerlijk verzorgd, je reet wordt nog net niet afgeveegd als je een nat windje laat.Het heeft wel wat, maar toch vind ik het staan tussen springende, dronken en doorgesnoven mede supporters ook wel wat hebben.
Haha.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Maasgebouw kan je trouwens ook gewoon naar binnen lopen na de wedstrijd, geen enkel probleem. Zowel na PSV als Ajax dit seizoen gelukt.
Dooie bedoeling ook.
Alleen wordt er bij de ingang van die zalen wel gecontroleerd over 't algemeen. Dus je hebt er niet zoveel aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Maasgebouw kan je trouwens ook gewoon naar binnen lopen na de wedstrijd, geen enkel probleem. Zowel na PSV als Ajax dit seizoen gelukt.
In z'n eentje springen en mensen omver duwen en uiteindelijk zelf vallen.quote:
Wat zeg je tegen die aapjes die voor de deur staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon, biertje drinken. 4 euro voor een fluitje ofzo
Hij probeerde 't dit weekend weer, maar werd op de stoep gegooid door de security. --> gebroken knieschijf. Mysterie ontrafeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Muto het volgende:
[..]
In z'n eentje springen en mensen omver duwen en uiteindelijk zelf vallen.
Hoi ik ben Caland en ik kom een biertje doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen die aapjes die voor de deur staan?
Helemaal niks, gewoon doorlopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen die aapjes die voor de deur staan?
Bedrijf waar m'n pa werkt heeft een skybox. Hij werd wel eens uitgenodigd (ik ben er ook 1 keer geweest BTW) maar als er klanten zijn mag ie niet meerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je wordt er heerlijk voor vertroeteld. Het is wel relaxed daar, maar ik zit liever in een sfeervol vak te springen, schreeuwen en zingen. Het is daar te stil. (Begrijpelijk wel, maar evengoed jammer)
Jij gaat zeker niet in pak naar De Kuip dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij houden ze altijd tegen als ik zomaar naar binnen wil lopen
Moet je de achterkant nemen, waar de spelersbus van de tegenstander wegrijdt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij houden ze altijd tegen als ik zomaar naar binnen wil lopen
Goed idee, volgende week een biertje? Ik trakteerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je de achterkant nemen, waar de spelersbus van de tegenstander wegrijdt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed idee, volgende week een biertje? Ik trakteer
Deed Boschker mee? Kuijper?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Jong Feyenoord 2-0 achter gestaan tegen Twente maar toch nog met 2-3 gewonnen.
Bazenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef Guidetti het volgende:
Jong Feyenoord 2-0 achter gestaan tegen Twente maar toch nog met 2-3 gewonnen.
Boschker en Kuiper deden mee. Kuiper werd wel vervangen in de rust.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Deed Boschker mee? Kuijper?
Waarom kijk je die bagger dan ook, Ritmo?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ritmo het volgende:
Heerlijk hoe ze Feyenoord net als vorig jaar weer de degradatiezone inpraten voor komend seizoen, bij Voetbal International. Studio Voetbal is onderhand nog meer pro-Feyenoord dan VI.
Hebben ze daar dan niets meegekregen van b.v. de aanwinsten Vormer en Janmaat?
Omdat Gijp.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom kijk je die bagger dan ook, Ritmo?
Dat is ook maar een negatieve zeikerd. Nog nooit iets positiefs over Feyenoord horen zeggen, als ik keek.quote:
Valt me de laatste tijd ook op idd. Zal misschien iets met Been te maken hebben. Dat is toch een behoorlijk goede vriend van hem geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook maar een negatieve zeikerd. Nog nooit iets positiefs over Feyenoord horen zeggen, als ik keek.
Liep ie daar ook al te blunderen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef PIETR het volgende:
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Dani Fernández, De Vrij, Smith (46’ Mattheij), Nieveld; Swerts (60’ Berkvens), Fileccia (60’ Lagouireh), Wattamaleo; Te Vrede, Achahbar en Cabral.
Swerts faalt zelfs in de jeugd
Dat programma kan ik echt maar 1x in de maand kijken omdat het anders zo saai wordt. En toch zet ik het vaak halverwege af omdat de helft van de aflevering over de puinzooi bij de neuzen gaatquote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ritmo het volgende:
Heerlijk hoe ze Feyenoord net als vorig jaar weer de degradatiezone inpraten voor komend seizoen, bij Voetbal International. Studio Voetbal is onderhand nog meer pro-Feyenoord dan VI.
Hebben ze daar dan niets meegekregen van b.v. de aanwinsten Vormer en Janmaat?
Heb je gelijk in. Gelukkig praten ze dan ook nooit heel lang over Feyenoord nu Johan's lekvriendje Beenhakker daar niet meer zit. Ajax is nu veel interessanter met vriendje Cruijff.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook maar een negatieve zeikerd. Nog nooit iets positiefs over Feyenoord horen zeggen, als ik keek.
Hoe deed Cabral het?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef PIETR het volgende:
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Dani Fernández, De Vrij, Smith (46’ Mattheij), Nieveld; Swerts (60’ Berkvens), Fileccia (60’ Lagouireh), Wattamaleo; Te Vrede, Achahbar en Cabral.
Swerts faalt zelfs in de jeugd
Ik moet toch toegeven dat die zich nu echt goed ontwikkeld. Alleen elke keer als ik een beetje vertrouwen krijg, maakt ie weer een afgrijselijke blunder in de weken erop.quote:
Zijn dat zulke goede vrienden dan? Heb Derksen volgens mij wel een aantal keer heel negatief over Beenhakker gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Gelukkig praten ze dan ook nooit heel lang over Feyenoord nu Johan's lekvriendje Beenhakker daar niet meer zit. Ajax is nu veel interessanter met vriendje Cruijff.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:50 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti blijft niet, maar gaat ook niet terug naar City. Zal wel naar Malaga of een andere pauperclub gaan.
Ik ga waarzegger wordenquote:
Zo goed dat Leo als 'n verliefd tienermeisje maar niet kon ophangen na hun gesprek, met het gevolg dat Johan in een directie-vergadering kon meeluisteren.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn dat zulke goede vrienden dan? Heb Derksen volgens mij wel een aantal keer heel negatief over Beenhakker gehoord.
Ditquote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze die Vermeegen niet van de van brienenoord hebben afgegooid na afloop.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze die Vermeegen niet van de van brienenoord hebben afgegooid na afloop.
Nogal ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
Wat een schijt programma dat leven als een prof. Kijk het alleen voor Ronald Koeman.
Het zijn net mensen he?! Zou hij ook iedere morgen naar de WC moeten?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Die Van Gastel zat gewoon een beetje te surfen op voetbalzone.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Die Van Gastel zat gewoon een beetje te surfen op voetbalzone.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het zijn net mensen he?! Zou hij ook iedere morgen naar de WC moeten?
Ondanks zijn 3 doelpunten vond ik hem niet geweldig. Ik heb Twente - Heracles niet gezien dus ik kan niet oordelen hoe Everton het deed.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij heeft Vi Guidetti gewoon niet speler van de week gemaakt omdat de verhalen over hem wel een beetje op zijn, normaal krijg je dan iedere keer een volledige pagina in de vi maar er valt niet meer zoveel te schrijven denk ik.
Die punten van Vi moet je sowieso niet te serieus nemen iedere redacteur krijgt 1/2 wedstrijden waarvan ze punten moeten geven en het lijkt me sterk dat als er op EL kanaal 1 een leuk potje bezig is een redacteur heel aandachtig naar De Graafschap-Excelsior gaat zitten kijken om punten te geven.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ondanks zijn 3 doelpunten vond ik hem niet geweldig. Ik heb Twente - Heracles niet gezien dus ik kan niet oordelen hoe Everton het deed.
quote:In het wekelijkse regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond wist Jan-Dirk Stouten te melden dat na Kai Ramsteijn, Kostas Lamprou, Ruben Schaken en Jordy Clasie ook contractondertekening door Otman Bakkal aanstaande is. Op dit moment wordt Bakkal tot de rest van het seizoen gehuurd van PSV. De middenvelder die al diverse keren heeft aangeven het naar zijn zin te hebben in Rotterdam wordt samen met Clasie en ook Karim El Ahmadi gezien als het hart van Feyenoord. Het middenveld fungeert uitstekend sinds zijn komst en het trio wordt veelvuldig geroemd als de sterkste linie van de stadionclub.
Bij 'speler van de week' is de naam Guidetti wel erg ranzig erbij geshopt. Hadden ze geen .psd-file meer ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:34 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Drie man in het elftal van de week
Ze zullen wel vergeten zijn om het elftal van de week op te stellen en daardoor zal het wel een haastklus geweest zijn, waar wat redactieleden met paint in de weer gegaan zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij 'speler van de week' is de naam Guidetti wel erg ranzig erbij geshopt. Hadden ze geen .psd-file meer ofzo?
Bakkal die blijft?quote:
Zou inderdaad wel heel goed nieuws zijn. El Ahmadi dan maar verkopen in de zomer en dan heb je gewoon weer een top middenveld staan met Clasie - Vormer - Bakkalquote:
Geelquote:
De nieuwe!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zullen wel vergeten zijn om het elftal van de week op te stellen en daardoor zal het wel een haastklus geweest zijn, waar wat redactieleden met paint in de weer gegaan zijn.
Wat vinden jullie trouwens mooier. Degene die er nu is of degene daaronder met Guidetti en Clasie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heet vast Estherquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
Morning' peeps. Of je wordt even wakker met ontbijt naast je, een kaartje van je vriendin naast je waarin je nog eens geweldig gecomplimenteerd wordt met van alles en nogwat maar voornamelijk je wipkwaliteitenÉn er ligt een halve seizoenskaart voor je klaar
.
Én dan zelf ook gewoon geen bloemetje of wat dan ook gehaald hebben hé![]()
.
Morgen nog eens jarig ook! Maar mijn echte kado heb ik alw00t
Een serieuze vraag hé. Waarom post jij hier tijdens Feyenoord-Vitesse? Ik dacht dat je alleen wedstrijden skipte als je moest werken? Geen aanval ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar niet, omdat ik veel zondagsdiensten moest werken. De voorgaande 5 jaar wel.
Je kunt het ook op z'n Frans uitspreken: Esther Polyesterquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ze heeft een prachtige franse naam.
Ik kom er niet eens op. Pagina wordt geblokkeerd, omdat het een aanvalspagina is. Zegt wel voldoende.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/lunatic-news-voorzien-van-virus/
Voldoende over wat? Dat LN je moedwillig aanvalt ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens op. Pagina wordt geblokkeerd, omdat het een aanvalspagina is. Zegt wel voldoende.
Zie het zeker niet als een aanvalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:06 schreef De_kromme het volgende:
Een serieuze vraag hé. Waarom post jij hier tijdens Feyenoord-Vitesse? Ik dacht dat je alleen wedstrijden skipte als je moest werken? Geen aanval ofzo.
Wel mooi dat jullie de mindere wedstrijden ook winnend afsluiten, kan nog een mooi seizoen gaan worden.![]()
Nee tuurlijk niet. Dat de site geïnfecteerd is, snol.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Voldoende over wat? Dat LN je moedwillig aanvalt ofzo?
Ok, boeler.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Dat de site geïnfecteerd is, snol.
Toch blijft het het zoveelste opzienbarende resultaat als Van Geel het weet te bewerkstelligen. Vervolgens op het gemakje El Ahmadi ook nog verlengen, die ook al heeft aangegven niet per se weg te willen, en dan ligt het hele elftal (buiten de aan te schaffen spits- en eventueel flankspeler) alvast vast.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:14 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Bakkal gerucht is al 3 maanden oud dus neem het maar niet te serieus.
Als Van Geel nu wéér een spits met kwaliteit weet te regelen en Bakkal en Karim blijven. Dan mogen PSV en Twente zich volgend seizoen écht opmaken voor weer een ouderwetse titelstrijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toch blijft het het zoveelste opzienbarende resultaat als Van Geel het weet te bewerkstelligen. Vervolgens op het gemakje El Ahmadi ook nog verlengen, die ook al heeft aangegven niet per se weg te willen, en dan ligt het hele elftal (buiten de aan te schaffen spits- en eventueel flankspeler) alvast vast.
@ Happel, die nieuwe is wel nice, Guidetti en Clasie staan toch wel redelijk symbool voor de wederopstanding van de club!![]()
Een spits maar ook minimaal één buitenspeler die wel voldoet. Cissé, Schaken, Fernandez en Cabral zijn in mijn optiek de zwakste spelers die we hebben. En het rare is dat het allemaal spelers voor op de flanken zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Van Geel nu wéér een spits met kwaliteit weet te regelen en Bakkal en Karim blijven. Dan mogen PSV en Twente zich volgend seizoen écht opmaken voor weer een ouderwetse titelstrijd.
quote:Contracten
Erwin Mulder (2013)
Kostas Lamprou (2015)
Stefan de Vrij (2014)
Ron Vlaar (2014)
Bruno Martins Indi (2013)
Kelvin Leerdam (2013)
Miguel Nelom (2015)
Kaj Ramsteijn (2014)
Bart Schenkeveld (2013)
Mats van Huijgevoort (2012)
Moreno Rutten (2012)
Terence Kongolo (2013)
Matthew Steenvoorden (2015)
Kamohelo Mokotjo (2014)
Ricky van Haaren (2012)
Otman Bakkal (2012)
Jordy Clasie (2015)
Tony Trindade de Vilhena (2014)
Joey Sleegers (2014)
Ruud Vormer (2015)
John Goossens (2016)
Ruben Schaken (2014)
Marley Berkvens (2013)
Sekou Cissé (2014)
John Guidetti (2012)
Jerson Cabral (2013)
Anass Achahbar (2014)
Guyon Fernandez (2014)
Elvis Manu (2015)
Jean-Paul Boëtius (2014)
Jordy Toorenburg (2013)
Daarbij zijn er opties op Indi en Leerdam om ze met 2 jaar te verlengen (zo'n 'regeling' in het contract die 'gelicht' kan worden). Die zijn dus technisch gezien gewoon tot 2015 contractspeler.quote:
En zo is het.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
Het is gewoon va essentieel belang dit seizoen (heel) hoog te eindigen. Als je dan Bakkal en Ahmadi weet bij te tekenen, kan je met 50% zekerheid zeggen dat óf Guidetti nog een jaar blijft (CL halen, MOET kampioen worden) óf dat Dirkie een jaartje eerder terugkomt.
Ik heb het al eerder voorberekend, landskampioen worden levert je gewoon 40 miljoen op: Clasie voor 10 miljoen weg, Ahmadi voor 6, 6 miljoen omdat je landskampioen werd en 18 miljoen uit CL (MITS het vCL team niet óók in de CL terecht komt).
Dat is natuurlijk wel het meest optimistische scenario, maar met de huidige contractverlengingen van o.a. Clasie, Mokotjo, en dalijk hopelijk Bakkal en Ahmadi, heb je al gegarandeerde transferinkomsten van enkele tientallen miljoenen euro's (zeker Clasie wordt echt een duizendklapper). En dan kijken we niet eens naar spelers als Vlaar / De Vrij.
Als van Geel de komende drie jaar door blijft gaan zoals hij dit jaar gehandeld heeft wordt het verleden éíndelijk afgesloten, kunnen we eindelijk met ons verleden afrekenen. Ik vind dat we in zo'n geval echt de verplichting hebben om iets héél groots voor die man te doen. Van Den Herik werd in zijn HCS tijd geëerd voor zijn daden, Van Geel mag nog dúbbel zoveel gerespecteerd worden IMHO.
En dan weer dezelfde fout maken als bij Castaignos? Die gast is nog geen 18 dus hij mag geen lange contracten tekenen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en teken Achahbar nou verdomme ook nog twee jaartjes langer bij. Iedereen ziet dat die jongen een supertalent is
2012 met een optie tot 2013.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben meer benieuwd waarom Schenkeveld niet in dat lijstje staat. Tot wanneer is hij onderdeel van ons? 2014?
Oh zag hem er niet tussen staan, had nog ge"CTRL-v'Ed ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
2012 met een optie tot 2013.
Maar ik weet niet waar jij zit te kijken maar hij staat er gewoon tussen.
Dat Ramsteijn wegviel was alleen maar positief. Die was erg zwak vond ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh zag hem er niet tussen staan, had nog ge"CTRL-v'Ed ook.
Die mag je wel gelijk doortrekken tot 2015 wat mij betreft, zeker aangezien het vertrek van De Vrij of Vlaar / Indi (minimaal één van die drie) waarschijnlijker wordt des te dichter we bij de eerste plek komen.
Wij hebben de op 4-na-minst gepasseerde verdediging van de eredivisie, dat terwijl er achterin toch flink wat uitgevallen waren voor de winterstop (o.a. Vrij, Vlaar, Fernandez, en de linksback positie waar Ramsteijn wegviel).
Is dan ook geen LB maar een LCVquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Ramsteijn wegviel was alleen maar positief. Die was erg zwak vond ik.
Waarom noem je hem dan bij de verdedigers?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dan ook geen LB maar een LCV.
Omdat hij verdediger is? (Wel met 'middenvelderintenties').quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan bij de verdedigers?
Correctie, ik bedoel bij de linksbackquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat hij verdediger is? (Wel met 'middenvelderintenties').
Omdat hij daar speelde aangezien de LCV en RCV (Vrij, Vlaar) al bezet waren, en daar ook uitviel?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Correctie, ik bedoel bij de linksback
Dankzij dit soort opportunistisch rekenen waren we bijna failliet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
Het is gewoon va essentieel belang dit seizoen (heel) hoog te eindigen. Als je dan Bakkal en Ahmadi weet bij te tekenen, kan je met 50% zekerheid zeggen dat óf Guidetti nog een jaar blijft (CL halen, MOET kampioen worden) óf dat Dirkie een jaartje eerder terugkomt.
Ik heb het al eerder voorberekend, landskampioen worden levert je gewoon 40 miljoen op: Clasie voor 10 miljoen weg, Ahmadi voor 6, 6 miljoen omdat je landskampioen werd en 18 miljoen uit CL (MITS het vCL team niet óók in de CL terecht komt).
Daarom is dit ook een vooruitzicht, en niet iets waar nu al geld van moet worden uitbesteedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dankzij dit soort opportunistisch rekenen waren we bijna failliet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
quote:De kans is niet alleen groot dat Feyenoord komende zomer afscheid moet nemen van John Guidetti, maar ook zijn werkgever Manchester City. Het kersverse fenomeen in De Kuip werd gisteren tegen Vitesse bekeken door een delegatie van Bayern München. De Duitse topclub overweegt komende week een bod neer te leggen in Manchester.
Dat meldt De Telegraaf. Guidetti heeft bij ManCity een doorlopend contract. Het is tot op heden onduidelijk wat de koploper in de Engelse Premier League van plan is met de Zweedse superspits, die in de Eredivisie wekelijks furore maakt. (Redactie)
Ja, maar dankzij het iets te ver doorgeslagen tegenovergestelde beleid (tot Van Geel kwam) waren we ook bijna gedegradeerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Man C Guidetti wil verkopen. Wat is dan het nut geweest van het opleiden van hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat Guidetti langer blijft wordt met de minuut kleiner.
[..]
Als Guidetti naar Bayern gaat is ie gelijk held-af. Echt iedere club liever dan Bayern.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Klein gokje :quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Man C Guidetti wil verkopen. Wat is dan het nut geweest van het opleiden van hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit een groot verschil tussen: Nu hebben we geen miljoenencontracten lopen, MOETEN we niet per sé CL halen om kostendragend te zijn, hebben onze jeugdspelers WEL transferwaarde in plaats van die oude bokken, et cetera et cetera.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat ze in ieder geval een zak geld binnen krijgen. En ze zien zelf ook wel aankomen dat de financiele huishouding op orde moet komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Man C Guidetti wil verkopen. Wat is dan het nut geweest van het opleiden van hem?
Of Guidetti blijft ligt volledig aan hem en an Man C, niet zo zeer aan de interesse van (veel) topclubs. Als hij gewoon wilt slagen bij Man C, en zij zien wel een basisplaats voor hem voor over-volgend seizoen, EN wij spelen Europees (bij voorkeur CL) is er best wel een kans dat ze hem nog 1 jaartje bij ons willen stallen. Als hij ook nog genoeg geniet, en genoeg bij denkt te leren (hij kijkt nog altijd wel op naar Koeman en Makaay) zou het gewoon zomaar kunnen. Maar er is natuurlijk een zeer reeele kans dat hij volgend jaar gewoon hoger op wilt...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klein gokje :Alsof ze daar op een paar euro's zitten te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geld verdienen staat niet echt hoog op het lijstje bij Man. City..
Geld speelt daar geen rol.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat ze in ieder geval een zak geld binnen krijgen. En ze zien zelf ook wel aankomen dat de financiele huishouding op orde moet komen.
Daar kunnen ze net 1 week de salarissen van betalen manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef ace_eleven het volgende:
Het feit dat ze zoveel geinvesteerd hebben, maakt ze heus niet ongevoelig voor geld hoor. Ik snap niet dat mensen geloven dat ze niet 15 mln op de rekening bijgeschreven krijgen niet interessant vinden
Hij lijkt me een slimme knul, die zijn carriere zorgvuldig uit wil stippelen. Echter, doordat ie zo'n slimme knul is zijn er mijn inziens 2 mogelijkheden :quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of Guidetti blijft ligt volledig aan hem en an Man C, niet zo zeer aan de interesse van (veel) topclubs. Als hij gewoon wilt slagen bij Man C, en zij zien wel een basisplaats voor hem voor over-volgend seizoen, EN wij spelen Europees (bij voorkeur CL) is er best wel een kans dat ze hem nog 1 jaartje bij ons willen stallen. Als hij ook nog genoeg geniet, en genoeg bij denkt t eleren (hij kijkt nog altijd wel op naar Koeman en Makaay) zou het gewoon zomaar kunnen. Maar er is natuurlijk een zeer reeele kans dat hij volgend jaar gewoon hoger op wilt...
Een paar maanden geleden was er nog het bericht dat ze van een stel contractspelers afmoeten en dat ze met dat FFP regelement misschien zitten.quote:
Dat gebeurt dus simpelweg niet onder Van Geel. Geloof maar dat die allang een schaduwspits heeft voor een eventueel vertrek van Guidetti.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En volgend jaar zonder Guidetti speel je weer rond plek 10.. Staat dan een mooi middenveld + verdediging maar de aanval is om te huilen.
Ik denk dat ze het veel interessanter vinden als hij over 3 jaar bij hun zelf in de basis staat ipv bij Bayern.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef ace_eleven het volgende:
Het feit dat ze zoveel geinvesteerd hebben, maakt ze heus niet ongevoelig voor geld hoor. Ik snap niet dat mensen geloven dat ze niet 15 mln op de rekening bijgeschreven krijgen niet interessant vinden
Dat FFP komt er toch nooitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was er nog het bericht dat ze van een stel contractspelers afmoeten en dat ze met dat FFP regelement misschien zitten.
En als je dan een speler kan verkopen voor een mooi bedrag die zich nog moet bewijzen op het hoogste niveau. Natuurlijk gaat het nu geweldig, maar dat wil niet zeggen dat dat op het hoogste Engelse niveau gaat lukken. Als een Torres ineens geen bal mee erin krijgt geeft dat wel aan hoe een slechte periode een spits volledig kan devalueren.
Zo gaat het al jaren in de voetballerij. Mooie plannen maar er is nog nooit wat doorgevoerd.quote:
Goeie bron.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren in de voetballerij. Mooie plannen maar er is nog nooit wat doorgevoerd.
Het is wel zo, salarisplafond, eigen opgeleide spelers, geen jongens onder de zoveel jaar uit andere competities, minimum aantal eigen spelers in de basis, aantal buiten-EU spelers, financieel gezond moeten zijn voor deelname aan toernooien en ga zo maar door en praktisch niets wordt doorgevoerd of men verzint wel weer iets (terugkopen van grond, leningen omzetten, ander paspoort) om er onder uit te komen.quote:
De FFP is al bezig.quote:
Ik merk het ja.quote:
Dan heb je dus echt geen leven als je zoiets doetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Iedereen trouwens uitkijken als je op de site van Lunatic News komt. De site zit vol virussen doordat een aantal zielen de site de heletijd aanvallen.
Het beste is er niet op te komen totdat het verholpen is
Eerst controle, dan maatregelen.quote:
Voor de top 5 in Europa zal sowieso weinig veranderen. Bovendien zijn de straffen al geschrapt omdat de regels wettelijk niet op te leggen zijn. Wat de nieuwe straffen zijn is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef ace_eleven het volgende:
Hier is een bron waar ze melden dat de FFP niet zo veel invloed zal hebben op volgend seizoen
Er schijnen mensen heel blij van te wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt geen leven als je zoiets doet
Dat advies bestond voor de aanval ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Iedereen trouwens uitkijken als je op de site van Lunatic News komt. De site zit vol virussen doordat een aantal zielen de site de heletijd aanvallen.
Ik weet of hier mensen zijn die er vaak opkomen. Ik was alleen op zoek naar een mooie foto van 29 januari, kwam de waarschuwing tegen en denk; laat ik het hier even zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:57 schreef eight het volgende:
[..]
Dat advies bestond voor de aanval ook al.
Wat gaan ze controleren dan? Dat Eindhoven geen grond meer mag kopen van PSV? Er is altijd wel een omweg te bedenken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst controle, dan maatregelen.
De controles door accountants vinden vanaf dit seizoen plaats.
De cijfertjes. Er zijn idd. genoeg manieren om dit te omzeilen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat gaan ze controleren dan? Dat Eindhoven geen grond meer mag kopen van PSV? Er is altijd wel een omweg te bedenken.
Tot op bepaalde hoogte komt die er wel. Bijvoorbeeld over het aantal contractspelers. Die is ook wel logisch, want dat werkt in andere sporten ook zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die zo naïef zijn en daadwerkelijk geloven dat dat FFP ooit een voet aan de grond zal krijgen.![]()
Ik denk dat de cijfertjes bij 95% van de clubs wel klopt.quote:
Kun je van simpelweg naar een site surfen al een virus krijgen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Eight!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:57 schreef eight het volgende:
[..]
Dat advies bestond voor de aanval ook al.
En vooral omdat de grote clubs er nooit mee akkoord gaan. Schijnpolitiek. De FIFA/UEFA houdt zelf ook maar al te graag de schandalige praktijken als het om geld gaat in stand.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte komt die er wel. Bijvoorbeeld over het aantal contractspelers. Die is ook wel logisch, want dat werkt in andere sporten ook zo.
Financieel zal het ook wel komen, maar vooral op papier omdat dit gewoon met financiele constructies te omzeilen gaat zijn.
Ligt eraan hoe streng het aangepakt gaat worden. Wanneer er onduidelijkheden over cijfertjes zijn. En de UEFA neemt strenge maatregelen (Bijv. 10 jaar geen CL), dan zou het plan in theorie kunnen slagen. Helaas vrees ik dat het in de praktijk heel anders zal liggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte komt die er wel. Bijvoorbeeld over het aantal contractspelers. Die is ook wel logisch, want dat werkt in andere sporten ook zo.
Financieel zal het ook wel komen tot op bepaalde hoogte, maar vooral op papier omdat dit gewoon met financiele constructies te omzeilen gaat zijn.
Als je zou weten wat de FFP inhoud had je dit niet gezegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die zo naïef zijn en daadwerkelijk geloven dat dat FFP ooit een voet aan de grond zal krijgen.![]()
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van simpelweg naar een site surfen al een virus krijgen dan?
Nee dat niet, maar indirect kun je wel de nodige teringzooi op je PC krijgen na het bezoeken van een website zonder dat je bewust iets hebt geaccepteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van simpelweg naar een site surfen al een virus krijgen dan?
Hier in Nederland klopt het vrij aardig. In het buitenland staan clubs continu rood en daar willen ze wat aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk dat de cijfertjes bij 95% van de clubs wel klopt.
Dat is de basis van het probleem natuurlijk. De ene corrupte club houdt de ander in stand.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En vooral omdat de grote clubs er nooit mee akkoord gaan. Schijnpolitiek. De FIFA/UEFA houdt zelf ook maar al te graag de schandalige praktijken als het om geld gaat in stand.
Uiteindelijk zullen ze wel weer een klein clubje als voorbeeld gaan stellen. 'Kijk eens hoe goed wij bezig zijn'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is de basis van het probleem natuurlijk. De ene corrupte club houdt de ander in stand.
Maar goed, wat regulatie zal er wel komen. Zo denk ik dat zoals City genoeg contractspelers heeft voor 5 elftallen dat dit soort dingen wel veranderen. Met name de geldstromen zie ik genoeg om en uitwegen.
City aanpakken zal een lastig verhaal worden. Die club trekt zich helemaal niets aan van de FFP en heeft over 2011 meer dan 200 miljoen verlies geleden. Bovendien kan die Sjeik de FFP gemakkelijk omzeilen door gewoon 200 miljoen in de clubkas te storten. City schijnt ook de reden te zijn dat de UEFA de evt. straffen weer heeft ingetrokken omdat het juridisch nog niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is de basis van het probleem natuurlijk. De ene corrupte club houdt de ander in stand.
Maar goed, wat regulatie zal er wel komen. Zo denk ik dat zoals City genoeg contractspelers heeft voor 5 elftallen dat dit soort dingen wel veranderen. Met name de geldstromen zie ik genoeg om en uitwegen.
De hele grote clubs komen er mee weg of worden er misschien wel beter van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze wel weer een klein clubje als voorbeeld gaan stellen. 'Kijk eens hoe goed wij bezig zijn'
Je gelooft toch zelf niet dat ze ooit een City of Barcelona hard gaan straffen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:15 schreef eight het volgende:
[..]
De hele grote clubs komen er mee weg of worden er misschien wel beter van.
Alles wat daaronder zit kan wel worden aangepakt en dat is voor Nederland alleen maar gunstig.
Tsja het is wel aan te pakken, maar dan krijg je weer jarenlange procedures en boekhoudkundige analyses over wat nu sponsor-inkomsten zijn en wat nu door de club 'verdiend' is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:14 schreef eight het volgende:
[..]
City aanpakken zal een lastig verhaal worden. Die club trekt zich helemaal niets aan van de FFP en heeft over 2011 meer dan 200 miljoen verlies geleden. Bovendien kan die Sjeik de FFP gemakkelijk omzeilen door gewoon 200 miljoen in de clubkas te storten. City schijnt ook de reden te zijn dat de UEFA de evt. straffen weer heeft ingetrokken omdat het juridisch nog niet haalbaar is.
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:24 schreef Lastpost het volgende:
Al dat olie-geld kan er voor zorgen dat competities waar je het bestaan niet van wist de onze inhalen op sportief gebied, dus ik zou niet te snel zeggen dat het verschil niet groter kan worden.
Landen waar voorheen niemand wilde voetballen halen nu de ene na de andere topspeler binnen voor absurde salarissen en die spelen iedere willekeurige Nederlandse club zo van de mat en dat wordt alleen maar erger als deze trend van clubs toe-eigenen als speeltje van sjeiks zo door blijft gaan.
En de UEFA/FIFA ziet de inkomsten enkel toenemen en maken de regels precies zo dat de kapitaalkrachtigen profiteren en de mindere goden vanzelf afhaken.
Maar ook dat is niets nieuws natuurlijk.
Is verholpen nu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Als ze rood staan wil niet zeggen dat de cijfertjes niet kloppenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Hier in Nederland klopt het vrij aardig. In het buitenland staan clubs continu rood en daar willen ze wat aan doen.
de balans idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als ze rood staan wil niet zeggen dat de cijfertjes niet kloppen
Zie Zuid-Amerika ons eerder inhalen dan de zandbak hoor. Daar had je alles (kennis, talent, grote clubs, traditie en veel fans) maar er ontbrak 1 ding: geld. Nu ze ons daar ook voorbij knallen qua economische kracht zou het zomaar kunnen dat die competitie groter en sterker word dan de topcompetitie's hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:24 schreef Lastpost het volgende:
Al dat olie-geld kan er voor zorgen dat competities waar je het bestaan niet van wist de onze inhalen op sportief gebied, dus ik zou niet te snel zeggen dat het verschil niet groter kan worden.
Landen waar voorheen niemand wilde voetballen halen nu de ene na de andere topspeler binnen voor absurde salarissen en die spelen iedere willekeurige Nederlandse club zo van de mat en dat wordt alleen maar erger als deze trend van clubs toe-eigenen als speeltje van sjeiks zo door blijft gaan.
En de UEFA/FIFA ziet de inkomsten enkel toenemen en maken de regels precies zo dat de kapitaalkrachtigen profiteren en de mindere goden vanzelf afhaken.
Maar ook dat is niets nieuws natuurlijk.
En uiteraard geen rectificatie in de krant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
https://zoek.officielebek(...)rttype=1&sortorder=4
Toch wel geinig, worden er dus blijkbaar kamervragen gesteld naar aanleiding van een telegraaf-artikel, blijkt er alleen een spiegel en handoekautomaat kapot te zijn gegaan.
Triest gedoe zeg.
Het zijn weer de hooligans die het gedaan hebben. Dat fenomeen op grote schaal aanpakken scoort nu eenmaal leuk bij de kiezers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Toch wel geinig, worden er dus blijkbaar kamervragen gesteld naar aanleiding van een telegraaf-artikel, blijkt er alleen een spiegel en handoekautomaat kapot te zijn gegaan.
Triest gedoe zeg.
Niks over de bestorming van het 'stadion' dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Triest gedoe zeg.
PvdAquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
Triest gedoe zeg.
quote:Trotse Janmaat zet pen op papier in De Kuip
Daryl Janmaat heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn contract bij Feyenoord officieel ondertekend. In het bijzijn van zijn vriendin, zijn zoontje Dani, zijn ouders, schoonmoeder en zaakwaarnemers zette de verdediger zijn handtekening onder een verbintenis die hem met ingang van het nieuwe seizoen voor drie jaar aan Feyenoord verbindt. Janmaat sprak van een bijzonder moment in zijn loopbaan. ‘De overeenkomst met Feyenoord was er natuurlijk al, maar om dan echt je contract te tekenen hier in het stadion is heel speciaal. Ik kijk er naar uit om hier te gaan spelen.’
Janmaat werd in De Kuip verwelkomd door onder meer algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel. De laatste sprak namens heel Feyenoord zijn vertrouwen uit in de kwaliteiten van Janmaat. ‘Binnen de club zijn we er allemaal heel positief over dat Daryl ons komt versterken’, vertelde Van Geel. ‘Hij past bij Feyenoord, gezien zijn instelling en manier van spelen. Hopelijk gaat Daryl een fantastische bijdrage leveren om Feyenoord terug te brengen naar waar we thuishoren.’
Janmaat speelde eerder van de F- tot en met de C-jeugd bij Feyenoord. De verdediger hield een bijzondere souvenir over aan die periode, namelijk een handtekening van Ronald Koeman uit 1995 die zijn moeder voor hem bewaarde,. ‘Ik speelde toen hier in de F-jes en Koeman was speler van het eerste elftal’, glimlachte Janmaat nadat alle benodigde handtekeningen waren gezet. ‘Als kleine jongen vond ik het natuurlijk leuk om de handtekeningen van die spelers te verzamelen. Koeman zal het zich waarschijnlijk niet meer herinneren dat hij mij toen een handtekening heeft gegeven. Het is best bijzonder dat we elkaar volgend seizoen weer gaan tegenkomen.’
De verdediger wilde nog niet te veel vooruit kijken naar het volgende seizoen in De Kuip, omdat hij zich op de eerste plaats wil concentreren op de komende maanden bij Heerenveen. ‘De komende periode ga ik me volledig inzetten voor die club’, vertelde hij. ‘Het is bijzonder dat de laatste competitiewedstrijd van het seizoen hier in De Kuip tegen Feyenoord is. Dat zal aan de ene kant een dubbel gevoel geven, omdat het goed mogelijk is dat er veel op het spel staat tijdens die wedstrijd. Aan de andere kant zal ik me dan ook vol inzetten voor Heerenveen, omdat ik pas vanaf het nieuwe seizoen speler van Feyenoord ben.’
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat clubkostuum hier echt een Peppie&Kokkie effect hebben.
quote:
Minder eten vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef Siyara het volgende:
Echt irritant. Uitshirt was in de aanbieding, maar nu hebben ze de maat XL niet meer
Ik had vorig jaar een XL. Dit jaar die dus weer besteld. Maar een L had ook goed gekunnen. En naar mijn weten ben ik in omvang niet veel minder gewordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef Siyara het volgende:
Echt irritant. Uitshirt was in de aanbieding, maar nu hebben ze de maat XL niet meer
http://www.fr12.nl/nieuws(...)pier-in-de-kuip.htmlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding en kan 'm ook niet laden in een aparte tab?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)pier-in-de-kuip.html
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)pier-in-de-kuip.html
Waarschijnlijk is dit de schattigste foto van de baby.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef Muto het volgende:
Hoe kan die fotograaf net deze foto plaatsen
Op de andere foto's zat er babykots over Gudde heen, dat was dus ook geen succes....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit de schattigste foto van de baby..
quote:Zing ik Va-len-tijns-dag…
Rotterdam, 14 februari 2012
Friesland. Buitenland! Goed dat we er in de eerste maanden van 2001 maar liefst drie keer op bezoek mochten. Eerst op de laatste dag van januari voor de competitie, vervolgens half februari voor de KNVB beker en ten slotte een maand later nogmaals voor de KNVB Beker.
Die laatste wedstrijd was noodzakelijk doordat de tweede wedstrijd wegens dichte mist na 23 minuten en 47 seconden werd gestaakt. Oftewel: een lange heen- en terugreis voor een halve helft en geen doelpunten. Voor Feyenoord heb je dat uiteraard over en dus was ie-de-reen op die 14e februari 2001 ook aanwezig in het Abe Lenstra Stadion. Op één na. Die diende thuis te blijven, voor Valentijnsdag. Dodelijk natuurlijk. Spontaan ontstond dan ook navolgende -door het hele uitvak meegezongen- hymne:
Zing ik Valentijnsdag,
komt de aap uit de mouw…
Want de één kiest voor Feyenoord,
de ander voor een vrouw…
Op hoeveel min:sec?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Hier de samenvatting van de eerste gedeelte van die wedstrijd:
Met de reden voor het haten van Lurling
Al in de eerste 10 seconden.quote:
Is dat serieus de enige redenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Hier de samenvatting van de eerste gedeelte van die wedstrijd:
Met de reden voor het haten van LurlingOh nee, andere wedstrijd.
Wel een beetjequote:
Ah nee. Kostte Kalou 3 of 4 wedstrijden. Zware naaierij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat serieus de enige redenWas toch een rode kaart of niet?
Fucking sneu. Maar de rode kaart is gewoon terecht. Kalou maakt een trappende beweging. Niet slim.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah nee. Kostte Kalou 3 of 4 wedstrijden. Zware naaierij.
Volgens mij zijn ze ook op de verklaring van Lurling afgegaan een paar dagen later. Meeste profvoetballers houden elkaar dan de hand boven het hoofd, Lurling niet. Daar was vooral de ophef over.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking sneu. Maar de rode kaart is gewoon terecht. Kalou maakt een trappende beweging. Niet slim.
Verder wel een enorme tyfuskneus natuurlijk die Lurling.
Dan moet je die muts eens van voor je ogen trekken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een mooie poster of zoiets van de kuip + sfeer kan krijgen? Zit al een tijdje te kijken maar kan eigenlijk niets vinden.
Ja ik kan genoeg plaatjes vinden ervan maar geen goeie poster in het juiste formaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je die muts eens van voor je ogen trekken.
Waarschijnlijk kun je er in de fanshop bij de Kuip wel 1 vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja ik kan genoeg plaatjes vinden ervan maar geen goeie poster in het juiste formaat.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je er in de fanshop bij de Kuip wel 1 vinden.
Goede high res afbeelding zoeken en een canvas van maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een mooie poster of zoiets van de kuip + sfeer kan krijgen? Zit al een tijdje te kijken maar kan eigenlijk niets vinden.
Heu, ze gingen in overleg met de supporters om het meer aan te passen aan hun smaak!quote:
Ook alleen maar omdat de piepels van FRFC1908 zoveel succes hebben met hun eigenste fanshopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Heu, ze gingen in overleg met de supporters om het meer aan te passen aan hun smaak!
Ja zit ook al een beetje te kijken of ik een mooie foto kan vinden van voor Feyenoord-Ajax met al die vlaggen enzo, dat vind ik wel heftig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede high res afbeelding zoeken en een canvas van maken.
Weet nog wel dat Helpmefok met dit item z'n glorieuze entree maakte in dit forum en miljoenenwinsten voorspelde als hij die toko overnam. Werd toen door iedereen geweldig afgekraakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de piepels van FRFC1908 zoveel succes hebben met hun eigenste fanshop
Maar inderdaad, dat die puma-winkels eens een echte fanshop worden waar je normaal (seizoens-)posters enzo kan krijgen. Dat dát niet eens kan en Feyenoord-loze Puma-meuk wel is gewoon ronduit treurig.
En nog steeds geloof ik datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet nog wel dat Helpmefok met dit item z'n glorieuze entree maakte in dit forum en miljoenenwinsten voorspelde als hij die toko overnam. Werd toen door iedereen geweldig afgekraakt.Mooie tijden waren dat ook. Die discussies.
Samen een fanshop starten dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nog steeds geloof ik dat
Pumashops
Als je er een beetje knaken aan verdient komt Feyenoord met een claim om de hoek zettenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Lastpost het volgende:
Zou volgens mij een goudmijn kunnen zijn, uniek beeldmateriaal afgedrukt op canvas.
Doelde ook meer op Feyenoord zelf, maar die hebben liever wat Puma-zooi in een sfeerloos hok.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er een beetje knaken aan verdient komt Feyenoord met een claim om de hoek zetten
Inside grap onder wat supporters.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
Zing ik Valentijnsdag,
komt de aap uit de mouw…
Want de één kiest voor Feyenoord,
de ander voor een vrouw…
Over wie ging dit?
Hoe is 't eigenlijk met je docu?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus. ALS men hier serieus handel wil bedrijven dan sta ik daar voor open hoor
Hoop geregeld weer, een geweldige cameraman geregeld. Handjes zijn nog steeds welkomquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe is 't eigenlijk met je docu?
Ken er een hoop op X, Z, S, TT.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Denk namelijk niet dat je hem kent.
Jaa naar zo 1 zoek ik ook ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja zit ook al een beetje te kijken of ik een mooie foto kan vinden van voor Feyenoord-Ajax met al die vlaggen enzo, dat vind ik wel heftig.
Ja deze is ook vet maar ik zoek er 1 met voordat de wedstrijd begonnen is, met die rode en witte serpetine, honderden vlaggen en vuurwerk, maar daar kan ik alleen foto's van vinden die genomen zijn vanuit het vak zelf.quote:
Haha me2. Zat in S, maar tellie was leegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja deze is ook vet maar ik zoek er 1 met voordat de wedstrijd begonnen is, met die rode en witte serpetine, honderden vlaggen en vuurwerk, maar daar kan ik alleen foto's van vinden die genomen zijn vanuit het vak zelf.
twitter:TonStrooband twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 22:41:13Zaterdag 'Say Oeh Ah Ed de Goeij' weer in De Kuip. Volgens mij verdient hij het wel om zijn yell nog een keer keihard te horen. #feyrkc reageer retweet
Hahaha aan het begin je mobiel al leeg, maar vanuit S kon je daar lijkt mij geen mooie foto van maken dan stond je er namelijk midden tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha me2. Zat in S, maar tellie was leegdus geen foto's..
Zo 1 van happel heb ik op m'n Facebook en als achtergrond ja, alleen dan met de uitslag 4-2 erbij
Xquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha aan het begin je mobiel al leeg, maar vanuit S kon je daar lijkt mij geen mooie foto van maken dan stond je er namelijk midden tussen. Ik heb nu al 2 jaar ofzo dat Tomasson staat te juichen voor ook vak S volgens mij.
http://www.lunaticnews.nl(...)x-29-01-2012&id=2666quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja deze is ook vet maar ik zoek er 1 met voordat de wedstrijd begonnen is, met die rode en witte serpetine, honderden vlaggen en vuurwerk, maar daar kan ik alleen foto's van vinden die genomen zijn vanuit het vak zelf.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl(...)x-29-01-2012&id=2666
Even een mailtje sturen voor groter formaat is geen probleem.![]()
[ afbeelding ]
Die bloedserieuze kop van Ed. Priceless.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef Muto het volgende:
Was al eens gepost hier. Maar zo geniaal.
Ton Zonnebank, ouwe moviestarquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Happel het volgende:
Mooie ouwe beelden. Die muziek alleen.
Zoet en Nemethquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wie zijn bij RKC naast Sno de smaakmakers?
Volgens mij spelen ze beiden gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beide fit en niet geschorst?
quote:Feyenoord tempert gekte rond Guidetti
Feyenoord trapt op de rem voor John Guidetti. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De lieveling van Het Legioen zal op instructie van Feyenoord nog slechts enkele malen voor de camera's verschijnen. "Als wij niet op de rem trappen, dan kan John dagelijks aanschuiven voor vier exclusieve interviews", verklaart een woordvoerder van de club.
"En dan heb ik het nog niet over alle televisieprogramma's die iets met hem willen doen. Het liefst dagelijks." Nu Guidetti echt op stoom is, zijn ook buitenlandse media bijzonder geïnteresseerd in het verhaal van de Manchester City-huurling. De meesten van hen krijgen echter nul op het rekest
Aussar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wie zijn bij RKC naast Sno de smaakmakers?
En terecht. Het kan ook irritaties gaan opwekken binnen een spelersgroep. Moeten we niet willen.quote:
Tonnebankquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Happel het volgende:
Mooie ouwe beelden. Die muziek alleen.
Iemand die het gelezen heeft?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 15-02-2012 om 09:31:03Guyon Fernandez vertelt in #vi waarom hij Rens van Eijden onlangs toch een hand gaf. En hij legt uit waarom Guidetti steeds Schaken uitlacht reageer retweet
Gefeliciteerd!quote:
quote:Mulder: 'Blijkbaar iemand anders nodig voor de groep'
In de schaduw van John Guidetti ontwikkelt Erwin Mulder zich tot een keeper die punten pakt voor Feyenoord. De doelman heeft zich hersteld van een moeilijke fase voor de winterstop en geniet het volledige vertrouwen van trainer Ronald Koeman. 'Blijkbaar hadden we iemand anders voor de groep nodig.'
Dan ben je ineens doelman van een titelkandidaat.
'Dat gaat wat te ver, maar het is duidelijk dat we goed bezig zijn. Vooraf had niemand gedacht dat we dit zouden presteren, zeker niet na een rommelige voorbereiding. Ik vind dat we tevreden moeten zijn met waar we staan. De vijfde plaats en kwalificatie voor Europees voetbal blijft de doelstelling, maar het is ook wel zo dat als we de serie overwinningen weten door te trekken, er mooie dingen kunnen gaan gebeuren.'
Stel jullie winnen komende zaterdag van RKC Waalwijk, dan wordt de wedstrijd bij PSV een week later een duel met een bijzonder perspectief.
'Dat is dan ineens een topwedstrijd met heel wat op het spel, ja. Maar het is duidelijk dat we eerst RKC Waalwijk krijgen. Als we echt willen, moeten we die winnen voordat we ons druk gaan maken om PSV. Maar zo’n topwedstrijd lonkt wel en dat is toch waar je het voor doet als voetballer.'
Wat is nou het geheim van dit Feyenoord?
'Vertrouwen. Dat hebben we in onszelf en in elkaar en dan is er dus veel mogelijk. De trainer heeft hierin een belangrijke rol gespeeld. Zoals we nu werken en trainen is echt een wereld van verschil met vorig seizoen, technisch en tactisch. Blijkbaar hadden we iemand anders voor de groep nodig.'
Is het zo simpel?
'Iedereen is gebaat bij duidelijk en die krijgen we. Ikzelf voorop. Ik weet nu dat ik de onbetwiste eerste keeper ben van Feyenoord. Niet dat ik het wil, maar ik kan een foutje maken zonder dat ik erop wordt afgerekend. Dat geeft zo veel rust dat het makkelijk is je eroverheen te zetten.'
Je pakt al drie wedstrijden op rij belangrijke punten voor Feyenoord
‘Tegen Ajax keepte ik goed, maar maakte ik die fout waardoor Bulykin scoorde. De kunst is dan je er niet door te laten afleiden. Voor mij staat elke wedstrijd op zichzelf, dus nam ik Ajax niet mee naar NEC en NEC niet mee naar Vitesse. Die fout tegen Ajax kon ik vrij makkelijk van me af zetten, want ik had verder goed gekeept en we wonnen. Een doelman wordt geacht negentig minuten foutloos te zijn, maar dit is niemand, dus ben ik dat ook niet. Als je dat weet, is er wel te leven met een fout’
Toch was er voor de winterstop kritiek op je spel.
'Toen was ik in een aantal wedstrijden ook wat minder, dat weet ik van mezelf, doe ik niet moeilijk over. Kritiek is niet leuk, maar hoort erbij. Ik kan me er goed over afsluiten. De enige kritiek waar ik me iets van aantrek, is die van mijn trainers, medespelers en familie.'
Is dit het beste wat Erwin Mulder te bieden heeft?
'Ik mag hopen van niet, want ik ben pas 22 jaar. Veel mensen vergeten dat, omdat ik al vanaf mijn zeventiende bij de selectie van Feyenoord zit. Ik heb nog veel te leren, dus kan ik alleen nog maar beter worden.'
Te dom om te poepen. (Zie Leven als een prof-aflevering van maandag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Nog steeds zo blij dat we niet Velthuizen hebben gehaald. Wat een pipo is dat zeg
Weet nog wel dat het hele topic hier liep te janken om die Velthuizen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Nog steeds zo blij dat we niet Velthuizen hebben gehaald. Wat een pipo is dat zeg
Ikke niet hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet nog wel dat het hele topic hier liep te janken om die Velthuizen.
Heeft wel een mooi aquarium, en dat is wel een pre voor de eerste doelman van feyenoordquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Gewoon een lastige situatie. Als ie was gekomen had je een prima keeper met bovendien karakter gehad, maar had ie wel Mulders ontwikkeling in de weg gezeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef Muto het volgende:
Dat ie goed is in vissen ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft wel een mooi aquarium, en dat is wel een pre voor de eerste doelman van feyenoord
Was gewoon een koopje geweest hoor. Of eigenlijk niet, want hij was gratis. Zo'n gast mag het lekker uitvechten met Mulder en dan hou je nog geld over aan een transfer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft wel een mooi aquarium, en dat is wel een pre voor de eerste doelman van feyenoord
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon een lastige situatie. Als ie was gekomen had je een prima keeper met bovendien karakter gehad, maar had ie wel Mulders ontwikkeling in de weg gezeten.
Nu heeft Mulder echter geen enkel klein beetje concurrentie. Plus als hij gebleseerd raakt, heb je alleen een gehandicapte Griek en een mislukte jood van 43 achter de hand.
Ik praat weer bullshit...quote:
En had je ook een keeper kunnen afschrijven waar je jarenlang in geïnvesteerd hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een koopje geweest hoor. Of eigenlijk niet, want hij was gratis. Zo'n gast mag het lekker uitvechten met Mulder en dan hou je nog geld over aan een transfer.
Niks tegen Kostas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon een lastige situatie. Als ie was gekomen had je een prima keeper met bovendien karakter gehad, maar had ie wel Mulders ontwikkeling in de weg gezeten.
Nu heeft Mulder echter geen enkel klein beetje concurrentie. Plus als hij gebleseerd raakt, heb je alleen een gehandicapte Griek en een mislukte jood van 43 achter de hand.
ik nog steeds. uitstekende keeper.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof voor het hoogste niveau niet in keepers van 1m78 (of 1m76 wat hij volgens sommige bronnen ook is).quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef Muto het volgende:
Gewoon een hele goede gozer en bovendien een keeper die, zodra hij een bal klemvast kan pakken (in plaats van wegboksen), gewoon kan uitgroeien tot een goede keeper. Sprongkracht etc. heeft hij wel.
Over welke talenten zou dit gaan?quote:'Wij kunnen onze talenten zelfs in de Eredivisie laten rijpen'
Feyenoord is zo tevreden over het samenwerkingsverband met Excelsior, dat de grootste Rotterdamse club volgend seizoen veel spelers op Woudestein zal posteren. Dit jaar beschikken de Kralingers over zes voetballer uit de opleiding van Feyenoord: Berkvens, Smith, Fileccia, Nieveld, Jansen en sinds kort Schenkeveld. De laatste is meteen een meerwaarde en Jansen ontwikkeld zich goed. De rest speelt niet in de ploeg van trainer John Lammers.
'Wij konden dit jaar niet meer betekenen voor Excelsior,' zegt Feyenoord's technisch directeur Martin van Geel. 'Maar ik kan de garantie geven dat de club volgend seizoen over zes tot acht spelers van Feyenoord kan beschikken, afhankelijk van het niveau waarop Excelsior dan speelt.' Van Geel is blij met de satellietploeg.
'Veel Eredivisieclubs hebben bij het technisch platform van de KNVB ingediend belofte teams toe te laten tot de Jupiler Leaque, omdat spelers zich op dat niveau meer kunnen ontwikkelen. Feyenoord heeft met Excelsior een voorsprong op die clubs, want wij kunnen onze talenten zelfs in de Eredivisie laten rijpen. En als het eventueel de Jupiler Leaque is, kan dat ook prima.'
'Excelsior is overigens volledig autonoom, de club neemt haar eigen beslissingen, maar op technisch vlak hebben we elke week intensief contact. De doorbraak van Jordy Clasie, de basisplaats van Nelom en Fernandez en de ontwikkeling van Ramsteijn tot zijn knieblessure, vormen het bewijs dat de samenwerking werkt. Daarom durf ik wel te zeggen dat Feyenoord Excelsior koestert,' aldus Van Geel in de Voetbal International.
Dan zijn ze (voorlopig) ook niet meer interessant genoeg voor ons. Een speler moet minstens de eredivisie aankunnen om uberhaupt voor Feyenoord interessant te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Verwacht niet dat Excelsior zich gaat handhaven dit seizoen.
Alleen een paar waar je echt van af moet misschien. Of je moet ze wilen helpen zo snel mogelijk weer te promoveren...quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Nee ik ook niet, maar zelfs al degraderen ze naar de Jupiler league zullen er wel talenten gestuurd worden lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |