Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ik dacht eerst, oh laatste post ik wacht ff maar ja na een minuut reageerde nog niemandquote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Topicnummering is goed
Ik werd al nerveus toen ik je lapo zag
Je moest ze verkopen toen ze rond de 300k k gingen, ze worden nu steeds minder waard las ik omdat iedereen nu onder elkaars prijs gaat zittenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef Maxos het volgende:
IF Donk is echt een baas ja. Maar ik heb nog twee Marlossen van uit het begin van het spel (voor 80K gekocht) die ik moet verkopen. Is dit een goede tijd om ze te sellen of moet ik even wachten.
Ja dat hoorde ik, toen speelde ik niet. Echt cru.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moest ze verkopen toen ze rond de 300k k gingen, ze worden nu steeds minder waard las ik omdat iedereen nu onder elkaars prijs gaat zittenNu is ie 200k ofzo
succesquote:Op maandag 13 februari 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor het eerst in de finale van een goud toernooiBen alleen bang dat ik nu een sweaty duitser tegen kom
ik ook. Tik 'm aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
ik ga ff huiswerk latijn maken, daarna tijd voor fut
Haha, voor het voetbal hoef je zeker niet te komen neequote:Op maandag 13 februari 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
Bij Excelsior altijd staan aan de korte zijde, want daar is de kantine. de kortste weg naar het bierGezellig cluppie mensen daar. Voor het voetbal hoef je niet te gaan. Wel voor het lachen
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.quote:
Ja, om 7 uur. Is een uur waar je meer kans hebt op een IF als je een pakje koopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Pobberd het volgende:
Is vanavond Happy Hour? Wat houd dat eigenlijk precies in?
Oke thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Maxos het volgende:
[..]
Ja, om 7 uur. Is een uur waar je meer kans hebt op een IF als je een pakje koopt.
Zo te zien heeft lucio 2 dode links, en die andere slechts 1 dode link, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#datHC0tQbcQ83
[ afbeelding ]
Lúcio heeft 7 chemistry, omdat hij niet linkt met Mikel. Thiago Silva linkt wel met Obi vandaar dat hij wel 9 chemistry krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.
[ afbeelding ]
Eindelijk een team met goeie spelersquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jep. Lucio heeft 1 link die voor 2,5 chempoint telt en 1 die voor 1 telt, dus 3,5 waar hij er 4 nodig heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo te zien heeft lucio 2 dode links, en die andere slechts 1 dode link, dat zal het zijn
(als de cb en middenvelders een link hebben teminste)
maar Julio Cesar is pure poep.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef MaartenFM het volgende:
Met Julio Ceasar heeft Lucio ook 9 chem
hier wel, maar is volgens mij dezelfde als vorige topicquote:
Die keeper heb ik ook al in mn andere teamquote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Met david Luiz CB en Diego Alves op doel werkt het wellicht beter? Verder wel een lekker team denk ik
Fabio van Man utd op links, is geen slechte speler, en iedereen heeft 9 chem me dunkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die keeper heb ik ook al in mn andere teamDenk dat ik die op trade pile ga zetten dan.
moet je vooral nu doenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik maar een pakje koop, fuck it
Het is nog geen Happy Hourquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik maar een pakje koop, fuck it
Kan je nog beter Taiwo nemen!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fabio van Man utd op links, is geen slechte speler, en iedereen heeft 9 chem me dunkt.
Behehehehehheheheequote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Omg, heb hem nu al gekocht
Suazo heb ik, en een Adriano
tijdzones, altijd lastig.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Omg, heb hem nu al gekocht
Suazo heb ik, en een Adriano
Taiwo? De QPR Taiwo maakt geen link naar Lucio, en de Milan Taiwo maakt geen link naar Mikelquote:Op maandag 13 februari 2012 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je nog beter Taiwo nemen!
Taiwo komt niet uit Nigeria?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo? De QPR Taiwo maakt geen link naar Lucio, en de Milan Taiwo maakt geen link naar Mikel
Goed punt en deze vind ik niet nice, we waren het er gisterenavond al over eens dat deze vrij nep wasquote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef el-blanchito het volgende:
dus stoereboii doet wel een nieuw topic openen maar een nieuwe OP-chick toevoegen is te veel gevraagd? Daar gaan de verdiende credits.....
Deze is wel nice trouwens hoor
Inmiddels heeft hij 5 topics aangemaakt en ontbreekt er steeds iets aan, OP Chick in dit gevalquote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef el-blanchito het volgende:
dus stoereboii doet wel een nieuw topic openen maar een nieuwe OP-chick toevoegen is te veel gevraagd? Daar gaan de verdiende credits.....
Deze is wel nice trouwens hoor
Dat wasi k ook even vergetenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik ga weer terug in mn mand
lol en je zei volgens mij zelf juist dat het een uur later wasquote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, wat maakt het uit. Was toch geen nieuw team aan het maken
En toch zit je regelmatig in klaagbaakquote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon om te trollen dusen als ik ergens een hekel aan heb, dat zijn het wel trollen
ja alleen maar om te lezen hoe andere mensen getrolld wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch zit je regelmatig in klaagbaak
Ja, was heel happy hour vergeten. Maar de pakjes zullen er toch geen 10% beter van wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol en je zei volgens mij zelf juist dat het een uur later was![]()
7.5k pakje dat je had gekocht?
Wel dubbele kans op IF's heb ik ooit hier op het forum gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, was heel happy hour vergeten. Maar de pakjes zullen er toch geen 10% beter van worden
twee keer bijna niks is nog steeds bijna niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel dubbele kans op IF's heb ik ooit hier op het forum gehoord.
Klopt, maar wel 100% meer kans op een IF.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer bijna niks is nog steeds bijna niks.
Ik zie anders nog steeds die neppe trien in de OP!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
nieuwe start en bewijs dat ik het wel kan?
Huiswerkquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef stoereboii het volgende:
Sorry was ff huiswerk maken. Op chick toegevoegd
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
SIF Guidetti moet ik nog steeds testen..heb hem al een tijdje, maar speel weinig met mijn eredivisieteam. Zijn IF vond ik niet echt goed, maar volgens mij is de SIF wel echt veeeel beter.
hoe bedoel je lekker standaard.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef stoereboii het volgende:
Sorry was ff huiswerk maken. Op chick toegevoegd
HBOquote:
Marokkanenquote:
3 Havo nu, daarna of HBO propedeuse > Universiteit of Havo > Vwo > Universiteitquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 Havo nu, daarna of HBO propedeuse > Universiteit of Havo > Vwo > Universiteit
Dus jij zit te zeiken dat iemand HBO doet, maar bent zelf nog niet eens zover gekomen en zit wel op hetzelfde 'niveau'quote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou beter vwo en dan uni want HBO Propedeuse > Uni zit zon groot verschilquote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandermar zei toch niks tegen jou?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Allemaal zo persoonlijk opvatten
Ik moest toch wát terugzeggen..
Als in strafrecht advocaat of?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
HBO is chill omdat het vies makkelijk is en ik tot nu toe 20 punten van de 20 heb zonder iets te doenMaar ik ga wel uni doen na hbo want ik wil advocaat worden
Ja, ik denk wel strafrecht, zit veel geld inquote:
je droom is om raidz te helpen?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
HBO is chill omdat het vies makkelijk is en ik tot nu toe 20 punten van de 20 heb zonder iets te doenMaar ik ga wel uni doen na hbo want ik wil advocaat worden
Hangt ervanaf hoeveel hij schuiftquote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je droom is om raidz te helpen?
Je zegt het zelf HBO is makkelijk vandaar dat ik hoop dat je motivatie goed is om Uni te gaan doenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegtie nuquote:
waarnaartuuquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Boem, wifi in mn trein. Snelheid valt me alles mee!
Weet ikquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zegt het zelf HBO is makkelijk vandaar dat ik hoop dat je motivatie goed is om Uni te gaan doenHet is veel zwaarder op het gebied van stof en hoeveelheid dan HBO
Recht lullen wat krom is, daar heb je dus al jarenlange ervaring meequote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet, zit er veel verschil in inkomsten tussen HBO en Universiteit?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Zegtie nu![]()
Zijn er velen die dat toch maar laten zitten als ze verder zijn.
Rechten zitten veel lekkere chicks hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik wil zo graag advocaat worden
Gast....quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet, zit er veel verschil in inkomsten tussen HBO en Universiteit?
Veel bestuurders van bedrijven etc. hebben geen uni gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mn neef. mbo 3>mbo4>hbo propodeuse>uni bachelor. Dat binnen 5 jaar ofzoquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Zegtie nu![]()
Zijn er velen die dat toch maar laten zitten als ze verder zijn.
jaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op HBO niet manquote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rechten zitten veel lekkere chicks hahaAltijd naar feesten van hun studieverenigingen en studentenverenigingen
Waarom was ie niet naar vwo gegaan dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn neef. mbo 3>mbo4>hbo propodeuse>uni bachelor. Dat binnen 5 jaar ofzoHij is nu met zijn Masters bezig.
Dan zet ik me liever een derde van me leven in om de rest goed door te komenquote:
Middelbare school verklootquote:Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom was ie niet naar vwo gegaan dan?
Waarom niet gewoon (S)(IF) Ramires i.p.v. Obi?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
Bedankt voor de tips mensen! Dit is hem geworden.
[ afbeelding ]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, bill gates heeft niet eens zijn studie afgemaakt dus dan kunnen we net zo goed allemaal niet gaan studeren. Maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die nu zeggen dat ze gaan doen wat jou neef heeft gedaan (wat heel knap is trouwens) en dan uiteindelijk op het HBO blijven zitten. In het geval van onze GJE denk ik dat ie de havo niet haalt maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn neef. mbo 3>mbo4>hbo propodeuse>uni bachelor. Dat binnen 5 jaar ofzoHij is nu met zijn Masters bezig.
Komt zichzelf nog wel tegenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Quoten wil niet echt. Dan maar zo..
GJE.Hbo
-en terwijl je zelf net brugpieper af bent..
Ik stippel gewoon m'n toekomst uitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Quoten wil niet echt. Dan maar zo..
GJE.Hbo
-en terwijl je zelf net brugpieper af bent..
Zo groot is dat verschil ook weer niet hoor, ligt ook aan de opleiding die je doet. Je hebt net zo goed wetenschappelijke opleidingen waar je bijna geen baanperspectief hebt en dus ook geen super salaris zult hebben.quote:
VWO op middelbare schoolquote:Op maandag 13 februari 2012 18:39 schreef Maxos het volgende:
Van HAVO naar VWO gaan is echt bikkel. Probeerde het zelf maar vond de sfeer op school echt vreselijk en had geen zin om elke dag weer om 7.00 op te staan terwijl al mijn vrienden naar een HBO school gaan, feesten etc.
ja, ik weet het nog steeds niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het zo raar dat ik al weet wat ik wil gaan doen?
Het is raar dat je zo makkelijk denkt over HBO propedeuse en uni, als je echt zo slim was zou je tenslotte niet op de havo zitten.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
50%, je trekt hem of je trekt hem nietquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Willen alle hoogopgeleiden in dit topic even berekenen hoe groot om 19uur de kans is dat ik robben uit een pakje trek?
klinktquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
50%, je trekt hem of je trekt hem niet
Daar gaan me coinsquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
50%, je trekt hem of je trekt hem niet
Ik kan VWO, is uit zo een test gebleken. Alleen ik speel teveel fifaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is raar dat je zo makkelijk denkt over HBO propedeuse en uni, als je echt zo slim was zou je tenslotte niet op de havo zitten.
alsof een test representatief is voor de werkelijkheid. Testen zijn overrated.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan VWO, is uit zo een test gebleken. Alleen ik speel teveel fifa
slechte test dan. hield niet eens rekening met fifa.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan VWO, is uit zo een test gebleken. Alleen ik speel teveel fifa
quote:
Geeft niet, ik weet voor mezelf ook dat ik het kan als ik me 100% inzetquote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof een test representatief is voor de werkelijkheid. Testen zijn overrated.
de zogenaamde ''FIFA factor''.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
slechte test dan. hield niet eens rekening met fifa.
maar wil je je ook 100% inzetten?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet voor mezelf ook dat ik het kan als ik me 100% inzet
Deze mannen wetenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de zogenaamde ''FIFA factor''.
Dan nog moet je niet gaan hboquote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet voor mezelf ook dat ik het kan als ik me 100% inzet
Nouja, als ik een beetje zie wat voor inkomsten eraan vast zitten is het alweer wat andersquote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wil je je ook 100% inzetten?
Nee, havo is gewoon 1 niveau onder vwo op de middelbare school.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef stoereboii het volgende:
Is havo zeg maar een technische richting en vwo algemeen?
Big fucking deal..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan nog moet je niet gaan hbo- en als je zelf niet eens je havo diploma hebt. Ken je plek!
in België is er alleen maar VMBO natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef stoereboii het volgende:
Is havo zeg maar een technische richting en vwo algemeen?
Basis om precies te zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in België is er alleen maar VMBO natuurlijk.
Ik ga misschien ook naar tilburg. Anders Maastricht of Nijmegen , twijfel nog heel ergquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef FUT123 het volgende:
Ik ga denk ik Bedrijfseconomie tilburg universiteit doen! Iemand in Tilburg?
Nee, maar ik doe HBO bedrijfseconomie/accountancy in den bosch. Eind tweede jaar moeten kiezen welke kant ik op ga en dat is dus Accountancy geworden. Succes iig met de studie op de uvt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef FUT123 het volgende:
Oh sorry verkeerde topic.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer over FUT beginnen?
Woon zelf dichtbij Nijmegen maar wil zelf gewoon ergens anders studeren !quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook naar tilburg. Anders Maastricht of Nijmegen , twijfel nog heel erg
sowieso Maastricht, chillen met Stijn allesquote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook naar tilburg. Anders Maastricht of Nijmegen , twijfel nog heel erg
Waar woon je precies?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Woon zelf dichtbij Nijmegen maar wil zelf gewoon ergens anders studeren !
Welnee, je onderschat die route alleen een beetje. HBO of Uni doe je niet 'eventjes'..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dank je, ik zal het nodig hebben. Jij ook veel succesquote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe HBO bedrijfseconomie/accountancy in den bosch. Eind tweede jaar moeten kiezen welke kant ik op ga en dat is dus Accountancy geworden. Succes iig met de studie op de uvt.
Ik studeer zelf Bedrijfseconomie ben 1e jaars aan de Erasmus Universiteit. De kwaliteit van economische opleidingen is op Erasmus hoogst binnen Nederland maar als Tilburg je dichtstbijzijnde optie is zou ik daar gaanquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef FUT123 het volgende:
Ik woon in Tilburg. Volgend jaar HBO Rechten als ik slaag natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef FUT123 het volgende:
Dat zeggen ze dus allemaalquote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Ik kan/kon VWO ook alleen was mijn inzet 0% en had ik 2x op rij een onvoldoende te veel dus was het game over en ging ik naar Vavo. Had ik maar 10% inzet getoond dan was ik makkelijk door vwo heen gesjeesd.
Dat heb ik nooit gezegd, dat HBOquote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee, je onderschat die route alleen een beetje. HBO of Uni doe je niet 'eventjes'..
Ja? Ik dacht dat bij best veel economische studies ook wel met wiskunde A en economie uit de voeten kon.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik studeer zelf Bedrijfseconomie ben 1e jaars aan de Erasmus Universiteit. De kwaliteit van economische opleidingen is op Erasmus hoogst binnen Nederland maar als Tilburg je dichtstbijzijnde optie is zou ik daar gaanIk vertel je alvast dat je wel wat wiskunde b moet kunnen
nope, een paar seizoenen terug wel tegen gespeeld.... Ken je niet toevallig Edwin? Die Keniaanse jeugdinternational?quote:
Accountancy moet wel je ding zijn wil je het je baan maken, vind het zelf een kutvak en het werk is jaren eentonig maarjaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe HBO bedrijfseconomie/accountancy in den bosch. Eind tweede jaar moeten kiezen welke kant ik op ga en dat is dus Accountancy geworden. Succes iig met de studie op de uvt.
0quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik studeer zelf Bedrijfseconomie ben 1e jaars aan de Erasmus Universiteit. De kwaliteit van economische opleidingen is op Erasmus hoogst binnen Nederland maar als Tilburg je dichtstbijzijnde optie is zou ik daar gaanIk vertel je alvast dat je wel wat wiskunde b moet kunnen
Is wel zo, 1e klas makkie, beetje inzet en dat tot aan de vijfde klas waar je iets meer inzet moest hebben terwijl wij alleen maar lol hadden.quote:
Heeft 2 jaar bij mij in het team gezeten. Geweldige gozer alleen jammer dat hij weer terug moest naar Kenia.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
nope, een paar seizoenen terug wel tegen gespeeld.... Ken je niet toevallig Edwin? Die Keniaanse jeugdinternational?
Dacht ik ook tot ik wiskunde 1 kreeg en allerlei shit met natuurlijke logaritme moest kunnen differentieren etc. Wel gehaald overigens maar het is echt een kutvak als EM student op vwo ...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat bij best veel economische studies ook wel met wiskunde A en economie uit de voeten kon.
Ik! Grote aanrader, al is dat natuurlijk ook afhankelijk van of je er mensen kent.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel zo, 1e klas makkie, beetje inzet en dat tot aan de vijfde klas waar je iets meer inzet moest hebben terwijl wij alleen maar lol hadden.
Wie studeren hier in Grunn? Ik wil er volgend jaar naartoe omdat bijna al mijn vrienden daar zitten en daar op stap gaan en niet hier waardoor ik bijna niet op stap ga
Als je in Rotterdam woont is dat maar beter zo. Uitgaan in Rotterdam is echt vrrrrrrreselijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel zo, 1e klas makkie, beetje inzet en dat tot aan de vijfde klas waar je iets meer inzet moest hebben terwijl wij alleen maar lol hadden.
Wie studeren hier in Grunn? Ik wil er volgend jaar naartoe omdat bijna al mijn vrienden daar zitten en daar op stap gaan en niet hier waardoor ik bijna niet op stap ga
WAT SERIEUS? Kan je je nog herinneren 2 jaar terug in de C1 dat je tegen AVW'66 moest? Hoofdklasse als het goed isquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Heeft 2 jaar bij mij in het team gezeten. Geweldige gozer alleen jammer dat hij weer terug moest naar Kenia.
Loop op het moment stage en ik heb er wel plezier inquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Accountancy moet wel je ding zijn wil je het je baan maken, vind het zelf een kutvak en het werk is jaren eentonig maarja
Waar ben je / Wat doe je nu dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer tegen AVW'66 gespeeld ja!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
WAT SERIEUS? Kan je je nog herinneren 2 jaar terug in de C1 dat je tegen AVW'66 moest? Hoofdklasse als het goed is
Aha, mijn telefoon herkent geen sarcasme, vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, dat HBOwas niet eens zo bedoeld, maargoed.
f(x)=ln(x) --> f'(x)=1/xquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik wiskunde 1 kreeg en allerlei shit met natuurlijke logaritme moest kunnen differentieren etc. Wel gehaald overigens maar het is echt een kutvak als EM student op vwo ...
HBO rechten in Leeuwarden omdat het zo dicht bij isquote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waar ben je / Wat doe je nu dan?
Sorry als je het al gezegd heb maar al die 100 posts in 10 sec tijd zijn mij wat te veel.
Ja oke, maar dat zal je overal hebben. Ik heb die dingen nu trouwens wel bij wiskunde. Zuig er wel hard in maar jaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik wiskunde 1 kreeg en allerlei shit met natuurlijke logaritme moest kunnen differentieren etc. Wel gehaald overigens maar het is echt een kutvak als EM student op vwo ...
Bij bedrijfseconomie 1e jaar hebben econometristen ook zelfde vakken en dat zegt al genoeg van het niveau. Veel wiskunde en stof gaat behoorlijkdiep + hoeveelheid, Micro en Macro economie + Inleiding Accounting lastigste vakken 1e jaar...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
0
dat kan ik helaas beamen, had al snel genoeg van Bedrijfseconomie (aan de RUG) en ben snel overgestapt naar het HBO.
In welk jaar zit je en hoe bevalt het? Ik wil volgend jaar HBO Rechten gaan doen in Tilburg.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
HBO rechten in Leeuwarden omdat het zo dicht bij isik ken hier ook wel veel maar die zijn niet echt van het op stap gaan en mijn vrienden gaan altijd in Groningen, ik zal er nog een keer naartoe maar het moet mij schikken, een aantal keer kwam het ook niet uit bij mij
Ja maar je krijgt allemaal lastige shit, waarin je zo fouten maaktquote:
ik word al helemaal ziek van wiskunde B in 5vwo, waarom heb ik dat ooit gekozenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt allemaal lastige shit, waarin je zo fouten maaktPartieel integreren en afleiden + la grange theorie dat je vooral bij Micro economie toepast haha.
Welke school, de NHL? Daar zit ik namelijk wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
HBO rechten in Leeuwarden omdat het zo dicht bij isik ken hier ook wel veel maar die zijn niet echt van het op stap gaan en mijn vrienden gaan altijd in Groningen, ik zal er nog een keer naartoe maar het moet mij schikken, een aantal keer kwam het ook niet uit bij mij
Zolang je gewoon alles blijft volgen kwa stof en niet een achterstand hebt is het te doen, anders ben je wel assraped als je alles laatste dag gaat lerenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zal je overal hebben. Ik heb die dingen nu trouwens wel bij wiskunde. Zuig er wel hard in maar jaMet een beetje oefening moet dat wel lukken.
hahaha wat een toeval joh! mocht het je nog voor de geest staan: Ik was toen de aanvoerder centraal achterin. Ik kan me nog wel herinneren dat die Edwin een erg goede nummer 10 was, die een beetje nonchalant speelde.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer tegen AVW'66 gespeeld ja!
Micro economie ben ik dan juist wel heel goed in. Sowieso als vak economiequote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt allemaal lastige shit, waarin je zo fouten maaktPartieel integreren en afleiden + la grange theorie dat je vooral bij Micro economie toepast haha.
Ik zit in het 1e jaar en dit is wat mij opvalt vooral oriëntatie. Als je een goede algemene kennis bent dan ga je er met gemak doorheen. Alleen project groepjes, het hele jaar door ben je met die onzin bezig. Het zuigt echt vreselijk als je bij iemand in het groepje komt die niet zo slim is en je elke keer alles moet verbeteren. Ik zou echter wel uni erachter aan doen anders ben je meer een hulpje van een advocaat of ben je een juridische adviseur bij een bank of juridisch loket etc.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
In welk jaar zit je en hoe bevalt het? Ik wil volgend jaar HBO Rechten gaan doen in Tilburg.
Jup, NHL maar ben er niet zo vaak omdat wij nogal weinig les hebben en veel thuisstudiequote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke school, de NHL? Daar zit ik namelijk wel.
EA is me aan het trollen want ik kom niet op de web app
Hahah ik moest economie herkansen op vwo omdat ik ervoor niet had geleerd hahah Maar het is lastiger en gaat veel dieper in op alles, wel vet dat je dadelijk alles kan verklaren vanuit een economisch puntquote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Micro economie ben ik dan juist wel heel goed in. Sowieso als vak economiesta zonder al te veel moeite een 8. Zul je zien dat ik nadat ik dit hier heb getypt zak op economie maar ja
Ik was ook de aanvoerder centraal achterin zullen we elkaar wel een hand hebben gegeven ! Geweldig dit en ja Edwin was wel nonchalant maar dat was ook precies zijn kracht hij deed gewoon alles wat in hem op kwam van omhalen tot hakjes!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hahaha wat een toeval joh! mocht het je nog voor de geest staan: Ik was toen de aanvoerder centraal achterin. Ik kan me nog wel herinneren dat die Edwin een erg goede nummer 10 was, die een beetje nonchalant speelde.
Bedrijfseconomie en ik zit in het derde jaar. Ik heb deze periode 3 dagen les en 2 dagen vrij maar in die 2 dagen moet ik stage lopen want ik ben later begonnen. Maar we hebben ook niet echt veel les, en ik kan mooi in tussenuren FUT checkenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, NHL maar ben er niet zo vaak omdat wij nogal weinig les hebben en veel thuisstudiemorgen moet ik van kwart over 9 tot kwart voor 11. Wat doe jij daar voor studie dan?
leuk man! wat een toeval!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:01 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Ik was ook de aanvoerder centraal achterin zullen we elkaar wel een hand hebben gegeven ! Geweldig dit en ja Edwin was wel nonchalant maar dat was ook precies zijn kracht hij deed gewoon alles wat in hem op kwam van omhalen tot hakjes!
Haha, eigen laptop of niet? De computers zijn nogal vreselijk traagquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie en ik zit in het derde jaar. Ik heb deze periode 3 dagen les en 2 dagen vrij maar in die 2 dagen moet ik stage lopen want ik ben later begonnen. Maar we hebben ook niet echt veel les, en ik kan mooi in tussenuren FUT checken
Vind ik dus ook heel gaaf hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahah ik moest economie herkansen op vwo omdat ik ervoor niet had geleerd hahah Maar het is lastiger en gaat veel dieper in op alles, wel vet dat je dadelijk alles kan verklaren vanuit een economisch punt
Volgens mij niet, en ik vind de computers snel genoeg. Ik neem altijd mijn USB mee met Cheat Engine erop en dan bronze packs openen en kaarten voor 150BIN erop zettenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, eigen laptop of niet? De computers zijn nogal vreselijk traag. Zit je ook bij Stiensers in de klas of niet?
Jep, zit in de A1 nu, maar ik ben eigenlijk nog een B-speler. Gelukkig mocht ik doorschuiven want het niveau van onze B1 in dramatisch. Vreemd genoeg weten ze zich nog redelijk staande te houden in de 1e klasse.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:03 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Speel je nu nog? speel zelf nu in B1
Hehequote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en ik vind de computers snel genoeg. Ik neem altijd mijn USB mee met Cheat Engine erop en dan bronze packs openen en kaarten voor 150BIN erop zetten
Speel je bij AVW66? Heb ik ook wel eens tegen gespeeld (senioren). Zij konden toen kampioen worden maar wij wonnen die wedstrijd dus dat ging niet door hahaquote:
Die mensen uit mijn klas snappen niks van FUTquote:Op maandag 13 februari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heheidee om ook eens te gaan doen
Mail anders even je gebruikersnaam, wachtwoord en geheime vraag naar EaHappyHourFix@hotmail.comquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen uit mijn klas snappen niks van FUT
Maar goed, geen happy hour omdat ik niet in de web app kom. Misschien had ik geen nieuw account moeten maken.
= x^x, kettingregel dan krijg je x^u en afgeleide van x is 1 dus 1*x^x is x^xquote:
Je zit wel goed met de kettingregel...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
= x^x, kettingregel dan krijg je x^u en afgeleide van x is 1 dus 1*x^x is x^x
Wow, dit wordt toch niet dagelijks gebruikt in economische beroepen?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
= x^x, kettingregel dan krijg je x^u en afgeleide van x is 1 dus 1*x^x is x^x
Ach, beetje een algemeen slapouwehoer topic geworden, me likeyquote:
Ik zou het niet weten, misschien econometrie.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wow, dit wordt toch niet dagelijks gebruikt in economische beroepen?
Ik wil zelf de economische kant op maar m'n wiskunde zuigt
Wij kregen het wel bij bedrijfseconomie en je hebt het wel nodig, het is niet zo moeilijk als je gewoon leert en je best doet hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wow, dit wordt toch niet dagelijks gebruikt in economische beroepen?
Ik wil zelf de economische kant op maar m'n wiskunde zuigt
Ik zat te denken aan bedrijfskundige of bedrijfseconoom, is dat te doen als je wiskunde slecht is?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien econometrie.
Bedrijfseconomie is volgens mij prima te volgen voor de gemiddelde student. Veel mensen bij mij op de uni doen het als 2e studie.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan bedrijfskundige of bedrijfseconoom, is dat te doen als je wiskunde slecht is?
Bedrijfskunde is geen economiequote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan bedrijfskundige of bedrijfseconoom, is dat te doen als je wiskunde slecht is?
Je moet doen wat je leuk vind.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zoveel beroepen wat me wat lijkt; Advocaat, bedrijfskundige, bedrijfseconoom, ICT
Lees het net haha Beest dat ik weer dan voor de clean weg gaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol Virtual Pro hackers worden geband en doorgestuurd naar Microsoft
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
Ik pik Douglao op voor 3K waarde 15K
L0//3rpwn0d.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
WTF, Douglao is maar 3,5K waardFuthead, FU het is de UP
Deze man snapt, zoveel mogelijk geld voor iets wat ik leuk vind om te doenquote:
Ik verwijder de mijne ff.....quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Helaas, is dat voor jou onmogelijk en word je waarschijnlijk een uitkeringstrekker van de straten.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man snapt, zoveel mogelijk geld voor iets wat ik leuk vind om te doen
...?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helaas, is dat voor jou onmogelijk en word je waarschijnlijk een uitkeringstrekker van de straten.
lolwut, waar lees je dat?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja ik zie nergens happy hour staan op console of die packs van 25 kquote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
Is het happy hour? Ga ik even silver pack openen.
Die gozer van ea twitterde wou die shit delen maar weet nie hoe hahaquote:
Via web of heb je Tweetdeck?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gozer van ea twitterde wou die shit delen maar weet nie hoe haha
“@TheRealGraoully: We just banned some more Virtual Pro hackers. BTW we're sending the list to Microsoft, it is a serious offence.”quote:
Web als je drukt bij fok forum op twitter staat er type url maar weet nie waar die shit staat bij een tweetquote:
En nog 1quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
“@TheRealGraoully: Also looking at African Nations Cup In Forms. No Zambia players in FUT”
Muuuleeengaaaaaa kut hoofd
Maar geen die speelden, daar doelt ie volgens mij op.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
“@TheRealGraoully: Also looking at African Nations Cup In Forms. No Zambia players in FUT”
Muuuleeengaaaaaa kut hoofd
quote:
Haha, zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Fifa 13 ivoorkust eruit halen en zambia erin doen
Volgens mij door of op de tijd te drukken en anders op details onderaan de tweet.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef BDIL het volgende:
Hoe the fuck vind je een url van een tweet?
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gozer van ea twitterde wou die shit delen maar weet nie hoe haha
Pes is baas met die cl cutscenesquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fifa moet net zoals pes CL doen
Maar voor de rest is pes dan ook pure tyfusquote:Op maandag 13 februari 2012 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pes is baas met die cl cutscenes
Tegen boosten zullen ze niks doen denk ik zo. De hack was er alleen maar op de xbox , dus ik neem aan van wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef stoereboii het volgende:
Bannen ze enkel op Xbox? En doen ze het ook als je je pro gewoon geboost hebt?
Geen gevaar dus voor mijquote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegen boosten zullen ze niks doen denk ik zo. De hack was er alleen maar op de xbox , dus ik neem aan van wel.
Dat is wel jammer, want zou graag zon hack willen. Al die klote opdrachtjes die je moet vervullen, zonde van je tijdquote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegen boosten zullen ze niks doen denk ik zo. De hack was er alleen maar op de xbox , dus ik neem aan van wel.
Dus. Leuk voor de mensen die zojuist een pack geopend hebben hier.twitter:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
Wat een flikker...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
Weekend boosten en je zit in de 86quote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want zou graag zon hack willen. Al die klote opdrachtjes die je moet vervullen, zonde van je tijd
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
Je pro deleten heeft dus geen zin meer, hij vindt de hackers via wedstrijd logs.twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:18:37@MaarkMoore server logs. reageer retweet
Een heel weekend om een fucking pop op 86 te krijgen..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weekend boosten en je zit in de 86
Een heel weekend om de rest van de weekenden te van genietenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een heel weekend om een fucking pop op 86 te krijgen..
Om wedstrijden te spelen waar je 2 balcontacten hebt omdat niemand op elkaar is ingespeeld en iedereen van 50m de bal het stadion uit ramt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een heel weekend om een fucking pop op 86 te krijgen..
Ik vind normal silver packs en premiums ook beter dan die Jumbos. Natuurlijk heb je meer kans op een goede speler maar je hebt ook meer kans op een verlies van 3k ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
Een silver jumbo zonder shiney spelersFitness card in 3 pakjes wat het meeste waard is lol.
quote:IF available for Happy Hour - Barry - Mensah, Kante, Pantsil, Tamboura, Keita, Touré, K.Asamoah, Gervinho, Drogba, PEA
And Andrew Sinkala as a bonus player! (yay Zambia!)
In de weekenden doe ik liever andere dingen dan fifaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een heel weekend om de rest van de weekenden te van genieten
Daarom inspelen, maar we hebben geen reguliere tijden en spelersquote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Om wedstrijden te spelen waar je 2 balcontacten hebt omdat niemand op elkaar is ingespeeld en iedereen van 50m de bal het stadion uit ramt.
wie niet danquote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze gaan weer veel verdienen aan dit happy hour. Maar sommige van die spelers in die lijst zitten niet in FUT
ik had die van mij voor 5,5k, maar ja dat is xbox he.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Op ultimatedb staat dat hij gem. 10k oplevert, klopt dit in deze tijd ongeveer?
Ja, ik ps3 idd, ach, staat er voor 9 op en als dat niet verkoopt dan voor 8 welquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had die van mij voor 5,5k, maar ja dat is xbox he.
NU van 20:00- 21:00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |