Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ik dacht eerst, oh laatste post ik wacht ff maar ja na een minuut reageerde nog niemandquote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Topicnummering is goed
Ik werd al nerveus toen ik je lapo zag
Je moest ze verkopen toen ze rond de 300k k gingen, ze worden nu steeds minder waard las ik omdat iedereen nu onder elkaars prijs gaat zittenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef Maxos het volgende:
IF Donk is echt een baas ja. Maar ik heb nog twee Marlossen van uit het begin van het spel (voor 80K gekocht) die ik moet verkopen. Is dit een goede tijd om ze te sellen of moet ik even wachten.
Ja dat hoorde ik, toen speelde ik niet. Echt cru.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moest ze verkopen toen ze rond de 300k k gingen, ze worden nu steeds minder waard las ik omdat iedereen nu onder elkaars prijs gaat zittenNu is ie 200k ofzo
succesquote:Op maandag 13 februari 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor het eerst in de finale van een goud toernooiBen alleen bang dat ik nu een sweaty duitser tegen kom
ik ook. Tik 'm aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
ik ga ff huiswerk latijn maken, daarna tijd voor fut
Haha, voor het voetbal hoef je zeker niet te komen neequote:Op maandag 13 februari 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
Bij Excelsior altijd staan aan de korte zijde, want daar is de kantine. de kortste weg naar het bierGezellig cluppie mensen daar. Voor het voetbal hoef je niet te gaan. Wel voor het lachen
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.quote:
Ja, om 7 uur. Is een uur waar je meer kans hebt op een IF als je een pakje koopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Pobberd het volgende:
Is vanavond Happy Hour? Wat houd dat eigenlijk precies in?
Oke thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Maxos het volgende:
[..]
Ja, om 7 uur. Is een uur waar je meer kans hebt op een IF als je een pakje koopt.
Zo te zien heeft lucio 2 dode links, en die andere slechts 1 dode link, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#datHC0tQbcQ83
[ afbeelding ]
Lúcio heeft 7 chemistry, omdat hij niet linkt met Mikel. Thiago Silva linkt wel met Obi vandaar dat hij wel 9 chemistry krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom Lucio 7 chem krijgt. Robinho en David Silva krijgen allebei 9 met dezelfde links.
[ afbeelding ]
Eindelijk een team met goeie spelersquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jep. Lucio heeft 1 link die voor 2,5 chempoint telt en 1 die voor 1 telt, dus 3,5 waar hij er 4 nodig heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo te zien heeft lucio 2 dode links, en die andere slechts 1 dode link, dat zal het zijn
(als de cb en middenvelders een link hebben teminste)
maar Julio Cesar is pure poep.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef MaartenFM het volgende:
Met Julio Ceasar heeft Lucio ook 9 chem
hier wel, maar is volgens mij dezelfde als vorige topicquote:
Die keeper heb ik ook al in mn andere teamquote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Met david Luiz CB en Diego Alves op doel werkt het wellicht beter? Verder wel een lekker team denk ik
Fabio van Man utd op links, is geen slechte speler, en iedereen heeft 9 chem me dunkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die keeper heb ik ook al in mn andere teamDenk dat ik die op trade pile ga zetten dan.
moet je vooral nu doenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik maar een pakje koop, fuck it
Het is nog geen Happy Hourquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik maar een pakje koop, fuck it
Kan je nog beter Taiwo nemen!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fabio van Man utd op links, is geen slechte speler, en iedereen heeft 9 chem me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |