Die heupen kan ik handelen. Hoofd is idd niet wauwiequote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heupen beetje aan de smalle kant en hoofd is ook niet wauwie
Ohquote:
ff restarten of andere browser installeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OhIk krijg een wit scherm met daarop een uitroepteken te zien zodra ik het probeer te openen.
Jammer. Blijven proberen!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OhIk krijg een wit scherm met daarop een uitroepteken te zien zodra ik het probeer te openen.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://tinychat.com/ikgleeduitendekomkommerschooterin !
snap niet dat ze nu niet normaal rijden. Had trouwens al makkelijk vanaf zaterdag mogelijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef tliciouz het volgende:
Morgen rijden ze weer met de normale dienstregeling, hoop ik.
quote:
Waar zijn mijn e-roses van de boys hier?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef wise het volgende:
[..], de andere 1 dag in het jaar speciaal laten voelen
¡¡. Dan is het wel erg triest gesteld met je relatie. Het moet juist elke dag een beetje speciaal zijn.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar zijn mijn e-roses van de boys hier?![]()
klinkt als migrainequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef tliciouz het volgende:
Damn, lig sinds gisteravond al met dikke hoofdpijn in bed maar het word alleen maar erger. Kan geen licht verdragen alleen maar aan het overgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |