quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze viel en toen gebeurde het.
"Ik plofte naakt op bed en hij schoot er zo in dokter!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Net zoals alle mannen op de eerste hulp die altijd op de meest rare dingen vallen waarna die dingen er niet meer uit gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die skinny fat is wel echt een viezequote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Chai het volgende:
Welk type mannenlichaam vind je het mooist?
wtf die ottermode staat bovenaan.
Goed idee. Ga ik ook maken vanavondquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Kan lekker zijn.
Ik wens jullie een fijne avond schatjes, ik ga even pandan paste halen voor schoonmams, opdat ze groene sponscake kan maken voor ons.
Kusjes!
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef tliciouz het volgende:
Deze staat er ook tussen, doe mij die maar
[ afbeelding ]
Oh haiquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef tliciouz het volgende:
Deze staat er ook tussen, doe mij die maar
[ afbeelding ]
Inderdaad, doe mij maar een mix tussen een beetje vet, breed en gespierd.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
Vrouwen die op skinny bitchboys vallen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
Vrouwen die hem niet in hun kontje willen.
grgr lekkr brede armen ma geen sixpak hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Een man hoeft van mij geen eens heel gespierd te zijn.
Als hij maar brede armen heeft want dan weet ik dat hij me op kan tillen en tegen de muur op kan drukken.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
Mannen die hem niet in hun kontje willen.
Dit dusquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Als hij maar brede armen heeft want dan weet ik dat hij me op kan tillen en tegen de muur op kan drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |