SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
De twee meest belangrijke dingen in het leven, allebei in 1 TT.![]()
Alsof sex het belangrijkste isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.
En dat wel trouewns.
Deathlift or Die.![]()
Mijn moeder komt zo terug uit Praag meet een shitload aan cadeautjes voor mij
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Why not?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.
Tevens onterechte haat van Vasje richting Sala's pics. Die vormen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
en dan heb ik het niet over doggystylequote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Why not?
Tevens onterechte haat van Vasje richting Sala's pics. Die vormen.
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeup![]()
![]()
Haatquote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en dan heb ik het niet over doggystyle
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeup![]()
![]()
Eens wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeupThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh maar volgensmij had ik dat toch al vaker gezegd?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
Weten we ook meteen wat Vas haar voorkeuren zijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is allemaal met één hand gepost.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh dat weet ik niet, eerste keer dat ik dit ziequote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maar volgensmij had ik dat toch al vaker gezegd?
All good things are wild and free.![]()
Ze viel en toen gebeurde hetquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je eerste keer viel niet lekker?.
![]()
Auquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze viel en toen gebeurde het.
Alsof ik dat ooit zou proberenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je eerste keer viel niet lekker?
Wat is er mis met normaal neuken?![]()
Kan lekker zijn.
Ik wens jullie een fijne avond schatjes, ik ga even pandan paste halen voor schoonmams, opdat ze groene sponscake kan maken voor ons.
Kusjes!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Ik plofte naakt op bed en hij schoot er zo in dokter!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Net zoals alle mannen op de eerste hulp die altijd op de meest rare dingen vallen waarna die dingen er niet meer uit gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, je keek.![]()
Haha, die skinny fat is wel echt een viezequote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Chai het volgende:
Welk type mannenlichaam vind je het mooist?
wtf die ottermode staat bovenaan..
![]()
Goed idee. Ga ik ook maken vanavondquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Kan lekker zijn.
Ik wens jullie een fijne avond schatjes, ik ga even pandan paste halen voor schoonmams, opdat ze groene sponscake kan maken voor ons.
Kusjes!
Fijne avond, Phan
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef tliciouz het volgende:
Deze staat er ook tussen, doe mij die maar
[ afbeelding ].
![]()
Oh haiquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef tliciouz het volgende:
Deze staat er ook tussen, doe mij die maar
[ afbeelding ]
Inderdaad, doe mij maar een mix tussen een beetje vet, breed en gespierd.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
Vrouwen die op skinny bitchboys vallen.![]()
Een man hoeft van mij geen eens heel gespierd te zijn.
Als hij maar brede armen heeft want dan weet ik dat hij me op kan tillen en tegen de muur op kan drukken.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
Vrouwen die hem niet in hun kontje willen.Deathlift or Die.![]()
grgr lekkr brede armen ma geen sixpak hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Een man hoeft van mij geen eens heel gespierd te zijn.
Als hij maar brede armen heeft want dan weet ik dat hij me op kan tillen en tegen de muur op kan drukken.Deathlift or Die.![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
Mannen die hem niet in hun kontje willen.![]()
Dit dusquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Als hij maar brede armen heeft want dan weet ik dat hij me op kan tillen en tegen de muur op kan drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: