wat gebeurd daar¿quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die grijze kan gewoon tochquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Van die grijze kan gewoon tochIk zag er vandaag toffe van g-star, maar naast het merkprintje (
) zaten ze niet zo fijn als echte.
Nee, ook niet. Niet doenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Van die grijze kan gewoon tochIk zag er vandaag toffe van g-star, maar naast het merkprintje (
) zaten ze niet zo fijn als echte.
als ik het doe krijg ik dan wel een courage trophy?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Niet doenZiet er echt niet uit.
om het dan maar gespierd te houden:quote:
Gatverdamme ga eens wegquote:Op maandag 13 februari 2012 18:39 schreef wise het volgende:
[..]
om het dan maar gespierd te houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef fyah het volgende:
[..]
als ik het doe krijg ik dan wel een courage trophy?
agreed. geldt zowel voor mannen als vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Ew.Gespierde vrouwen, please. Vrouwen moeten een zachte buik hebben
draak! met je adamsappel!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb wel spierballen, maar die zie je alleen als ik m'n biceps aanspanFucking lelijk wel.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb wel spierballen, maar die zie je alleen als ik m'n biceps aanspanFucking lelijk wel.
Daaronder kun je nog steeds spieren hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Ew.Gespierde vrouwen, please. Vrouwen moeten een zachte buik hebben
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha toen ik dit las ging ik op fb kijken en ja hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |