Appeltje in zijn bek en aan het spit.quote:
Is er eigenlijk iets wat jij nog niet hebt gegeten, maar wel zou willen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Appeltje in zijn bek en aan het spit.
quote:
Ja he? En deze moet je al kennenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nem the Maccabees zijn inderdaad toch wel tofBen me aan het inluisteren voor Motel Mozaique
Nog niet, zal ik vanavond even doenquote:Had je nog gechecked bij je pa/broer of we kunnen blijven crashen? Want we kunnen bijvoorbeeld ook in een hostel slapen als dat lastig is, dan maken we er een weekendje van
Crashen? Als in blijven slapen? Had ik nog nooit gehoord!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nem the Maccabees zijn inderdaad toch wel tofBen me aan het inluisteren voor Motel Mozaique
Had je nog gechecked bij je pa/broer of we kunnen blijven crashen? Want we kunnen bijvoorbeeld ook in een hostel slapen als dat lastig is, dan maken we er een weekendje van
Ik ga een paar tosties makenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja, zin in koekjes. Of chocola. Of snoepjes.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Crashen? Als in blijven slapen? Had ik nog nooit gehoord!
Het was mij nog nooit opgevallenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Can I crash on your couch? Komt volgens mij in veel films/series voor
Schildpad, schijnt lekker te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets wat jij nog niet hebt gegeten, maar wel zou willen?
Nee die ken ik nietquote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? En deze moet je al kennen
Vind ik echt een vet nummer.
[..]
Nog niet, zal ik vanavond even doen
Volgens mij heb ik dat ook geroepen toen ik naar Mechelen zou de laatste keer, en ik niet wist hoe ver ik zou komenquote:
Eeeh...dit is hun 2e single, uit 2009quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die ken ik nietOp Spotify staat hun nieuwe album niet. Maar klinkt goed
Ik ook niet en ik weet ook niet of die er zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
En het hostel idee in Rotterdam lijkt me ook wel tof, maar geen idee wat G. daarvan vindt
Uhm vaag, zie hem namelijk niet op Spotify?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...dit is hun 2e single, uit 2009
Volgens mij een reclamenummer geweest(daar ken ik het van)
Ja die zijn er welquote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet ook niet of die er zijn
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook geroepen toen ik naar Mechelen zou de laatste keer, en ik niet wist hoe ver ik zou komen
In mijn omgeving niet.. maar is misschien ook anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat crashen wel een normaal woord wasIn het engels sowieso, maar ik hoor het mensen om me heen ook vaak zeggen
Vaagquote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm vaag, zie hem namelijk niet op Spotify?
Voor dat geld overweeg ik zélf een kamer te nemenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die zijn er welEentje gevonden voor 20 euro p.p.p.n. dus dat is ook goed te doen
Dat kunnen we ook doenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaag
[..]
Voor dat geld overweeg ik zélf een kamer te nemen
Dat zou wel ruk zijn jaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Bowerbirds
Amatorski
Ane Brun
Blaudzun
Fink
Lisa Hannigan
Moss
Soap & Skin
The Maccabees. Ik hoop dat geen van allen overlapt
Amatorski had ik een kaartje voor in Rotown in januari. 8 euro ofzo. Ben ik niet geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel ruk zijn ja
Zit nu Amatorski te luisteren, dat is ook wel relaxedAne Brun moet ik ook eens checken want die ken ik nog steeds niet
Bowerbirds ken ik van mijn zus
Zal Lisa Hannigan en Soap en Skin ook checken, die ken ik niet
Ja Bowerbirds ken ikquote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amatorski had ik een kaartje voor in Rotown in januari. 8 euro ofzo. Ben ik niet geweest
Maar is erg relax
Ken jij Bowerbirds?
Grappig.
Lisa Hannigan:
Deja-vu post:
Maar ook deze, met Damien Rice(erg mooi)
Welke zette je op dan? Ik hoop niet dat je Lifeline bedoeltquote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef MaJo het volgende:
Hehe het eerste nummer van Ane Brun die ik opzet ken ik gewoon
Nee Big in Japanquote:Op maandag 13 februari 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke zette je op dan? Ik hoop niet dat je Lifeline bedoelt
Ik denk trouwens dat je er meer kent. En ik heb het tijdens het klussen wel veel gedraaid.
Hier trouwens Ane Brun met Sivert:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Big in JapanTrue Colors ken ik uiteraard ook, maar dan het origineel
Volgens mij had mijn huisgenote op de Willem ook vaak Ane Brun opstaan en ik zal het ook wel van jou kennen ja
Ah die ga ik zo kijken
Ach ja, laat ze maar even...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Het is weer het SC-uurtje van Nem en MaJo, en iedereen is stil
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Is van die muziek die je lekker op kunt zetten tijdens het werkquote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ane Brun is gewoon heel erg rustig. Maar erg mooi vind ik.
Dat laatste album kan me echter niet zo bekoren.
Dus voor de oudere liedjes doen het bij mij erg goed.
Juistemquote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is van die muziek die je lekker op kunt zetten tijdens het werk
Ik ben op youtube de video's aan het toevoegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Die ga ik zo luisterenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
En hier, vers van de Facebookpers: Soap & Skin luiterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Narrow.html
Ja was ook gewoon een mededeling voor de restquote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ga ik zo luisterenEerst Lisa Hannigan en Ane Brun met Madrugada
Sorry hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja was ook gewoon een mededeling voor de rest
Ik zit zelf nu te luisteren.
Wat is Motel Mozaique?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:14 schreef MaJo het volgende:
We zijn gewoon bands aan het bespreken die op Motel Mozaique staanIedereen is vrij om er over mee te kletsen en andere tips zijn sowieso welkom
Trouwens ik ga naar the Civil Wars
Straks Louis van Gaal bij PSV, wordt nog leukquote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef Etcetera het volgende:
Marco van Basten wordt trainer bij Heerenveen![]()
Mijn schoonfamilie zat daar vorige week al over te mopperen, en toen was het alleen een gerucht
Dan heeft Ajax toch nog baat bij al dat gekonkel...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Straks Louis van Gaal bij PSV, wordt nog leuk
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Ane Brun samen met Madrugada trouwens net Dolly Parton
Poeh, daar ken ik er een hoop niet van...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof meerdaags festival in RotterdamCheck: http://www.motelmozaique.nl/program/
Ach, ik geloof dat het hele debakel nog lang niet voorbij isquote:Op maandag 13 februari 2012 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax toch nog baat bij al dat gekonkel...
Dat is een beetje het doel van dit festivalquote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, daar ken ik er een hoop niet van...
Integendeel.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat het hele debakel nog lang niet voorbij is
Begrijp ik, maar een hoop bandjes van tegenwoordig wil ik niet meer ontdekken...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een beetje het doel van dit festival
Nieuwe opkomende bandjes ontdekken
Erg tof festival. Alleen zo ver weg voor ons. We zijn wel een keertje geweest... en hebben toen in hotel overnacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof meerdaags festival in RotterdamCheck: http://www.motelmozaique.nl/program/
Dat weet ikquote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Integendeel.
Maar gelukkig beweerde ik dat ook niet...
quote:
Guillemotsquote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben trouwens the Guillemots ontdenkt op Motel Mozaique.![]()
![]()
Dat was bij Motel Mozique ook. Een groot deel van het publiek zat ook op de grond erbij te kijken/luisteren. Erg mooi. Net als het optreden van Zita Swoon toen. Dat was echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
GuillemotsHeb ze laatst nog gezien in de Bitterzoet. Erg intiem optreden, super vet!
Ouwe lulquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar een hoop bandjes van tegenwoordig wil ik niet meer ontdekken...
Veel bandjes die ik desondanks toch 'ontdek' vind ik te slecht om er meer van te willen horen.quote:
Die zangeres ook van ze, ene Miss...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat Of Montreal er ook staatDaar hoor ik ook altijd goede verhalen over
Ik snap hetquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel bandjes die ik desondanks toch 'ontdek' vind ik te slecht om er meer van te willen horen.
Maar enkele zijn de moeite waard...
Dacht dat jij ook wel van sing and songwriters hield? Want daar bestaat Motel Mozaique uitquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel bandjes die ik desondanks toch 'ontdek' vind ik te slecht om er meer van te willen horen.
Maar enkele zijn de moeite waard...
Daar trap ik niet inquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zangeres ook van ze, ene Miss...
Mijn muziekvoorkeur is heel breed.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook wel van sing and songwriters hield? Want daar bestaat Motel Mozaique uitAllemaal relaxte wat rustigere muziek
Het 2e album van Katzenjammer is ook niet van het niveau van het 1ste.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Katzenjammer en Zita Swoon komen ook ergens in Mei. Dat is wel van MM maar zijn extra concerten en kosten dus ook extra.
Ik vind het geluid bij DWDD meestal echt GRUWELIJK slecht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn muziekvoorkeur is heel breed.
Ik kan de aanwezige bandjes nu niet beluisteren, dus ik ken hun genre niet...
Maar wat ik bijv. af en toe bij DWDD voorbij zie komen...
Dan ben ik blij dat het maar 1 minuut is.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat ik bijv. af en toe bij DWDD voorbij zie komen...
Dan ben ik blij dat het maar 1 minuut is.
Echt waarquote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij The Graham Norton Show. We spoelen de muziek vrijwel altijd door.
Soms zit er ook wel wat tussen, maar meestal vind ik het zulke zeikmuziek.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waardat zijn bijna altijd bands die ik tof vind
![]()
Het grappige is dat ik merk dat ik juist steeds meer teruggrijp op muziek van vroegâh.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Soempie het volgende:
Maar m'n muzieksmaak is de laatste jaren ook behoorlijk veranderd.
Wij ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waardat zijn bijna altijd bands die ik tof vind
![]()
Waar en wanneer komt Zita Swoon?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Katzenjammer en Zita Swoon komen ook ergens in Mei. Dat is wel van MM maar zijn extra concerten en kosten dus ook extra.
In de Schouwburg:quote:
Hmm dat gaat hem zeker niet worden. Die datum is praktisch onmogelijk voor ons.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Schouwburg:
http://www.motelmozaique.nl/tickets/
Onderaan de pagina extra info voor die artiesten
Gillende types op traditionele rock-instrumenten?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:01 schreef MaJo het volgende:
Of Montreal is een beetje een combinatie tussen the Beatles en the Scissor SistersWel tof
Nou...nog NOOIT van gehoordquote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef wyccie het volgende:
Barbara Karel was TMFMTV-presentatrice.
[ afbeelding ]
quote:
Doet ergens in de verte wel een belletje rinkelen, dat is al weer even geleden toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je weer eens in België bent moet je eens waterkonijn proberen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik laatst in Mechelen gehad, was op zich wel lekker maar ik vind ze er een beetje eng uitzien (was een voorgerechtje, zoals brood met kruidenboter, en je moest ze zelf pellen)
Ik kan me niet herinneren dat het ergens op de kaart heeft gestaan, maar ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je weer eens in België bent moet je eens waterkonijn proberen.
Is het echt zo lekker of is het de naam?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je weer eens in België bent moet je eens waterkonijn proberen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ergens op de kaart heeft gestaan, maar ik zal het proberen te onthouden
Het is heerlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is het echt zo lekker of is het de naam?
Ik heb het in Mechelen ook nergens op een kaart zien staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ergens op de kaart heeft gestaan, maar ik zal het proberen te onthouden
Waar heb jij zoal gegeten?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het in Mechelen ook nergens op een kaart zien staan.
Okquote:
Die ken ik welquote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
Vanavond meidenavondLees: ik kijk America's Next Top Model/Tabatha en Noa ligt bij mij op schoot
quote:
Hij heeft helemaal gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
en G. vlucht naar boven want die wil er niets mee te maken hebben
De enige garnalen die ik niet eet zijn die vieze knalroze waterige Noorse garnalen. alle andere soorten: Graag en bij voorkeur veel...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lust tegenwoordig wel garnalen maar het ligt er helemaal aan hoe ze klaargemaakt zijn..en vooral hoe vers.
Die kleine klotegarnaaltjes in een cocktail zijn niet te eten. Gamba's die erg vers zijn kunnen goed te doen zijn
Toch wel voor de Circus Elleboog benefiet voorstelling hequote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Net kaartjes voor Corteo, de nieuwe show van Cirque de Soleil besteld, met 50% korting per kaart.
Scheelt al gauw zo'n ¤60,=...
Ik vrees van niet, met die korting blijft er weinig voor Elleboog over.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch wel voor de Circus Elleboog benefiet voorstelling he
Allemaal vrijwilligersquote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, met die korting blijft er weinig voor Elleboog over.
Enne... weer de complimenten voor die laatste 2 foto's.
Hoe krijg je die mensen zo ver? Amerikanen staan niet echt bekend om hun 'openlijke naaktheid'...
Dat neem ik aan...quote:
Antieke omgeving met een modern jasje?quote:En bedankt voor de complimenten. De laatste twee zijn ook favoriet. Mijn volgende project moet er in die stijl uit gaan zien, maar dan gekleed...
Nee 'mooie/stilistische' omgeving met echte mensen en niet echte modellenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat neem ik aan...
Maar what's in it for them? Spanning, exhibionisme of een bak Starbucks.
Ik denk niet dat ik veel mensen zou kunne vinden die dit even zouden doen...
[..]
Antieke omgeving met een modern jasje?
Ja, OK, maar hoe heb je die (bijna) naaktmodellen nou zover gekregen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee 'mooie/stilistische' omgeving met echte mensen en niet echte modellen
En het is voor het 'Love Your Body' week gebeuren. Zelf acceptatie, trots, bouwen aan zelfverzekerdheid zijn de redenen die ik gehoord heb.
ik niks. Iedereen heeft mij gekozen, niet andersomquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, OK, maar hoe heb je die (bijna) naaktmodellen nou zover gekregen?
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik niks. Iedereen heeft mij gekozen, niet andersom
Maar ik schijn erg betrouwbaar en comfortabel over te komen, waardoor de meeste mensen zich goed genoeg voelden naakt te gaan
nee hoor, dit was niet voor een klas, daarvoor doe ik andere dingen. Dit was een school wide projectquote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Jij had toch een opdracht te volbrengen, zij toch niet?
En de opdracht was: Geef je bloot en laat dat door iemand die je zelf wilt vastleggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor, dit was niet voor een klas, daarvoor doe ik andere dingen. Dit was een school wide project
Slaap lekkerquote:
De opdracht is: Love Your Body. Dit is een week lang waar er bijna elke dag een event is dat daar iets mee te maken heeft. Zaterdag a.s. is dat een foto tentoonstelling. De organisatie vroeg om vrijwilligers; zowel modellen als fotografen, hier een eigen invullig aan te geven. De meesten doen dat door naakt te poseren en daarmee aan te geven dat ze hun lichaam genoeg waarderen om het te delen met de rest. De potentiele modellen werd voorbeelden gestuurd van werk van de fotografen en zij mochten kiezen met wie ze wilden werken. Ik heb zelf voor mezelf geposeerd omdat i khet hypcoriet vond om dat niet te doen terwijl mijn modellen het wel doen. Een beetje hen vertellen hun lichaam prijs te geven en het zelf doen. En ik ben nu op een punt waar ik eigenlijk toch wel gemiddeld genomen tevreden benquote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de opdracht was: Geef je bloot en laat dat dooe iemand die je zelf wilt vastleggen?
I don't get it...
Dat ga ik voorlopig ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan kan je beter niet naar bed gaan, zo net na het eten.
Is het met jouw slaapritme niet beter om er juist eerder in te duikenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik voorlopig ook nietLig er sowieso nooit voor twaalven in
Aahhh, nu snap ik het. Dank voor de toelichting.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De opdracht is: Love Your Body. Dit is een week lang waar er bijna elke dag een event is dat daar iets mee te maken heeft. Zaterdag a.s. is dat een foto tentoonstelling. De organisatie vroeg om vrijwilligers; zowel modellen als fotografen, hier een eigen invullig aan te geven. De meesten doen dat door naakt te poseren en daarmee aan te geven dat ze hun lichaam genoeg waarderen om het te delen met de rest. De potentiele modellen werd voorbeelden gestuurd van werk van de fotografen en zij mochten kiezen met wie ze wilden werken. Ik heb zelf voor mezelf geposeerd omdat i khet hypcoriet vond om dat niet te doen terwijl mijn modellen het wel doen. Een beetje hen vertellen hun lichaam prijs te geven en het zelf doen. En ik ben nu op een punt waar ik eigenlijk toch wel gemiddeld genomen tevreden ben
Nee niet echt meer dan eer denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aahhh, nu snap ik het. Dank voor de toelichting.
En petje af dus.
Wordt je werk vanuit college nog beoordeeld/gewaardeerd of zo?
Kan je er iets mee behalen?
Ik sta pas om 9 uur op dus krijg wel genoeg slaapquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het met jouw slaapritme niet beter om er juist eerder in te duiken
Ik gebruik MSE en volgens mij staat de ingebouwde firewall van windows aan, heb zelden tot nooit een virus oidquote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje voor de computerkenners hier, hoe is tegenwoordig de kwaliteit van de Windows firewall? Ik gebruik nog steeds ZoneAlarm en vraag me af of dat nog nodig is.
Je eigen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga vást iemands jeugdherinnering verpesten
[ afbeelding ]
Bij een door mij en een vriend georganiseerde pubquiz een tijdje terug hadden we een inschattingsronde er in gedaan. Je hoorde een stelling en moest zeggen of het op mij sloeg, op hem, allebei of geen van beiden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets wat jij nog niet hebt gegeten, maar wel zou willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Begrijp je nu waarom G. gevlucht is?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef MaJo het volgende:
Wat een flut meidenavondAmerica's Next Top Model had een samenvattingsaflevering en Tabatha had ik al gezien. En Noa ligt niet in mijn nek
Hij had net zo goed beneden kunnen blijven want ik kijk toch andere dingenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom G. gevlucht is?
Dus toch een vrouwen avond?quote:
Waardoor ik nu wel trek krijg in een ouderwetse vleesfondue.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Tim, jij had toch ook een voornemen om zoveel mogelijk verschillende soorten vlees te eten? Hoe is het daarmee?
Dat is zóóóó jaren tachtig.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Wordt dat überhaupt nog wel eens gedaan, fondueën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, goed ideequote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardoor ik nu wel trek krijg in een ouderwetse vleesfondue.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zóóóó jaren tachtig.Ja, sorry, ben een kind van die tijd, maar heb het altijd lekkerder gevonden dan steengrillen of gourmetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik gisteren ook nog gedaan, maar ik bedoel vleesfondue oftewel fondue Bourguignonne...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
Twee weken geleden hebben mensen om mij heen kaasfondue gegeten, ik hou er zelf niet van
Is dat met zo'n pot olie?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook nog gedaan, maar ik bedoel vleesfondue oftewel fondue Bourguignonne...
Nooit gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook nog gedaan, maar ik bedoel vleesfondue oftewel fondue Bourguignonne...
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit gehadIs dat dan een soort goulash of ragout ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Tim, jij had toch ook een voornemen om zoveel mogelijk verschillende soorten vlees te eten? Hoe is het daarmee?
SPOILER: De lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor mij is het alweer even geleden dat ik ineffciënt heb zitten friturenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardoor ik nu wel trek krijg in een ouderwetse vleesfondue.
Dus je doet vlees in oliequote:
Yep....quote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je doet vlees in olie
Ken dat concept niet
Echt frituren is het natuurlijk niet. Het is toch niet puur olie, en zo heet wordt het niet als in de frituurpan?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij is het alweer even geleden dat ik ineffciënt heb zitten frituren
Het is wel puur olie/vet of je moet bouillon nemen, maar dat is koken en niet bakken/dichtschroeien en vind ik niet te vreten...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt frituren is het natuurlijk niet. Het is toch niet puur olie, en zo heet wordt het niet als in de frituurpan?
Idem.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben een kind van die tijd, maar heb het altijd lekkerder gevonden dan steengrillen of gourmetten...
Hoezoquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zóóóó jaren tachtig.Sterker nog: begin jaren zeventig deden we dat ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat m.i. over een sportveld...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand goed met handschriften?
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, maar je bent wel één van de weinigen dan...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo![]()
? Ik denk niet dat ik de enige ben die het niet kent hoor
Ik kan meer dan de helft lezenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand goed met handschriften?
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van sushiquote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij red ik dat ook wel in een normaal jaar. Sowieso heb je al de helft als je eens een keer naar een goed sushirestaurant gaat.
Dat waag ik te betwijfelen hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je bent wel één van de weinigen dan...
Ik heb het nog wel eens gedaan bij Klein-Zwitserland nabij Driebergen, maar dat schijnt nu een pannenkoekentent te zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Voorheen had je in Amsterdam 'De Groene Lantaern' waar je nog ouderwets kon fonduën.
Maar helaas is dat opgedoekt...
Ik niet.quote:
Zelfs PS heeft het gedaan.quote:
Misschien ook wel maar heb er echt nog nooit iemand over gehoordquote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
Zelfs nu liggen er bij de supermarkten en slagerijen nog fondue-pakketten in de schappen, dus zo achterhaald is het niet. En hier kent ook iedereen het tot nog toe...
Zelfs 'groentje' PS kent het...
Onderhoud golfbaan inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gezien de andere foto's zijn ze inderdaad nogal into golf
Nee, een gourmet-pakket is niet voor fonduën.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar heb er echt nog nooit iemand over gehoordEn die fondue pakketten is ook gewoon voor gourmetten
Dat is wat wij een paar keer hebben gedaan. Hou je nog een heerlijke soep aan over.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de jaren '90 had je toch die fondue met bouillon?
Hmm, dan weet ik niet wat wij hadden. Ik gok dat het dan stiekem toch met bouillon is. Want ik mocht ook 'uit de pot drinken', en dat doe je niet met olie.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel puur olie/vet of je moet bouillon nemen, maar dat is koken en niet bakken/dichtschroeien en vind ik niet te vreten...
Ik zal eens om me heen vragen, misschien heb ik gewoon wat gemistquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een gourmet-pakket is niet voor fonduën.
Bij gourmet heb je platte stukjes vlees nodig, bij fondue blokjes...
Hopla:
[ afbeelding ]
Je kan nog gewoon bij Kijkshop terecht voor een nieuwe setquote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar heb er echt nog nooit iemand over gehoordEn die fondue pakketten is ook gewoon voor gourmetten
Maar je vlees is niet te eten dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is wat wij een paar keer hebben gedaan. Hou je nog een heerlijke soep aan over.
Hoop het nietquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik niet wat wij hadden. Ik gok dat het dan stiekem toch met bouillon is. Want ik mocht ook 'uit de pot drinken', en dat doe je niet met olie.
Vraag het je ouders eens...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal eens om me heen vragen, misschien heb ik gewoon wat gemist
Maar wel een hele sociale manier van bouillon trekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je vlees is niet te eten dan.
Beetje laffe soepstukjes zijn het dan...
Dan maar geen bouillon...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar wel een hele sociale manier van bouillon trekken
Nee hoor, is prima te doen, erg lekker. Het is wel de kunst om het vlees er niet te lang in te hangen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je vlees is niet te eten dan.
Beetje laffe soepstukjes zijn het dan...
Ga ik morgen zeker doenquote:
Uiteraard, maar gekookt vlees vind ik niet lekker.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima te doen, erg lekker. Het is wel de kunst om het vlees er niet te lang in te hangen.
Lijkt me trouwens niets, met al die olie, maar goed. Ieder zijn smaak
Chinees fondue heette dat geloof ik, met een grote pan bouillon en metalen schepnetjes. Ik vond het niet zoquote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de jaren '90 had je toch die fondue met bouillon?
Het smaakt echt niet als gekookt vlees. Heb jet het wel eens met bouillon gedaan? Lijkt met trouwens wel leuk om eens met olie te proberen, maar wordt het niet een enorm vette boel?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gekookt vlees vind ik niet lekker.
Kijk dan maar eens naar het Finse "Dille Vlees" (sorry ken de originele naam niet). Vlees gekookt met DIlle. Heerlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gekookt vlees vind ik niet lekker.
En voor wie net zo zinloos nieuwsgierig is als ik:quote:
Voor kaasfondue heb jequote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik morgen zeker doen
We hebben wel zo'n hele oude fondueset thuis maar ging er altijd vanuit dat dat kaasfondue wasMisschien omdat ik daar niet van hou dat ik het gewoon altijd geblokkeerd heb als mensen er over praatten ofzo
Ja, ik heb wel eens in de bouillon gefondued (is dit goed NL?).quote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het smaakt echt niet als gekookt vlees. Heb jet het wel eens met bouillon gedaan? Lijkt met trouwens wel leuk om eens met olie te proberen, maar wordt het niet een enorm vette boel?
Nieuwsgierig was ik helemaal niet, maar bedankt dat je het hebt uitgezocht.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
En voor wie net zo zinloos nieuwsgierig is als ik:
We zien hier Adrienne met haar twee zoons aan de vleesfondue tijdens de skivakantie in Mont Genèvre eind december 1980 tot 5 januari 1981.
Wat voor olie?? Wij gebruikten vet. Ossewit, als ik me goed herinner.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Damn, dan heb ik nooit het normale fondue meegemaakt. Druivenpitolie, lees ik.
Dat ga ik eens doen. Wordt mijn voornemen voor dit jaar.
Komt niet van die site, bij deze kon je zo lekker het nummertje ophogen, ik hou van nummertjes ophogenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig was ik helemaal niet, maar bedankt dat je het hebt uitgezocht.
Die andere foto dan, van die dame met blauwe oogmake-up?
Wij hadden meestal ook Ossewit...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wat voor olie?? Wij gebruikten vet. Ossewit, als ik me goed herinner.
Nee hoor, wij deden het altijd in een metalen fonduesetquote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor kaasfondue heb je [ afbeelding ] dat soort pannen
Kaasfondue hoort in een caquelon.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, wij deden het altijd in een metalen fondueset
Ja MaJo. Jij bent nu echt een uitzondering.quote:
En dat is dan weer niet de bedoeling...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, wij deden het altijd in een metalen fondueset
Je bedoeld 'Suffie'?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja MaJo. Jij bent nu echt een uitzondering.
Saffie?
Ik geloof dat ze bij ons vooral bouillon gebruikte omdat dat minder gevaarlijk is dan hete olie. Lijkt me sowieso in beide gevallen geen goed idee om het over je heen te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens in de bouillon gefondued (is dit goed NL?).
Je vlees schroeit er niet in dicht en wordt niet knapperig.
De temperatuur van het vet/de olie moet dusdanig hoog zijn, dat het vlees snel dichtschroeit en er dus geen olie in je vlees kan trekken.
En je vlees moet niet vochtig/koud zijn, want dat geeft leuke knaleffecten in de pan en vervolgens op je huid...
Ja, je moet niet in een pannetje heet water gaan zitten roeren met je vlees, dan wordt het helemaal niks...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij ons vooral bouillon gebruikte omdat dat minder gevaarlijk is dan hete olie. Lijkt me sowieso in beide gevallen geen goed idee om het over je heen te krijgen.
Volgens mij moet je trouwens je fonduen met al getrokken bouillon, zodat er al veel smaak aan zit en deze smaak in het vlees trekt, niet andersom. Iets met osmose en zo, vermoed ik.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja MaJo. Jij bent nu echt een uitzondering.
Saffie?
Zo deden wij het geloof ik wel. Maar zoals ik al zei vind ik kaasfondue vies dus misschien heb ik gewoon wat gemistquote:Op maandag 13 februari 2012 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is dan weer niet de bedoeling...
quote:
Kaasfondue vind ik vreselijk. Ik word echt misselijk van de geur.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo deden wij het geloof ik wel. Maar zoals ik al zei vind ik kaasfondue vies dus misschien heb ik gewoon wat gemist
Uhuhquote:Op maandag 13 februari 2012 23:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kaasfondue vind ik vreselijk. Ik word echt misselijk van de geur.
Waarom ook niet.quote:
Is fondue niet zinnig genoeg dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik een zinnig excuus had om in Noord te komen zou ik er even langs fietsen
De vrouw uit de foto van MMquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat briefje kwam ook van die site!
Oh ik dacht dat ze bekend wasquote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vrouw uit de foto van MM
[..]![]()
Het is een soort van familiedagboek schijnbaar.
Truste.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze bekend was
Ik ga slapen
quote:
Was niet negatief bedoeld.quote:
Ofyles kom er maar inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 06:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit foto's te bekijken van de nieuwe dubbeldekker treinen, mooiZelfs the toiletten:@ Daar hadden jullie het laatst over, en toen dacht ik nog, ik gebruik echt nooit het trein toilet, maar hier eigenlijk wel. Dat kan soms niet anders, als mijn kortste treinreis 3 uur is
Maar die nieuwe zien er dus ook wel goed uit
Hé, die ken ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dank voor de felicitaties
zo stond ik gisteren ook in de rij bij Jan om gebak voor jullie te halen
[ afbeelding ]
Feli, Jojo!!quote:
Ik hou niet van Bosche bollen, maar als het dan toch moet, dan maar van deze bakkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dank voor de felicitaties
zo stond ik gisteren ook in de rij bij Jan om gebak voor jullie te halen
[ afbeelding ]
dus eet smakelijk
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit gefondued. En ik dit topic bracht me op de hoogte van vleesfondue
Ik kan me herinneren dat je dat onlangs ook al zou doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
Vandaag is dus mijn rijbewijs verlopen en ik heb nog geen nieuwe gehaaldZo dus maar weer naar het gemeentehuis.
Als ik 'Wegmisbruikers' mag geloven, dan hangt dat af van de coulance van de agent die je rijbewijs controleert...quote:Als je trouwens het bewijs hebt dat je een nieuwe hebt aangevraagd, mag je daar dan mee rijden of moet je echt het pasje zelf hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |