Appeltje in zijn bek en aan het spit.quote:
Is er eigenlijk iets wat jij nog niet hebt gegeten, maar wel zou willen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Appeltje in zijn bek en aan het spit.
quote:
Ja he? En deze moet je al kennenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nem the Maccabees zijn inderdaad toch wel tofBen me aan het inluisteren voor Motel Mozaique
Nog niet, zal ik vanavond even doenquote:Had je nog gechecked bij je pa/broer of we kunnen blijven crashen? Want we kunnen bijvoorbeeld ook in een hostel slapen als dat lastig is, dan maken we er een weekendje van
Crashen? Als in blijven slapen? Had ik nog nooit gehoord!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nem the Maccabees zijn inderdaad toch wel tofBen me aan het inluisteren voor Motel Mozaique
Had je nog gechecked bij je pa/broer of we kunnen blijven crashen? Want we kunnen bijvoorbeeld ook in een hostel slapen als dat lastig is, dan maken we er een weekendje van
Ik ga een paar tosties makenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja, zin in koekjes. Of chocola. Of snoepjes.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Crashen? Als in blijven slapen? Had ik nog nooit gehoord!
Het was mij nog nooit opgevallenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Can I crash on your couch? Komt volgens mij in veel films/series voor
Schildpad, schijnt lekker te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets wat jij nog niet hebt gegeten, maar wel zou willen?
Nee die ken ik nietquote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? En deze moet je al kennen
Vind ik echt een vet nummer.
[..]
Nog niet, zal ik vanavond even doen
Volgens mij heb ik dat ook geroepen toen ik naar Mechelen zou de laatste keer, en ik niet wist hoe ver ik zou komenquote:
Eeeh...dit is hun 2e single, uit 2009quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die ken ik nietOp Spotify staat hun nieuwe album niet. Maar klinkt goed
Ik ook niet en ik weet ook niet of die er zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
En het hostel idee in Rotterdam lijkt me ook wel tof, maar geen idee wat G. daarvan vindt
Uhm vaag, zie hem namelijk niet op Spotify?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...dit is hun 2e single, uit 2009
Volgens mij een reclamenummer geweest(daar ken ik het van)
Ja die zijn er welquote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet ook niet of die er zijn
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook geroepen toen ik naar Mechelen zou de laatste keer, en ik niet wist hoe ver ik zou komen
In mijn omgeving niet.. maar is misschien ook anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat crashen wel een normaal woord wasIn het engels sowieso, maar ik hoor het mensen om me heen ook vaak zeggen
Vaagquote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm vaag, zie hem namelijk niet op Spotify?
Voor dat geld overweeg ik zélf een kamer te nemenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die zijn er welEentje gevonden voor 20 euro p.p.p.n. dus dat is ook goed te doen
Dat kunnen we ook doenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaag
[..]
Voor dat geld overweeg ik zélf een kamer te nemen
Dat zou wel ruk zijn jaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Bowerbirds
Amatorski
Ane Brun
Blaudzun
Fink
Lisa Hannigan
Moss
Soap & Skin
The Maccabees. Ik hoop dat geen van allen overlapt
Amatorski had ik een kaartje voor in Rotown in januari. 8 euro ofzo. Ben ik niet geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel ruk zijn ja
Zit nu Amatorski te luisteren, dat is ook wel relaxedAne Brun moet ik ook eens checken want die ken ik nog steeds niet
Bowerbirds ken ik van mijn zus
Zal Lisa Hannigan en Soap en Skin ook checken, die ken ik niet
Ja Bowerbirds ken ikquote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amatorski had ik een kaartje voor in Rotown in januari. 8 euro ofzo. Ben ik niet geweest
Maar is erg relax
Ken jij Bowerbirds?
Grappig.
Lisa Hannigan:
Deja-vu post:
Maar ook deze, met Damien Rice(erg mooi)
Welke zette je op dan? Ik hoop niet dat je Lifeline bedoeltquote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef MaJo het volgende:
Hehe het eerste nummer van Ane Brun die ik opzet ken ik gewoon
Nee Big in Japanquote:Op maandag 13 februari 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke zette je op dan? Ik hoop niet dat je Lifeline bedoelt
Ik denk trouwens dat je er meer kent. En ik heb het tijdens het klussen wel veel gedraaid.
Hier trouwens Ane Brun met Sivert:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Big in JapanTrue Colors ken ik uiteraard ook, maar dan het origineel
Volgens mij had mijn huisgenote op de Willem ook vaak Ane Brun opstaan en ik zal het ook wel van jou kennen ja
Ah die ga ik zo kijken
Ach ja, laat ze maar even...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Het is weer het SC-uurtje van Nem en MaJo, en iedereen is stil
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Is van die muziek die je lekker op kunt zetten tijdens het werkquote:Op maandag 13 februari 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ane Brun is gewoon heel erg rustig. Maar erg mooi vind ik.
Dat laatste album kan me echter niet zo bekoren.
Dus voor de oudere liedjes doen het bij mij erg goed.
Juistemquote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is van die muziek die je lekker op kunt zetten tijdens het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |