quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
4-0. hattrick verthongen + doelpunt de jong.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
Houd eens op... Naja ga maar verder maar dan begin ook met makkelijke inkoppertjes...quote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets comfortabels om te weten dat je er door Man Utd. uitgekegeld wordt ipv op beschamende wijze door een of andere Europese laagvlieger. Dan hou je dat imago nog enigszins overeind.
Talent? De beste man is bijna 24.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op... Naja ga maar verder maar dan begin ook met makkelijke inkoppertjes...
Ik denk dat je als Feyenoorder gewoon de charme van Europees voetbal bent vergeten.
2 jaar geblesseerd geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 13:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Talent? De beste man is bijna 24.
Dat is toch niet waar? Zat toch gewoon al die tijd op de bank?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 jaar geblesseerd geweest. En ik had idd werd moeten zeggen.
Klopt. Iets wat elke Nederlandse ploeg zou hebben op dit moment.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?
Volgens mij niet hoor.quote:
Niet de hoofdreden het idee om tegen Man United te spelen geeft ook al meer voldoening dan Zagreb of iets dergelijks. Tegen een Zagreb verwacht ik uberhaupt geen nederlaag. Al kreeg ik wel enigszins een gevoel van plaatsvervangende schaamte na het lezen van de lofzang over Ajax vanuit United fansquote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Dat is toch ook gewoon voor een deel die blijheid met Man Utd? Die zekerheid dat je niet gigantisch door de mand gaat vallen tegen een of andere B-ploeg in Europa en daarmee nog die oh zo belangrijke status die op dunne, vochtige sate-prikkertjes, verstevigd met natte schilderstape op een fundament van kranten in stand houdt?
Nee, ManUtd in je stadion is gewoon gaaf.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen leeft het bij Ajax iets meer heb ik het idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Iets wat elke Nederlandse ploeg zou hebben op dit moment.
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, ManUtd in je stadion is gewoon gaaf.
Als ik me goed kan herinneren ging het ongeveer zo: Werd al jong gehaald door van Basten, werd rustig gebracht in het eerste jaar, klopte daarna nadrukkelijk op de deur, raakte zwaar geblesseerd (half jaar of langer), kwam terug maar toen had Eriksen zijn kans gepakt, raakte nog eens geblesseerd, kwam weer terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar? Zat toch gewoon al die tijd op de bank?
'Jezelf als club'? Ik ben geen club? Ik ben een persoon, die voetbal een leuk spelletje vind en daar graag gaat kijken. Omdat ik toevallig in amsterdam woon en werk ga ik naar ajax, en als daar vanwege een leuke loting een grote ploeg als Manchester United langs komt, wil ik dat graag zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.
Hoe klein wil je jezelf maken als club zeg.
Ik denk het ook wel, maar ik vind het ook wel logisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Alleen leeft het bij Ajax iets meer heb ik het idee.
Dat is ook een beetje onzin. ManU is zeker een mooie tegenstander alleen je moet natuurlijk niet met 5-0 verliezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...je moet maar blij zijn dat Man Utd. op bezoek komt bij het kleine Ajax.
Hoe klein wil je jezelf maken als club zeg.
Dit, stop met zuigen Kapiteintje. Ik geloof niet dat je het echt niet begrijpt dat een wedstrijd tegen Man United meer charme en gevoel meebrengt dan een willekeurig clubje uit de balkan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin. ManU is zeker een mooie tegenstander alleen je moet natuurlijk niet met 5-0 verliezen.
Will never happen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen die hoogstpersoonlijk United uitschakeld en in de zomer voor 55 miljoen weggaat.
#durftedromen.
Volgens enkele marktkenners die hier regelmatig langskomen is hij nog maar een miljoen waard. Dus ik vind het een tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen die hoogstpersoonlijk United uitschakeld en in de zomer voor 55 miljoen weggaat.
#durftedromen.
Ik vergat te zeggen dat hij tot speler van het EK wordt gekroond, helaas verliest Denemarken in de finale van Nederland op penalty's. Oude rot Seedorf, meegenomen omdat Sneijder en van Bommel geblesseerd raken in aanloop naar het toernooi, schiet de beslissende penalty erin waarna hij meteen na de wedstrijd aankondigt helemaal te stoppen met voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens enkele marktkenners die hier regelmatig langskomen is hij nog maar een miljoen waard. Dus ik vind het een tikkeltje ongeloofwaardig.
Zou wel een legendarisch carriere-verloop zijn voor Seedorf idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vergat te zeggen dat hij tot speler van het EK wordt gekroond, helaas verliest Denemarken in de finale van Nederland op penalty's. Oude rot Seedorf, meegenomen omdat Sneijder en van Bommel geblesseerd raken in aanloop naar het toernooi, schiet de beslissende penalty erin waarna hij meteen na de wedstrijd aankondigt helemaal te stoppen met voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |