Wist ik echt nietquote:Op maandag 13 februari 2012 16:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, sinds 2007 al. Altijd erover praten op school als we dag daarvoor een uur van die shit op RTL 5 hadden gezien.![]()
Live?!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
In bepaalde landen zenden ze dat nog iedere dag uit.
Voor mij waren het nieuwe afleveringen iig.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist ik echt nietja herkenbaar
[..]
Live?!
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor mij waren het nieuwe afleveringen iig.
quote:
Ik val niet zo op getinte mannen, maar lelijk is ie zeker niet. Je moet weten ik ben zelf donker, dus ik denk dat me dat dan iets teveel van hetzelfde wordt ofzo. Meestal val ik ook op mannen die blauwe ogen hebben. Maar door iedere man met een goed gespierd lijf (als dat) zou het bij mij daaronder wel kunen werken, dus ook bij The Rockquote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef Piye het volgende:
TS wat vind je van The Rock?
[ afbeelding ]
Kijk hem smooth zijn dan.
Op wie dan nog meer kale homeboi?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jij bent op iedereen verliefd man dikke.
leeuwboi, visboi, alle fokkers, je moeder.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op wie dan nog meer kale homeboi?
Leeuwboi heb je gelijk in, de rest? Don't flatter yourself bolle gameboiquote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leeuwboi, visboi, alle fokkers, je moeder.
Oh ja mijn excuses... ik bedoelde ook exclusief ikzelf uiteraardquote:Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leeuwboi heb je gelijk in, de rest? Don't flatter yourself bolle gameboi
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja mijn excuses... ik bedoelde ook exclusief ikzelf uiteraard
23bmi, 180kg deadpress, whey alles 95kilo.
We hebben er 1 TSquote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef sinepedraap het volgende:
35bmi 173kg en ik benchpress 205kilo
'Hai, Goldberg'quote:
Is toch wel duidelijk geworden lijkt me zo. Heb zelfs een hele Bill Goldberg adoratie gallery gepostquote:
Oh sorryquote:Op maandag 13 februari 2012 17:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is toch wel duidelijk geworden lijkt me zo. Heb zelfs een hele Bill Goldberg adoratie gallery gepost
Zou wel makkelijker zijn geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 17:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh sorryik dacht dat je hetero was.
Zou je dan wel seks willen hebben?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou wel makkelijker zijn geweest![]()
Zou ik niet kunnen zeggen. Ik weet niet hoe ik dan in het hele gebeuren zou staan. Je maakt vanaf je pubertijd ook een bepaalde ontwikkeling (of in mijn geval achterstand) door op dat gebied. Als je dan moet dealen met dingen zoals homoseksualiteit verloopt dat hele process natuurlijk weer anders dan als je dat niet hoeft te doen. Maar dan had ik misschien net zo goed redenen gehad waardoor ik er niet lekker in zou zitten. Er zijn immers genoeg mensen op dit forum te vinden die om wat voor reden dan ook problemen hebben met intimiteit terwijl ze hartstikke hetero zijn. Dus in welke zin het dan anders zou zijn blijft altijd maar gokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |