Die zit er niet opquote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien probeerde hij de uit-knop te vinden
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef Laysa het volgende:
En dat is maar goed ook...wie moet anders de wereld redden
En daarom kon ik tot de conclusie dat het Nazisme wel enige negatieve punten had, maar als model zelf zeer weinig mankementen kende.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
De basis was goed maar het mocht allemaal wel wat scherper..
Gewoon even mailtje sturen en klaarquote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Absoluut, alhoewel ik nu die andere docent (van dat nieuwe vak) weer teleur moet stellenNouja, was op zich een boeiend vak, maar als het niet hoeft, hoeft het niet
Mooi man, chill!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Fuck yeah! Toch dat vak waarvan mijn MC antwoorden zoek geraakt waren gehaaldHeb ik me verdeurie in moeten likken bij zo'n docent omdat ik nog toegelaten moest worden tot zijn vak, was het uiteindelijk niet nodig omdat ik een 6 heb voor mijn andere minor
Én dat betekent dat ik toch 24 uur per week op werk kan gaan maken, waar ik om gevraagd had en waarvoor ik nu een vaste uren contract kon krijgen (voor bepaalde tijd) geloof ik
blij dat er niemand achter je stondquote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi man, chill!
Vanmorgen best glad hier. Nog niet gestrooid, dus kwam amper de straat uit. Later stond ik op een hele lichte helling stil, echt met geen mogelijkheid weg te komen. Uiteindelijk naar achteren laten rollen tot een drempel, om daarvan een zetje mee te nemen zodat ik alsnog vooruit door kon rollen.
Achterwielaandrijving?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi man, chill!
Vanmorgen best glad hier. Nog niet gestrooid, dus kwam amper de straat uit. Later stond ik op een hele lichte helling stil, echt met geen mogelijkheid weg te komen. Uiteindelijk naar achteren laten rollen tot een drempel, om daarvan een zetje mee te nemen zodat ik alsnog vooruit door kon rollen.
Jepquote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blij dat er niemand achter je stond
Soms een vloek, soms een zegen, wat het nu was weet ik echt niet. Dit was gewoon een ijsplaat op een helling. Ik heb zo'n vermoeden dat het met FWD ook niet was gelukt, want ik zag de buurman in een Mondeo achter me de bocht om komen, ook remmen en uitwijken (voor dezelfde tegenligger als ik), en daarna niet meer wegkomen.quote:
Welke serie?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Californium het volgende:
Pffff...lekker onder de warme dekens kruipen...serie kijken ofzo
Nog geen idee..gister community afgekeken...heb breaking bad staan of extras of top gear...of through the wormhole (wat educatiever)...of QI :pquote:
The Office UK en Extrasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog geen idee..gister community afgekeken...heb breaking bad staan of extras of top gear...of through the wormhole (wat educatiever)...of QI :p
Zo even beslissen
ALARM VOOR IB: 'overgewerkt'quote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon overgewerkt dat dat mogelijk is
Begin van het einde. Plaats maar vast een oproep op pepper.nl / relatieplanet en paiq.quote:
Je kan er lang of kort overdoen maar spuug het maar uit! Wie is het? Die jonge knapperd van het kopieerapparaat of je baas met zijn grijze rughaar?quote:
quote:
quote:
Daarom, je moet niet doen alsof jij geen nieuwe liefde hebtquote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:
En net te horen gekregen dat ik donderdag de auto kan gaan ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |