Die zit er niet opquote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien probeerde hij de uit-knop te vinden
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef Laysa het volgende:
En dat is maar goed ook...wie moet anders de wereld redden
En daarom kon ik tot de conclusie dat het Nazisme wel enige negatieve punten had, maar als model zelf zeer weinig mankementen kende.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
De basis was goed maar het mocht allemaal wel wat scherper..
Gewoon even mailtje sturen en klaarquote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Absoluut, alhoewel ik nu die andere docent (van dat nieuwe vak) weer teleur moet stellenNouja, was op zich een boeiend vak, maar als het niet hoeft, hoeft het niet
Mooi man, chill!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Fuck yeah! Toch dat vak waarvan mijn MC antwoorden zoek geraakt waren gehaaldHeb ik me verdeurie in moeten likken bij zo'n docent omdat ik nog toegelaten moest worden tot zijn vak, was het uiteindelijk niet nodig omdat ik een 6 heb voor mijn andere minor
Én dat betekent dat ik toch 24 uur per week op werk kan gaan maken, waar ik om gevraagd had en waarvoor ik nu een vaste uren contract kon krijgen (voor bepaalde tijd) geloof ik
blij dat er niemand achter je stondquote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi man, chill!
Vanmorgen best glad hier. Nog niet gestrooid, dus kwam amper de straat uit. Later stond ik op een hele lichte helling stil, echt met geen mogelijkheid weg te komen. Uiteindelijk naar achteren laten rollen tot een drempel, om daarvan een zetje mee te nemen zodat ik alsnog vooruit door kon rollen.
Achterwielaandrijving?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi man, chill!
Vanmorgen best glad hier. Nog niet gestrooid, dus kwam amper de straat uit. Later stond ik op een hele lichte helling stil, echt met geen mogelijkheid weg te komen. Uiteindelijk naar achteren laten rollen tot een drempel, om daarvan een zetje mee te nemen zodat ik alsnog vooruit door kon rollen.
Jepquote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blij dat er niemand achter je stond
Soms een vloek, soms een zegen, wat het nu was weet ik echt niet. Dit was gewoon een ijsplaat op een helling. Ik heb zo'n vermoeden dat het met FWD ook niet was gelukt, want ik zag de buurman in een Mondeo achter me de bocht om komen, ook remmen en uitwijken (voor dezelfde tegenligger als ik), en daarna niet meer wegkomen.quote:
Welke serie?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Californium het volgende:
Pffff...lekker onder de warme dekens kruipen...serie kijken ofzo
Nog geen idee..gister community afgekeken...heb breaking bad staan of extras of top gear...of through the wormhole (wat educatiever)...of QI :pquote:
The Office UK en Extrasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog geen idee..gister community afgekeken...heb breaking bad staan of extras of top gear...of through the wormhole (wat educatiever)...of QI :p
Zo even beslissen
ALARM VOOR IB: 'overgewerkt'quote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon overgewerkt dat dat mogelijk is
Begin van het einde. Plaats maar vast een oproep op pepper.nl / relatieplanet en paiq.quote:
Je kan er lang of kort overdoen maar spuug het maar uit! Wie is het? Die jonge knapperd van het kopieerapparaat of je baas met zijn grijze rughaar?quote:
quote:
quote:
Daarom, je moet niet doen alsof jij geen nieuwe liefde hebtquote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:
En net te horen gekregen dat ik donderdag de auto kan gaan ophalen
Aha een open relatie? Jij mag iedereen man berijden en IB elke auto?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Daarom, je moet niet doen alsof jij geen nieuwe liefde hebt
Die kost ook veel minder tijd, geld en onderhoud en geeft meer liefde terug?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Hij verzorgt z'n auto misschien wel beter dan Yashi
Of gewoon een luxe taxi besteltquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer een fietstochtje gehad naar de winkel.
Bij het ziekenhuis werd ook iemand in stijl opgehaald, dikke Rolls Royce
Toch sundquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef Mikkie het volgende:
In elk geval meer rijplezier!
Ik zit net trouwens te kijken wat mijn BMW nog oplevert op de tweedehands markt. Conclusie: ik moet dit ding compleet tot stront rijden de komende jaren, want hij levert toch niks meer op.
Import helpt niet mee, al zou dat eigenlijk niet uit moeten maken want een dealer kan de kmstand met gemak verifiëren door de sleutel uit te lezen. Het type is gewoon behoorlijk in prijs gedaald gezien de leeftijd en het verschijnen van 't nieuwe model 3-serie. De handelswaarde is gewoon ruk. En 't scheelt dat ik er voldoende onderhoud aan heb gepleegd, maar dan nog krijg je er relatief weinig voor terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch sundZijn die types dan zoveel gedaald in waarde, of is het omdat het een importbak is?
das nog niets, ik zag iemand die kwam gewoon met de helicopter! en hoefde niet eens te lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer een fietstochtje gehad naar de winkel.
Bij het ziekenhuis werd ook iemand in stijl opgehaald, dikke Rolls Royce
Owja dat heb ik ook wel eens gezien, zo'n gele helicopter toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das nog niets, ik zag iemand die kwam gewoon met de helicopter! en hoefde niet eens te lopen
wat is dat toch met die shitty sushi overal, stelletje stink hipstersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:52 schreef morgane het volgende:
Hmm ik heb zin om binnenkort sushi af te halen...waar kan ik het beste heen? De nieuwe sushi-afhaal op station Brabantse Poort is nog niet open
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is dat toch met die shitty sushi overal, stelletje stink hipsters
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is dat toch met die shitty sushi overal, stelletje stink hipsters
[ afbeelding ]
vaker doen, gaat 't op den duur vanzelf sneller! Dit weekend weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week zelfs zelf gemaakt. Erg leuk en lekker, maar duurt me toch iets te lang
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Snap die hele sushi hype niet, 2 jaar geleden hoorde je er niemand over. En het is echt supervies. Rauwe vis wtf.
Overdrijven is ook een kunst. En echt rauw is het ook niet altijd.quote:
Zulke wijsheid heb ik sinds Confucius niet meer gehoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Snap die hele sushi hype niet, 2 jaar geleden hoorde je er niemand over. En zo lekker is het nou ook weer niet.
Toen jij jong was zwommen er nog walvissen in de Noordzee en bestond de zuiderzee nog niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef Laysa het volgende:
Alsof sushi van de laatste 2 jaar is![]()
Toen jullie nog kleine kindertjes waren greep ik de tonijn al zelf uit de viskwekerij
Preciesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen jij jong was zwommen er nog walvissen in de Noordzee en bestond de zuiderzee nog niet.
Sinds nov 2011 met het herdenkingsprogramma van Freddy....Mooi hé?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laysa, had jij altijd al Queen in je sig staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |