Klote man, maak je over het algemeen wel winst op unibet?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
Het boeit me niet wie er wint. Mijn geld is al een half uur verlorenStomme Afrikanen.
Dan maar voor Zambia, voor het vliegtuigongeluk van 1993
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
Nou de 116de minuut is in ieder geval voorbij.
Toe evenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef StijnDa het volgende:
IF Everton zou wel fijn zijn. Eindelijk een fatsoenlijke LW...
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toe even
Cabral, Vicento beide prima buitens.
Moet hij wel een beste paceboost krijgenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef StijnDa het volgende:
IF Everton zou wel fijn zijn. Eindelijk een fatsoenlijke LW...
Over het algemeen wel, maar de laatst gestortte 25 euro ben ik nu kwijt. Ga ik volgende maand weer storten. Doe langer met 25 euro dan een avondje kroeg in elk geval, en soms kan ik een mooi bedrag terug stortenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klote man, maak je over het algemeen wel winst op unibet?
Mwah, ik kijk vanaf de verlenging.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd? Ik kijk de penals nog wel even mee. Net weer thuis in Maastricht.
Klopt. In ieder geval 80.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet hij wel een beste paceboost krijgen
Wat sneuquote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Haha die gast die in de 10e minuut huilend geblesseerd het veld verliet is nog steeds aan het huilen
Unibet is vanaf 18 jaar zeker?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar de laatst gestortte 25 euro ben ik nu kwijt. Ga ik volgende maand weer storten. Doe langer met 25 euro dan een avondje kroeg in elk geval, en soms kan ik een mooi bedrag terug storten
lol. gokken is vanaf 18 jaar jaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Unibet is vanaf 18 jaar zeker?
Anders stap ik ook wel in
Denk het wel inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Unibet is vanaf 18 jaar zeker?
Anders stap ik ook wel in
Avondje kroeg is 25¤ er binnen een uur wel doorheen. Desperados ¤5 en als je nog nuchter bent moet je flink de vaart erin houdenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar de laatst gestortte 25 euro ben ik nu kwijt. Ga ik volgende maand weer storten. Doe langer met 25 euro dan een avondje kroeg in elk geval, en soms kan ik een mooi bedrag terug storten
Ik ben te gierig. Doe gewoon bier om zo goedkoop mogelijk van de wereld te zijn. Volgende week Carnavalquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Avondje kroeg is 25¤ er binnen een uur wel doorheen. Desperados ¤5 en als je nog nuchter bent moet je flink de vaart erin houden
Dat is leuk wanneer je 16, 17 of 18 bent, die tijd heb ik allang gehadquote:
Ik ben 19 en ik ga ook vaak indrinken als ik opstap gaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is leuk wanneer je 16, 17 of 18 bent, die tijd heb ik allang gehad(20)
ik geniet liever van een pilsje dan te moeten tikken als een tank.
Ik ben bijna 19 en indrinken hoeft niet altijd in te houden dat je kei veel moet zuipen. Ik vind het vaak ook gewoon gezellig, en bespaard lekker op de kosten he .quote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is leuk wanneer je 16, 17 of 18 bent, die tijd heb ik allang gehad(20)
ik geniet liever van een pilsje dan te moeten tikken als een tank.
Naar buiten rennen en meedoen!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
What the fuck? Het klinkt alsof m'n buurvrouw in de tuin genomen wordt___!!
picsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
What the fuck? Het klinkt alsof m'n buurvrouw in de tuin genomen wordt___!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |