SIF is Second In Form, TIF is....quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat houdt TIF in? Tyfus in-form ofzo?
3e keer in vormquote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
JA!!!!!!!!!!EINZZWEIPOLIZEI!!!! HIHAHO HOI PIEPELOIquote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Martens lijkt mij ook wel wat, heb een gouden middenvelder nodig voor mijn eredivisie helden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
IF Martens ga ik lobbyen denk ik..Guidetti zit er nog niet in denk ik en verder is er niet echt een realistische optie. Kans dat ze voor Everton gaan is groot though, maar die is toch kut.
UP Tadicquote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Martens lijkt mij ook wel wat, heb een gouden middenvelder nodig voor mijn eredivisie helden.
UP Elm en UP Tadic al mee gespeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Martens lijkt mij ook wel wat, heb een gouden middenvelder nodig voor mijn eredivisie helden.
Omdat ik een toffe knul benquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oké dan, bedankt.
Tevens vraag ik me af hoe detennismaster Vandermar in de hall of fame heb gezet onder het mom van nooit trollen..
Sure thing, ik ben het alleen niet eens over het feit dat detennismaster zegt dat je nooit trolltquote:
Dat maakt toch ook niets uit lolquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing, ik ben het alleen niet eens over het feit dat detennismaster zegt dat je nooit trollt
Met je einzzweipollizei, ik moest hardop lachenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook niets uit lol
Zeg ik ook niet, maar hij voegt ook veel toe wat betreft teams verzinnen enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing, ik ben het alleen niet eens over het feit dat detennismaster zegt dat je nooit trollt
Ja heb je gelijk in, gewoon een bruikbare userquote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar hij voegt ook veel toe wat betreft teams verzinnen enzo.
Ik wordt gebruiktquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, gewoon een bruikbare user
Tadic up speelt inderdaad erg lekker! Maar daar mag nog wel een goede IF bij komen. Up elm staat wat mij betreft onder theo jansen en strootman.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga denk ik een Ivoorkust team maken
They see me trollin' They hatin'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |