SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Ezreal lategame is peop, Tryn lategame is godquote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef jagga het volgende:
Gisteren als trynd bot lane same met Shaco. ()
Ging op zich niet heel slecht stond 3-1-0 toen we hun tower sloopten.
Toen stond onze toplane echter al 2 towers down, tegenstander ezreal stond 9-0 ()
Wriggles gehaald. Jungle in gefietst
Had uiteindelijk berserker greaves, PD, IE, BT, BT en wriggles.
1 vs 4 gaan en nog winnen"OMG TYND SO OP, FK CHAMP OP.
Eindstand: 17-4-12, en hun ezreal 11-15-X
Heeeeel soms is olo queuen wel leuk
niet zo flauw... leg dan iig uit waarom niet. Je lijkt nu Zeroku welquote:
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat er ongetwijfeld een reden is dat er zoveel AD carries vaker gekozen worden dan Ez. Kijk maar eens naar toernooien. O.a. de volgende AD carries waren daar populairder:quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef ems. het volgende:
Wat is er dan precies mis met ezreals autoattack? Er wordt juist vaak vergeten dat hij ook gewoon een AD carry is en niet een pure skillshotter. Het grootste probleem zijn meestal juist ezreals die op een afstandje Q aan het spammen zijn en niet autoattacken.
En nog steeds ben ik het oneens met het peop gedeelte. Zijn damage is prima en alsnog meer dan sommige andere AD carries. Als we alles behalve de fotm peop gaan noemen wordt het een lekker eenzijdig spel.
Wat jij wil. Ik ben het er alsnog niet mee eens dat hij peop is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik noem niet alles behalve fotm peop, alleen ezreal ten opzichte van de andere doorgaanse ad carrys.
Ongetwijfeld zijn er betere picks dan ezreal op dat niveau. Het enige wat ik aanvecht is het gemak waarmee een champ als waardeloos wordt bestempeld. Wat natuurlijk sterk overdreven is en totaal irrelevant voor iedereen in dit topic. Ezreal is prima lategame.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat er ongetwijfeld een reden is dat er zoveel AD carries vaker gekozen worden dan Ez. Kijk maar eens naar toernooien. O.a. de volgende AD carries waren daar populairder:
- Sivir
- Kogmaw
- Caitlynn
- Corki
- Tristana
- Graves
- Kennen (ja echt!)
Daar zal toch een reden voor zijn lijkt me.
In Azië bv is Ezreal weer veel populairder.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat er ongetwijfeld een reden is dat er zoveel AD carries vaker gekozen worden dan Ez. Kijk maar eens naar toernooien. O.a. de volgende AD carries waren daar populairder:
- Sivir
- Kogmaw
- Caitlynn
- Corki
- Tristana
- Graves
- Kennen (ja echt!)
Daar zal toch een reden voor zijn lijkt me.
maar toch wilde je dat niet uitleggenquote:
AD kennen durf ik nog steeds poep te noemen in 80% van de teamcomps. Het werkte toevallig goed in dat team (M5) omdat Shyvana als jungler weinig cc maar wel veel damage meebracht. Kennen compenseert dan het gebrek aan CC bij ganks op bot. Maar ik heb daarna nog geen enkele succesvolle AD kennen gezien. Dus poepquote:Op maandag 13 februari 2012 14:58 schreef ems. het volgende:
Dat zal ik dan ook niet betwisten. Hoewel ik vaak genoeg 'peop' champs opeens door een of andere pro gespeeld zie worden en dan is het opeens geen peop meer. AD kennen is daar prima voorbeeld van
Ik heb liever dat iemand zijn reactie uitlegt in plaats van nuanceert. Roepen dat een champ peop is terwijl je er prima mee kan carry'en kan niemand wat mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mijn reactie was dan ook niet op het poep-gedeelte, maar op de wat jij wil reactie toen omnom zijn statement nuanceerde
En daar ga je dan de fout in lijkt me. Als één iemand ermee kan ownen is een champ per definitie niet peop meer in mijn ogen. Dan zijn de rest van de mensen/teams die ermee falen gewoon noobquote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
AD kennen durf ik nog steeds poep te noemen in 80% van de teamcomps. Het werkte toevallig goed in dat team (M5) omdat Shyvana als jungler weinig cc maar wel veel damage meebracht. Kennen compenseert dan het gebrek aan CC bij ganks op bot. Maar ik heb daarna nog geen enkele succesvolle AD kennen gezien. Dus poep
1 iemand kan ermee ownen omdat:quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand zijn reactie uitlegt in plaats van nuanceert. Roepen dat een champ peop is terwijl je er prima mee kan carry'en kan niemand wat mee.
[..]
En daar ga je dan de fout in lijkt me. Als één iemand ermee kan ownen is een champ per definitie niet peop meer in mijn ogen. Dan zijn de rest van de mensen/teams die ermee falen gewoon noob
Hoe heet jij eigenlijk ingame ook alweer? Aangezien je niet in de OP staat...quote:
ah ok, volgens mij heb ik dan wel een keer 1 game ofzo met jou gespeeld, maar niet veel vaker. Zal het eens in de gaten houden als ik nog mensen zoekquote:
Nee karthus is niet hier. Naja hij is brak en hij is idd niet zo super in ap midquote:Op maandag 13 februari 2012 16:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ohja dat was diedie karthus ook van hier btw? firsttime much no?
Het is toch onmogelijk om een negatieve score als Akali te hebben?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:37 schreef ems. het volgende:
Ik krijg zoveel hoofdpijn van mensen die verschrikkelijk feeden en vervolgens een argument als "first time I play this champ" gebruiken. Laatst zo'n Akali die 0-9 ging in lane en er maar bij bleef dat het aan het feit lag dat hij akali voor het eerst speelt.
Als je 0-9 gaat ben je gewoon slecht. Of je nou voor het eerst een champ speelt of niet
Als ik Akali speel moet het ook wel lukken denk ik. Zal haar weer eens testen als ze F2Play isquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het is toch onmogelijk om een negatieve score als Akali te hebben?
Heb zelf vorige week ergens Akali gekocht en een game of 10 gedaan met haar. Geen enkele keer had ik een negatieve score. Overpowerede klote ninja istquote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ik Akali speel moet het ook wel lukken denk ik. Zal haar weer eens testen als ze F2Play is
Als 1 iemand ergens mee owned zegt het imo niets. Je kunt net zo goed een of andere loser tegenover je hebben staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand zijn reactie uitlegt in plaats van nuanceert. Roepen dat een champ peop is terwijl je er prima mee kan carry'en kan niemand wat mee.
[..]
En daar ga je dan de fout in lijkt me. Als één iemand ermee kan ownen is een champ per definitie niet peop meer in mijn ogen. Dan zijn de rest van de mensen/teams die ermee falen gewoon noob
Het is wel mogelijk, je moet alleen tegen retards spelen, en met een stel retards die je aan het carryen bent natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef Pritt het volgende:
Na 15 potjes kom ik er wel achter dat het bijna onmogelijk is om met Nasus te carryen.
Hij zo makkelijk kitebaar.
Wel leuke champ in 1v1.
Hmm niet mee eens, maar je moet wel zorgen dat je goed je Q farmt en de juiste items koopt. Hoe bouw jij Nasus?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef Pritt het volgende:
Na 15 potjes kom ik er wel achter dat het bijna onmogelijk is om met Nasus te carryen.
Hij zo makkelijk kitebaar.
Wel leuke champ in 1v1.
dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef witte_fantasie het volgende:
en weer een game met alleen maar bugs... ik ga dat lol forum maar eens volspammen met bug reports omg
Had niet gehoeven imo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:15 schreef nyny83 het volgende:
Patchnotes zijn uit... warwick buffje!
Hmm zijn jungle kon vooral wel een buffje gebruiken en dat is bereikt met die attack speed. In lane zal hij er weinig voordeel van hebben denk ik, want in lane is het niet echt een autoattacker. Meer gewoon CS'en en harass met Q. Dus daar heeft het weinig effect.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Had niet gehoeven imo.
Vond ww goed genoeg hoe hij nu is.
Dit is wel goed:
Baron Nashor can no longer critically strike, but his base damage has been increased 10% to compensate
generfed natuurlijk, vooral late game. Hoewel het niet zoveel uit zal maken, sinds je late game toch veel mana/regen hebt. Maar je kan jezelf geen mana meer teruggeven en star call rank 5 is duurder geworden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:21 schreef Zith het volgende:
Nog niet over uit of Soraka AP gebuffed is kijkend naar de patchnotesGister nog wel even een ranked mee gecarried voordat de patch komt.
funnyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:06 schreef nyny83 het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)keep_getting_banned/
Klopt, maar als Soraka AP gebruikte ik Infuse vooral op de enemy mid. Wat dat betreft zal early game misschien wel mana-goedkoper worden met een veel goedkopere low lvl starfall. Maar misschien maakten die paar infuses op mezelf wel het verschil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
generfed natuurlijk, vooral late game. Hoewel het niet zoveel uit zal maken, sinds je late game toch veel mana/regen hebt. Maar je kan jezelf geen mana meer teruggeven en star call rank 5 is duurder geworden.
Onzin, je moet alleen je runes nu aanpassen op extra manaregen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt, maar als Soraka AP gebruikte ik Infuse vooral op de enemy mid. Wat dat betreft zal early game misschien wel mana-goedkoper worden met een veel goedkopere low lvl starfall. Maar misschien maakten die paar infuses op mezelf wel het verschil.
Maar word-on-the-streets is dat soraka nu evelynn-niveau generft is.
Na 4 heals (achter elkaar, 20sec cd) ben je OOM en kom je 70 mana tekort om je 5de heal te doen (puur met base mana regen, phil's stone niet meegerekend). Las ergens de berekening dat infuse nerf een -100 mana/5 betekent voor haar lategame.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Schitzo het volgende:
Soraka is heerlijk nu voor champs als Ezreal in een lane..Speel vaak Ezreal de laatste tijd en vindt Soraka al een baas als support met d'r mana spamming.. nu nog meer mana.. vrolijk!
joepie, nog een volibear/sejuaniquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beefy mofo maar geen echte damage lijkt het tot zover
Ik bedoel niet te zeggen dat hij niet viable is ofzo (alhoewel er zat betere champs zijn), maar meer dat het ook een beefy iemand is met weinig damage die recentelijk is uitgebracht.quote:
Hehe moet je eens op een apple forum komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gaan we weer
fijn he perv, fora zonder argumentenlijkt wel een geloof
"Ezreal is peop"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gaan we weer
fijn he perv, fora zonder argumentenlijkt wel een geloof
Nogmaaaaaaals ik heb dat volledig beargumenteerd, unlike yourselfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef ems. het volgende:
[..]
"Ezreal is peop"
Volibear is wel wat flexer dan sejuani. Ik heb ook high elo teams er goede shit mee zien doen.
samequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:55 schreef kensei het volgende:
Stond vast in de que, toen ging ik uit de que, kreeg ik een melding dat ik al in een game zat en niet kon leaven. Afgesloten en nu moet ik reconnecten als ik opstart maar op dat scherm blijft hij ook hangen. Wtf is deze
Hm, hij werkt nog steeds niet. Maar al een paar keer in 't loginscherm geweest. Had wel een update.quote:
Meestal wordt de patch vannacht doorgevoerd zodat overdag er weinig mensen last van hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dit moet iedereen nu toch weten? Patchday betekend queus, lag en geen ranked tot de storm is gaan liggen...
Dat was de reden dat NA nog online was en EUW weer online is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef Cornelis83 het volgende:
De makers van Riot zijn binnen, ze kunnen de rest van hun leven rentenieren en hebben hun bedrijf (Riot Games) met hun enige product opgedoekt.Namens de Riot medewerkers worden we bedankt voor het geven van geld middels kopen van champions/boosts/skins ^^
Was erg sterk is aardig generfd dacht ik zo. Maar wel 1 van de sterkste champs early gamequote:Op woensdag 15 februari 2012 07:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Urgot gehaald, vanavond maar even testen.
Beetje snelle conclusie nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Denk dattie beter stof kan verzamelen in de store, vind sejuani nog beter...
Ach, hij wordt vanzelf wel een keer gebuffed. Ik vind hem er in ieder geval wel cool uitzien. Cooler dan Miss Piggy.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Denk dattie beter stof kan verzamelen in de store, vind sejuani nog beter...
Joh. Normal spelletje...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Ziggs bot, Fizz bot, 2 mensen top. Fuck the meta!
Dat is de hele bedoeling over het algemeen in een teamfight, de AD carry zo snel mogelijk neerraggen anders krijg je veel te veel damage.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Net een potje tegen vayne weer... wordt moe van die true dmg van haar. Hoe counter je dat eigenlijk? HP stacken lijkt me zinloos, het is een percentage (8% op rank 5...) en er is geen armor type voor true dmg...
gelukkig was de rest van de team crap (ze had 22 van de 37 kills) en konden we daarom winnen (harde focus vayne hadden we nu als counter). Maar als de rest van de team beter was geweest waren we mede dankzij die true dmg in de pan gehakt ben ik bang.
Stuns omdat ze heel squishy is en na 1 stun en wat focus dood zou moeten zijn, en items die haar attack speed verlagen (frozen heart/Raduins omen).quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Net een potje tegen vayne weer... wordt moe van die true dmg van haar. Hoe counter je dat eigenlijk?
Welke runesquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:22 schreef nyny83 het volgende:
Overigens nog mijn excuses aan de overige fokkers hier voor mijn abominabel slechte VolibearMeestal kan ik me met een champ die ik voor het eerst probeer nog wel aardig redden, maar ik kon echt helemaal niks die game
Denk niet dat het veel verschil gemaakt zou hebben, maar ik had:quote:
Nah is wel goed. Naja volibear is niet zo heel erg moeilijk maar kan wel aardig hard gecounterd worden. Tegen wie moest je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel verschil gemaakt zou hebben, maar ik had:
AS marks,, armor seals, mr/lvl glyphs en movespeed quints met 0/21/9 masteries.
Tegen een andere volibear die een stuk meer geoefend hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nah is wel goed. Naja volibear is niet zo heel erg moeilijk maar kan wel aardig hard gecounterd worden. Tegen wie moest je?
Denk het niet. Sommige champions liggen je gewoon niet, dit is er een van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nu met je ervaring maak je hem wel in ofc
Ja gaat wel. Het doet niet echt damage late game maar ik zou eerder voor wits end gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef Kijana het volgende:
Ik vroeg mij af, is Ionic Spark een goed item voor Volibear? Aangezien zijn ulti hetzelfde doet als dat item.
Haal atmas impaler voor damagequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:07 schreef Kijana het volgende:
Ik vroeg mij af, is Ionic Spark een goed item voor Volibear? Aangezien zijn ulti hetzelfde doet als dat item.
Juist. Lekker geen critrunes kopen ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef tdrone het volgende:
Ik wil gankplank kopen maar heb geen crit runes. Is het de IP dan wel waard?
gp heeft ook een van de betere autoattacks ingame met zn passive. Crits zijn een leuke bonus maar niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef tdrone het volgende:
Ik wil gankplank kopen maar heb geen crit runes. Is het de IP dan wel waard?
En daar is de man die zijn naam waar maakt. Je eet echt de heletijd door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
gp heeft ook een van de betere autoattacks ingame met zn passive. Crits zijn een leuke bonus maar niet noodzakelijk
Was mijn bedoeling he. Was karthus dus dan moet je wel dood gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Verander jij je naam even naar 'Igethookedbyblitzalot' dan
@perv, ggJammer dat ze leaveden, begon er net lekker in te komen met PD te kiten
Ik hoop het, abilities zien er awesome uit... precies mijn speelstijl. Alhoewel ik vind dat ze een tikkeltje te veel op Vayne lijkt (qua artwork dan, niet qua abilities).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
volgende champ mebbe?
http://sotl.clgaming.net/board/index.php?page=Thread&threadID=51
"Welcome to the summoner spotlight of Fiora, the only female without her chest falling out"
Ze waren aan het werk aan een support jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ult = zelfde als die blademaster uit dota lijkt het, of als je het anders leest net als ahri maar dan ad
zou toch een support komen nu?
Of Yi's Q.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ult = zelfde als die blademaster uit dota lijkt het, of als je het anders leest net als ahri maar dan ad
zou toch een support komen nu?
Elke keer als ik support speel faalt de AD carry gigantisch hardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zal je verbazen hoeveel er nog puur support spelen
<3 dedicated supports als ADcarry <3 noz en qad
janna is ook heel leuk om te spelen, en om mee te spelen als je ad carry bent,.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:57 schreef ems. het volgende:
Ik vind Janna hartstikke leuk om te spelen!
Maarja, dan moeten anderen carryen en dat is eng
De voornaamste reden waarom ik altijd AD carry of support ga als ik niet met team speel. Leukste lane blijft midquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja das een gokDuoqueu botlane ftw
ARAM is leuk voor tussendoor, wanneer je niet genoeg tijd hebt voor een vol potjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Aram. Laatst zag ik Double Dash in Dominion, dat is pas lachen
.
een andere belangrijke reden om weinig supports te maken is omdat het erg moeilijk is om die te balancen en omdat ze dan vastzitten aa nde meta wat ze eigenlijk niet willenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:17 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Of Yi's Q.
Die zijn ze aan het maken, geen idee wanneer ie komt... maar ik snap wel waarom ze zo weinig supports uit brengen, die verkopen gewoon onzettend slecht omdat zo weinig mensen ze leuk vinden.
Dat hangt ervanaf wat voor support ze maken. Als ze een support maken die wat meer in de Leona-hoek zit (een aggressive support dus) valt dat reuze mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
een andere belangrijke reden om weinig supports te maken is omdat het erg moeilijk is om die te balancen en omdat ze dan vastzitten aa nde meta wat ze eigenlijk niet willen
Klopt. Echter is de situatie nu zo dat je -over het algemeen- beter af bent met defensive (healing) support. Leona is sterk en kan zeker vies uit de hoek komen maar het probleem is dat je als offensive lane net nog wat harder wordt genakt door wards. Als ze je de hele tijd kunnen zien is het des te lastiger om een move te maken. Maarja, mits gecoördineerd hoeft het in de meeste pubs geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf wat voor support ze maken. Als ze een support maken die wat meer in de Leona-hoek zit (een aggressive support dus) valt dat reuze mee.
Waarom Gek?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef ems. het volgende:
AP gek
[..]
Klopt. Echter is de situatie nu zo dat je -over het algemeen- beter af bent met defensive (healing) support. Leona is sterk en kan zeker vies uit de hoek komen maar het probleem is dat je als offensive lane net nog wat harder wordt genakt door wards. Als ze je de hele tijd kunnen zien is het des te lastiger om een move te maken. Maarja, mits gecoördineerd hoeft het in de meeste pubs geen probleem te zijn.
Nunu toont van de offensive support imo nog de meeste potentie. Zeker met Vayne.
En dan zeker alle pentakills overslaan omdat je ulti geen damage doet. Fuck datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom Gek?
Het eerste wat ik speelde met Fizz was AD. En het ging nog verdomd goed ook nog
Afgezien van zijn ulti (die wel heel sterk is) is het echt niksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef Zith het volgende:
Hoezo niet dan? Mordekaiser doet aardig wat dps met wat farm.
Haha nice! Al vind ik het wel nep dat tryn z'n ulti niet gebruikt heeft.quote:
Dat vind ik nog een matig filmpje. Vaak genoeg heb ik gezien dat MDK een ult af kreeg op een AD carry van de tegenstander en dat die vervolgens het hele team zga omlegtquote:
Waarom heb ik dat soort carries nooit in mn team?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een matig filmpje. Vaak genoeg heb ik gezien dat MDK een ult af kreeg op een AD carry van de tegenstander en dat die vervolgens het hele team zga omlegt
in een standaard game kan ik dan beter rylais scepter, rabadons cap, abyssal scepter kopen denk ik ipv de standaard tanky items die ik normaal koop?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef ems. het volgende:
Als je hem te tanky bouwt dan kijkt niemand meer naar je om. Hybrid en inspelen op het team van de tegenstander is het devies.
En altijd je ult doen op een harde AD
Beginnen boots + 3/4 pots.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:55 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
in een standaard game kan ik dan beter rylais scepter, rabadons cap, abyssal scepter kopen denk ik ipv de standaard tanky items die ik normaal koop?
Dorans op Morde? Gooi nog meer stats weg !quote:Op zondag 19 februari 2012 17:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Beginnen boots + 3/4 pots.
Dan Dorans rings terwijl je voor die hextech revolver spaart (die verander je mid/late game in WotA).
Dan kiezen uit deathcap/rylais/abbyssal scepter/lichbane/Zhonya's hourglass..
Afhankelijk van team:
tegen erg sterke AD: Zhonya's / Frozen Heart
tegen erg sterke/veel AP: Abyssal Scepter / Force of Nature
Maar focus blijft AP.
Fiddlesticks is tof!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Zith het volgende:
Ben sinds de soraka/sona nerf andere champs aan het proberen. Vind Fiddlesticks wel leuk. E - W - Q en dan Q maxxen W tweede. aoe silence + 3 sec fear + life drain en hun team moet wel vluchten, en vanaf lvl 6 natuurlijk bosjes zonen met je uti
Wat, fiddle support? Als je tegen een normale lane zit krijg je dan gewoon keihard op je broekquote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Zith het volgende:
Ben sinds de soraka/sona nerf andere champs aan het proberen. Vind Fiddlesticks wel leuk. E - W - Q en dan Q maxxen W tweede. aoe silence + 3 sec fear + life drain en hun team moet wel vluchten, en vanaf lvl 6 natuurlijk bosjes zonen met je uti
om eerlijk te zijn vind ik soraka gebuffed en niet generfed... zullen de meningen wel over verdeeld zijn majaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Zith het volgende:
Gefixed is het goede woord denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn vind ik soraka gebuffed en niet generfed... zullen de meningen wel over verdeeld zijn maja. mana is niet echt een issue
ja het is geen high elo spul, maar als je bijv vs janna en vayne speelt is het best fijn. Zeker als ze dom zijn en early bij elkaar staan zodat elke E blijft bouncenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat, fiddle support? Als je tegen een normale lane zit krijg je dan gewoon keihard op je broek
Tegen domme lanes zijn sowieso alle bets off. Ik vond alleen de stap van soraka > fiddlesticks als support wat grootquote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef Zith het volgende:
[..]
ja het is geen high elo spul, maar als je bijv vs janna en vayne speelt is het best fijn. Zeker als ze dom zijn en early bij elkaar staan zodat elke E blijft bouncen
Probeer maar eens taric/sona garen. Die blijft mensen met hun broek naar beneden catchenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:48 schreef nyny83 het volgende:
Toch is het wel leuk om gewoon die standaard bot lane eens te doorbreken. Wil op zich nog wel eens Jarvan + Maokai bot proberen om te zieken.
Vooral garen/taric denk ik. Ranged stun, zodra die is afgelopen silence eroverheen en dan spin2win. Sustain is ook godlike door garen passive en de taric heal. Heb die lane inderdaad wel een paar keer goed zien werken, maar ik ben zelf slecht met Garen dus kan het niet zo vaak doenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Probeer maar eens taric/sona garen. Die blijft mensen met hun broek naar beneden catchen
Taric/garen is de klassieker, maar sona/garen werkt ook prima. Met garen's Q ben je toch ubersnel, neem daar sona's aura of juist slow bij en je silence/spin raakt altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vooral garen/taric denk ik. Ranged stun, zodra die is afgelopen silence eroverheen en dan spin2win. Sustain is ook godlike door garen passive en de taric heal. Heb die lane inderdaad wel een paar keer goed zien werken, maar ik ben zelf slecht met Garen dus kan het niet zo vaak doen
Het hangt van de top lane af, maar als de tegenstander een top laner heeft zonder hele goede dash (bijv. Warwick, Udyr, Olaf, Gangplank, Rumble) kun je je AD carry in dat geval prima top laten spelen. Dan counter je 2 lanes: bot heb je een kill lane op hun AD carry/support en top kun je denyen met je range.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Taric/garen is de klassieker, maar sona/garen werkt ook prima. Met garen's Q ben je toch ubersnel, neem daar sona's aura of juist slow bij en je silence/spin raakt altijd.
en Garen kan je niet slecht in zijn.
Maarja, het ding met bot is dat AD carry/support niet per definitie de sterkste lanes zijn, het gaat erom dat het moeilijk is die AD carry ergens anders te plaatsen.
Share with your friendsquote:
Dem AD kennens.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het hangt van de top lane af, maar als de tegenstander een top laner heeft zonder hele goede dash (bijv. Warwick, Udyr, Olaf, Gangplank, Rumble) kun je je AD carry in dat geval prima top laten spelen. Dan counter je 2 lanes: bot heb je een kill lane op hun AD carry/support en top kun je denyen met je range.
de release is weer uitgesteldquote:
het begint inderdaad wel irritant te worden..quote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
de release is weer uitgesteldBlizzard kan het zo langzamerhand in hun reet steken, heb er helemaal geen zin meer in.
Dat heb ik ook een hoop mensen horen zeggen over world of warcraftquote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
de release is weer uitgesteldBlizzard kan het zo langzamerhand in hun reet steken, heb er helemaal geen zin meer in.
Kies eerst eens een rol zou ik zeggen.... mid, solo top, jungle, ad carry of support?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:16 schreef MrManuel het volgende:
Heb ondertussen teveel champs..
Moet er 1 of 2 me echt eigen maken.. Iemand suggesties welke?
AD Carry, Support en Midquote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kies eerst eens een rol zou ik zeggen.... mid, solo top, jungle, ad carry of support?
Beetje lastig om je slechts 1 of 2 champs je eigen te maken, want je hebt altijd wel een beetje een counter voor bepaalde champions. Als je bijvoorbeeld mid AP gaat, dan wil je bijvoorbeeld niet alleen maar met Annie kunnen spelen, want die kan makkelijk worden gecountered.quote:
Ziggs is een normale AP build, 21-0-9 qua masteries. Spells kies je ignite/flash. VOor runes kun je gaan voor full ap build, of gewoon voor wat Magic Pen, mana regen en AP per level. Voor items, beginnen met boots + 3pots, daarna dorans rings(2 of 3) en dan kun je gaan voor deathcap en dan van daaruit verder bouwen, indien er veel MR is, kiezen voor magic Pen items etc. Andere champs speel ik niet, dus geen tips voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef NietVerslaafdeGamer het volgende:
hebben jullie tips voor skill builds, runes en welke items je moet kopen als eerste enzo, voor tryndamere, katharina, zeggs en kyle? ik heet trouwens TheNameIsCiano op LoL EU West
Katarina run ik 21 9 0 omdat je geen mana of constant blue hebt, met mr masteries en mr glyphs naast flat ap quints mpenmarks en aplvl seals. Maar kat is lastig omdat heel veel je countered en je echt goed moet snowballen. lategame ben je bijna nergens en moet je team al heel goed weten hoe te spelen met een katarina in je team. veel roamen early!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef NietVerslaafdeGamer het volgende:
hebben jullie tips voor skill builds, runes en welke items je moet kopen als eerste enzo, voor tryndamere, katharina, zeggs en kyle? ik heet trouwens TheNameIsCiano op LoL EU West
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar begin sowieso met andere champs, met een minder stijle learningcurve
Geeneenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef kensei het volgende:
Welke champs hebben geen stijle learningcurve?
Yi is niet zo gemakkelijk. Ja zijn skills etc wel maar hij is squishy as fuck.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef jagga het volgende:
[..]
steile misschien
2 uitkomsten.
Of die hamster heeft gelijk en ik sla een flater.
Of ik heb gelijk, wat mij tot een grammar nazi maakt
makkelijkere champs om mee te beginnen zijn ashe, yi, annie, garen
Ad-carry, ad-carry die ook kan junglen, mid AP en een solo top. Van iedere role iets. En mocht je een support willen nemen> Soraka is het makkelijkst
ja ok, maar hij is makkelijk om te spelen, want zijn skills zijn nobrainers.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Yi is niet zo gemakkelijk. Ja zijn skills etc wel maar hij is squishy as fuck.
Het klinkt afgezaagd maar dat blijft de beste tactiek, in ieder geval als je het spel nog niet zo lang speelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:12 schreef Lamabal het volgende:
Gewoon veel guides lezen. Streams kijken werkt ook goed.
Congrats.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef znarch het volgende:
Net mijn eerste (officiële) pentaBeter dan de 1ste zaadlozing bijna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze nog voor marcel gemaakt :quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:04 schreef jespertje het volgende:
Mordekaisers die ultys gebruiken op janna in plaats van een ashe..........
I don't always create memesquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
deze nog voor marcel gemaakt :
[ afbeelding ]
Ik doe Condemn juist altijd als laatste omhoog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef ems. het volgende:
Level je stun eerst en raak de tegenstander in de muur. Vervolgens wachten tot ze low gaan en dan alles erin gooien. Ult zoveel mogelijk gebruiken als je een kans ziet.
K, zal het eens een potje proberen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef ems. het volgende:
Ok. Ik doen niet anders dan die stun eerst en dat werkt prima. Gewoon hard nuken. Silver bolts zou ik als laagste prioriteit nemen gezien je die toch pas later echt veel damage gaat doen.
Vergeet omelet du fromage niet!quote:
Meanwhile in France:quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef ems. het volgende:
Fransen zijn ook in elke online game een probleem. Al sinds Diablo 1 irriteer ik me aan die dudes
hahaha so true. En Russen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef ems. het volgende:
Fransen zijn ook in elke online game een probleem. Al sinds Diablo 1 irriteer ik me aan die dudes
das leuk als je duo't, maar wat als je met 3 of 4 man speelt? Buiten dat, meesten hebben geen zin om dat te typen of weten dat niet.quote:
Dan spreek je maar Engels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
das leuk als je duo't, maar wat als je met 3 of 4 man speelt? Buiten dat, meesten hebben geen zin om dat te typen of weten dat niet.
Yup, terecht wel. alleen wel lastig voor bepaalde junglers die low health raken. Die kunnen nu wel eens doodgaan aan small golems als ze die aan het einde van de route doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
------------
Small golem camp
- Movement Speed increased to 300 from 180
- Medium Golem base damage increased to 59 from 54
------------
Eindelijk geen verschil meer tussen blue en purple side dan in botlane. Nu nog de wraith position fixen en dr zit geen verschil meer in de jungle \o/
Tryndamere is geen nieuwe champion voor mij hoor, die pickte ik altijd als ik even lekker makkelijk een lane wilde stompen. Het lukt me nu alleen al een tijdje niet meer. Nu weet ik wel dat zijn Q wat generft is, wat ik behoorlijk merk, maar je zou toch denken dat ik een Irelia zo de lane uit moet kunnen meppen. Nouja, ik dus in ieder geval niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:08 schreef Autobandje het volgende:
Voor mijn gevoel maakt het niet zo uit met wie je jungled, is altijd hetzelfde principe (qua learning curve). Lanen is veel lastiger met een nieuwe champion omdat je niet weet hoe je 1v1 moet tegen bepaalde champions.
Die taunt kun je levelen, dan duurt ie langer. En die taunt van Rammus is echt wel relaxt bij ganks, ervan uitgaande dat je teammates ook damage kunnen doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Tsja, in mijn zoektocht naar een leuke jungler die ik een beetje kan spelen nog, zijn voor mij Rammus en Xin nog wel de beste atm. En idd, Xin is squizy, maar in het begin maak ik de kills er wel mee. En Ik gebruik ook de mobafire build (de bovenste jungle build) en die bouwt em met 2 tank items waardoor ie iets minder snel dood gaat.
Rammus is uiteraard minder squizy maar early games bij ganks zo makkelijk te ignoren. 1 seconde taunt is niks dus de kills is moeilijk te maken vind ik.
Junglen is een vak apart, en dat weet ik zelf ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En junglen... tja, ik denk dat je het dan een beetje onderschat. Het doodmaken van die beestjes is niet zo moeilijk nee, maar het ganken, het bepalen van een moment voor het ganken en de map awareness die je nodig hebt is lastiger dan de meeste mensen denken.
Gangplank, WW, Shaco voornamelijk. Udyr of shen kan ook nog wel, maakt niet zoveel uit. Gewoon goed op tijden letten van de tegenstander qua blue/red en op dragon/baron time letten. Gister een potje gespeeld met ihasa en de rest waarbij zij na 40 min 1 blue hebben gehad, namelijk hun eerste blue. Krijg je toch aardig voordeel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef Cornelis83 het volgende:
hehe![]()
En welke champions spelen die vooral?
Maar jarvan maar eens kijken of die bevalt. Hoewel ik mezelf zie falen met de knock up combo...
En als je geen vision hebt op blue gooi je gewoon een random lazer eroverquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef jespertje het volgende:
[..]
Gangplank, WW, Shaco voornamelijk. Udyr of shen kan ook nog wel, maakt niet zoveel uit. Gewoon goed op tijden letten van de tegenstander qua blue/red en op dragon/baron time letten. Gister een potje gespeeld met ihasa en de rest waarbij zij na 40 min 1 blue hebben gehad, namelijk hun eerste blue. Krijg je toch aardig voordeel meeTijden zijn makkelijk te onthouden, namelijk:
Blue/red: 5 min
Dragon: 6 min
Baron: 7min
Eigen jungle clearen lukt op zich nog steeds goed, zelfs als je ganked. Na 7 min gaat je blue buff toch al naar je ap en na 12 min meestal je red buff naar je ranged ad. Je hebt dus een kleiner aantal camps om te clearen + het feit dat je er voor zorgt dat de tegenstander zijn eigen jungle dus ook niet meer goed kan clearen. Oftewel, hij komt achter te lopen of wanneer hij zijn blue gaat checken kun je hem ganken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef nyny83 het volgende:
Werkt wel lekker ja als je de mogelijkheid krijgt. Ik speel echter vaak met ganking junglers, dan is dat wat lastiger. Je bent dan namelijk niet snel genoeg om EN je eigen jungle te clearen EN een keer een gank te plaatsen EN de jungle van je tegenstander in de gaten te houden. Voordeel is wel dat je meer lane pressure hebt en lanes voor je teammates kan winnen, wat ook weer snowballt zo'n game in.
Als je er echter vrij zeker van bent dat de lanes zichzelf prima redden (wat in soloqueue zelden het geval is) dan kun je gaan voor control junglers als udyr, skarner en shyvana om ook flink te counterjunglen en als gevolg minder vaak te ganken. Die trekken namelijk in tegenstelling tot een Jarvan of Pantheon hun eigen jungle supersnel leeg en hebben dus tijd zat voor counterjungling. Sterker nog, met Shyvana had ik in die laatste game de hoogste CS van beide teams.
Mwah, middelmatigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jarvan is toch ook wel redelijk speedy met zn passive?
Valt tegen, met name omdat hij weinig AoE damage heeft. Je moet dus op elk klein wolfje 3 klappen geven en op die grote 5, 11 x slaan dus.. Met Phoenix Udyr kun je wolfjes doodkrijgen met in totaal 6 a7 klappen. Tel dit door over meerdere camps, en je bent zo 20 seconden eerder klaar met je route als Udyr. Bovendien heb je dan nog meer health over ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jarvan is toch ook wel redelijk speedy met zn passive?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |