Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat wij daar in zouden trappen?
Toen ik dit las, ging ik heel nieuwsgierig teruglezen over welke schone dame dit nou ging. "Zou benzin nou eindelijk een leuke dame tegen zijn gekomen?"quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
En nu ze een vriend heeft, die jij bovendien toch niet mag, geef je het meteen op?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Shispeed het volgende:
ik vind dus al een tijdje een meisje meer dan leuk, maar dat weet zij niet.
Jij koppelt lief aan medelijden en een niet gelijkwaardige positie tussen mensen. Als er geen wederzijds respect is zijn dat soort 'lieve' woorden geen cent waard. Je gebruikt het alleen maar voor je eigen bevestiging.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel zegt dat niet over of iemand het goed of fout heeft.
Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
Als je de kans krijgt why not, maar het is veel gevallen gewoon energieverspilling. Je kunt beter achter een meid aangaan die single is. En met "aangaan" bedoel ik dus de actieve versie, niet haar maar leuk vinden en er niks mee doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:03 schreef LostInSpace het volgende:
En nu ze een vriend heeft, die jij bovendien toch niet mag, geef je het meteen op?
Fuck him.
Ben ik nou de enige die zo een eikel is die vooral aan zichzelf denkt?
Ik had/heb dus zo'n meid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt why not, maar het is veel gevallen gewoon energieverspilling. Je kunt beter achter een meid aangaan die single is. En met "aangaan" bedoel ik dus de actieve versie, niet haar maar leuk vinden en er niks mee doen.
Er zijn relatief weinig single hoogopgeleide mannen, helemaal in steden als Utrecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef kree het volgende:
Ze is tegen de 30 btw. Snap niet dat die nog nooit een leuke vent heeft gevonden, waarschijnlijk net zo onzeker als ik
Ok :p thx voor de info, kan hier niet echt wat meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn relatief weinig single hoogopgeleide mannen, helemaal in steden als Utrecht.
Ik ben een single hoogopgeleide man in regio Utrechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn relatief weinig single hoogopgeleide mannen, helemaal in steden als Utrecht.
Heb jij geen vrienden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een single hoogopgeleide man in regio Utrecht![]()
On topic:
Ik ben vandaag in een situatie terecht gekomen waarin ik met een meisje moest praten om iets te regelen; puur zakelijk/functioneel.
Ik durf gewoon niet goed met meisjes te praten en ik walg nu echt van mezelfIk zou er alles voor over hebben om gewoon relaxed met meisjes te kunnen praten
Ik ben nu helemaal depri en het voelt alsof dat me nooit zal lukkenZo maar vroeg naar huis en naar bed.
wat is in jou ogen gewoon relaxed praten met een meisje? Volgens mij kan dat aardig verschillen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
On topic:
Ik ben vandaag in een situatie terecht gekomen waarin ik met een meisje moest praten om iets te regelen; puur zakelijk/functioneel.
Ik durf gewoon niet goed met meisjes te praten en ik walg nu echt van mezelfIk zou er alles voor over hebben om gewoon relaxed met meisjes te kunnen praten
Ik ben nu helemaal depri en het voelt alsof dat me nooit zal lukkenZo maar vroeg naar huis en naar bed.
Hij is te hard voor zichzelf. Hij ziet de positieve dingen niet. En al doet hij wat leuks, dan zegt hij nog de dag er na dat zijn leven enkel kommer en kwel is dus dat heeft geen nut. Zolang hij met een negatieve bril de wereld bekijkt blijft hij hierin hangen.quote:Heb jij geen vrienden?
Op dit moment door je grenzeloze gebrek aan zelfvertrouwen geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef benzin het volgende:
Story of your life he. Depressief over raken maar er uiteindelijk niks aan doen.quote:On topic:
Heerlijk he, zo'n avondje zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef benzin het volgende:
Nee. Ik hoop er ooit een paar te krijgenquote:
Eerlijk is eerlijk, ik kan niet eens een normaal gesprek voeren met een vreemd meisjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heerlijk he, zo'n avondje zwelgen in zelfmedelijden.
Zoek een bijbaantje in de horeca ofzo, dan zul je wel moeten leren om te praten met vrouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop er ooit een paar te krijgen
Daarnaast ga ik op mijn werk en mijn studie alleen met jongens om.
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik kan niet eens een normaal gesprek voeren met een vreemd meisje
Ik snap er geen hout van waarom ik dat niet gewoon kan, wil dat zo graag kunnen
Nja, ik dacht dat hij dat vroeg omdat hij ervan uitging dat het normaal is vrouwelijke vrienden te hebben: om vrouwelijke vrienden te hebben moet je met vrouwen praten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Er wordt gevraagd of je geen vríenden hebt. Niet of je geen vriendinnen hebt, dus wat is er mis met jongens van je studie?
Ik heb sowieso heel weinig contact, maar met mensen waar ik wel contact mee heb weet ik niet wanneer ik ze vrienden zou moeten doen. Met jou heb ik een keer ergens wat gedronken en bij je thuis geweest en dat is eigenlijk het meeste wat ik ooit heb gehad. Alleen in mijn hoofd heb ik een heel groot beeld bij het woord vriend en ik weet niet of normale mensen zoiets een vriendschap nomen.quote:Verder moet je wat aan je houding doen want je kon mij zien als vriendin maar ik heb een beetje genoeg van de smoesjes en het gedraai en zeggen dat je niemand hebt. Daar steek ik ook geen moeite in. Kleine tip misschien
Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dat hij dat vroeg omdat hij ervan uitging dat het normaal is vrouwelijke vrienden te hebben: om vrouwelijke vrienden te hebben moet je met vrouwen praten.
Met de jongens van mijn studie is niets mis, die zie ik alleen nooit meer omdat ik al een half jaar met andere dingen bezig ben. Heb nog maar met 2 mensen van mijn studie contact.
Dat was het punt niet. Dat die meiden single zijn heeft niks met zelfvertrouwen te maken maar met dat er gewoon niet zo veel geschikte kerels zijn. Zorg dus dat jij een van die geschikte kerels wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef kree het volgende:
Ok :p thx voor de info, kan hier niet echt wat mee
Idd. Vriendschappen moet je onderhouden. Als je er geen energie in steekt verwateren ze.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
euhm nou dat neem je wel aan dat het niks met zelfvertrouwen te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Dat die meiden single zijn heeft niks met zelfvertrouwen te maken maar met dat er gewoon niet zo veel geschikte kerels zijn. Zorg dus dat jij een van die geschikte kerels wordt.
[..]
Vriendschappen moet je langzaam opbouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dat hij dat vroeg omdat hij ervan uitging dat het normaal is vrouwelijke vrienden te hebben: om vrouwelijke vrienden te hebben moet je met vrouwen praten.
Met de jongens van mijn studie is niets mis, die zie ik alleen nooit meer omdat ik al een half jaar met andere dingen bezig ben. Heb nog maar met 2 mensen van mijn studie contact.
[..]
Ik heb sowieso heel weinig contact, maar met mensen waar ik wel contact mee heb weet ik niet wanneer ik ze vrienden zou moeten doen. Met jou heb ik een keer ergens wat gedronken en bij je thuis geweest en dat is eigenlijk het meeste wat ik ooit heb gehad. Alleen in mijn hoofd heb ik een heel groot beeld bij het woord vriend en ik weet niet of normale mensen zoiets een vriendschap nomen.
Daarnaast weet ik dat ik lastig voor je benMaar hoop dat je snapt waarom
Het spijt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |