abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108069391
Toen ik snel las zag ik ook niets kwaads in de post.

maar serieus, willen dat iemand medelijden heeft?? Begrip is een ding, maar medelijden?? Heb je je ballen met de overige kerstspullen opgeborgen?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:52:49 #277
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108070118
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat wij daar in zouden trappen? :')
Ja.

Ik heb het gezien bij mensen.. hoogopgeleide mensen. Het meest schrijnende geval was een vroegere collega van mij die een vriendin in Thailand had. Hij heeft daar een jaar gewoond en leerde haar kennen, toen hij weer terug was in Nederland heeft zij hem opgelicht door allemaal mailtjes te sturen dat ze geld nodig had.

En de knoeperd heeft toen een paar duizend euro overgemaakt.

Voor de rest heel slimme gast, maar op dat gebied maakte het niet uit hoe vaak je hem waarschuwde..

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
Toen ik dit las, ging ik heel nieuwsgierig teruglezen over welke schone dame dit nou ging. "Zou benzin nou eindelijk een leuke dame tegen zijn gekomen?"

Imagine my disappointment :')

En trouwens, what about al die andere vrouwelijke fokkers die elke keer zeiden dat het zo goed met je ging en die jou wilden helpen? Die tellen niet meer mee ofzo?

[ Bericht 13% gewijzigd door LostInSpace op 17-02-2012 09:25:02 ]
There is a long line down from heaven.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:03:01 #278
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108070247
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Shispeed het volgende:
ik vind dus al een tijdje een meisje meer dan leuk, maar dat weet zij niet.
En nu ze een vriend heeft, die jij bovendien toch niet mag, geef je het meteen op?

Fuck him.

Ben ik nou de enige die zo een eikel is die vooral aan zichzelf denkt? :@
There is a long line down from heaven.
pi_108070999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, maar zoveel zegt dat niet over of iemand het goed of fout heeft.

Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
Jij koppelt lief aan medelijden en een niet gelijkwaardige positie tussen mensen. Als er geen wederzijds respect is zijn dat soort 'lieve' woorden geen cent waard. Je gebruikt het alleen maar voor je eigen bevestiging.

Begrip is heel fijn, geloof me, daarom ben ik ook actief in dit topic. Er zitten hier toch meer mensen die wat beter weten hoe het voelt om te falen op liefdesgebied. Maar je moet niet doorschieten hierin.

Maar goed, ze heeft hier wel wat mee losgemaakt, dat is misschien ook wel wat waard ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:50:34 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108071117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:03 schreef LostInSpace het volgende:
En nu ze een vriend heeft, die jij bovendien toch niet mag, geef je het meteen op?

Fuck him.

Ben ik nou de enige die zo een eikel is die vooral aan zichzelf denkt? :@
Als je de kans krijgt why not, maar het is veel gevallen gewoon energieverspilling. Je kunt beter achter een meid aangaan die single is. En met "aangaan" bedoel ik dus de actieve versie, niet haar maar leuk vinden en er niks mee doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108075871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je de kans krijgt why not, maar het is veel gevallen gewoon energieverspilling. Je kunt beter achter een meid aangaan die single is. En met "aangaan" bedoel ik dus de actieve versie, niet haar maar leuk vinden en er niks mee doen.
Ik had/heb dus zo'n meid.
Nu ben ik meer van de tweede versie. Of in ieder geval leuk praten en proberen dat ze uit haar zelf wat in me gaat zien als meer dan een leuke gozer om mee te praten.

Maargoed dat had geen effect, dus een keertje voorzichtig gevraagd of ze wat wilde drinken.
Keiharde nee hahaha.

Nouja het was grappig gebracht van mij, dus het kwam niet echt heel wanhopig over.
Zie haar trouwens elke week en vindt haar nog steeds leuk.

Nou nu het toch weer uit is met die andere meid.
Misschien moet ik het nog eens een poging geven.

Weet alleen niet hoe ik dat makkelijk aanpak.
Ti's geen onbekende ken haar al jaren, en als ik haar zie is het in gezelschap die ik ook al jaren ken.
Ga niet onder de koffie effe serieus hierover beginnen met iedereen erbij :@

Verder denk ik dat ze qua zelfstandigheid enzo wel een stuk op me voor ligt, dus dat maakt het hele emotionele verschil wel groter.
Maarja dat hoeft nog geen punt te zijn waardoor het nooit wat kan worden.
Ze is tegen de 30 btw. Snap niet dat die nog nooit een leuke vent heeft gevonden, waarschijnlijk net zo onzeker als ik :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:25:02 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108076947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef kree het volgende:
Ze is tegen de 30 btw. Snap niet dat die nog nooit een leuke vent heeft gevonden, waarschijnlijk net zo onzeker als ik :P
Er zijn relatief weinig single hoogopgeleide mannen, helemaal in steden als Utrecht.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108077241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er zijn relatief weinig single hoogopgeleide mannen, helemaal in steden als Utrecht.
Ok :p thx voor de info, kan hier niet echt wat mee :')
pi_108078153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben een single hoogopgeleide man in regio Utrecht ;(

On topic:
Ik ben vandaag in een situatie terecht gekomen waarin ik met een meisje moest praten om iets te regelen; puur zakelijk/functioneel.

Ik durf gewoon niet goed met meisjes te praten en ik walg nu echt van mezelf :) Ik zou er alles voor over hebben om gewoon relaxed met meisjes te kunnen praten :)

Ik ben nu helemaal depri en het voelt alsof dat me nooit zal lukken :) Zo maar vroeg naar huis en naar bed.
pi_108078238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef benzin het volgende:

[..]

On topic:
Ik ben vandaag in een situatie terecht gekomen waarin ik met een meisje moest praten om iets te regelen; puur zakelijk/functioneel.

Ik durf gewoon niet goed met meisjes te praten en ik walg nu echt van mezelf :) Ik zou er alles voor over hebben om gewoon relaxed met meisjes te kunnen praten :)

Ik ben nu helemaal depri en het voelt alsof dat me nooit zal lukken :) Zo maar vroeg naar huis en naar bed.
Heb jij geen vrienden?
pi_108078366
quote:

[..]

On topic:

wat is in jou ogen gewoon relaxed praten met een meisje? Volgens mij kan dat aardig verschillen...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:18:34 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108078551
Ik kan echt niet nerveus worden van meisjes. Zelfs als ik smoorverliefd was had ik het onder controle.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108078567
quote:
Heb jij geen vrienden?
Hij is te hard voor zichzelf. Hij ziet de positieve dingen niet. En al doet hij wat leuks, dan zegt hij nog de dag er na dat zijn leven enkel kommer en kwel is dus dat heeft geen nut. Zolang hij met een negatieve bril de wereld bekijkt blijft hij hierin hangen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:22:50 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108078677
quote:
Op dit moment door je grenzeloze gebrek aan zelfvertrouwen geen relatiemateriaal.

quote:
On topic:

Story of your life he. Depressief over raken maar er uiteindelijk niks aan doen.
pi_108078820
Ben je eigenlijk nog naar psycholoog geweest, benzin?
pi_108078892
quote:
Heerlijk he, zo'n avondje zwelgen in zelfmedelijden. :)
pi_108079516
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb jij geen vrienden?
Nee. Ik hoop er ooit een paar te krijgen :)

Daarnaast ga ik op mijn werk en mijn studie alleen met jongens om.

quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heerlijk he, zo'n avondje zwelgen in zelfmedelijden. :)
Eerlijk is eerlijk, ik kan niet eens een normaal gesprek voeren met een vreemd meisje :')

Ik snap er geen hout van waarom ik dat niet gewoon kan, wil dat zo graag kunnen :(
pi_108079596
Er wordt gevraagd of je geen vríenden hebt. Niet of je geen vriendinnen hebt, dus wat is er mis met jongens van je studie?
Verder moet je wat aan je houding doen want je kon mij zien als vriendin maar ik heb een beetje genoeg van de smoesjes en het gedraai en zeggen dat je niemand hebt. Daar steek ik ook geen moeite in. Kleine tip misschien
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:48:27 #294
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_108079612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Ik hoop er ooit een paar te krijgen :)

Daarnaast ga ik op mijn werk en mijn studie alleen met jongens om.

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik kan niet eens een normaal gesprek voeren met een vreemd meisje :')

Ik snap er geen hout van waarom ik dat niet gewoon kan, wil dat zo graag kunnen :(
Zoek een bijbaantje in de horeca ofzo, dan zul je wel moeten leren om te praten met vrouwen.
pi_108079792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Er wordt gevraagd of je geen vríenden hebt. Niet of je geen vriendinnen hebt, dus wat is er mis met jongens van je studie?
Nja, ik dacht dat hij dat vroeg omdat hij ervan uitging dat het normaal is vrouwelijke vrienden te hebben: om vrouwelijke vrienden te hebben moet je met vrouwen praten.

Met de jongens van mijn studie is niets mis, die zie ik alleen nooit meer omdat ik al een half jaar met andere dingen bezig ben. Heb nog maar met 2 mensen van mijn studie contact.
quote:
Verder moet je wat aan je houding doen want je kon mij zien als vriendin maar ik heb een beetje genoeg van de smoesjes en het gedraai en zeggen dat je niemand hebt. Daar steek ik ook geen moeite in. Kleine tip misschien
Ik heb sowieso heel weinig contact, maar met mensen waar ik wel contact mee heb weet ik niet wanneer ik ze vrienden zou moeten doen. Met jou heb ik een keer ergens wat gedronken en bij je thuis geweest en dat is eigenlijk het meeste wat ik ooit heb gehad. Alleen in mijn hoofd heb ik een heel groot beeld bij het woord vriend en ik weet niet of normale mensen zoiets een vriendschap nomen.

Daarnaast weet ik dat ik lastig voor je ben :) Maar hoop dat je snapt waarom :) Het spijt me :)
pi_108079888
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik dacht dat hij dat vroeg omdat hij ervan uitging dat het normaal is vrouwelijke vrienden te hebben: om vrouwelijke vrienden te hebben moet je met vrouwen praten.

Met de jongens van mijn studie is niets mis, die zie ik alleen nooit meer omdat ik al een half jaar met andere dingen bezig ben. Heb nog maar met 2 mensen van mijn studie contact.
Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
pi_108079946
Ik heb sowieso heel weinig contact, maar met mensen waar ik wel contact mee heb weet ik niet wanneer ik ze vrienden zou moeten doen. Met jou heb ik een keer ergens wat gedronken en bij je thuis geweest en dat is eigenlijk het meeste wat ik ooit heb gehad. Alleen in mijn hoofd heb ik een heel groot beeld bij het woord vriend en ik weet niet of normale mensen zoiets een vriendschap nomen.

Zou dit niet komen omdat je om de haverklap afzegt??
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:13:35 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108080425
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef kree het volgende:
Ok :p thx voor de info, kan hier niet echt wat mee :')
Dat was het punt niet. Dat die meiden single zijn heeft niks met zelfvertrouwen te maken maar met dat er gewoon niet zo veel geschikte kerels zijn. Zorg dus dat jij een van die geschikte kerels wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
Idd. Vriendschappen moet je onderhouden. Als je er geen energie in steekt verwateren ze.
pi_108080492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat was het punt niet. Dat die meiden single zijn heeft niks met zelfvertrouwen te maken maar met dat er gewoon niet zo veel geschikte kerels zijn. Zorg dus dat jij een van die geschikte kerels wordt.

[..]
euhm nou dat neem je wel aan dat het niks met zelfvertrouwen te maken heeft.
Maar denk dat er ook zat meiden zijn die geen kerel vinden daarom.

Wel minder als mannen jaa :)

tweede, ben ermee bezig :)
pi_108080977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Daarnaast weet ik dat ik lastig voor je ben :) Maar hoop dat je snapt waarom :) Het spijt me :)
Vriendschappen moet je langzaam opbouwen.
En nog een tip:Niet wanhopig overkomen, daar houden mensen niet zo van

En nog iets, misschien bouw je niks op met wie dan ook omdat je eigenlijk geen vriendschappen wilt?
Denk er maar eens over na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')