abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108064582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Charger808 het volgende:
Ik lees dit topic nu net een beetje mee, maar ik snap niet waarom er zo fel wordt gereageerd?
Waarschijnlijk omdat dit voor sommigen nou al meer dan een jaar zo gaat en de users die daar bekend mee zijn hebben er niet zoveel geduld meer mee.
pi_108064599
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
Goed bedoeld, beetje onhandig gebracht? Zo interpreteer ik het althans.
Zo vat ik het ook op.
pi_108064624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je maakt het voor jezelf zwaar.
Misschien wel, misschien niet. Maar het is dan toch sowieso fijn dat iemand begrip toont en probeert anderen een hart onder de riem te steken?
pi_108064652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Maar het is dan toch sowieso fijn dat iemand begrip toont en probeert anderen een hart onder de riem te steken?
Ik lees het bericht anders dan jij
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108064702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik lees het bericht anders dan jij
Ik vraag me echt af wie het lezen zoals het bedoeld is, ik ben niet de enige die het zo leest en jullie zijn ook met meerdere mensen. Gek eigenlijk dat een stukje tekst zo verschillend kan worden opgevat.
pi_108064789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen getroll is en als je er niet mee om kan gaan kan je maar beter posten in het SC topic i.p.v. hier.
Vind je het raar dat ik het niet geloof?
pi_108064875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wie het lezen zoals het bedoeld is, ik ben niet de enige die het zo leest en jullie zijn ook met meerdere mensen. Gek eigenlijk dat een stukje tekst zo verschillend kan worden opgevat.
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar heeft ze nog ergens gepost hoe het echt bedoeld is dan?
pi_108064954
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Vind je het raar dat ik het niet geloof?
Dat het niet in jouw referentiekader past betekent niet dat iemand trollt. Het zijn geen users die hier nog maar net beginnen met posten of zo.
pi_108064992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om terug te lezen, maar heeft ze nog ergens gepost hoe het echt bedoeld is dan?
Nee. Tot dat ze dat doet zal het gissen blijven, maar nja. Normaal gesproken ben ik de pessimist die denkt dat alles slecht bedoeld is, maar ik kan hier gewoon echt niets slechts in zien.

Mja, wie weet hebben jullie gelijk :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:21:37 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108065092
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat wij daar in zouden trappen? :')
ja, want als je dit al geloofd man man man dan kan ik me lol op. Dan ben jij zo makkelijk te bespelen dat je alles voor me doet. Tot aal bv beltegoed aa toe kopen voor mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Is het je opgevallen dat de mensen die hopeloos in de liefde zijn en een vriendin willen het als positief opvatten omdat ze alles aangrijpen wat ze willen horen.

En dat iedereen die het tegen overgestelde leest, goed functionerende mensen in het dagelijks leven en liefde zijn.

Gho wie zal het stukje dan goed lezen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:22:50 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108065149
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Tot dat ze dat doet zal het gissen blijven, maar nja. Normaal gesproken ben ik de pessimist die denkt dat alles slecht bedoeld is, maar ik kan hier gewoon echt niets slechts in zien.

Het enige wat jij wilt is een vrouw die lief voor je is. En zij is lief in jou ogen omdat ze "begrip" toont.
Dus zo gek is het niet dat jij er niks slechts in leest.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_108065580
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef esperanza93 het volgende:

Gast, lees het bericht nog eens over en doe niet zo ontzettend naïef. Hetzelfde geldt voor Benzin.
Ik doe niet naief, ik hou de opties open.
pi_108065747
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef ook_gek het volgende:

Is het je opgevallen dat de mensen die hopeloos in de liefde zijn en een vriendin willen het als positief opvatten omdat ze alles aangrijpen wat ze willen horen.

En dat iedereen die het tegen overgestelde leest, goed functionerende mensen in het dagelijks leven en liefde zijn.

Gho wie zal het stukje dan goed lezen?
Ja, maar zoveel zegt dat niet over of iemand het goed of fout heeft.

Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
pi_108065759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is toch juist mooi dat ik eindelijk het idee heb dat een vrouw eens een keer lief is? Waarom willen jullie mij dat afpakken? Zo vaak komt dat niet voor.
Er is een groot verschil tussen iets lief willen vinden en het echt lief zijn van iets.
pi_108066034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen iets lief willen vinden en het echt lief zijn van iets.
En of het echt lief is verschillen de meningen dus. Het kan op z'n minst een kans gegeven worden en afgewacht worden toch?

Nu moet ik wel zeggen dat Benzin het allemaal iets te rooskleurig lijkt te zien...

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 17-02-2012 01:21:06 ]
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:51:18 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108066252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat het slap gelul is en het totaal niet gemeend is. Maar prima ik doe wel met haar mee dan.

Benzin je bent zo goed bezich de laatste jaren. Je bent als een groot voorbeeld voor mij. Als ik maar 10% was van wat jij bent had ik nu een gelukkig leven gehad. Maar helaas ben ik dat niet en zal ik nooit gelukkig kunnen worden.

Ik wil niet in me bed liggen, en als ik er in lig wil ik er niet meer uit. Zelfs mijn katten haten mij intens. Nieman wilt me horen zien of spreken. Ik ben nog minder dan het stof in een stofzuiger.

zucht, het komt nooit goed meer met me.

was ik maar zoals Benzin, dan was alles beter.
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:52:22 #267
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_108066283
;(

ik vind dus al een tijdje een meisje meer dan leuk, maar dat weet zij niet. misschien is ze wat hooggegrepen maar ik had me voorgenomen om met de carnaval het eens te proberen, dan is dat toch allemaal een stuk makkelijker en zulks.

nu keek ik net eens even op haar feestboek, blijkt ze dus sinds een paar dagen een vriend te hebben. :{

ik had zo iets van hmm jammer, tot ik beter keek, toen dacht ik GVD$#%W^^# :(

nu blijkt ze dus een relatie te hebben met een kerel die ik totaal niet kan uitstaan. het is echt zo'n persoon die er iets té graag bij wil horen. En ik wist überhaupt niet dat ze elkaar op enige manier kenden.

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:56:26 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108066420
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Shispeed het volgende:
;(

ik vind dus al een tijdje een meisje meer dan leuk, maar dat weet zij niet. misschien is ze wat hooggegrepen maar ik had me voorgenomen om met de carnaval het eens te proberen, dan is dat toch allemaal een stuk makkelijker en zulks.

nu keek ik net eens even op haar feestboek, blijkt ze dus sinds een paar dagen een vriend te hebben. :{

ik had zo iets van hmm jammer, tot ik beter keek, toen dacht ik GVD$#%W^^# :(

nu blijkt ze dus een relatie te hebben met een kerel die ik totaal niet kan uitstaan. het is echt zo'n persoon die er iets té graag bij wil horen. En ik wist überhaupt niet dat ze elkaar op enige manier kenden.

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je eerder actie moeten ondernemen.

nu op naar de volgende vrouw, je hebt je kans verkeken.
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:57:33 #269
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_108066467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

had je eerder actie moeten ondernemen.

nu op naar de volgende vrouw, je hebt je kans verkeken.
ik weet het, maar ik had het gewoon totaal niet verwacht ;(
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:58:26 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108066497
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik weet het, maar ik had het gewoon totaal niet verwacht ;(
tja het leven zit vol verrassingen he. En als jij geen actie onderneemt dan doet iemand anders dat wel.

Leer er van en op naar de volgende.
pi_108066784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat het slap gelul is en het totaal niet gemeend is. Maar prima ik doe wel met haar mee dan.

Benzin je bent zo goed bezich de laatste jaren. Je bent als een groot voorbeeld voor mij. Als ik maar 10% was van wat jij bent had ik nu een gelukkig leven gehad. Maar helaas ben ik dat niet en zal ik nooit gelukkig kunnen worden.

Ik wil niet in me bed liggen, en als ik er in lig wil ik er niet meer uit. Zelfs mijn katten haten mij intens. Nieman wilt me horen zien of spreken. Ik ben nog minder dan het stof in een stofzuiger.

zucht, het komt nooit goed meer met me.

was ik maar zoals Benzin, dan was alles beter.
Jij bent veel te sarcastisch. Als zij het slecht bedoelde was ze in elk geval een stuk subtieler.
pi_108066954
Gaat het nou nog steeds over die ene post??

Ik zag er geen kwaad in eigenlijk, lijkt me getyped vanuit een goed hart met een goede bedoeling ook.
Maarja als je het zo kritisch gaat analyseren dan lijkt het inderdaad over te komen als lullig.

Dat idee had ik niet eigenlijk.

Maarja wie ben ik :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 00:23:48 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108067195
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef Shispeed het volgende:

[..]

haha man je klinkt als een beurshandelaar ^O^
haha nou of dat nou zo goed is....

Maar zo zie ik het, je bent nooit de enige. Dus zorg dat jij de eerste bent en durf de stap te nemen.
Gaat het niet zoals de bedoeling was, leer er dan van en blijf er niet in hangen.

En tuurlijk heb je altijd wel een zwak voor 1 vrouw die je blijft houden. Maar dat is menselijk :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij bent veel te sarcastisch. Als zij het slecht bedoelde was ze in elk geval een stuk subtieler.
oh wat vervelend zeg, dat was geheel niet mijn bedoeling :{

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 17-02-2012 01:18:48 ]
  vrijdag 17 februari 2012 @ 01:24:01 #274
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108068193
Hou deze reeks eens netjes!

Ik heb posts verwijderd en genote.
pi_108068209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 01:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Hou deze reeks eens netjes!

Ik heb posts verwijderd en genote.