abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108060176
en hebben jullie je grote liefde een kaartje gestuurd? Of nog beter, iets gekregen? :)
Had me wel wat voor de mensen hier geleken, al was het anoniem, toch een stapje nemen ofzoiets
pi_108060279
Ik keek gister bij de twits van vriendinnen. Zelfs veel mooie meiden kregen blijkbaar niks met Valentijn. En maar (hetzij subtiel) klagen :D
.. was in use.
pi_108060336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Snowfish het volgende:
Ik keek gister bij de twits van vriendinnen. Zelfs veel mooie meiden kregen blijkbaar niks met Valentijn. En maar (hetzij subtiel) klagen :D
Ik ging met vrienden naar een cafe, zaten ook veel mooie meiden die blijkbaar ook niks beters te doen hadden op valentijnsavond :P. Maar niks tegen gezegd natuurlijk :P.
pi_108060549
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik ging met vrienden naar een cafe, zaten ook veel mooie meiden die blijkbaar ook niks beters te doen hadden op valentijnsavond :P. Maar niks tegen gezegd natuurlijk :P.
Dat het je is opgevallen is al waardevol op zich :P
.. was in use.
pi_108060948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:

Mijn respect voor iedereen hier die al zo'n lange tijd alleen zijn maar toch doorgaan. Het lijkt me echt ontzettend naar. Ik wil jullie geen depressieve gevoelens aanpraten maar er mag best wel eens gezegd worden dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Deze mensen zijn doorgaans heel erg aardig heb ik het idee en de meeste van jullie verdienen dit eigenlijk niet.

Ik wens iedereen veel succes hier ... en het moet moeilijk zijn als je verlangt naar liefde en het niet kan krijgen om welke reden dan ook vooral ook in de recessie.
Wat is dat ontzettend lief! Dankjewel!

Het is fijn om te lezen dat je de situatie begrijpt :) Ben benieuwd naar je tips.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:07:39 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108061370
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat is dat ontzettend lief! Dankjewel!

Het is fijn om te lezen dat je de situatie begrijpt :) Ben benieuwd naar je tips.
ben je nou echt zo dom, of is dit precies wat je wil horen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108061475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ben je nou echt zo dom, of is dit precies wat je wil horen?
Het is iemand die mensen die het moeilijk hebben even een hart onder de riem steekt. Daar is niets mis mee :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:14:14 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108061717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is iemand die mensen die het moeilijk hebben even een hart onder de riem steekt. Daar is niets mis mee :)
je bent dus echt zo dom. Gho had je hoger ingeschat.

Jij hebt dus niet door dat het 1 grote troll reactie is, en sterker nog neerbuigend naar jou / jullie toe?

Waarom denk je dat iedereen zo vel reageren op haar. Alleen de mensen die echt diep in de problemen zitten vinden het oh zo "lief"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_108061965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je bent dus echt zo dom. Gho had je hoger ingeschat.

Jij hebt dus niet door dat het 1 grote troll reactie is, en sterker nog neerbuigend naar jou / jullie toe?

Waarom denk je dat iedereen zo vel reageren op haar. Alleen de mensen die echt diep in de problemen zitten vinden het oh zo "lief"
Ze laat haar medelijden blijken, dat zouden meer mensen moeten doen. Ik vind het prettig als mensen me begrijpen en als ze aardig zijn. Ik lees er niets neerbuigends in.

Ik vind het een prettige reactie om te lezen :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:22:08 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108062164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze laat haar medelijden blijken, dat zouden meer mensen moeten doen. Ik vind het prettig als mensen me begrijpen en als ze aardig zijn. Ik lees er niets neerbuigends in.

Ik vind het een prettige reactie om te lezen :)
nee Benzin dit moet je niet prettig vinden, het enige wat je leest is wat je wilt lezen.
Het enige wat je wilt horen is dat je begrepen wordt. En dat staat in dat stukje tekst ja.
Maar als je al die gehele ondertoon er niet uit kan halen heb jij nog een hele hele lang weg te gaan.

Maar het bevestigt maar weer eens dat jij alleen maar wilt horen wat jij wilt. Zo lang het in jou straatje pas neem je het voor 100% aan.

Je wilt toch niet dat mensen over je heen lopen? Moet je lekker deze houding vast houden. Je bent dan als een tam mak hondje zo makkelijk.

Maar goed, wat jj wilt jongen. Niet komen huilen straks dat vrouwen onaardig zijn he?
pi_108062352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee Benzin dit moet je niet prettig vinden, het enige wat je leest is wat je wilt lezen.
Het enige wat je wilt horen is dat je begrepen wordt. En dat staat in dat stukje tekst ja.
Maar als je al die gehele ondertoon er niet uit kan halen heb jij nog een hele hele lang weg te gaan.

Maar het bevestigt maar weer eens dat jij alleen maar wilt horen wat jij wilt. Zo lang het in jou straatje pas neem je het voor 100% aan.

Je wilt toch niet dat mensen over je heen lopen? Moet je lekker deze houding vast houden. Je bent dan als een tam mak hondje zo makkelijk.

Maar goed, wat jj wilt jongen. Niet komen huilen straks dat vrouwen onaardig zijn he?
Gast, ik vind je vaak goede reacties hebben, maar dit valt me wel een beetje van me tegen. Ik lees ook gewoon een aardige reactie. Een tikkeltje neerbuigend misschien, en het is wat anders als de poster een troll is, maar zo komt de post op mij iig totaal niet over. IRL zou het wel wat neerbuigend en gênant zijn als iemand het in het openbaar tegen me zou zeggen (zo van: jij kan niet versieren. daar zou ik me wat voor schamen), maar dit is in het algemeen en anoniem op een forum, dan is het gewoon aardig bedoeld lijkt me.
pi_108062721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef ook_gek het volgende:

Ik denk dat jullie een ondertoon lezen die er niet is.

quote:
Maakt me niet echt uit, zo lang ik maar krijg wat ik wil vind ik eigenlijk alles best.

quote:
Het is toch juist mooi dat er nu eentje aardig is?
pi_108062864
Ik zie ook het probleem van die reactie niet zo.

Ik zie meer een probleem met een stel users die er gelijk veels te fel op reageren en maar gelijk hun conclusies trekken en van het slechtste uitgaan. Want zij weten het immers veel beter.

Als ze al serieus was (en het wat ongelukkig bracht hooguit) dan heeft ze toch al geen zin meer om te reageren hier waarschijnlijk.

En als het een troll is, boeie.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:35:08 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108062880
Ik had geen kaartje gekregen, had ik ook niet verwacht na mijn eerdere reacties op de enige persoon die me kaartjes heeft gestuurd het afgelopen jaar.

Ik had wel een smsje gekregen van mijn beste vriendin, wat ik ontzettend lief van haar vond. Ze weet dat ik er niet aan doe, maar wilde me toch graag een fijne dag wensen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:41:39 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108063215
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Gast, ik vind je vaak goede reacties hebben, maar dit valt me wel een beetje van me tegen. Ik lees ook gewoon een aardige reactie. Een tikkeltje neerbuigend misschien, en het is wat anders als de poster een troll is, maar zo komt de post op mij iig totaal niet over. IRL zou het wel wat neerbuigend en gênant zijn als iemand het in het openbaar tegen me zou zeggen (zo van: jij kan niet versieren. daar zou ik me wat voor schamen), maar dit is in het algemeen en anoniem op een forum, dan is het gewoon aardig bedoeld lijkt me.
Wat ik zeg, het is meer dan neerbuigend het is precies zeggen wa de mensen willen horen. Niks meer niks minder.

Als ik een kloon aan maak en me voor doet als vrouw en ik zeg alles wat ze willen horen en ze voelen zich begrepen. Dan zullen ze alles voor me doen. Tot aan geld storten aan toe wanneer ik zal zeggen dat ik het financieel diep diep moeilijk heb. Met andere woorden, misbruik maken van de situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef benzin het volgende:

Ik denk dat jullie een ondertoon lezen die er niet is.

Ze drukt precies op de knopjes bij jullie waar jullie zo naar verlangen. Het is spelen met gevoelens en misbruik maken.

quote:
Maakt me niet echt uit, zo lang ik maar krijg wat ik wil vind ik eigenlijk alles best.

En di instelling moet je echt gaan verranderen, want er komt anders een dag dat iemand jou onwijs in de maling gaat nemen. Neem dat van mij aan. Die gaan misbruik maken van jou situatie.

quote:
Het is toch juist mooi dat er nu eentje aardig is?
Het is niks meer om haar eigen ego te strelen over jullie rug. En dat is niet OK

Wat ik net zeg, als ik een vrouwelijke kloon aan maak en precies zeg wat jullie willen horen doen jullie alles voor mij.

Maar goed, ik laat het hier bij. Als je graag een gruggengraat van een weekdier wilt hebben en lekker over je heen wil laten lopen moet je inderdaad dat soort reacties omarme.

Succes er mee.

Mijn voorspelling? Zo lang je die instelling niet verranderd zal het nooit wat gaan worden met je en zal je op dit gebied niks bereiken.

Hoop voor jullie dat je zeer snel het gaan inzien.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:49:10 #241
367931 Charger808
Bite my shiny metal ass!
pi_108063620
Ik lees dit topic nu net een beetje mee, maar ik snap niet waarom er zo fel wordt gereageerd?
Wat is er mis met begrip hebben voor iemand? Ik snap ook wel dat veel mensen in dit topic niet helemaal gelukkig zijn met hun liefdesleven. Zelf gaat het bij mij op dit moment ook niet zo lekker in de liefde. Dan is het ook prettig dat er mensen zijn die je begrijpen...
Niets mis mee dus in mijn ogen (ook al is het een troll)

oh en richard_prf
jij bekijkt alles wel van een erg theoretische kant...libido, krachttraining, testosteron en dan allemaal theorieën erover. Ik denk niet dat het de goede weg is richting het 'oplossen van je problemen'.
pi_108063841
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat ik zeg, het is meer dan neerbuigend het is precies zeggen wa de mensen willen horen. Niks meer niks minder.

Als ik een kloon aan maak en me voor doet als vrouw en ik zeg alles wat ze willen horen en ze voelen zich begrepen. Dan zullen ze alles voor me doen. Tot aan geld storten aan toe wanneer ik zal zeggen dat ik het financieel diep diep moeilijk heb. Met andere woorden, misbruik maken van de situatie.
Je brengt me op ideeën. Thanks man.
pi_108063931
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Je brengt me op ideeën. Thanks man.
Denk je nou echt dat wij daar in zouden trappen? :')
pi_108063967
Er staat ongeveer in: Als ik zo'n kutleven had had ik mezelf van kant gemaakt.
Echt lief ja :')
pi_108063989
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat wij daar in zouden trappen? :')
Jawel, als je in dat berichtje trapt trap je ook wel in een slijm-wijf.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef twi het volgende:

[..]

:D
Tja! Alles voor een paar uggs, jwz.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ik zie ook het probleem van die reactie niet zo.

Ik zie meer een probleem met een stel users die er gelijk veels te fel op reageren en maar gelijk hun conclusies trekken en van het slechtste uitgaan. Want zij weten het immers veel beter.

Als ze al serieus was (en het wat ongelukkig bracht hooguit) dan heeft ze toch al geen zin meer om te reageren hier waarschijnlijk.

En als het een troll is, boeie.
Gast, lees het bericht nog eens over en doe niet zo ontzettend naïef. Hetzelfde geldt voor Benzin.
pi_108064093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Murdera het volgende:
Nja, dat betekent dat ze begrijpt hoe zwaar het is, dat is goed toch?

Echt, jullie lezen het veel te wantrouwend :')
pi_108064126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Je maakt het voor jezelf zwaar.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108064285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, wat moet jij een ontzettend zwaar en moeilijk bestaan hebben.

Overigens, wat is dit voor getroll?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef richard_prf het volgende:
Niet zozeer het niet hebben van vriendin dat het leven zo ondraaglijk maakt, meer het gebrek aan liefde en steun in moeilijke tijden. Al is het volledige gebrek aan intimiteit in je twintiger jaren ook ronduit heel erg vervelend. Maar hier zoek ik oplossingen voor.

1 Antidepressiva verlaagd je libido aanzienlijk. In mijn geval is dat ook zo.

Problemen waardoor mijn libido omhoog is gegaan:

1 Krachttraining: " Heeft krachttraining een invloed op je libido?"

"Een hoog testosterongehalte in het lichaam van de man heeft een positieve invloed op z’n libido.Als een man veel traint met gewichten, stijgt zijn testosteronspiegel, op voorwaarde dat hij een goed uitgebalanceerd fitnessprogramma volgt. "

2 Meisje G... dat ik zo dichtbij haar was en de aanrakingen hebben mijn onderdrukte gevoelens doen verdwijnen. En het lijkt erop dat het niet tijdelijk is.

3 Gezond eetpatroon lijkt in mijn geval het libido te hebben verhoogd.

Oplossingen:

Veel masturberen/ naar de hoeren gaan. lijkt voor de hand liggend... echter vermoed ik dat je libido hier alleen maar door omhoog gaat dus dat valt sowieso al af. zie - mylifeisgrey... hij neukt elke week hoeren zonder condoom... die kant wil ik niet opgaan.

Jezelf niet blootstellen aan materiaal dat de onderdrukte gevoelens kan vrijmaken zoals in films, radio, televisie.

Chemische castratie

300 gram zoethout per dag schijnt het testosteron drastisch te verlagen.

Androgenen - Finasteride

Efedrine

progesteron supplementen

anti-oestrogenen

Een van deze opties of een combinatie ervan ga ik binnenkort proberen. Maar niet voordat ik de bijeffecten heb doorgenomen.

Ik hoop dat op die manier het verlangen naar een vriendin ook drastisch gaat afnemen of zelfs helemaal gaat verdwijnen dat zou nog beter zijn.
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:06:12 #249
119554 -Strawberry-
pi_108064442
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef esperanza93 het volgende:

Overigens, wat is dit voor getroll?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het geen getroll is en als je er niet mee om kan gaan kan je maar beter posten in het SC topic i.p.v. hier.
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:09:33 #250
291856 kutkloon7
pi_108064577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je maakt het voor jezelf zwaar.
Wel een beetje ja. Het is geen ramp om geen vriendin te hebben. Ik bedoel, het is leuk, maar het helpt je niet verder ergens mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Murdera het volgende:
Goed bedoeld, beetje onhandig gebracht? Zo interpreteer ik het althans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')