Ja die site zat ik al op.. krijg je 150+ adressen en ze hebben ze allemaal per 12 op en pagina gezet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef BrandX het volgende:
http://www.vvvcadeaubon.nl/Cadeaubon_gekregen.aspx
vul je woonplaats in en je weet waar je het kan uitgeven.
Overigens doen benzinestations nooit mee aan dat soort zaken, dus ik vrees het ergste voor je.
zie jij op het kaartje dan niet waar ze zitten?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die site zat ik al op.. krijg je 150+ adressen en ze hebben ze allemaal per 12 op en pagina gezet.
Werkt voor geen meter kan ik drie kwartier gaan lopen zoeken.
Dat is wel een slimme manier van jou. Heb je vroeger wel gerookt of ook niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef KoekiMonster het volgende:
Ik Zeg Stoppen met Roken want ja, waar is het goed voor![]()
ik doe elke 3 dagen 5 euro in een potje en geef uit alsof ik rook, maar ik verneuk me longen niet
als ik 50 ben ofzo haal ik het potje open, EN HEB IK HARDE DOEKOES, en goeie longen
Wel leuk verhaal na 2 weken je longen al naar de ''kanker'' ja ?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef BrandX het volgende:
-lol, dat was heul niet voor mij bedoelt-
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef KoekiMonster het volgende:
Ik Zeg Stoppen met Roken want ja, waar is het goed voor![]()
ik doe elke 3 dagen 5 euro in een potje en geef uit alsof ik rook, maar ik verneuk me longen niet
als ik 50 ben ofzo haal ik het potje open, EN HEB IK HARDE DOEKOES, en goeie longen
nee die waren al naar hun gallemiezenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel leuk verhaal na 2 weken je longen al naar de ''kanker'' ja ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |