Hangt er wel een beetje van af waarvanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Geef toe, er is niets zo vies als gewoon zweten.
Vieze zweetchineesquote:Op zondag 12 februari 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink anderhalve liter vloeistof per uur sporten en terug in de kleedkamer pis ik er iets minder dan een halve liter uit.
En ik zweet als een otter.
There
Komt door spruitjes en zuurkool. Huuuquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mijn vader stinken wij niet als we zweten en die stomme Ollanders wel.
Dan eet je gewoon niet genoeg knoflookquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mijn vader stinken wij niet als we zweten en die stomme Ollanders wel.
Polen ook... smerige penetrante stank van nicotine, drank en zweetquote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens wat leerlingen van Armeense afkomst, die kunnen echt heel erg stinken als ze zwetenVolgens mij heeft dat echt met het eten te maken..
Ditquote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef Tezz het volgende:
Jamaar jamaar jamaar.....ik kan echt een half uur in een sauna zitten zonder te zweten??? Heel vreemd? Ik drink genoeg vocht (minstens anderhalve liter water op een dag).
Ik zweet overigens wel tijdens het sporten of op een snikhete vochtige dag.
Heelijk hequote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor kou maar schaatsen is leuk en als je kunt schaatsen en je pakt je goed in krijg je het juist warm. Heb daarna lekker een raketje gehaald.
Ben overigens niet rozig vandaag! Misschien raak je er op een gegeven moment aan gewend.
Jammer want had uit voorzorg gevraagd of iemand voor me wilde invallen met tennis vnv maar kon net zo goed zelf dus.
watje
Op de TV kijken is prettiger hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef AnneX het volgende:
Zweten ? Gewoon met mate.
Niet té veel en niet té weinig.
Kan gewoon niet tegen hitte.
/herinnert zich ontbijten om 9 uur halfdood in een streepje schaduw en 30 graden op een grieks eiland.
Wij doen technisch en laden een film op de aaipet...
Half 'stoned' op het werkquote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heelijk hewas vanochtend ook nog geweest, en nu de hele dag al aan het werk, helaas wel enorm rozig, heb een vermoeiende dienst haha maar wel gezellig.
Eens kijken of het lukt!quote:
Hahha ja zoietsquote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Half 'stoned' op het werk
Vanochtend viel er nog geen sneeuw dus had je geluk
Niks ervanquote:
Thx.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks ervanTof dat je er mee bezig bent
Oh dear vast janken die film ( voor mij haha) ben benieuwdquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
zo, lekker gegeten *burp* en gewerkt *tikketik*
Nu naar Steven Spielberg's War Horse.
Trustequote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef z80 het volgende:
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Dat zei Bassie altijdquote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef z80 het volgende:
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Ja, en de motoriek als zij beiden tegelijk worden geinterviewd.quote:
Nee, maar we hadden nog wat andere dingetjes te doenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden nog wat andere dingetjes te doen
Het was wéér te kort![]()
Leuk ook wat echt persoonlijks.
Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, en de motoriek als zij beiden tegelijk worden geinterviewd.
Beiden naar voren buigen, beiden tegen de leuning rusten.
Gek hé, kan het niet herhalen en heb wel veel herkend en teruggehoord/
teruggezien.
Zijn toch gewoon havervlokken die je gebruikt?? Waarom dat weken? Ik eet ze gewoon 'vers' in de yoghurt..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Nou, de oats staan in de koelkast, ben benieuwd
Mnouja, iedereen doet hetquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon havervlokken die je gebruikt?? Waarom dat weken? Ik eet ze gewoon 'vers' in de yoghurt..
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Nou, de oats staan in de koelkast, ben benieuwd
De blauwe van Hahne? Heb ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Sta hier net hetzelfde te doen!
Ik zag trouwens een pak quakers of zoiets voor bijna 2 euro en ernaast een zak duits spul voor 38 cent... die maar genomen
Is het al niet druk nu vanwege het schaatsen? Hier zitten ze vol vanwege alle ongelukken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Mn ziekenhuissie zal het wel druk hebben weer
Hopelijk kan ik er zelf wel geraken per glibber & trein
Ik mag morgen op en neer naar Bunnikquote:Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoop dat het morgenavond mee valt.. anders geen college voor me denk ik.
Ja het is idioot druk op de gipskamer, bij de orthopedie, bij de chirurgiequote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is het al niet druk nu vanwege het schaatsen? Hier zitten ze vol vanwege alle ongelukken.
Zoete dromenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Vond je het wat
Mensch wat ben ik moe van al die verhalen vandaag en overdag wijn ben ik niet meer gewend
Slaaaapje doen
Ik wist dat het ging komen, vond het moeilijk niks te zeggen. Net niet de top 10 gehaald..quote:Op maandag 13 februari 2012 00:20 schreef golfer het volgende:
Masterchef Aussie nog bekeken.
Traantje, want Kumar is eruit.
Dat ie niet zou winnen was me vanaf het begin duidelijk, maar ik had hem meer dan die Peter de top-10 gegund.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wist dat het ging komen, vond het moeilijk niks te zeggen. Net niet de top 10 gehaald..
En de moeder van George werd boos op em omdat Kumar eruit lag (zei George later).
Ja, zo stokoud en nog steeds lekker kunnen koken.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar Kumar is gewoon een schatje en knap dat hij als 63-jarige het zo lang tussen die jongeren heeft volgehouden
Mijn vader moet zelfs instructies krijgen hoe de magnetron werktquote:Op maandag 13 februari 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo stokoud en nog steeds lekker kunnen koken.
ja, daar snap ik ook allemaal niks van.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn vader moet zelfs instructies krijgen hoe de magnetron werkt
Neuh maar ik bedoel natuurlijk in al het moderne technieken geweld enzo...
Ten eerste ben jij toch nog geen 63?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, daar snap ik ook allemaal niks van.
Ik wel maar de auto's rijden hier gewoon normaal langs en ik heb ook al treinen horen rijdenquote:Op maandag 13 februari 2012 06:50 schreef Isabeau het volgende:
G'morgen P! Zit met een ontbijtje voor me en heb nog niet naar buiten gekeken.
Het is donker buitenquote:Op maandag 13 februari 2012 06:50 schreef Isabeau het volgende:
G'morgen P! Zit met een ontbijtje voor me en heb nog niet naar buiten gekeken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 07:21 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ik ben blij met het weer! Ik fiets naar mijn werk en dat is 8 kilometer. Best koud met min tien! Dus vandaag kan ik gewoon lekker gaan fietsen buiten zonder extra overbroek, extra oorwarmers onder mijn muts en een extra paar overhandschoenen!
Ik voel mij ook niet echt fit. Maar we gaan gewoon doorquote:Op maandag 13 februari 2012 08:49 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en ik voel me nog steeds alles behalve fitEens kijken hoe dat vandaag verder gaat, anders mijn afspraakvijre dag morgen maar gebruiken om nog even verder bij te komen
Assen was nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 09:20 schreef freecell het volgende:
!
Echt, ik hoor ook allemaal mensen hier uit de stad over ijzel?
*wrijft nog eens in ogen*
Het was hier vanochtend knap verradelijk, sommige delen niks aan de hand, paar straten verderop spiegelglad. Wellioht was dat bij jullie ook zo?quote:Echt, ik hoor ook allemaal mensen hier uit de stad over ijzel?
*wrijft nog eens in ogen*
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhh.. wakker..
Hier kan ik zo boos om worden: http://nos.nl/artikel/340375-ontslaggolf-in-basisonderwijs.html
Vooral die laatste zin![]()
Ik hoop dat ik nog werk heb volgend jaar
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:20 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ze vliegen overal, om er vervolgens achter te komen dat er te weinig overblijft om het werk fatsoenlijk te blijven doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dit zit me dus al sinds donderdag dwars..
Dat is ook zo'n lekkere dooddoener..... Iedereen kletst elkaar maar na op dit soort thema's.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
De kosten zitten niet in de onderwijzers maar in de overhead
En dat is dus gewoon niet zo.. denk ik.. overhead? wtf?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
De kosten zitten niet in de onderwijzers maar in de overhead
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:35 schreef TAV74 het volgende:
Als je minder overhead wilt moet je ook eens iets doen aan de belachelijk bureaucratisering van het onderwijs (en dat geldt voor meer sectoren, zeuren over teveel overhead, maar wel iedere maand 10 kilo aan nieuwe regeltjes naar binnen fietsen).
Dat moet zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 10:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n lekkere dooddoener..... Iedereen kletst elkaar maar na op dit soort thema's.
Als je minder overhead wilt moet je ook eens iets doen aan de belachelijk bureaucratisering van het onderwijs (en dat geldt voor meer sectoren, zeuren over teveel overhead, maar wel iedere maand 10 kilo aan nieuwe regeltjes naar binnen fietsen).
Hier gaan ze er bij bosjes uit door het digitaal maken van alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Bluezz het volgende:
Hier vallen ze ook bij bosjesDat is dan weer door de reorganisatie. Gewoon hop, al heb je 35 jaar gewerkt, je baan is overtallig en je kan moven.
Jups en tegen de tijd dat ze allemaal in 'de markt' terecht zijn gekomen en gewend aan marktconforme arbeidsomstandigheden zul je net zien dat het leerlingenaantal weer aantrekt. Ja dan ben je ze dus kwijt.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het echt van de zotte worden. Plus....fijn al die docenten in de WW. Wat dan? Kosten ze ook een boel geld en de kids zijn er de dupe van
Dat ook maar ook de re-reorganisatie... allerlei lagen moeten weer verdwijnen of worden weer anders verdeeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaan ze er bij bosjes uit door het digitaal maken van alles.
En er moesten zoveel docenten bij de afgelopen jaren! Dus veel mensen kozen de PABO omdat daar veel werkgelegenheid wasquote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Jups en tegen de tijd dat ze allemaal in 'de markt' terecht zijn gekomen en gewend aan marktconforme arbeidsomstandigheden zul je net zien dat het leerlingenaantal weer aantrekt. Ja dan ben je ze dus kwijt.
Nja, toen ik meer dan 10 jaar geleden aan de PABO begon was al duidelijk dat de banen niet meer voor het oprapen lagen en alleen maar minder werden, dus wie ooit die onzin is blijven volhouden?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En er moesten zoveel docenten bij de afgelopen jaren! Dus veel mensen kozen de PABO omdat daar veel werkgelegenheid was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Last in-first out is niet meer aan de orde, anders zat ik wel ok geloof ik (al is het krap) maar ze kijken nu naar andere dingen dus tja... En het zou zomaar kunnen dat de hele school dicht moet vrees ik. Al is die kans gelukkig wel wat kleiner, maar toch..quote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dan echt het idee dat je eruit vliegt sun?
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Zat voor de grap op CWI vacatures te bekijkenKom er wel een tegen voor fotograaf waar ik wel voor in aanmerking zou komen, alleen ga ik er dan slechts 300,- op vooruit terwijl dat een fulltime functie is..
Misschien ook ff zoeken naar een rechtsbijstand voor werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zit bij bondslidmaatschap in.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ook ff zoeken naar een rechtsbijstand voor werk?
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit bij bondslidmaatschap in.
nja hangt natuurlijk wel een beetje af wat ze daarna is gaan doenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef MaximusTG het volgende:
Vriendin van mn broertje deed PABO, maar was er mee gestopt omdat ze het toch niet echt leuk vond. Niet eens een slechte keuze blijkt nu dus..
Ook in onze rechtsbijstandsverzekering als het goed is (weet het nooit helemaal zeker, even nakijken).quote:Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit bij bondslidmaatschap in.
quote:
gelet op de reputatie van de vorige AZ sponsor zou ik dus maar voor CNV gaanquote:
Stilte voor de storm? (komende sneeuw ellende later deze week wellicht? )quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Bluezz het volgende:
En ja het is rustig op het werkOp maandag? Echt idioot
Why not? Bij beantwoorden kan je toch ergens in het originele bericht wel een kruisje toevoegen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Communikaasie peeps
Krijg net via e-mail uitnodiging binnen voor een rondleiding op een stand in Barcelona. Moet middels een kruisje aangeven voor wat voor optie ik wil gaan.
Een kruisje zetten in een e-mail?rly?
's werelds een na grootste mobiele telefoonfabrikant
Dan moet je snappen dat je de juiste encoding voor je HTML bericht moet gebruiken, omdat er anders dit gebeurt bij je lezers:quote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Why not? Bij beantwoorden kan je toch ergens in het originele bericht wel een kruisje toevoegen?
[ ] wordt %7Fquote:%7F Ja, ik neem deel aan de rondleiding op maandag 27 februari van 10 tot 11 uur
Ah, Encoding hellquote:Op maandag 13 februari 2012 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je snappen dat je de juiste encoding voor je HTML bericht moet gebruiken, omdat er anders dit gebeurt bij je lezers:
[..]
[ ] wordt %7Fen de rest van het berichtje is ook vernaggeld.
Ja, ik denk dan: plain text!! Maar dan kunnen de communicaasie aviseurs hun mooie bedrijflogo's niet kwijtquote:Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, Encoding hell.
Als je het denkt goed te hebben, dan krijgt de ontvanger ipv een Kruisje een 'ç' ofzo.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan: plain text!! Maar dan kunnen de communicaasie aviseurs hun mooie bedrijflogo's niet kwijt
ASCII Art.
Hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef golfer het volgende:
In het kader van alle andere berichten lees ik net een Twitterberichtje van een oud-collega van mij van het bedrijf waar ik tot vorig jaar heb gewerkt:
ze zijn failliet.
Gebruik eens VLC met de AALib extensie. Kun je films kijken in Ascii artquote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan best mooi zijn...
Beetje dubbel, want ik had een grote mate van loyaliteit en betrokkenheid bij die club en heb nog steeds contact met mijn ex0-collega's en aan de andere kant wist ik al een tijdje dat het slecht ging en dat ik ongeveer de enige echte moneymaker voor ze was voordat mijn gezondheid het niet meer toeliet om te blijven werken.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Zat voor de grap op CWI vacatures te bekijkenKom er wel een tegen voor fotograaf waar ik wel voor in aanmerking zou komen, alleen ga ik er dan slechts 300,- op vooruit terwijl dat een fulltime functie is..
Zijn al een groot aantal uitspraken over geweest. Bij gedwongen vertrek hoeft de medewerker niks terug te betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 99,99 % van de gevallen is dat loos alarm, maar ze kunnen natuurlijk geen risico nemen.quote:
Nee, nou daar ga ik ook van uit hoor. Lijkt me ook gewoon niet logisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zijn al een groot aantal uitspraken over geweest. Bij gedwongen vertrek hoeft de medewerker niks terug te betalen.
ze zijn er flink mee bezig nu, kost weer een hoop centenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
In 99,99 % van de gevallen is dat loos alarm, maar ze kunnen natuurlijk geen risico nemen.
Geen zonnetje hier maar wel lekker gelunchwandeltquote:Op maandag 13 februari 2012 12:03 schreef MissHobje het volgende:
Tis trouwens heerlijk fiets weerzonnetje en het is warm
gewoon een vest aan lijkt nu voldoende
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het druilerig en kil![]()
Knoop doorgehakt: morgenochtend sporten, nu ff lekker warm douchen en mijn kindle er bij pakken, straks een kop warme soep en een stuk quiche. Even afleiding van mijn sombere bui..
Goedzo!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het druilerig en kil![]()
Knoop doorgehakt: morgenochtend sporten, nu ff lekker warm douchen en mijn kindle er bij pakken, straks een kop warme soep en een stuk quiche. Even afleiding van mijn sombere bui..
Wat voor taartjes heb je gemaakt FC? Ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Golfer, das raar inderdaad dat soort dingen. Dan hoor je er niet bij,maar toch ook weer wel.
Hier over 5 minuutjes taart nummer 2in de oven schuiven. Valt me behoorlijk mee hoe simpel je taarten kan bakken zonder melk en eiRuikt fantastisch hier
en was ik eindelijk aan het fietsen kreeg ik net een paar buien op mijn koppiequote:Op maandag 13 februari 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen zonnetje hier maar wel lekker gelunchwandelt
Kokos en appelkruimelquote:Op maandag 13 februari 2012 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat voor taartjes heb je gemaakt FC? Ben benieuwd hoe het smaakt
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Kokos en appelkruimel
Niet veel anders dan anders denk ik, ik ben vrij goed in vervangen
En net nog maar even koekjes gebakken
Zo verantwoord dat ze bijna niet lekker kunnen zijn, maar de jongens zijn fanatiek aan het eten
Ach lekker toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:54 schreef freecell het volgende:
Het ziet er nogal saai uit
[ afbeelding ]
Die appeltaart is ook wel echt goedquote:Op maandag 13 februari 2012 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ach lekker toch?
Ik krijg trek in appeltaart door je post
Mama's appeltaart blijft altijd de lekkerste hequote:Op maandag 13 februari 2012 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Die appeltaart is ook wel echt goed
Recept van mama
beetje lijnzaad er bijquote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mweh, was er niet wild van.. Kan beter een smoothie maken volgens mij, van yoghurt en fruit.
In de smoothie bedoel je dan he? Dat hebben ze hier wel bij de molen geloof ik, waar ik deze week toch nog naartoe wilde.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de smoothie bedoel je dan he? Dat hebben ze hier wel bij de molen geloof ik, waar ik deze week toch nog naartoe wilde.
Sunnyquote:Op maandag 13 februari 2012 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx guys![]()
voel me wel een beetje een zeikerd soms hoor, maar goed. ben blij dat het er ff uit komt
Wen er maar vast aan, tenzij je van plan bent de komende 45 jaar dezelfde baan te behouden.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:28 schreef LieLie het volgende:
Dit is echt gek een sollicitatiebrief schrijven
Lijkt me wel iets voor Lielie, toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, tenzij je van plan bent de komende 45 jaar dezelfde baan te behouden.
Ik vind het schrijven van een sollicitatiebrief niet raar, maar wel voor een functie die ik al uitvoer, bij een bedrijf waar ik al werk, voor een vacature die op mij geschreven isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, tenzij je van plan bent de komende 45 jaar dezelfde baan te behouden.
Echt niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor Lielie, toch?![]()
Oude mensen (70+) komen er vaak nooit meer overheen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:20 schreef golfer het volgende:
Wat vervelend voor je oma, Memo. Ouwe mensen zijn altijd nog vrij lang van slag door zoiets.
Alarminstallatie laten aanleggen bij haar?
Al gezienquote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag was ik tussen het werken door naar Another Year gegaan:
http://www.dailymail.co.u(...)s-The-Good-Life.html
Aanrader voor Bloes & Golfert
Hoe vond je het? Ik ben zelf op zich wel fan van films waarin 'klein' geacteerd wordt (door m'n toneelverleden, deze film had zomaar ook een toneelstuk kunnen zijn).quote:
Tuurlijk is het daar goed mee, liefde van de man gaat door de maag enzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw, speltspaghetti, dat klinkt goed! En kokosolie
Lekker eten vanavond dus. Ook alles goed met maxilot?
Gewoon zodat je hem helemaal in het kadertje hebt?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Moet je nou zo'n QR code van echt superdichtbij fotograferen/scannen of van een afstandjeHij lukt niet
Weet wel dat ik het een ontroerende film vond.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Ik ben zelf op zich wel fan van films waarin 'klein' geacteerd wordt (door m'n toneelverleden, deze film had zomaar ook een toneelstuk kunnen zijn).
Vond het einde alleen zo raar...
Bij sommigen doet ie het gewoon niet en anderen pakt ie meteenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon zodat je hem helemaal in het kadertje hebt?
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef minilot het volgende:
Toen ik net een smartphone had gekocht in oktober (had daarvoor echt nog een treurig koelkastmodel van zeven jaar oud) heb ik nog best een flink een poosje hardnekkig geprobeerd om QR-codes daadwerkelijk te fotograferen voordat ik erachter kwam dat dat niet zoveel zin heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:59 schreef minilot het volgende:
Toen ik net een smartphone had gekocht in oktober (had daarvoor echt nog een treurig koelkastmodel van zeven jaar oud) heb ik nog best een flink een poosje hardnekkig geprobeerd om QR-codes daadwerkelijk te fotograferen voordat ik erachter kwam dat dat niet zoveel zin heeft.
Ik krijg niet eens een programma geïnstalleerd op mij Androidphone om die QR codes te kunnen lezen.quote:
Market en barcodescanner aanklikkenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een programma geïnstalleerd op mij Androidphone om die QR codes te kunnen lezen.
Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie deze scannen?
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie deze scannen?![]()
Wat kan ik ermee ?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een programma geïnstalleerd op mij Androidphone om die QR codes te kunnen lezen.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Mijn QR-scanner pakt 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie deze scannen?Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 13 februari 2012 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Is dat dorp van jou dan 8 km breed?
![]()
Info lezen, naar een website gaan, het kan vanalles zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat kan ik ermee ?
Op affiches oid zIe ik het staan en dat het info is ?
Wie maakt mij wijzer...
Kan je hem voor ons hier plaatsen, dat menu?quote:
ja, we gaan try-outen bij hun voor een all-in prijs het nieuwe menu inclusief drankjes uitproberen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Tezz het volgende:
Gaan jullie weer naar Truffels B&G? Leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Jep:quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je hem voor ons hier plaatsen, dat menu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep:Hhhmmmm, dat lusten we allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Jaaa, geniaal hè? Ik blijf er maar naar kijken/luisteren, elke paar dagen!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Had deze ook al op mijn FB gegooid, maar wat een geweldige versie I Follow Rivers door Triggerfinger![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa, geniaal hè? Ik blijf er maar naar kijken/luisteren, elke paar dagen!
Ik vond dat al een goed liedje.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
die van Blaudzun mag er ook zijn trouwens![]()
Ik ook, dus ik ken nu al 3 goede versiesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dat al een goed liedje.
Blaudzun is sowieso tofquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
die van Blaudzun mag er ook zijn trouwens![]()
Klinkt als: moet ik ook eens bezoekenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:25 schreef minilot het volgende:
Vrije dag doorgebracht in De Groene Passage in Rotterdam..![]()
quote:
wat zoek je?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
Weet iemand nog een leuk hotel in Berlijn? Ik zie door de hotels het bos niet meer..
een hotel of een goedkope plaats om te overnachten?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
Weet iemand nog een leuk hotel in Berlijn? Ik zie door de hotels het bos niet meer..
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef Vork het volgende:
[..]
wat zoek je?
Ik heb toevallig vorige week hier geboekt: http://www.michelbergerhotel.com
Ik zoek een hotel, in het centrum als het even kan. Met een fijn ontbijt, schone kamers. Niet iets heel geks of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef z80 het volgende:
[..]
een hotel of een goedkope plaats om te overnachten?
ik heb zelf in een appartement op een paar honderd meter van potsdam gezeten.
niet luxe maar wel schoon en compleet. via belvilla
even een waarschuwing. als je met de auto gaat moet deze voorzien zijn van een groene stikker.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek een hotel, in het centrum als het even kan. Met een fijn ontbijt, schone kamers. Niet iets heel geks of zo.
Die hebben we toevallig een paar weken geleden gehaald toen we naar Oberhausen of Osnabruck gingen, ik haal ze altijd door elkaarquote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef z80 het volgende:
[..]
even een waarschuwing. als je met de auto gaat moet deze voorzien zijn van een groene stikker.
een zogenaamde umweltplakette. het niet hebben kost 60¤.
of als optie de auto net buiten de ring parkeren en met het ov verder de stad in.
Lie, in 2009 zat ik tot mijn tevredenheid hier:quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
Welke?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:03 schreef LieLie het volgende:
Net een ander geboekt, en de treinkaartjes
All Seasons Alexanderplatz.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke?
En destijds gingen we ook met de trein.
Nicequote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie, wo tot vr.
Zou ik hem wel of niet moeten kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Wat een vreemde depressieve film was dit:
http://www.imdb.com/title/tt1439572/
Leukquote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie, wo tot vr.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Die trein rijdt hier door de straatDus toen mijn moeder uit Berlijn terug kwam heeft ze me gebeld zodat ik bij de spoorwegovergang kon gaan staan zwaaien
![]()
Was leuk
Hij staat al in de lijstquote:
Oh, da's wel héél centraal ja.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit jaar geen Valentijnsdag
14-02-12
= 0
sorry
Starved Baked Potato... weer wat geleerdquote:
Succes straks en ik wil jouw 'optel' nog wel even zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Starved Baked Potato... weer wat geleerd
Goh ik ben blij dat het 'opstel' eruit is, morgen alleen maar druk maken om mn sollicitatie. Is alweer even geleden dat ik een gesprek had, voel weer een beetje spanning.
Welterusten!
Och en mijn mama is jarig vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit jaar geen Valentijnsdag
14-02-12
= 0
sorry
Nou....ik vind er behoorlijk veel flaws in zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
Die werd mij ook afgelopen weekend aangeraden. Toch maar eens naar kijken dan
Ook leuk, tenenkrommende seriesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....ik vind er behoorlijk veel flaws in zitten.
Alleen al het begin vond ik tenenkrommend! Sinds The Day of the Triffids ontwaken vele hoofdpersonen in ziekenhuizen nadat de wereld zo'n beetje is vergaan, zonder enig benul van wat er is gebeurdHier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |