Hangt er wel een beetje van af waarvanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Geef toe, er is niets zo vies als gewoon zweten.
Vieze zweetchineesquote:Op zondag 12 februari 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik drink anderhalve liter vloeistof per uur sporten en terug in de kleedkamer pis ik er iets minder dan een halve liter uit.
En ik zweet als een otter.
There
Komt door spruitjes en zuurkool. Huuuquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mijn vader stinken wij niet als we zweten en die stomme Ollanders wel.
Dan eet je gewoon niet genoeg knoflookquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mijn vader stinken wij niet als we zweten en die stomme Ollanders wel.
Polen ook... smerige penetrante stank van nicotine, drank en zweetquote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens wat leerlingen van Armeense afkomst, die kunnen echt heel erg stinken als ze zwetenVolgens mij heeft dat echt met het eten te maken..
Ditquote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef Tezz het volgende:
Jamaar jamaar jamaar.....ik kan echt een half uur in een sauna zitten zonder te zweten??? Heel vreemd? Ik drink genoeg vocht (minstens anderhalve liter water op een dag).
Ik zweet overigens wel tijdens het sporten of op een snikhete vochtige dag.
Heelijk hequote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor kou maar schaatsen is leuk en als je kunt schaatsen en je pakt je goed in krijg je het juist warm. Heb daarna lekker een raketje gehaald.
Ben overigens niet rozig vandaag! Misschien raak je er op een gegeven moment aan gewend.
Jammer want had uit voorzorg gevraagd of iemand voor me wilde invallen met tennis vnv maar kon net zo goed zelf dus.
watje
Op de TV kijken is prettiger hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef AnneX het volgende:
Zweten ? Gewoon met mate.
Niet té veel en niet té weinig.
Kan gewoon niet tegen hitte.
/herinnert zich ontbijten om 9 uur halfdood in een streepje schaduw en 30 graden op een grieks eiland.
Wij doen technisch en laden een film op de aaipet...
Half 'stoned' op het werkquote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heelijk hewas vanochtend ook nog geweest, en nu de hele dag al aan het werk, helaas wel enorm rozig, heb een vermoeiende dienst haha maar wel gezellig.
Eens kijken of het lukt!quote:
Hahha ja zoietsquote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Half 'stoned' op het werk
Vanochtend viel er nog geen sneeuw dus had je geluk
Niks ervanquote:
Thx.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks ervanTof dat je er mee bezig bent
Oh dear vast janken die film ( voor mij haha) ben benieuwdquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
zo, lekker gegeten *burp* en gewerkt *tikketik*
Nu naar Steven Spielberg's War Horse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |