5,5 is voldoende toch? Op school tenminste wel altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wtf, een 5,5 slechts? Ik wens mijn vrouw nu alvast heel veel succes mocht het ooit nodig zijn
dit dus, ik scoorde ook een 5.5quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef flipsen het volgende:
Ja, met een 5,5 zou ik nét geslaagd zijn. Overigens had ik niet eens zoveel fouten, maar het gaat erg snel naar beneden als je iets fout antwoordt.
Beter dan mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:05 schreef breaky het volgende:
5,1 hier. Ben dus niet "ingeburgerd".Ik vind veel vragen nogal flauw (ik vergeet altijd kaartjes te sturen voor ongeboren babies..en hier geef je trouwens een kado)....vraag me af of dit soort vragen ook bij het inburgerings examen voorkomen.
Onzin. Ik heb al 10 jaar een rekening van de Rabobank en zit in de VS.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Ik heb net een telefoongesprek met mijn bank gehad, om een aantal verzekeringen die nog liepen op te zeggen. Komen ze ermee dat ik geen rekening meer bij ze mag hebben, omdat ik permanent in het buitenland woon.
Dit is de rabobank, trouwens...
Maar jij hebt geen slapende honden wakker gemaakt. Het schijnt tussen zomer '10 en zomer '11 veranderd te zijn. Net voor de "Oh wij zijn zo internationaal" campagne van juni, zeg maarquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb al 10 jaar een rekening van de Rabobank en zit in de VS.
tsja, het kan onzin zijn, ik vertel hier geen verhaaltje. Ik gebruik de rekening ook nauwelijks, maar het leek mij wel makkelijk om aan te houden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb al 10 jaar een rekening van de Rabobank en zit in de VS.
Tja, zo haal je nooit een voldoende natuurlijkquote:
Ik was even aan het twijfelen, maar als zoon van een Nederlandsch leraar schaam ik me rot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, zo haal je nooit een voldoende natuurlijk
Dat dus, denk ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zelfde probleem met Rabo gehad. Belde een keer met het lokale kantoor en kreeg te horen dat ik eigenlijk geen rekening meer mocht hebben, omdat ik in het buitenland woon. Dat was vorig jaar en heb er nooit wat over weer gehoord. Rekening heb ik nog steeds. Ik denk dat als je voor voldoende saldo zorgt, dat er weinig aan de hand is eigenlijk.
Gemak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag e echt af waarom je nog een rekening wilt hebben in Nederland als je hem nauwelijks nog gebruik.
Een vorm van verlatingsangst?
Het is een soort van verzekering voor als alles hier naar het gootje gaat is er altijd nog NL met een bankrekening om de terugkeer door te komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag e echt af waarom je nog een rekening wilt hebben in Nederland als je hem nauwelijks nog gebruik.
Als ik in NL ben, de Ib-groep inderdaad, kleine dingen binnen familie, etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
1) Mijn vrouw heeft nog wel eens een klant in Europa, en dan is binnen de Eurozone het makkelijk geld overmaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat is niet ongewoon!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:03 schreef Teslynd het volgende:
In dat artikel staat, dat de banken het zelf niet goed weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |