Ik ben redelijk koningsgezind.....(niet voor maar zeker niet tegen) zoals opgemerkt in een ander topic over Johan Friso hier op Fok: Een koning(in) is niet duurder dan een president, plus een koning(in) blijft meestal langer zitten....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat KAAers meer koningsgezind zijn dan de thuisblijvers. Ik zelf en de meeste van mijn mede-NLers die ik hier ken wel, maar hoe zit dat met jullie?
Als er iets is waar ik me werkelijk niet druk over maak is dat het koninklijke huis. Sneu voor Frizo dat hij in het ziekenhuis ligt, maar meer niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat KAAers meer koningsgezind zijn dan de thuisblijvers. Ik zelf en de meeste van mijn mede-NLers die ik hier ken wel, maar hoe zit dat met jullie?
Heerlijk, die geur. Dat heb ik al heel erg lang niet meer geroken. Ik kan me nog herinneren hoe toen ik in Frankrijk werkte het licht van de ene dag op de andere veranderde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
net terug van een rondje hardlopen door het bos en daar kon je die muffe geur van de herfst al ruiken... nog wel een lekker temperatuurtje
In het midden en noorden hier is het nog hartje zomer hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef Gaoxing het volgende:
Ik denk dat ik de zon maar weer ga opzoeken voordat het hier voorjaar wordt. Dat duurt me te lang
Ik ben in ieder geval geen voorstander van een Republiek zonder koningshuis, het gaat namelijk toch prima zo? En ja, ik heb het nieuws van Friso even gevolgd.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Maar jij zit dan ook meteen in 25C+ en! 80%+ luchtvochtigheid, en dat maakt het allemaal weer wat onplezieriger.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef Shivo het volgende:
Haha hier zitten we nu juist in een goede periode waarin het aangenaam koel is. Moeilijk voor te stellen dat het over vier weken weer continue 25C+ is.
Een republiek is duurder en minder standvastig dan een monarchie. Zolang de rol van de koning ceremonieel blijft, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Dat ligt er aan, als er iets goeds uitkomt dan voel ik me verbonden met het Britse koningshuis maar als het negatieve publiciteit is dan distantier ik me er van...maar dat doen we toch allemaalquote:Op zondag 19 februari 2012 10:41 schreef Individual het volgende:
Ik had het van jou ook niet anders verwacht rechtsedirecte!Ben je ook koningsgezind als het op de koningin van jouw eiland aankomt?
ja zeker als je, zo als ons hier in het zuiden, er niet elke dag mee geconfronteerd wordtquote:
Binnenkort is het bij ons ook zo ver. Een supermarkt bij ons in de buurt heeft er al op ingespeeld. Die verkopen nu al survivalpaketten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden dat NZ werd getroffen door de zware aardbeving in Christchurch
de een zijn dood....quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Binnenkort is het bij ons ook zo ver. Een supermarkt bij ons in de buurt heeft er al op ingespeeld. Die verkopen nu al survivalpaketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |