Ik ben redelijk koningsgezind.....(niet voor maar zeker niet tegen) zoals opgemerkt in een ander topic over Johan Friso hier op Fok: Een koning(in) is niet duurder dan een president, plus een koning(in) blijft meestal langer zitten....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat KAAers meer koningsgezind zijn dan de thuisblijvers. Ik zelf en de meeste van mijn mede-NLers die ik hier ken wel, maar hoe zit dat met jullie?
Als er iets is waar ik me werkelijk niet druk over maak is dat het koninklijke huis. Sneu voor Frizo dat hij in het ziekenhuis ligt, maar meer niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat KAAers meer koningsgezind zijn dan de thuisblijvers. Ik zelf en de meeste van mijn mede-NLers die ik hier ken wel, maar hoe zit dat met jullie?
Heerlijk, die geur. Dat heb ik al heel erg lang niet meer geroken. Ik kan me nog herinneren hoe toen ik in Frankrijk werkte het licht van de ene dag op de andere veranderde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
net terug van een rondje hardlopen door het bos en daar kon je die muffe geur van de herfst al ruiken... nog wel een lekker temperatuurtje
In het midden en noorden hier is het nog hartje zomer hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef Gaoxing het volgende:
Ik denk dat ik de zon maar weer ga opzoeken voordat het hier voorjaar wordt. Dat duurt me te lang
Ik ben in ieder geval geen voorstander van een Republiek zonder koningshuis, het gaat namelijk toch prima zo? En ja, ik heb het nieuws van Friso even gevolgd.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Maar jij zit dan ook meteen in 25C+ en! 80%+ luchtvochtigheid, en dat maakt het allemaal weer wat onplezieriger.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef Shivo het volgende:
Haha hier zitten we nu juist in een goede periode waarin het aangenaam koel is. Moeilijk voor te stellen dat het over vier weken weer continue 25C+ is.
Een republiek is duurder en minder standvastig dan een monarchie. Zolang de rol van de koning ceremonieel blijft, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Individual het volgende:
Dat ligt er aan, als er iets goeds uitkomt dan voel ik me verbonden met het Britse koningshuis maar als het negatieve publiciteit is dan distantier ik me er van...maar dat doen we toch allemaalquote:Op zondag 19 februari 2012 10:41 schreef Individual het volgende:
Ik had het van jou ook niet anders verwacht rechtsedirecte!Ben je ook koningsgezind als het op de koningin van jouw eiland aankomt?
ja zeker als je, zo als ons hier in het zuiden, er niet elke dag mee geconfronteerd wordtquote:
Binnenkort is het bij ons ook zo ver. Een supermarkt bij ons in de buurt heeft er al op ingespeeld. Die verkopen nu al survivalpaketten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden dat NZ werd getroffen door de zware aardbeving in Christchurch
de een zijn dood....quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Binnenkort is het bij ons ook zo ver. Een supermarkt bij ons in de buurt heeft er al op ingespeeld. Die verkopen nu al survivalpaketten.
Die snap ik niet helemaal. Bedoel je dat je weinig binding met de rest van de regio voelt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:24 schreef breaky het volgende:
Ik voel me trouwens een KAA in Laos...niet zozeer Indo-China of Zuid Oost Azie.
ik dacht dat dat alleen bij een male flu gold?quote:
M'n vrouw zou zeggen je bent 'dude-sick'.quote:
Inderdaad. Ik heb niet in omringende landen gewoond dus als ik daar kom ben ik net zoals de eerste beste toerist. Ik zou trouwens niet weten of ik wel in Thailand zou willen wonen. Dat land voelt gewoon anders, ookal hebben Laos en Thailand veel met elkaar gemeen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Bedoel je dat je weinig binding met de rest van de regio voelt?
35 graden Celsius of Fahrenheit?quote:
Lijkt me zo'n huis waar je niet alleen 's nachts door de gangen wilt wandelen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:13 schreef Individual het volgende:
Een deel van het kasteel aan het begin van mijn straat staat te koop!
http://www.primelocation.(...)ils/id/BRBX11094899/
[ afbeelding ]
..nu nog even de loterij winnen en ik verhuis!
...je kan altijd dromen he?
Beetje lullig TV-tje voor een huis van 2 miljoen euro.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:13 schreef Individual het volgende:
Een deel van het kasteel aan het begin van mijn straat staat te koop!
http://www.primelocation.(...)ils/id/BRBX11094899/
[ afbeelding ]
..nu nog even de loterij winnen en ik verhuis!
...je kan altijd dromen he?
Niet doen, als je eenmaal begin met het verlagen van je eisen dan is er geen weg terug meer, gewoon voet bij stuk houden en alleen tekenen als er een grotere TV komt!!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef Individual het volgende:
De kleine TV in de keuken en de 'enge' gangen neem ik graag op de koop toe.
Ik heb ook een tv in de keuken maar die moet echt niet te groot zijn heur.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef Individual het volgende:
De kleine TV in de keuken en de 'enge' gangen neem ik graag op de koop toe.
quote:Beste ondertekenaar van de petitie,
De petitie is nu door ruim 21.000 mensen uit de hele wereld ondertekend. Ook veel prominenten uit het bedrijfsleven en de politiek hebben de petitie ondertekend. We hebben veel positieve publiciteit gehad en hebben nu zelfs onze eigen website: www.nederlanderblijven.nl.
Het kabinet heeft ons echter in de kou laten staan. Vrijdag 2 maart is het wetsvoorstel ongewijzigd aangenomen door de ministerraad. De uitzonderingen die dubbele nationaliteit nu nog mogelijk maken zullen dus komen te vervallen als de Tweede Kamer het wetsvoorstel goedkeurt. De Kamer zal het wetsvoorstel binnenkort gaan behandelen.
Wat kunt u nog doen?
* Laat de Tweede Kamer weten dat dit niet kan! Stuur een mailtje of een twitterbericht! Het is belangrijk dat vooral CDA, VVD en PVV van zo veel mogelijk mensen horen. Een beleefd, kort mailtje is al voldoende. Een kleine moeite voor een belangrijk onderwerp. Laat van u horen! ....
Het vrije blije Nederland dat ik verliet in 2000 bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik had hier een tijdje terug de website gepost waarop een petitie stond tegen het wetsvoorstel voor het afschaffen van de dubbele nationaliteit he? Hoe het verder ging:
[..]
Net nu ik hoop had dat ze zich toch zouden bedenken. Hopelijk kan D66 (en andere partijen die tegen zijn) er nog een stokje voor steken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik had hier een tijdje terug de website gepost waarop een petitie stond tegen het wetsvoorstel voor het afschaffen van de dubbele nationaliteit he? Hoe het verder ging:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |