Mihaylov, een geweldige keeper.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Michailov, Vermeer, Velthuizen
Allemaal een maatje te klein.
Die plaatjes en logo's met "Wij Zijn De Zesde" erop zijn soms wel geestig.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat zou het prachtig zijn als Ajax 6e wordt
Staat gelijk met Luukinhoquote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hij is nú 2e topscorer in Nederland, dat bedoelde ik.. Alleen Dost nog voor zich.
Gaat echt niet gebeuren. Die hebben met een fitte selectie gewoon een goede ploeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat zou het prachtig zijn als Ajax 6e wordt
Ah. Ikke snappo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hij is nú 2e topscorer in Nederland, dat bedoelde ik.. Alleen Dost nog voor zich.
En elke club zou wel weten wie van die 2 ze zouden kiezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dromen magquote:Op zondag 12 februari 2012 18:23 schreef Stringer het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Die hebben met een fitte selectie gewoon een goede ploeg.
Maar gaan we dat nog te zien krijgen, Ajax met een fitte ploeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:23 schreef Stringer het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Die hebben met een fitte selectie gewoon een goede ploeg.
1x 35 en 1x31quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je taai de komende week![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De stand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende weekBEDANKT MAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je taai de komende week![]()
★★★
De stand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende weekAjax speelt twee keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je taai de komende week![]()
edit: er klopt wel meer niet van je lijstje
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
John Guidetti. Overduidelijk. 3 hattricks in 3 thuiswedstrijden op rij is gewoon indrukwekkend ziek.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verwarrend. Wie is er nu beter: Luck of Sjon?
Goed verhaalquote:Zondags een topdag,
12:30 GRO - PSV
14:30 AJA - NEC & UTR - AJA
16:30 FEY - VIT
De stand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende weekWordt lastig volgende week, 2 wedstrijden tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je taai de komende week![]()
record van Dillen stelt niet zoveel voor. In die jaren was er nauwelijks sprake van een fatsoenlijke verdediging.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coen Dillen kan daar een puntje aan zuigen
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef Snuf. het volgende:
Ajax gaat volgende week gewoon weer verliezen van Utrecht
Je keek toen al?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef eight het volgende:
[..]
record van Dillen stelt niet zoveel voor. In die jaren was er nauwelijks sprake van een fatsoenlijke verdediging.
Is Guidetti niet iemand als Arnautovic? Dat hij bij een volgende, verkeerde, club twee jaar niks laat zien. Luuk lijkt me stabieler, intelligenter ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John Guidetti. Overduidelijk. 3 hattricks in 3 thuiswedstrijden op rij is gewoon indrukwekkend ziek.
Luuk heeft zich al 2 seizoenen bewezen, overduidelijk Luuk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is Guidetti niet iemand als Arnautovic? Dat hij bij een volgende, verkeerde, club twee jaar niks laat zien. Luuk lijkt me stabieler, intelligenter ook.
Arnautovic was altijd al een blaag, terwijl Guidetti juist een leuke persoonlijkheid is.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is Guidetti niet iemand als Arnautovic? Dat hij bij een volgende, verkeerde, club twee jaar niks laat zien. Luuk lijkt me stabieler, intelligenter ook.
Hetzelfde geldt ben ik bang voor Luuk de Jong en Bas Dost..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef PabloLopez het volgende:
dit is kut, nu weet je zeker dat guidetti volgend seizoen weg is
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Guidetti het volgende:
Maaskant is echt de verschrikkelijkste analist die ik de afgelopen tijd heb gezien.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Arnautovic was altijd al een blaag, terwijl Guidetti juist een leuke persoonlijkheid is.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is al iets heel anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer sympathie voor em dan voor Arnautovic.
In die jaren scoorde iedereen gemakkelijk. De top 3 van meeste doelpunten zijn allemaal in de periode 1956 t/m 1961 behaald. Zegt genoeg lijkt mequote:
Guidetti doet in het veld ook geen gekke dingen...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is al iets heel anders.
Wat? Hij is erg geliefd bij de trainer, de spelers, de supporters, de gehele technische staf. Hij heeft geen ruzie met iemand, hij laat zich nooit kenmerken door irritant onsportief gedrag. Dus wat wil je nou precies zeggen?quote:
Dat is waar. Hij beheerst zich prima.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Guidetti doet in het veld ook geen gekke dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |