en dan stort je maar neer alsof je een rotschop hebt gehadquote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Hij word wel geraakt, Wormgoor pakt 'm bij zijn been met zijn linkerhand.
Nee, hij valt gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dan stort je maar neer alsof je een rotschop hebt gehad
open hem zelf danquote:Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef eight het volgende:
TTWat begrijp de ts niet aan een LIVE eredivisieverslag
Psv?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kennen Reis en Koeman elkaar?
dezelfde dealerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kennen Reis en Koeman elkaar?
Je haalt Ajacied422 en Ajacied4lf door elkaarquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, met zo'n topic-hunter als dat jij bent...
Reis heeft debuut gemaakt dankzij Koeman.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Toen zat Reis toch nog net pas in de jeugd?
hoi.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je haalt Ajacied422 en Ajacied4lf door elkaar![]()
ik had de laatste post, dus opende hem.
Toen was hij net gehaald ja en maakte geloof ik zijn debuut onder koeman. Ik weet het niet zekerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Toen zat Reis toch nog net pas in de jeugd?
Je hebt gelijk! Mijn excuses voor de beledigingquote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je haalt Ajacied422 en Ajacied4lf door elkaar![]()
ik had de laatste post, dus opende hem.
Ruben Schaken natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Wie the fuck is dat met zijn BA kapsel?
Ga weg man, is toch lachen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Dat sneeuwballen gooien is wel triest, zijn hetzelfde kaliber debielen dat het maasgebouw bestormden
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Mijn excuses voor de belediging
50% van de Feyenoord supporters.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Dat sneeuwballen gooien is wel triest, zijn hetzelfde kaliber debielen dat het maasgebouw bestormden
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Idd. Ik denk dat de politie straks ook met getrokken pistolen z'n ronde doet langs de tribune om die randfiguren onder controle te houden!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als ze maar oppassen, Feijenoorders hebben nu ook ammunitiequote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat de politie straks ook met getrokken pistolen z'n ronde doet langs de tribune om die randfiguren onder controle te houden!
Ja totdat het een ijsbal is en Nicky Hoffs een gat in zijn hoofd heeftquote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef alors het volgende:
[..]nou he toch, echt vergelijkbaar idd
laat ze toch man die 2 keer per jaar dat er sneeuw ligt.
ZIt jij te kijken? We voetballen NAAR RECHTS he nu? Afgelopen 4 minuten staat er echt erge druk op 't doel van Vitesse.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, zit jij die wedstrijd te kijken of niet?
Net ff een stukje, de rest krijg ik momenteel wat slecht meequote:Op zondag 12 februari 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, zit jij die wedstrijd te kijken of niet?
Komop man.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ZIt jij te kijken? We voetballen NAAR RECHTS he nu? Afgelopen 4 minuten staat er echt erge druk op 't doel van Vitesse.
In die 4 minuten schoten Bakkal en Guidetti op goal en kregen we een corner. Het gaat niet éxtreem veel over richting Feijenoord, al is het balbezit van 37% wel enorm schrijnend.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komop man.Dat noemen ze een counter. Je weet wel, als je snel uitbreekt nadat de tegenpartij die druk op jouw helft zet ineens de bal verliest.
Voor Feijenoord jaquote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is weer tijd voor een penalty ...
Ging over Martins Indi?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
"AAAAAHA, AAAAAAHA"
En daarna klonk het als "[..] GUIDETTI, [..] GUIDETTI"
AAAAAHAA, AHAAAAA.
[..] zal dan wel "John" zijn?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verstond het ook totaal niet. Was het dan "Martins indi, Martins indi"
AHAAAA< AHAAAA?
Swerts had idd beter bij AZ kunnen blijven.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Hij had nooit naar feyenoord moeten gaan
Ik doelde op fernandez.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Swerts had idd beter bij AZ kunnen blijven.
Nu wil niemand dat pestjong en heeft hij dat door en houdt hij zijn mond dus maar. Geloof me, zodra hij de kans krijgt is dit Wijnaldem revisited.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef Marktplaatsman het volgende:
Cabral is trouwens volwassen geworden. Vorig seizoen zat hij steeds in de media te huilen en te dreigen met een transfer omdat hij constant op de bank zat door Miyaichi
Jullie hebben een dikke rus die nog niet eens een helft kan vol maken als beste spitsquote:Op zondag 12 februari 2012 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Die Havenaar kan er niks van. Kutjap.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:56 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Die Havenaar kan er niks van. Kutjap.
En weer iemand die Ajax er meteen bij betrekt.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:58 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Jullie hebben een dikke rus die nog niet eens een helft kan vol maken als beste spits
Nog 3 maanden ja, gratiesch en voor nietschquote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. 2 goals...weg met die gast!
Japanners zijn gemiddeld 1 meter 70.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij moet wennen aan Nederland , maar in Japan is het een fenomeen
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij schiet net als de the a team, altijd mis
Ik moest lachen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij schiet net als de the a team, altijd mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |