SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Stagequote:
Maar wel door veel mensen mee gevraagd wordenquote:
Dat doen ze alleen omdat ze weten dat je toch niet mee gaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel door veel mensen mee gevraagd wordenen elke keer nee zeggen
BURN!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen omdat ze weten dat je toch niet mee gaat.
Neen, de mensen die het weten vragen het niet of vieren het niet. Ik zweer wollaquote:Op zondag 12 februari 2012 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen omdat ze weten dat je toch niet mee gaat.
Ja praat het maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, de mensen die het weten vragen het niet of vieren het niet. Ik zweer wolla
/care of je het wil geloven of nietquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care of je het wil geloven of niet
Blazer met van die emblemen. Moet alleen opschieten ze erop te maken.quote:
Jezusquote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
Gister gingen een vriendin van mij en ik een nummer aanvragen bij de DJ, maar ik wist niet hoe het nummer heette en zij durfde het niet te vragenHebben we daar vijf of tien minuten gestaan van 'jij gaat het vragen', 'nee, jij!'. Dus uiteindelijk heb ik dat gedaan, vraagt iemand anders: 'hebben jullie een nummertje gemaakt?'. Ik moest huillachen
Zo´n zwarte jas met kikkers d´r op genaaid en zoquote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blazer met van die emblemen. Moet alleen opschieten ze erop te maken.![]()
En jij dan?
Hoeveel wel nietquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo´n zwarte jas met kikkers d´r op genaaid en zo
Hoezo?quote:
Om een beeld te schetsen. Zie nu een jas vol met kikkers voor mequote:
Ik heb er twee liggen, en nog een aantal emblemen en zoquote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Om een beeld te schetsen. Zie nu een jas vol met kikkers voor me
Ah okequote:Op zondag 12 februari 2012 17:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb er twee liggen, en nog een aantal emblemen en zo
WTF.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
Gister gingen een vriendin van mij en ik een nummer aanvragen bij de DJ, maar ik wist niet hoe het nummer heette en zij durfde het niet te vragenHebben we daar vijf of tien minuten gestaan van 'jij gaat het vragen', 'nee, jij!'. Dus uiteindelijk heb ik dat gedaan, vraagt iemand anders: 'hebben jullie een nummertje gemaakt?'. Ik moest huillachen
Ik wordt depressief van jouw vakantieplanningquote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Muisraket het volgende:
Geen vakantie + moeten werken + niet/nauwelijks kunnen carnavallen, da's pas balen.*Zelfmedelijden*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wordt depressief van jouw vakantieplanningHoe kan het een vakantieplanning zijn als ze geen vakantie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik heb vakantiequote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe kan het een vakantieplanning zijn als ze geen vakantie heeft.
Het blijft een vakantieplanning want ik heb vakantie.quote:
Oke danquote:Op zondag 12 februari 2012 19:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het blijft een vakantieplanning want ik heb vakantie.
Inderdaad. Nu maar hopen dat ze het in de kroegen bij het orgineel houdenquote:
Laatste tijd al regelmatig die remix gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat ze het in de kroegen bij het orgineel houden
Goedverdoeme. Carnaval is een tijd van carnavalsmuziek, niet van remixenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laatste tijd al regelmatig die remix gehoord.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goedverdoeme. Carnaval is een tijd van carnavalsmuziek, niet van remixen
Inderdaad. Twee jaar geleden (of drie.. hoe oud is dat nummer?) Lag ik met carnavals 's nachts wakker omdat ik dat nummer in m'n hoofd had.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Het orgineel daarvan is trouwens wel
Die heeft dan wel echt indruk gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee jaar geleden (of drie.. hoe oud is dat nummer?) Lag ik met carnavals 's nachts wakker omdat ik dat nummer in m'n hoofd had.
Inderdaad. Dat was trouwens ook wel een hele toffe carnaval.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die heeft dan wel echt indruk gemaakt.
Onder andere door dat liedje?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was trouwens ook wel een hele toffe carnaval.
Er waren belangrijkere factoren. Maar dat nummer associeer ik nog steeds met die carnaval.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Onder andere door dat liedje?
Tofquote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er waren belangrijkere factoren. Maar dat nummer associeer ik nog steeds met die carnaval.
hmm, beetje jammer wel jaquote:
Agerumquote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Muisraket het volgende:
Geen vakantie + moeten werken + niet/nauwelijks kunnen carnavallen, da's pas balen.*Zelfmedelijden*
[..]
WTF.
tssskquote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het lied ooit hebben ze ook verpest
Goed zo!quote:
Wij reden net vanuit DB naar Rosmalen en in Rosmalen sneeuwde het pas.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef DeJori het volgende:
Het sneeuwt hier best flink. Hoe is het weer in oeteldonk?
Fijn om te horen!quote:
Dit enquote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goedverdoeme. Carnaval is een tijd van carnavalsmuziek, niet van remixen
dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Het orgineel daarvan is trouwens wel
Ja, dat snapte ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Agerum![]()
En je weet wel wanneer ik bedoel he, met dat aanvragen? Was niet met jou toen maar daarvoor nog
Haha, je moet maar van dat soort feesten houdenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ah nu ben ik weer helemaal verliefd op alles met feesten en ik lach ook echt de mensen uit die af en toe zat gaan worden en daar stoer over doen
Feesten met je vrinden en mooie momenten maken is veel beter!
Serieus? Houdt die meestal niet van zulke feesten of niet van die muziek?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Iemand die er HELEMAAL niet van houdt was meegegaan en die had de mooiste tijd van zijn leven, puur omdat sfeer en alles. de hele ervaring
Leuk, feesten met maagdenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Iemand die er HELEMAAL niet van houdt was meegegaan en die had de mooiste tijd van zijn leven, puur omdat sfeer en alles. de hele ervaring
Nicequote:Op zondag 12 februari 2012 21:30 schreef Muisraket het volgende:
OMG als je een kutdag hebt gehad er achter komen dat je i.v.m. vroeg uit zijn e.d. nog wel een klein beetje kunt carnavallen (alleen weliswaar niet tot in de vroege ochtend) =![]()
.
Feesten met matties, mooie momenten maken en zat zijn. Dat is hetquote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ah nu ben ik weer helemaal verliefd op alles met feesten en ik lach ook echt de mensen uit die af en toe zat gaan worden en daar stoer over doen
Feesten met je vrinden en mooie momenten maken is veel beter!
Helemaal niet van die muziek, en eerste feestje.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Houdt die meestal niet van zulke feesten of niet van die muziek?
Net zoiets als het 'festivalgevoel', alleen dan anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Helemaal niet van die muziek, en eerste feestje.
Maar de hele ervaring is geweldig van zon feest. Dat snap je pas als je naar een echt goed feest bent gegaan
quote:
Jarig van 23 augustus tot en met 22 september?quote:
Veel mooier en samenhoriger.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net zoiets als het 'festivalgevoel', alleen dan anders.
Nu misschien. Maar een paar jaar geleden was het al behoorlijk saamhorig en ik denk verder daarvoor al helemaal. Bijv. bij een concert van een bepaalde band vielen mensen huilend in elkaars armen!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Veel mooier en samenhoriger.
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jarig van 23 augustus tot en met 22 september?
Das ook zoiets ja, verschillend feest zelfde effectquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu misschien. Maar een paar jaar geleden was het al behoorlijk saamhorig en ik denk verder daarvoor al helemaal. Bijv. bij een concert van een bepaalde band vielen mensen huilend in elkaars armen!
Dat is aan de ene kant echt erg maar ook wel tof.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu misschien. Maar een paar jaar geleden was het al behoorlijk saamhorig en ik denk verder daarvoor al helemaal. Bijv. bij een concert van een bepaalde band vielen mensen huilend in elkaars armen!
Nouja aangezien het ontroering was, was het niet erg. Het was ook echt hele mooie, gevoelige muziek. Geen feestmuziek.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant echt erg maar ook wel tof.
Zie het al voor me ''wat zullen we drinken 7 dagen langquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja aangezien het ontroering was, was het niet erg. Het was ook echt hele mooie, gevoelige muziek. Geen feestmuziek.
Kan alleen maar aanbevelen om een keertje gek te doen en naar een groot hardstyle feest gaan, en jezelf gewoon laten gaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja aangezien het ontroering was, was het niet erg. Het was ook echt hele mooie, gevoelige muziek. Geen feestmuziek.
Ik heb echt een hekel aan hardstyle, sorry.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kan alleen maar aanbevelen om een keertje gek te doen en naar een groot hardstyle feest gaan, en jezelf gewoon laten gaan.
En hardcore, house o.i.d.?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan hardstyle, sorry.
Ik toch ook de eerste keer dat ik naar zon feestje ging?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan hardstyle, sorry.
Minimal is wel oké, house heel soms, hardcore, neeeee bedankt.quote:
Serieus? Ging je om dezelfde reden als die ene gast?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik toch ook de eerste keer dat ik naar zon feestje ging?
Ik ging om een keer gek te doen! Iemand zei tegen mij dat zon feestje echt tof was, dus ging ik naar black. (misschien had het gebruik van xtc eind van de avond ook invloed, maar dat maakte het alleen maar mooier, voor de rest is de hele ervaring zonder die dingen ook briljant)quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Ging je om dezelfde reden als die ene gast?
ha gaaayquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was dan ook niet zomaar muziek maar Sigur Rós.quote:
quote:
wie?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was dan ook niet zomaar muziek maar Sigur Rós.
Sigur Rósquote:
kiwiquote:
Een vogel die niet kan vliegen.quote:
Juist, die!quote:
Ik wilde jouw leven spannend houden door het niet meteen te zeggenquote:
dat is gelukt! ik ben je zeer dankbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde jouw leven spannend houden door het niet meteen te zeggen
Gelukkig!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is gelukt! ik ben je zeer dankbaar
allemaal niet hahahahaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Muisraket het volgende:
Ik denk dat jullie SR stiekem wel kennen. Komt vaak zat voor als begeleiding bij nieuwsdingen/DWDD, hebben een paar (bescheiden) hitjes gehad of desnoods ken je de laatste cover wel met die naakt rennende mensen. [ afbeelding ]
geen idee. komt mij niet bekend voor iigquote:
Ik kijk nooit DWDD enzoquote:
Ik alleen als ik me kapot verveel.quote:
Ik zelfs dan niet. Inhoudloos programmaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik alleen als ik me kapot verveel.
Zou kunnen, ik kijk helaas niet zo vaak films. En dat neem je sowieso terug, bdh's filmstack zit vol met Klassiekers.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef DuTank het volgende:
Het is niet van een film ofzo? Mja, ik kijk natuurlijk alleen maar goede films en jullie niet..
Met goede films bedoel je oude films of arthouse?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef DuTank het volgende:
Het is niet van een film ofzo? Mja, ik kijk natuurlijk alleen maar goede films en jullie niet..
Juistquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kijk helaas niet zo vaak films. En dat neem je sowieso terug, bdh's filmstack zit vol met Klassiekers.
http://www.imdb.com/name/nm1460176/quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef DuTank het volgende:
quote:The X Factor (TV series)
– Episode #5.8 (2008) (performer: "Hoppípolla" - uncredited)
– Episode #5.7 (2008) (performer: "Hoppípolla" - uncredited)
Ja en nee. Arthouse heb ik ook. Maar om een totaal ander voorbeeld te noemen: Snatch.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met goede films bedoel je oude films of arthouse?
En volgens je facebook (ja, ik weet waar je huis woont!) staat bij jouw 'kwalitatief superieure filmsmaak' ook...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja en nee. Arthouse heb ik ook. Maar om een totaal ander voorbeeld te noemen: Snatch.
Elke keer als ik die film kijk, zie ik weer nieuwe dingen die met elkaar in verband zijn zeg maar
En ik noem een Memento. Scarface. Gomorra. The Godfather. Etc.
Jij bent echt een eikel. Denken dat ik die films niet kijk:quote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja en nee. Arthouse heb ik ook. Maar om een totaal ander voorbeeld te noemen: Snatch.
Elke keer als ik die film kijk, zie ik weer nieuwe dingen die met elkaar in verband zijn zeg maar
En ik noem een Memento. Scarface. Gomorra. The Godfather. Etc.
Hoe de kk is die shit publiekelijk? Ik dacht mijn profiel te hebben geblokkeerd voor buitenstaandersquote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En volgens je facebook (ja, ik weet waar je huis woont!) staat bij jouw 'kwalitatief superieure filmsmaak' ook...
wait for it...
Ali G Indahouse._!!!
Misschien niet voor vrienden van vrienden? Ik heb bdh op fb hè.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe de kk is die shit publiekelijk? Ik dacht mijn profiel te hebben geblokkeerd voor buitenstaanders
Dat terzijde. Net alsof je niet een droge lachfilm in je collectie mag hebben
Daarnaast is het ook gewoon een geniale film, dus ik weet niet wat je mauwt.
Ach ik kijk ook Leslie Nielsen (alles van die vent is grappig), Scary Movie shizzle en Black Dynamitequote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe de kk is die shit publiekelijk? Ik dacht mijn profiel te hebben geblokkeerd voor buitenstaanders
Dat terzijde. Net alsof je niet een droge lachfilm in je collectie mag hebben
Daarnaast is het ook gewoon een geniale film, dus ik weet niet wat je mauwt.
Aaah zeik niet zo, is gewoon hetzelfde als dat je een topsporter ofzo bent en op je dieet moet letten, maar toch één keer een broodje bij de Mac gaat halen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien niet voor vrienden van vrienden? Ik heb bdh op fb hè.En natuurlijk mag dat wel, maar artistiek gezien is het geen hoogstandje, waardoor die film in schril contrast staat met jouw argument.
Daar heb je inderdaad een punt, absoluut. En ik zeg ook echt niet dat het verboden is om zulke films te kijken (integendeel, waarom denk je dat ik gisteren bij bdh The Naked Gun gezien heb?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aaah zeik niet zo, is gewoon hetzelfde als dat je een topsporter ofzo bent en op je dieet moet letten, maar toch één keer een broodje bij de Mac gaat halen.
En, je moet op allerlei situaties voorbereid zijn. Als ik stoned ben of whatever, kijk ik graag Ali G, Harold & Kumar, Pineapple Express, Friday, etc etc, maar als ik beslis: vanavond ga ik lekker een filmpje kijken, dan wordt het iets fatsoenlijks.
Ik heb trouwens puur impulsief The Great Debaters en Public Enemy gekocht ooit, maar nog niet gekeken. Meningen?
pfff heb je zand in je kut ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt, absoluut. En ik zeg ook echt niet dat het verboden is om zulke films te kijken (integendeel, waarom denk je dat ik gisteren bij bdh The Naked Gun gezien heb?), maar ik vond je reactie een klein tikje arrogant en misplaats omdat bdh voor een groot deel dezelfde kwaliteitsfilms als jij kijkt, vandaar mijn heftige reactie.
Vind je dit al een heftige reactie? Dan heb je zeker nooit teruggelezen of consequent mijn posts genegeerd? xDquote:
Beter eentje met Steven Seagal... Ik ben niet zo Eastwood fan eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef bijdehand het volgende:
Public Enemy is wel cool, maar dat is al puur door de tijd waarin het zich afspeelt. En wtf, je moet die oude films van Clint Eastwood kopen en Once Upon A Time In The West, dan pas heb je films gezien
Ze haat niet, ze heeft gelijk. En ik heb Ali G. nooit gezien, daar niet van. Maar als je in een rijtje met topfilms zoiets zet, tsja, dan heb je gewoon zand in je eikel.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef DuTank het volgende:
Beetje haten op mijn films....
Ali G Indahouse is ook een goede film. Bedenk het maar eens!
einde discussiequote:Op zondag 12 februari 2012 23:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter eentje met Steven Seagal... Ik ben niet zo Eastwood fan eigenlijk.
Nee, dat heeft hij niet, iedereen kijkt zulke 'verstand op nul en gaan'-films, maar arrogantie is voor kneuzen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze haat niet, ze heeft gelijk. En ik heb Ali G. nooit gezien, daar niet van. Maar als je in een rijtje met topfilms zoiets zet, tsja, dan heb je gewoon zand in je eikel.
Dat heeft hij wel, hij heeft Klaas vaak geneukt heb ik gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet, iedereen kijkt zulke 'verstand op nul en gaan'-films, maar arrogantie is voor kneuzen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, hij heeft Klaas vaak geneukt heb ik gehoord.
Hoe vaak?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, hij heeft Klaas vaak geneukt heb ik gehoord.
Ik ook, welterustenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Speaking of which, ik ga pitten, trusten mensen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:56 schreef bijdehand het volgende:
Zelfs dat maakt me niet uit zolang we Twilight maar niet kijken
quote:Op maandag 13 februari 2012 06:34 schreef Muisraket het volgende:
Moggel. Echt één dag na het weekend en meteen weer een slaaptekort van zo'n 4 uur, lekker.
Studiehulp lesquote:Op maandag 13 februari 2012 09:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
heb mezelf 'verslapen'
Kut school, hebben we het eerste uur studiehulp les___
ditquote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Studiehulp lesOp de middelbare kregen we zoiets in de eerste, mentoruur
Leerde je leren
Mijn eerste lesuur is rechtspersonen en vennootschapsrecht van kwart voor vijf tot half zevenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dit
Ga gewoon weg met je gare lessen op het eerste uur van maandag
Daarom moet je ook niet in het noorden wonen of studerenquote:
Carnavalsmuziek aanzetten op de achtergrond, en constant denken aan carnaval. Misschien maakt dat het beter.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen mn carnavalsoutfit in elkaar flansen. Wat heb ik daar een hekel aan
Goed planquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek aanzetten op de achtergrond, en constant denken aan carnaval. Misschien maakt dat het beter.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah, als je nu eens dat filmpje online zou gooien.
Die met dat dansen denk ik.quote:
Dat heb ik alleen vandaag, had het net ook al maar normaal gesproken ben ik een echte alzhomie.quote:
alzhomie?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen vandaag, had het net ook al maar normaal gesproken ben ik een echte alzhomie.
Wat bedoel je danquote:
Slechte grap hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
alzhomie?
[..]
Wat bedoel je dan
Snap hem nietquote:
Ja dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Snap hem niet![]()
Oh wacht een alzheimer homie?
Dan vind ik hem zo slecht nog nietquote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
Toevallig iemand die weet hoe je moet integreren (wiskunde)? Heb het nooit gehad en moet het nu opeens toepassen...
Nouja wel logisch, de meeste mensen hebben gewoon wiskunde gehad waar het behandeld is, maar ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan vind ik hem zo slecht nog niet
[..]
Gelukkig niet.Wel kut dat je het nu ineens moet weten.
Geen wiskunde gehad?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja wel logisch, de meeste mensen hebben gewoon wiskunde gehad waar het behandeld is, maar ik niet.
Jawel, maar wiskunde A (economische wiskunde) i.p.v. wiskunde B (algemene wiskunde voor N&G en N&T).quote:
Ohquote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, maar wiskunde A (economische wiskunde) i.p.v. wiskunde B (algemene wiskunde voor N&G en N&T).
Ik heb het wel gehad, maar dat is twee jaar geleden en ik weet niet of ik het op universitair niveau kanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
Toevallig iemand die weet hoe je moet integreren (wiskunde)? Heb het nooit gehad en moet het nu opeens toepassen...
Nvm, vraag het wel op school of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad, maar dat is twee jaar geleden en ik weet niet of ik het op universitair niveau kanWat is de opdracht?
Als ik ooit een klas in ninja edits krijg kom ik wel naar jou voor bijlesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nvm, vraag het wel op school of zo.
Wil je dan leren hoe het moet of gewoon het principe ervan?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik ooit een klas in ninja edits krijg kom ik wel naar jou voor bijles
Sorry, ik weet dat het irritant is.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik ooit een klas in ninja edits krijg kom ik wel naar jou voor bijles
Nvm, ik vraag het wel op school.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je dan leren hoe het moet of gewoon het principe ervan?
Ik vergeef het jequote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat het irritant is.
De waarheid in een plaatjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef DeJori het volgende:
In licht van morgen, speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
Touché.quote:
En ik doel nu niet eens op liefde maar op vrienden, nóg kanslozer.quote:
Je breekt nu mijn hart.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En ik doel nu niet eens op liefde maar op vrienden, nóg kanslozer.
Ik had het over mijn situatie.quote:
jaaaaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
Waarin je beschreef dat dat plaatje van toepassing was op vriendschap en niet op liefde tussen onsquote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had het over mijn situatie.</emo>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef DeJori het volgende:
Ik zoek al tijden naar een reden om deze foto te bewerken. Alsjeblieft jongens en meisjes.Wow, die heeft een groot voorhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, die heeft een groot voorhoofd!
Tevens:
Misschien normaal maar op die foto lijkt hij groot. Die haargrens enzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef bijdehand het volgende:
En gvd dat voorhoofd valt toch mee?
Dit moet je dus niet doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef bijdehand het volgende:
En gvd dat voorhoofd valt toch mee?
Ze vond je trouwens een lief meisjequote:
Wie is ze?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond je trouwens een lief meisje
Wnnnnn bedoel je? Zij was echt awesome.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze vond je trouwens een lief meisje
Ja, die.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wnnnnn bedoel je? Zij was echt awesome.
O die.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die.
@DJ, haar naam is Wnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Sorry dat moestquote:
....en dat was 2!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo hij kan zijn anonimiteit vergeten
Ik postte de naam van Fed in het topic, wist niet hoe hij heette in het echtquote:
Hoe kan je die nou posten terwijl je het niet weetquote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik postte de naam van Fed in het topic, wist niet hoe hij heette in het echt
Er like'te iemand wie ik niet kende, en toen dacht ik niet direct aan Fed. Dus ik had zoiets van, wie is dat nou weer, en hoe kan hij dit leuk vinden. Toen poste ik dus de naam van hem hier en dat was stomquote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou posten terwijl je het niet weet
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er like'te iemand wie ik niet kende, en toen dacht ik niet direct aan Fed. Dus ik had zoiets van, wie is dat nou weer, en hoe kan hij dit leuk vinden. Toen poste ik dus de naam van hem hier en dat was stom
Bij dezen vergeeft mijn zusje die bewerkte foto van haar.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er like'te iemand wie ik niet kende, en toen dacht ik niet direct aan Fed. Dus ik had zoiets van, wie is dat nou weer, en hoe kan hij dit leuk vinden. Toen poste ik dus de naam van hem hier en dat was stom
Je bedoelt retpoging.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij dezen vergeeft mijn zusje die bewerkte foto van haar.
Laatste redpoging.
Zeg maar tegen je zusje dat die foto niet bewerkt was.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij dezen vergeeft mijn zusje die bewerkte foto van haar.
Laatste redpoging.
Je wordt steeds coolerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
DJ die foto van jou op die fiets: net een blije kleuter op een driewieler.
Ik ben echt bitchy de laatste tijd.
Die exacte woorden gebruikte BDH ook alquote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
Toen bdh en ik die foto zagen dachten we hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die exacte woorden gebruikte BDH ook al
Echte hive-mind liefde.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Toen bdh en ik die foto zagen dachten we hetzelfde.
En toch ben je niet mijn valentijnquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Toen bdh en ik die foto zagen dachten we hetzelfde.
je bent ook gewoon een bitchquote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
Maar wel een lieve bitch.quote:
Dankjewel schat.quote:
De servers van tinypic kunnen mijn awesomeheid niet aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel schat.
WTF, ik wilde een slechte DJ-paint invoeren maar op Tinypic krijg ik de hele tijd een afbeelding van een Fins tijdschrift?!
Hij kan geen hugepik vinden bij jouquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij kan geen hugepik vinden bij jou
Die had ik gedownload maar ik heb nog geen zwak moment gehad dus moet 'm nog kijken. Is ie te doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef DeJori het volgende:
BDH, ik heb trouwens net "the smurfs" zitten kijken
Hij weet het zelf niet eensquote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang KK geband is?
Het is niet echt een spannende film, maar NPH. Daar moet je je ook niet te veel bij voorstellen, want het is een kinderfilm.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die had ik gedownload maar ik heb nog geen zwak moment gehad dus moet 'm nog kijken. Is ie te doen?
Aha, dus tussen masturbeersessies in.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is niet echt een spannende film, maar NPH. Daar moet je je ook niet te veel bij voorstellen, want het is een kinderfilm.
Conclusie: Alleen als je je verveelt.
Jup. En niet tijdens het masturberen, want NPH.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aha, dus tussen masturbeersessies in.
Juist.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. En niet tijdens het masturberen, want NPH.
Joh.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Die Neil Patrick Harris is gewoon homo.
Ja het staat niet op zijn kop ofzo. Had dat niet verwacht.quote:
Het staat wel op de foto's waar hij met z'n vriend en kinderen op staat xDquote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het staat niet op zijn kop ofzo. Had dat niet verwacht.
Nondeju zegquote:Op maandag 13 februari 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het staat wel op de foto's waar hij met z'n vriend en kinderen op staat xD
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef DeJori het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens interesse in het overkopen van een blauwe Ford Ka? Het is een oud model, in goede staat, maar ik heb de kentekenplaten ergens gedumpt, dus die zitten er niet meer bij.
Ik moet wel opletten met grapjes. Kijk die beschrijving dan:quote:
En er staat niks bij over baardgroeiquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet wel opletten met grapjes. Kijk die beschrijving dan:
Het gaat om een:
- jonge man, met een blank gezicht
- van ongeveer 25 jaar
- hij is 1.70m – 1.80m lang
- en heeft kort, donkerblond haar
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En er staat niks bij over baardgroei
= half mannelijk Nederland.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet wel opletten met grapjes. Kijk die beschrijving dan:
Het gaat om een:
- jonge man, met een blank gezicht
- van ongeveer 25 jaar
- hij is 1.70m – 1.80m lang
- en heeft kort, donkerblond haar
Inderdaadquote:
De rest is lichtgetint en wordt vermeld bij Opsporing Verzochtquote:
Mourat A.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De rest is lichtgetint en wordt vermeld bij Opsporing Verzocht
Ik vind 'm wel minder dan Blauw...quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel minder dan Blauw...
En heeft een accent.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mourat A.
Vermoedelijk noord-afrikaanse afkomst
Kort zwart haar, een zwarte glimmende jas met bontkraag. Op een scooter.
Sommige zijn wel tofquote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
Mag ik u alleen attenderen op dit topic? [PAINT] NS.....
Die van dat rode licht!quote:
Dankjewelquote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
Mag ik u alleen attenderen op dit topic? [PAINT] NS.....
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef DeJori het volgende:
Ik las deze laatst ergens, maar ik weet niet meer waar:
Wat was het eerste dat de bodyguard zei toen hij Whitney dood in bad zag liggen?'Chuck was here'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het raar dat als je nooit naar de dokter gaat dat als je dan wel een keer gaat je gelijk voor een aantal dingen komt?Zo van het is al langer maar nu komt het er een keer van.
Mijn moeder doet dat ook altijd. Is wel goedkoper, als je het tenminste tijdens het spreekuur doetquote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het raar dat als je nooit naar de dokter gaat dat als je dan wel een keer gaat je gelijk voor een aantal dingen komt?Zo van het is al langer maar nu komt het er een keer van.
Is gratis.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Huisarts is gewoon gratis. Hoop ik tenminste.
Het spreekuur wel. Afspraken niet.quote:
Weet ik niet, kom er nooitquote:Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het spreekuur wel. Afspraken niet.
Je zorgverzekeraar vergoedt het wel hoorquote:
Dat dacht ik alquote:Op maandag 13 februari 2012 23:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zorgverzekeraar vergoedt het wel hoorZit gewoon in het basispakket.
Als je dat lukt, ben je voor eeuwig de held van die klasquote:
hahah!quote:
Juistquote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je dat lukt, ben je voor eeuwig de held van die klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |