Je moet die shit niet jinxen man..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik roep het al sinds de uitwedstrijd tegen Ajax dat we een kans hebben op het landskampioenschap. Steeds meer mensen vallen me bij. Ik blijf dus lekker dromen
Dalijk gaat onze held Van Gastel even staan schreeuwen tegen de apen in de verdediging dat ze hun loonstrookje niet krijgen als ze niet wat beter hun best doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse is de betere ploeg, dus de tweede helft gaat nog leuk worden
Ik jinx niet, ik heb het juist veroorzaakt door mijn positieve gedachtenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je moet die shit niet jinxen man..
M&M6, www.rojadirecta .......... me.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef debeterebob het volgende:
Iemand een stream die het wel doet? mijn dm staat open..
Probleem ligt meer op 't middenveld en met name ook bij die prutser van een Fernandez. Die geen bal kan aannemen en vasthouden.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dalijk gaat onze held Van Gastel even staan schreeuwen tegen de apen in de verdediging dat ze hun loonstrookje niet krijgen als ze niet wat beter hun best doen.
Mwuah. Leerdam geeft aan de rechterkant geen goede steun aan Ahmadi deze wedstrijd die daardoor onzichtbaar wordt.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem ligt meer op 't middenveld en met name ook bij die prutser van een Fernandez. Die geen bal kan aannemen en vasthouden.
Fernandez is alsnog beter dan Cabral, Cisse dan maar?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem ligt meer op 't middenveld en met name ook bij die prutser van een Fernandez. Die geen bal kan aannemen en vasthouden.
Jouw gedachten hebben invloed op het spel van Feyenoord?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik jinx niet, ik heb het juist veroorzaakt door mijn positieve gedachten. Ik blijf het dus vooral roepen, dan komt dat kampioenschap er vanzelf
Daar kun je aardig over discussiėren hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Fernandez is alsnog beter dan Cabral, Cisse dan maar?
Doelpunt 3quote:
Ja, dit seizoen wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jouw gedachten hebben invloed op het spel van Feyenoord?
Lijkt maar zo. Doordat die wedstrijd constant op en neer gaat door dat het middenveld en Schaken die bal niet vast houden kan elke keer die diepe bal worden gegeven waar Leerdam of Nelom dan weer achteraan moeten sprinten.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwuah. Leerdam geeft aan de rechterkant geen goede steun aan Ahmadi deze wedstrijd die daardoor onzichtbaar wordt.
Fernandez staat ongelofelijk te kuttenen Schaken brengt ook niet meer wat hij bracht een aantal wedstrijden terug.
Cissé idd op basis van Cabral z'n prestaties. Al heb ik het idee dat Cabral in dit soort wedstrijden wel rendeert.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Fernandez is alsnog beter dan Cabral, Cisse dan maar?
6, waarvan 6 ingeschoten. 4 van de 6 penalties waren zónder onderuit getrokken te worden ook een doelpunt geweest.quote:
Geloof me, breng Cabral. Die doet hetzelfde als hij deed tegen Roda of RKC: uit een mazzeltje scoren. Is ook een talent!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé idd op basis van Cabral z'n prestaties. Al heb ik het idee dat Cabral in dit soort wedstrijden wel rendeert.
Klpt er idd net uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef debeterebob het volgende:
Iemand een stream die het wel doet? mijn dm staat open..
tnx for the infoquote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Rickazio het volgende:
Lekker Villa - City kijken, vele malen leuker
Ok.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
6, waarvan 6 ingeschoten. 4 van de 6 penalties waren zónder onderuit getrokken te worden ook een doelpunt geweest.
16 uit 13, 42 per seizoen dus. Coen Dillen maakte er ooit 43.
Kortom; Guidetti kan er nowadays met een beetje geluk meer maken dan Dillen
M'n gevoel zegt op een of andere manier ook Cabral. Vooral met die niet-wendbare vd Struijk die al geel heeft. Alleen m'n verstand zegt heel hard: 'Niet doen!'quote:Op zondag 12 februari 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geloof me, breng Cabral. Die doet hetzelfde als hij deed tegen Roda of RKC: uit een mazzeltje scoren. Is ook een talent!
quote:
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...quote:
M&M6 is net wat stabieler, zou daarnaar kijken als ik jou was.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...
offline of can not retrieve data?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...
Same here. Maar al geholpen door een behulpzame fokker.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
offline of can not retrieve data?
Welke?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weer
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weer
Hebben ze het over verlies / winst dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ze doorgaan over de penaltyAlsof ze dan niet hadden gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |