6, waarvan 6 ingeschoten. 4 van de 6 penalties waren zónder onderuit getrokken te worden ook een doelpunt geweest.quote:
Geloof me, breng Cabral. Die doet hetzelfde als hij deed tegen Roda of RKC: uit een mazzeltje scoren. Is ook een talent!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé idd op basis van Cabral z'n prestaties. Al heb ik het idee dat Cabral in dit soort wedstrijden wel rendeert.
Klpt er idd net uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef debeterebob het volgende:
Iemand een stream die het wel doet? mijn dm staat open..
tnx for the infoquote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Rickazio het volgende:
Lekker Villa - City kijken, vele malen leuker
Ok.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
6, waarvan 6 ingeschoten. 4 van de 6 penalties waren zónder onderuit getrokken te worden ook een doelpunt geweest.
16 uit 13, 42 per seizoen dus. Coen Dillen maakte er ooit 43.
Kortom; Guidetti kan er nowadays met een beetje geluk meer maken dan Dillen
M'n gevoel zegt op een of andere manier ook Cabral. Vooral met die niet-wendbare vd Struijk die al geel heeft. Alleen m'n verstand zegt heel hard: 'Niet doen!'quote:Op zondag 12 februari 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geloof me, breng Cabral. Die doet hetzelfde als hij deed tegen Roda of RKC: uit een mazzeltje scoren. Is ook een talent!
quote:
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...quote:
M&M6 is net wat stabieler, zou daarnaar kijken als ik jou was.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...
offline of can not retrieve data?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
bij mij zegt ie bij beide channel is offline, eens even opnieuw opstarten dan...
Same here. Maar al geholpen door een behulpzame fokker.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
offline of can not retrieve data?
Welke?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weer
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef alors het volgende:
[..]
nee echt offline... oh nu doet ie het wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |