Maar niet 5 x in 1 wedstrijd zoals pyamaboyquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijf erbij dat Guidetti naar Twente moet worden gehaald
[..]
wiesda?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
Maar niet 5 x in 1 wedstrijd zoals pyamaboy
Hoeveel heb jij er tot nu toe dit weekend? Ik 42quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die draait ook absoluut niet bij Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Janssen is een middenvelder dat weet ik zelfs.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wacht op de tweet van Raymond Verheije.Mr. Periodisering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok en nu? Frans Bauer heeft trouwens ook in een fabriek gewerkt voor zijn grote doorbraak.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar die draait ook absoluut niet bij Ajax
Ik weet alleen dat ik 13 punten heb voor Guidetti.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er tot nu toe dit weekend? Ik 42
Zei het tochquote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Clasie eruit.Ook een domme sliding van hem...moet je gewoon niet doen.
Speelde overigens bij nader inzien toch niet zo goed dus lekker Mokotjo erin.
en dan over 2 weken uit bij PSV de les lezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zei het toch. Gelukkig loopt hij wel dus kan hij volgende week weer aansluiten tegen RKC denk ik zo. Is ook gelijk een mooie wedstrijd om weer energie op te peppen
Ook al wordt het 4-0 geflatteerd... Staan ze alsnog 3equote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Redelijk geflatteerd die 2-0. Vitesse heeft het spel. Dat gaat nog interessant worden...
Gaat echt gebeuren. Spelers zijn de 10-0 van vorig jaar niet vergeten (zie 3-1, zie 2-0, en zie over 2 wekenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan over 2 weken uit bij PSV de les lezen.
13?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik 13 punten heb voor Guidetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |