Hij dacht waarschijnlijk gewoon dat er iemand achter hem beter voor stond. Toch al weer een aantal mooie intercepties en passjes gezien. Komt wel goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar die lengtepass over de zijlijn (oranje bal) is hem wel vergeten, maar net 'weigeren' te koppen en die steekpass die recht in de poten van Hofs kwam zijn een beetje jammer.
En een snor laten staan?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie Koeman ook wel zo een sigaar opsteken
Moet nog wel wat scherper worden vandaag, is tot nu toe niet echt sterk bezig. Komt wel goedquote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk gewoon dat er iemand achter hem beter voor stond. Toch al weer een aantal mooie intercepties en passjes gezien. Komt wel goed.
Ik zat er ook net aan te denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie Koeman ook wel zo een sigaar opsteken
Gozubuyuk is ook een goede scheids.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat er ook net aan te denken.![]()
Overigens is het wel een heerlijke mannenpot. Er mag lekker gebeukt worden gelukkig.
Beste in Nederland.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozubuyuk is ook een goede scheids.
QFTquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
16 doelpunten in 13 wedstrijdenDoorrekenen betekent dat 42 doelpunten in een seizoen
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, nog meer punten van Guidetti
6 pingels.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
16 doelpunten in 13 wedstrijdenDoorrekenen betekent dat 42 doelpunten in een seizoen
![]()
Guidetti kent de regels van Feijenoord helaas nu wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijf erbij dat Guidetti naar Ajax moet worden gehaald
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan net zo succesvol zijn als Janssen ?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, die tellen niet mee natuurlijk
Ja want er is ook een kans dat dat Ajax gaat lukkenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dus. Kijk ze haten dan!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of scoringskansen ontnomen in de 16?
Janssen is een middenvelder dat weet ik zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan net zo succesvol zijn als Janssen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |