Ah, een waarzegger. Daar houd ik van.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef JanCees het volgende:
Toch jammer dat die guidetti na dit seizoen weer terug naar manchester verhuist.
fijnquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens wel weer puntjes voor mn manager dankzij Guidetti. Iedere week garantie voor een karrenvracht aan puntjes
Niet danquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, een waarzegger. Daar houd ik van.
En wie niet springt die heeft het koudquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef tralalala het volgende:
De angst van de Feyenoord supporters voor Ajax, zelfs tegen Vitesse.![]()
Ajax
15 stuks in 14 wedstrijdenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IS GEEN TOEVAL MEER. Hij schopt ze er bewust in lijkt het wel.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens wel weer puntjes voor mn manager dankzij Guidetti. Iedere week garantie voor een karrenvracht aan puntjes
Je hebt gelijk, ik zag het net niet goedquote:
Scheids ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zag het net niet goed
Valse post. Ban. 2 weken.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zag het net niet goed
Het is echt ongelofelijk. Zelfs ik kan ze beter geven. En dan ben ik serieus.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
Die Schaken moet eens op voorzetten oefenen, wat een prutser
Welke angst? Feijenoord heeft Ajax dit seizoen 2x helemaal kapot gespeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef tralalala het volgende:
De angst van de Feyenoord supporters voor Ajax, zelfs tegen Vitesse.![]()
Ajax
1-1 is niet kapotquote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Welke angst? Feijenoord heeft Ajax dit seizoen 2x helemaal kapot gespeeld.
Het heeft verdomme een half jaar geduurd maar we zijn er ein-de-lijk. De liedjes zitten weer op het niveau waar ze horen, in plaats van die terror-speedcore versies.quote:
Deze manquote:
Feijenoord kreeg de Ajaxsupporters zover dat ze hun eigen ploeg massaal een uur gingen uitfluiten.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef eight het volgende:
[..]
Feijenoord kreeg de Ajaxsupporters zover dat ze hun eigen ploeg massaal een uur gingen uitfluiten.
Komt goed! You knowquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze manLoopt gewoon te twitteren IN HET VELD 3 minuten nadat hij gescoord heeft.
Zeg even tegen Koeman dat hij Schaken wisselt
Nog leuker. Hij maakte die opmerking omdat hij dacht dat er gezongen werd 'En wie niet springt die is een jood', maar het was 'die heeft het koud'. Wij kijken niet eens meer naar dat zooitje uit 020 johquote:Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef eight het volgende:
[..]
Feijenoord kreeg de Ajaxsupporters zover dat ze hun eigen ploeg massaal een uur gingen uitfluiten.
dan had ie er al 30 in liggen zeker?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:52 schreef Stringer het volgende:
Guidetti wordt telkens niet of te laat aangespeeld door de middenvelders..
Scoorde 15 keer in 13 wedstrijden waarvan 2 hattricks in (één in een Topper, één tegen Ajax). Hoeveel heeft jullie best scorende speler er in liggen?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan had ie er al 30 in liggen zeker?
Nee, hij zoekt gewoon goed een plekje achter de fietstas verdediging, maar het middenveld ziet het te laat en gaat naar de zijkanten.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan had ie er al 30 in liggen zeker?
Clasie zit nog niet lekker in de wedstrijdquote:Op zondag 12 februari 2012 16:54 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nee, hij zoekt gewoon goed een plekje achter de fietstas verdediging, maar het middenveld ziet het te laat en gaat naar de zijkanten.
Onze best scorende spits is jammer genoeg geblesseerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Scoorde 15 keer in 13 wedstrijden waarvan 2 hattricks in (één in een Topper, één tegen Ajax). Hoeveel heeft jullie best scorende speler er in liggen?
O, wat jammer joh. Die van ons maakt er 30 dit seizoen als hij zo doorgaatquote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onze best scorende spits is jammer genoeg geblesseerd.
Clasie is een 'grower'. Komt nog wel. Let maar op. Speelt overigens ook weer niet slecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie zit nog niet lekker in de wedstrijden Fernandez loopt al 2 keer te slapen. Ahmadi is 'gewoontjes' en Bakkal verrassend sterk
Moet hij nog wel scoren... Graag een stuk of 3/4 deze wedstrijd erbijquote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, wat jammer joh. Die van ons maakt er 30 dit seizoen als hij zo doorgaatEn dan heeft hij een wedstrijdje of 6 niet gespeeld.
SPELER,quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onze best scorende spits is jammer genoeg geblesseerd.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dat vond ik dus wél opzettelijk hands, al snap ik dat Güzübüyük hem niet geeft.
Nee maar die lengtepass over de zijlijn (oranje bal) is hem wel vergeten, maar net 'weigeren' te koppen en die steekpass die recht in de poten van Hofs kwam zijn een beetje jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Clasie is een 'grower'. Komt nog wel. Let maar op. Speelt overigens ook weer niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |